yeps, dat is hem volgens mij! OK, ff neuzen daar, als j.aap zich daar thuis voelt...quote:
Ik verstond iets van "vrouwerpower"quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda:'ik vind dat er een vrouw moet winnen'
Michael: 'waarom?'
Amanda: 'kweet niet'
ik wordt hier zo moe van, als je zelf de veroorzaker bent van het afwijkende uiterlijk dan heb je het ook aan jezelf te danken, daar heb ik dus geen medelijden mee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft hier wel een goed punt, met een afwijkend uiterlijk heb je minder kansen in de maatschappij.
Hij ziet het als een survival of the fittest, dat het in de mensen zit dat ze "zwakkeren" willen uitsluiten.
offtopic: Jou helden komen vd zomer naar 024.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:18 schreef demins het volgende:
[..]
Ik verstond iets van "vrouwerpower"![]()
Het sterker worden van Jaap is alleen te wijten aan de misplaatste euforie van Huub's waarschuwing. Hij stelt zich zo kinderachtig op en neemt de verantwoordelijkheden voor zijn eigen gedrag niet dat hij mijn respect nog steeds niet heeft teruggewonnen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
offtopic: Jou helden komen vd zomer naar 024.
Ontopic: Jaap wordt onderschat door de mensen buiten. Ik zie hem alleen maar met de dag sterker worden.
Jaap heeft vandaag een fotoshoot voor het kledingmerk Jean Bergé.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Christiaan B
http://www.christiaan-b.nl/
Jaap heeft zijn afwijkend uiterlijk zelf veroorzaakt!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft hier wel een goed punt, met een afwijkend uiterlijk heb je minder kansen in de maatschappij.
Hij ziet het als een survival of the fittest, dat het in de mensen zit dat ze "zwakkeren" willen uitsluiten.
In welk opzicht niet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het sterker worden van Jaap is alleen te wijten aan de misplaatste euforie van Huub's waarschuwing. Hij stelt zich zo kinderachtig op en neemt de verantwoordelijkheden voor zijn eigen gedrag niet dat hij mijn respect nog steeds niet heeft teruggewonnen.
In het kantoor stond een grote zwarte plastictas met Christiaan B er op. De camera zoomde er op in...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft vandaag een fotoshoot voor het kledingmerk Jean Bergé.
Bron: Tien.
Sommige mensen hier gaan erg ver met hun haat tegen Sylvia. Zo heb je van die FOKkers die meteen gaan zeuren over de CP's omdat Sylvia bezoek van haar moeder een weekje verschoven is ivm het overlijden van haar vader...quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:08 schreef maril het volgende:
Ik ben geen Brain fan (en zeker als hij zingt en gitaar speelt) maar men gaat hier wel erg ver met de Brainhaat.
Eenvoudig voorbeeld ... Eten van een bak ijs 's nachts.quote:
Dan zal het laatste wel weer het geval zijn, maar bij de sponsoren staat ook alleen de naam Jean Berge...grote matenwinkel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
In het kantoor stond een grote zwarte plastictas met Christiaan B er op. De camera zoomde er op in...
Dus of Jean heeft een tasje van Christiaan gejat...........of de mensen op tien vergissen zich weer eens...
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Eenvoudig voorbeeld ... Eten van een bak ijs 's nachts.
Daar neemt hij zijn verantwoordelijkheden niet voor als hij daarop aangesproken wordt. Hij geeft alleen maar aan dat het goed is voor zijn stofwisseling .. Als hij wordt aangesproken op deze uitspraken is het hek weer van de dam. Alleen zijn uitleg is goed en hij neemt van niemand iets aan.
Volkomen normaal dat als je zulke uitspraken doet daar op terug wordt gekomen.
Je moet dat weer niet verdraaien en zeggen dat je daardoor naar het bakkie ijs grijpt.
Iig fijn dat je het op een normale manier kan motiveren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Eenvoudig voorbeeld ... Eten van een bak ijs 's nachts.
