Nou ik keek gister naar de afvallers met sterren, en daar is dus ook iemand die nu 156 weegt, en ze zeiden dat je met dat gewicht toch per week 5 a 6 kilo moest afvallenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
[..]
zijn eerste afvalresultaten ??? De eerste 2 weken verlies je voornamelijk vocht en geen vet, dus laten we nog ff wachten op zijn werkelijke resultaten.![]()
Tja ... tweede tegenstellingquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:47 schreef Prosac het volgende:
opvallend zo vaak als de "mediaschuwe" Lieke inmiddels al in de media is opgedoken
Voor het artikel zie OP....quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:47 schreef rebellious_angel het volgende:
uit welk blad komt dat artikel over Lieke en welke datum is het gepubliceerd?
Ik sluit het in elk geval niet uitquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je nou ECHT dat ze over zoiets onbelangrijks keihard zal gaan liegen?
Vannacht zeker niet gekeken? Waarom wordt alles in vredesnaam meteen negatief uitgelegd hier. Dat gebeurde vanaf moment 1 met Bart en lesley.... en nu wéér. Erg vermoeiend. Een keer van het positieve uitgaan is ook een mogelijkheid. Als het dan later niet blijkt te kloppen heb je pech gehad.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:48 schreef Elounda het volgende:
Mediaschuwe Lieke blijkt dus mediageil.
Kortom; weer een gescript verhaallijntje.
hoe weet jij dat sex met huub goede sex is ? ? ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:52 schreef Clank het volgende:
Laatste zin van het interview met Lieke "Ik ga uiteindelijk voor een man met wie ik zowel goede seks heb als een intieme band heb"
Mwah, dan zou Huub idd wel een goeie partij kunnen zijn.
Geloof haar verhaal nog steeds niet, maar als het zo zou zijn vraag ik me af hoe ze dat dan wil rijmen met een Huub in DGK. Het was gisteravond al duidelijk dat zij aan hem zou willen vragen of hij voor haar de villa zou verlaten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:52 schreef Clank het volgende:
Laatste zin van het interview met Lieke "Ik ga uiteindelijk voor een man met wie ik zowel goede seks heb als een intieme band heb"
Mwah, dan zou Huub idd wel een goeie partij kunnen zijn.
'zou kunnen zijn' zeg ik toch.. ik weet het ook niet zekerquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:53 schreef Bait00 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat sex met huub goede sex is ? ? ?![]()
Ook dat heb ik absoluut niet meegekregen. Ze gaf juist aan dat zij zeker geen tweede Lesley wilde worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Geloof haar verhaal nog steeds niet, maar als het zo zou zijn vraag ik me af hoe ze dat dan wil rijmen met een Huub in DGK. Het was gisteravond al duidelijk dat zij aan hem zou willen vragen of hij voor haar de villa zou verlaten.
Bart en Lesley: daar van heb ik nóóit gezegd dat het gescript zou zijn, dat vond ik superleuk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vannacht zeker niet gekeken? Waarom wordt alles in vredesnaam meteen negatief uitgelegd hier. Dat gebeurde vanaf moment 1 met Bart en lesley.... en nu wéér. Erg vermoeien. Een keer van het positieve uitgaan is ook een mogelijkheid. ls het dan later niet blijkt te kloppen heb je pech gehad.
eens, maar dan kan het toch gewoon dat je niet incalculeert dat je Huub wel erg leuk vindt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:54 schreef jacqjacq het volgende:
ze studeert media en communicatie, volgens mij dezelfde studie als eric doet en sylvia heeft iets soortgelijks gedaan.
ik snap het wel, ze ziet het schoonmaakwerk als een soort van stage, je bent zo toch betrokken bij een heel interessant media-spectakel en als je die studierichting doet is het leuk om er met je neus bovenop te zitten, en te zien wat voor impact het heeft op zowel de deelnemers als de kijkers, op deze manier kan ze het van 2 kanten meemaken, ik zou het ook hebben gedaan.
Was wel mijn interpretatie ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat heb ik absoluut niet meegekregen. Ze gaf juist aan dat zij zeker geen tweede Lesley wilde worden.
Idd, volgens mij wilde ze gisteravond van Huub eerder een belofte dat ie niet meer zou rotzooien met anderen ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat heb ik absoluut niet meegekregen. Ze gaf juist aan dat zij zeker geen tweede Lesley wilde worden.
De enige zijn .... betekent voor mij hetzelfde.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:00 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Idd, volgens mij wilde ze gisteravond van Huub eerder een belofte dat ie niet meer zou rotzooien met anderen ...
euh houdt dan toch geen verband met de villa verlaten. Ze kan ook de enige voor hem zijn terwijl ie in DGK blijft?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De enige zijn .... betekent voor mij hetzelfde.
ja, inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:59 schreef 2live het volgende:
[..]
eens, maar dan kan het toch gewoon dat je niet incalculeert dat je Huub wel erg leuk vindt.
Ze zei gister dat de Huub die ze kende van de tv niet de leukste vond, en dat hij in het huis anders over kwam. Maar dat maakte haar ook juist onzeker over hoe hij echt is.
De redactie zal ongetwijfeld gehoopt hebben dat er iets dergelijks met Lesley zou gebeuren.... en dat zullen ze nu ook met Lieke hebben. Maar dan is het nog steeds niet nep. Ik heb vannacht een meisje gezien dat echt wel verliefd op Huub is... en daar zelf ook door is verrast. Daarom wilde ze zo zeker weten dat ze meer voor hem is dan alleen een zoveelste verovering.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
Bart en Lesley: daar van heb ik nóóit gezegd dat het gescript zou zijn, dat vond ik superleuk.
Sorr,y maar ik geloof hier geen zak van. Sterker nog ik geloof van de hele GK geen zak meer.
Leuk kijkvermaak, daar niet van, maar het is een (volgens mij) compleet "gestuurd" verhaal aan het worden. Lieke is er in gezet voor de verhaallijn is mijn vermoeden, daar is niets negatiefs aan.
Dat heb ik er niet echt uit kunnen halen. Lieke wou het liefst wel dat Huub zou gaan zeggen dat hij nóóit meer anderen zou zoenen en eeuwig trouw zou zijn aan haar. Daar paste hij voor en zei haar duidelijk dat hij een enorme flirt was en dat dat altijd zo zou blijven. 'What you see is what you get'quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Geloof haar verhaal nog steeds niet, maar als het zo zou zijn vraag ik me af hoe ze dat dan wil rijmen met een Huub in DGK. Het was gisteravond al duidelijk dat zij aan hem zou willen vragen of hij voor haar de villa zou verlaten.
ik heb het niet gezien gisteravond, wel 's middags. Toen was zo ook onzeker over het feit dat hij al zoveel vrouwen aantrekkelijk had gevonden in DGK, en zijn reacties op die vrouwen, had ze ook op tv gezien.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:00 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Idd, volgens mij wilde ze gisteravond van Huub eerder een belofte dat ie niet meer zou rotzooien met anderen ...
Ik zit van pure ontroering te snotteren achter de pc!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De redactie zal ongetwijfeld gehoopt hebben dat er iets dergelijks met Lesley zou gebeuren.... en dat zullen ze nu ook met Lieke hebben. Maar dan is het nog steeds niet nep. Ik heb vannacht een meisje gezien dat echt wel verliefd op Huub is... en daar zelf ook door is verrast. Daarom wilde ze zo zeker weten dat ze meer voor hem is dan alleen een zoveelste verovering.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:07 schreef anno-i-mus het volgende:
is het niet gek voor iemand die media en communcatie studeert en ook nog een werk heeft in een reality-soap, dat ze dan alleen een paar TV uitzendingen bekijkt en eigenlijk geen streams en ook geen internetforums leest????????
Ik bedoel als je je studie serieus neemt dan dien je dit toch echt wel te doen omdat het voor haar rete-belangrijk is voor haar studie.
Ze wilde gewoon weten of zij wel wat meer voor hem is dan alleen een zoveelste verovering. Verder wilde ze helemaal geen toezeggingen volgens mij. Ze weet wat Huub de afgelopen maanden heeft gedaan en dan ligt het voor de hand dat hij ook verder niets voor Lieke voelt, behalve seksuele spanning. Huub's 'naam' is een beetje zijn vijand nu.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat heb ik er niet echt uit kunnen halen. Lieke wou het liefst wel dat Huub zou gaan zeggen dat hij nóóit meer anderen zou zoenen en eeuwig trouw zou zijn aan haar. Daar paste hij voor en zei haar duidelijk dat hij een enorme flirt was en dat dat altijd zo zou blijven. 'What you see is what you get'
Hij wil gewoon zien waar het op uit kán draaien terwijl zij bij voorbaat al allerlei toezeggingen wil hebben en niet het risico wil lopen dat zij op tv 'gedumpt' wordt.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:07 schreef anno-i-mus het volgende:
is het niet gek voor iemand die media en communcatie studeert en ook nog een werk heeft in een reality-soap, dat ze dan alleen een paar TV uitzendingen bekijkt en eigenlijk geen streams en ook geen internetforums leest????????
Ik bedoel als je je studie serieus neemt dan dien je dit toch echt wel te doen omdat het voor haar rete-belangrijk is voor haar studie.
Precies. Allemaal vrij logisch voor iemand die meer voelt dan alleen geilheid.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:04 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien gisteravond, wel 's middags. Toen was zo ook onzeker over het feit dat hij al zoveel vrouwen aantrekkelijk had gevonden in DGK, en zijn reacties op die vrouwen, had ze ook op tv gezien.
Maar wat wil je daarmee zeggen dan? Dat Lieke dus nep isquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:10 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik doe ook een media / communicatie opleiding en ik ben nergens zonder internet, sommige weblogs zijn zelfs verplichte kost. dus .
het zou gekker zijn als ze zich daar niet druk over maakte.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Allemaal vrij logisch voor iemand die meer voelt dan alleen geilheid.
's Middags had ik ook al hetzelfde gevoel en ik heb helaas echt het gevoel dat het van haar kant echt allemaal gespeeld is. Er zitten teveel tegenstrijdigheden in haar antwoorden en verhaal waardoor ik me niet daar overheen kan zetten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Allemaal vrij logisch voor iemand die meer voelt dan alleen geilheid.
Jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:12 schreef 2live het volgende:
[..]
het zou gekker zijn als ze zich daar niet druk over maakte.
Maar heeft Lieke ook echt gezegd dat ze geen internet heeft?
Bij herhalingquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:12 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar heeft Lieke ook echt gezegd dat ze geen internet heeft?
Mijn oma van 83 heeft internet, en zij dus niet....quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bij herhaling
"ik heb geen internet huubje"
ik vind je erg schattig en lief dat je zo geniet van deze romance, en dat meen ik echt, maar ik vertrouw lieke idd voor geen meter, maar dat komt door wel meer factoren dan alleen het liegen over geen internet hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar wat wil je daarmee zeggen dan? Dat Lieke dus nep isSupersnelle conclusie dan.
Ja, dat heb ik ook .... en dat wordt eigenlijk alleen maar meer en meer bevestigd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:17 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ik vind je erg schattig en lief dat je zo geniet van deze romance, en dat meen ik echt, maar ik vertrouw lieke idd voor geen meter, maar dat komt door wel meer factoren dan alleen het liegen over geen internet hebben.
dat kan nu niet, want lieke is niet op de streamsquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook .... en dat wordt eigenlijk alleen maar meer en meer bevestigd.
Oh, nu is het al een feit dat het een leugen was?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:17 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ik vind je erg schattig en lief dat je zo geniet van deze romance, en dat meen ik echt, maar ik vertrouw lieke idd voor geen meter, maar dat komt door wel meer factoren dan alleen het liegen over geen internet hebben.
Mijn gedachtenkronkels komen meestal pas laat op gang.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:19 schreef 2live het volgende:
[..]
dat kan nu niet, want lieke is niet op de streams![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |