abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47538994
Om half 9 op Nederland 3 'de hoofdprijs' van BNN waarin de gouden kliko wordt uitgereikt. Brian vraagt aan of ze dat mogen zien.
pi_47539021
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 09:26 schreef Clank het volgende:
Palma zegt dat Brian populair is bij de meiden.
Palma moet niet zo slijmen. Op gay.nl had ze altijd zo'n grote mond..in het huis slijmt ze.
Een gefrustreerd huisvrouwtje met een suf gezelligheidsgroepje in een 3de rangs cafe in Amsterdam
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_47539037
Eric komt er achter dat de gouden kliko pas om half 10 wordt uitgezonden. Omdat er vanavond een ontslagronde is vraagt Brian of het opgenomen kan worden.
Brian zegt dat Natasia ook sjaggie tegenover hem is dat komt omdat Amanda bij hem slaapt zegt hij.
Jaap: Hoe komt dat dan?
Brian: Een tikkie jaloezie
pi_47539041
Natasia is sjacherijnig tegen Brian.
Volgens hem is ze jaloers???
het water roept
pi_47539072
Jaap denkt dat Natasia misschien wel problemen met zichzelf heeft.. met haar gewicht omdat ze weer wat is aangekomen.
pi_47539086
Brian kletst over Natasia
het water roept
pi_47539146
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 09:45 schreef Varen het volgende:
Hond van Amandel heeft een auto ongeluk gehad
LOL, zo lijkt het net of de hond heeft gereden
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_47539153
Jaap vraagt aan Brian hoe het is afgelopen met de punten.
Brian maakt een hele berekening en zegt dat het niet klopt wat Sylvia heeft gezegd (?)
Jaap: Ik zou het niet erg vinden als die regel van de baan ging van maximaal 400
Brian: Maar die regel is er nu niet.
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:00:14 #159
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47539172
Brian over Syl: "Ze moet gewoon met een goede reden komen waarom ze over de 400 cp heeft"

Para broddah vindt het overlijden van haar vader blijkbaar geen goede reden, wtf is dan wél een goede reden?

Ik vind Brian met de dag walgelijker worden
pi_47539176
Brian gaat geen werk verder maken van de cp's van Sylvia.
Jaap: Punt is als het de punten van Huub zijn kunnen we ze jatten. Maar het is nu eenmaal vrede dus ik ga niet beginnen. Ik ben iemand die terugslaat.
pi_47539190
Sylvia heeft een reden gegeven. Zij had er nog tegoed die ze terug heeft gekregen. En door de populariteitspoll die er ook nog bij kwam.
pi_47539211
Het blijven zielige mannetjes die 2. Jaap heeft al aangegeven dat hij Huub gaat afbranden in het interview.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:05:38 #163
127004 maril
Smeetsfan
pi_47539263
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:00 schreef Tissik het volgende:
Brian over Syl: "Ze moet gewoon met een goede reden komen waarom ze over de 400 cp heeft"

Para broddah vindt het overlijden van haar vader blijkbaar geen goede reden, wtf is dan wél een goede reden?

Ik vind Brian met de dag walgelijker worden
Das al meer dan een week geleden, ze had haar moeder al kunnen uitnodigen, zelfs een hele goede reden . ze moeten niet heletijd dat overlijden erbij halen, anders had Syl toch gewoon naar huis moeten gaan?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_47539304
Jaap krijgt een tshirt met Jaap heeft een lach om het kaboutergedrag. Oh wat leuk zeg. NOT
pi_47539306
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:05 schreef maril het volgende:

[..]

Das al meer dan een week geleden, ze had haar moeder al kunnen uitnodigen, zelfs een hele goede reden . ze moeten niet heletijd dat overlijden erbij halen, anders had Syl toch gewoon naar huis moeten gaan?
Luister je ook naar de streams?
pi_47539308
"R.I.P Kabouter" en "Jaap heeft een lach om het kaboutergedrag" zijn teksten op een t-shirt die Jaap krijgt van de kledingkabouter.
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:08:36 #167
127004 maril
Smeetsfan
pi_47539317
Ik ben geen Brain fan (en zeker als hij zingt en gitaar speelt) maar men gaat hier wel erg ver met de Brainhaat.
pi_47539333
Aaaah neee, moeten we nu verkleedpartijen van jaap gaan zitten kijken...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:09:21 #169
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47539337
Wat fout: Jaap krijgt een t-shirt met daarop de tekst: "R.I.P. Kabouter". Jaap gaat dat shirt dragen, zegt hij.

Op het tweede shirt staat: Jaap heeft een lach om kaboutergedrag".

Dat tweede shirt is wel een grappig plagerijtje, maar dat eerste shirt is een regelrechte doodverwensing. Ik mag toch hopen dat de redactie het uiten van openlijke doodverwensingen niet zal toestaan?
pi_47539339
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:05 schreef maril het volgende:

[..]

Ze zei erbij dat ze geen zin had om met haar moeder over het overlijden van haar vader te praten. Je komt trouwens netzo gevoelloos over als brian. Dus na een week moet je het maar afgesloten hebben en verder gaan.
pi_47539355
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Katewalker het volgende:
Aaaah neee, moeten we nu verkleedpartijen van jaap gaan zitten kijken...
Nou ik hoop dat er snel overgeschakeld wordt naar de acteerlessen van Michael!!
pi_47539362
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Tissik het volgende:
Wat fout: Jaap krijgt een t-shirt met daarop de tekst: "R.I.P. Kabouter". Jaap gaat dat shirt dragen, zegt hij.

Dat tweede shirt is wel een grappig plagerijtje, maar dat eerste shirt is een regelrechte doodverwensing. Ik mag toch hopen dat de redactie het uiten van openlijke doodverwensingen niet zal toestaan?
Die zal toch hopelijk wel verboden worden.
pi_47539365
Erik is niet blij met Huub. Hij trekt zijn handen er vanaf. (viel midden in gesprek ging denk ik over Lieke)
pi_47539378
quote:

Ik hoop dat die man niet heeft gezegd van welk bedrijf/ zaak hij is, anders voorzie ik heel veel telefoontjes of mailtjes
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_47539381
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:08 schreef maril het volgende:
Ik ben geen Brain fan (en zeker als hij zingt en gitaar speelt) maar men gaat hier wel erg ver met de Brainhaat.
Hij is zo stiekum, dat is zo irritant!!
het water roept
pi_47539387
Huub heeft Jaap niet meer uitgescholden sinds die avond dat hij zei het niet meer te zullen doen.

Wat doet dikkerd nu?
pi_47539394
waarom zijn ze met zoveel?
pi_47539400
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef 2live het volgende:

[..]

Ik hoop dat die man niet heeft gezegd van welk bedrijf/ zaak hij is, anders voorzie ik heel veel telefoontjes of mailtjes
Komen jullie vast wel achter
het water roept
pi_47539404
quote:
Dan mag een shirt voor Huub met de tekst 'Krijg een hartstilstand vetklep' ws ook??
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:12:18 #180
127004 maril
Smeetsfan
pi_47539405
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef petraa het volgende:

[..]

Ze zei erbij dat ze geen zin had om met haar moeder over het overlijden van haar vader te praten. Je komt trouwens netzo gevoelloos over als brian. Dus na een week moet je het maar afgesloten hebben en verder gaan.
Nee dsat zeg ik niet, en ik ben beslist niet gevoellloos, maar ik reageer tegen jullie gevoeloze reactie als het om mensen gaat die niet in de SHEgroepje zitten, lees maar eens lekker terug, ik blijf enkel alleen maar hier om tegen deze hetze te reageren want de DGK boeit me al niet meer zo, tis een eng spel met nog meer enge reacties.
pi_47539435
quote:
waarom zijn ze met zoveel?
Intervieuw en iemand met kleding.
pi_47539450
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:12 schreef maril het volgende:

[..]

Nee dsat zeg ik niet, en ik ben beslist niet gevoellloos, maar ik reageer tegen jullie gevoeloze reactie als het om mensen gaat die niet in de SHEgroepje zitten, lees maar eens lekker terug, ik blijf enkel alleen maar hier om tegen deze hetze te reageren want de DGK boeit me al niet meer zo, tis een eng spel met nog meer enge reacties.
Keek jij net de streams?
pi_47539460
quote:

[..]

dus je hebt een doel gevonden?
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:15:31 #184
127004 maril
Smeetsfan
pi_47539486
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:14 schreef 2live het volgende:

[..]

dus je hebt een doel gevonden?
, maar goed ik zal het niet konstant doen , ik gzd ook nog een leven, ik ga gewoon op tijd naar bed.
pi_47539491
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:12 schreef Clank het volgende:

[..]

Dan mag een shirt voor Huub met de tekst 'Krijg een hartstilstand vetklep' ws ook??
En maar Huub aanvallen die lui..
Ik denk dat ik ook maar een shirt ga laten maken voor Huub (al heeft hij dat eigenlijk niet nodig)
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_47539492
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:12 schreef Varen het volgende:

[..]

Komen jullie vast wel achter
http://www.jeanberge.nl/

Is sponser van talpa. Denk dat hier de kleding van is
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 10:15:57 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_47539499
quote:

[..]

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47539514
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:10 schreef Ning het volgende:
Erik is niet blij met Huub. Hij trekt zijn handen er vanaf. (viel midden in gesprek ging denk ik over Lieke)
Vooral Eric en Natasia denken te weten dat Lieke's gevoelens voor Huub niet oprecht zijn. Huub zelf is daar ook nog niet zeker van, maar wel zíjn taak om daar achter te komen en niet blind te varen op de meningen van Eric en Natasia.
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:17:48 #189
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47539542
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:16 schreef Clank het volgende:

[..]

Vooral Eric en Natasia denken te weten dat Lieke's gevoelens voor Huub niet oprecht zijn. Huub zelf is daar ook nog niet zeker van, maar wel zíjn taak om daar achter te komen en niet blind te varen op de meningen van Eric en Natasia.
Sylvia heeft vannacht al aangegeven dat Huub zich wel heel makkelijk heeft laten pakken.
Ook Sylvia denkt dus dat het Lieke niet om Huub te doen is.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47539564
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:15 schreef Yollie het volgende:

[..]

En maar Huub aanvallen die lui..
Ik denk dat ik ook maar een shirt ga laten maken voor Huub (al heeft hij dat eigenlijk niet nodig)
Welnee joh.. Huub lacht er om. En het is wel lachen dat Jaap.. die gisteren met Brian heeft besloten om een anti-pestcampagne te starten nu juist met dit soort dingen verder gaat.
pi_47539579
Ze willen foto maken van Jaap met de tshirts aan, ik mag hopen dat de Redactie ff ingrijpt nu op dat ene shirtje
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:19:05 #192
127004 maril
Smeetsfan
pi_47539584
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:17 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Sylvia heeft vannacht al aangegeven dat Huub zich wel heel makkelijk heeft laten pakken.
Ze heeft gelijk.
pi_47539587
quote:

[..]

lieke heeft gisteren al verklaard de mensen die de fora bezoeken en huub steunen enorme fanatics zijn.
nu is het niet mogelijk om iedereen over 1 kam te scheren, maar afgelopen weekend opperde een fokker om een grote advertentie in de telegraaf te plaatsen om daar te laten zien dat hij huub steunde, hoe ver kun je gaan in de waanzin.
voor sommige mensen is het echt de primaire levensbehoefte geworden, en is het volgens mij echt een verslaving, volgens mij lacht huub zich ook echt dood om sommige van zijn krankzinnige fans
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:19:28 #194
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47539593
quote:

Ik vind het ook veel te ver gaan.

Waarom ben ik een van de weinigen die snapt dat na 1 dag echt irritant pesten Huub Jaap alleen nog maar heeft gepakt op zijn (eet)gedrag waar Jaap nog steeds zijn eigen verantwoordelijkheid niet in ziet. Hij wil alles afschuiven op Huub. Nee, die jongen komt er wel.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:19:30 #195
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47539595
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:15 schreef beequeen het volgende:

[..]

RIP...

Die Jean Bergé weet wel hoe hij antireclame voor zijn zaak kledingzaak moet maken.
pi_47539608
DGK redactie laat alleen anti-Huub mensen binnen (deze lui, thaiboksleraar, Herma, etc etc)
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_47539609
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:17 schreef Ashrak het volgende:

[..]

en dan weten zij niet over Lieke wat wij allemaal weten....maar Lesley had vlgs veel mensen ook de schijn tegen en dat was uiteindelijk ook oprecht, dus ik gun Lieke het voordeel van de twijfel.
pi_47539622
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:15 schreef maril het volgende:

[..]

, maar goed ik zal het niet konstant doen , ik gzd ook nog een leven, ik ga gewoon op tijd naar bed.
Weet je soms snap ik je reakties wel, maar net reageerde je volgens mij zonder de streams te hebben gevolgd en dan is het tamelijk irritant, maar ik ben nu offtopic.
pi_47539644
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:20 schreef 2live het volgende:

[..]

en dan weten zij niet over Lieke wat wij allemaal weten....maar Lesley had vlgs veel mensen ook de schijn tegen en dat was uiteindelijk ook oprecht, dus ik gun Lieke het voordeel van de twijfel.
Laat Huub lekker even een paar dagen/weken verliefd zijn, hij komt wel achter de waarheid en hij verliest zijn doel echt niet uit ogen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:21:24 #200
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47539648
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:19 schreef maril het volgende:

[..]

Ze heeft gelijk.
Ben ik met je eens ...
Ik hoop dan ook dat Huub echt zijn ogen open houdt zoals hij zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')