Daar neemt hij zijn verantwoordelijkheden niet voor als hij daarop aangesproken wordt. Hij geeft alleen maar aan dat het goed is voor zijn stofwisseling .. Als hij wordt aangesproken op deze uitspraken is het hek weer van de dam. Alleen zijn uitleg is goed en hij neemt van niemand iets aan.
Volkomen normaal dat als je zulke uitspraken doet daar op terug wordt gekomen.
Je moet dat weer niet verdraaien en zeggen dat je daardoor naar het bakkie ijs grijpt.
Een of andere stagaire heeft per ongeluk het spelregelboek zoek gemaakt...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:32 schreef Markeerstift het volgende:
Als je Brian zo ziet, met zijn ketting, witte shirt en zijn haren door de war(gewoon niet gedaan dus) ziet hij er toch echt niet uit als een miljonair.. Ik dacht eigenlijk dat dat niet mocht.
Dat moet voor de acteerles.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:32 schreef Markeerstift het volgende:
Als je Brian zo ziet, met zijn ketting, witte shirt en zijn haren door de war(gewoon niet gedaan dus) ziet hij er toch echt niet uit als een miljonair.. Ik dacht eigenlijk dat dat niet mocht.
kijk, zo denk ik dus ook. Ik hou daar niet van.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je haar hyves ziet, dan weet je wel zeker dat ze internet heeft. En als ze al liegt over geen internet hebben, liegt ze vast over veel meer.
dan voelt hij zich acteur, net zoals hij zich in cap met sweater met muts hult zodra er rappers op visite komen, net zoals hij zijn pilotenbril opzet als hij zijn vliegles denkt te gaan kijken, net zoals zijn 2 blingblingers in zijn oren zodat hij er cool uitziet.quote:
Nee, ik kan geen complimenten uitdelen voor zijn sportgedrag. Hij neemt namelijk zichzelf in de maling en dat hij is afgevallen is eigenlijk niet meer dan normaal op dit moment. Als hij over een half jaar nog steeds de discipline heeft om te gaan sporten en de mentale omslag heeft gemaakt dan wil ik evt mijn mening over hem veranderen, maar gezien zijn karakter en recente uitspraken denk ik dat hij eigenlijk al helemaal heeft afgedaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iig fijn dat je het op een normale manier kan motiveren.
Ik ben het wel met je eens dat het handiger zou zijn, gewoon te zeggen dat het eigenlijk niet goed is.
Waarbij van de andere kant dan ook wel complimenten mogen komen voor zijn sportdiscipline, en de eerste afvalresultaten die hij ondanks het nog niet perfecte eetgedrag toch boekt.
Denk je nou ECHT dat ze over zoiets onbelangrijks keihard zal gaan liegen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
kijk, zo denk ik dus ook. Ik hou daar niet van.
Eens. Het begin is niet zo moeilijk, om het vol te houden is veel moeilijker. Hij heeft al meerdere malen bewezen in het begin goed bezig te zijn maar toch ging het daarna altijd weer fout. Dit zou zo ongeveer de 6e poging zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, ik kan geen complimenten uitdelen voor zijn sportgedrag. Hij neemt namelijk zichzelf in de maling en dat hij is afgevallen is eigenlijk niet meer dan normaal op dit moment. Als hij over een half jaar nog steeds de discipline heeft om te gaan sporten en de mentale omslag heeft gemaakt dan wil ik evt mijn mening over hem veranderen, maar gezien zijn karakter en recente uitspraken denk ik dat hij eigenlijk al helemaal heeft afgedaan.
En normaal motiveren moet geen probleem zijn.
zijn eerste afvalresultaten ??? De eerste 2 weken verlies je voornamelijk vocht en geen vet, dus laten we nog ff wachten op zijn werkelijke resultaten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iig fijn dat je het op een normale manier kan motiveren.
Ik ben het wel met je eens dat het handiger zou zijn, gewoon te zeggen dat het eigenlijk niet goed is.
Waarbij van de andere kant dan ook wel complimenten mogen komen voor zijn sportdiscipline, en de eerste afvalresultaten die hij ondanks het nog niet perfecte eetgedrag toch boekt.
pittig stukjequote:
En haar geloofwaardigheid is in mijn ogen gelijk helemaal weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |