Palma moet niet zo slijmen. Op gay.nl had ze altijd zo'n grote mond..in het huis slijmt ze.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:26 schreef Clank het volgende:
Palma zegt dat Brian populair is bij de meiden.
LOL, zo lijkt het net of de hond heeft geredenquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:45 schreef Varen het volgende:
Hond van Amandel heeft een auto ongeluk gehad
Das al meer dan een week geleden, ze had haar moeder al kunnen uitnodigen, zelfs een hele goede reden . ze moeten niet heletijd dat overlijden erbij halen, anders had Syl toch gewoon naar huis moeten gaan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:00 schreef Tissik het volgende:
Brian over Syl: "Ze moet gewoon met een goede reden komen waarom ze over de 400 cp heeft"
Para broddah vindt het overlijden van haar vader blijkbaar geen goede reden, wtf is dan wél een goede reden?
Ik vind Brian met de dag walgelijker worden![]()
Luister je ook naar de streams?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:05 schreef maril het volgende:
[..]
Das al meer dan een week geleden, ze had haar moeder al kunnen uitnodigen, zelfs een hele goede reden . ze moeten niet heletijd dat overlijden erbij halen, anders had Syl toch gewoon naar huis moeten gaan?
Ze zei erbij dat ze geen zin had om met haar moeder over het overlijden van haar vader te praten. Je komt trouwens netzo gevoelloos over als brian. Dus na een week moet je het maar afgesloten hebben en verder gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:05 schreef maril het volgende:
[..]
Das al meer dan een week geleden, ze had haar moeder al kunnen uitnodigen, zelfs een hele goede reden . ze moeten niet heletijd dat overlijden erbij halen, anders had Syl toch gewoon naar huis moeten gaan?
Nou ik hoop dat er snel overgeschakeld wordt naar de acteerlessen van Michael!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Katewalker het volgende:
Aaaah neee, moeten we nu verkleedpartijen van jaap gaan zitten kijken...![]()
Die zal toch hopelijk wel verboden worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Tissik het volgende:
Wat fout: Jaap krijgt een t-shirt met daarop de tekst: "R.I.P. Kabouter". Jaap gaat dat shirt dragen, zegt hij.
Op het tweede shirt staat: Jaap heeft een lach om kaboutergedrag".
Dat tweede shirt is wel een grappig plagerijtje, maar dat eerste shirt is een regelrechte doodverwensing. Ik mag toch hopen dat de redactie het uiten van openlijke doodverwensingen niet zal toestaan?
Ik hoop dat die man niet heeft gezegd van welk bedrijf/ zaak hij is, anders voorzie ik heel veel telefoontjes of mailtjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Tissik het volgende:
Wat fout: Jaap krijgt een t-shirt met daarop de tekst: "R.I.P. Kabouter". Jaap gaat dat shirt dragen, zegt hij.
Dat tweede shirt is wel een grappig plagerijtje, maar dat eerste shirt is een regelrechte doodverwensing. Ik mag toch hopen dat de redactie het uiten van openlijke doodverwensingen niet zal toestaan?
Hij is zo stiekum, dat is zo irritant!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:08 schreef maril het volgende:
Ik ben geen Brain fan (en zeker als hij zingt en gitaar speelt) maar men gaat hier wel erg ver met de Brainhaat.
Komen jullie vast wel achterquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik hoop dat die man niet heeft gezegd van welk bedrijf/ zaak hij is, anders voorzie ik heel veel telefoontjes of mailtjes![]()
Dan mag een shirt voor Huub met de tekst 'Krijg een hartstilstand vetklep' ws ook??quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Tissik het volgende:
Nee dsat zeg ik niet, en ik ben beslist niet gevoellloos, maar ik reageer tegen jullie gevoeloze reactie als het om mensen gaat die niet in de SHEgroepje zitten, lees maar eens lekker terug, ik blijf enkel alleen maar hier om tegen deze hetze te reageren want de DGK boeit me al niet meer zo, tis een eng spel met nog meer enge reacties.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zei erbij dat ze geen zin had om met haar moeder over het overlijden van haar vader te praten. Je komt trouwens netzo gevoelloos over als brian. Dus na een week moet je het maar afgesloten hebben en verder gaan.![]()
![]()
Intervieuw en iemand met kleding.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef 2live het volgende:
waarom zijn ze met zoveel?
Keek jij net de streams?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:12 schreef maril het volgende:
[..]
Nee dsat zeg ik niet, en ik ben beslist niet gevoellloos, maar ik reageer tegen jullie gevoeloze reactie als het om mensen gaat die niet in de SHEgroepje zitten, lees maar eens lekker terug, ik blijf enkel alleen maar hier om tegen deze hetze te reageren want de DGK boeit me al niet meer zo, tis een eng spel met nog meer enge reacties.
dus je hebt een doel gevonden?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:12 schreef maril het volgende:
[..]
Nee dsat zeg ik niet, en ik ben beslist niet gevoellloos, maar ik reageer tegen jullie gevoeloze reactie als het om mensen gaat die niet in de SHEgroepje zitten, lees maar eens lekker terug, ik blijf enkel alleen maar hier om tegen deze hetze te reageren want de DGK boeit me al niet meer zo, tis een eng spel met nog meer enge reacties.
quote:
En maar Huub aanvallen die lui..quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:12 schreef Clank het volgende:
[..]
Dan mag een shirt voor Huub met de tekst 'Krijg een hartstilstand vetklep' ws ook??
http://www.jeanberge.nl/quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik hoop dat die man niet heeft gezegd van welk bedrijf/ zaak hij is, anders voorzie ik heel veel telefoontjes of mailtjes![]()
Vooral Eric en Natasia denken te weten dat Lieke's gevoelens voor Huub niet oprecht zijn. Huub zelf is daar ook nog niet zeker van, maar wel zíjn taak om daar achter te komen en niet blind te varen op de meningen van Eric en Natasia.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:10 schreef Ning het volgende:
Erik is niet blij met Huub. Hij trekt zijn handen er vanaf. (viel midden in gesprek ging denk ik over Lieke)
Sylvia heeft vannacht al aangegeven dat Huub zich wel heel makkelijk heeft laten pakken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:16 schreef Clank het volgende:
[..]
Vooral Eric en Natasia denken te weten dat Lieke's gevoelens voor Huub niet oprecht zijn. Huub zelf is daar ook nog niet zeker van, maar wel zíjn taak om daar achter te komen en niet blind te varen op de meningen van Eric en Natasia.
Welnee joh.. Huub lacht er om. En het is wel lachen dat Jaap.. die gisteren met Brian heeft besloten om een anti-pestcampagne te starten nu juist met dit soort dingen verder gaat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:15 schreef Yollie het volgende:
[..]
En maar Huub aanvallen die lui..
Ik denk dat ik ook maar een shirt ga laten maken voor Huub (al heeft hij dat eigenlijk niet nodig)
Ze heeft gelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Sylvia heeft vannacht al aangegeven dat Huub zich wel heel makkelijk heeft laten pakken.
Ook Sylvia denkt dus dat het Lieke niet om Huub te doen is.
lieke heeft gisteren al verklaard de mensen die de fora bezoeken en huub steunen enorme fanatics zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind het ook veel te ver gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Tissik het volgende:
en dan weten zij niet over Lieke wat wij allemaal weten....maar Lesley had vlgs veel mensen ook de schijn tegen en dat was uiteindelijk ook oprecht, dus ik gun Lieke het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Sylvia heeft vannacht al aangegeven dat Huub zich wel heel makkelijk heeft laten pakken.
Ook Sylvia denkt dus dat het Lieke niet om Huub te doen is.
Weet je soms snap ik je reakties wel, maar net reageerde je volgens mij zonder de streams te hebben gevolgd en dan is het tamelijk irritant, maar ik ben nu offtopic.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:15 schreef maril het volgende:
[..]
, maar goed ik zal het niet konstant doen , ik gzd ook nog een leven, ik ga gewoon op tijd naar bed.
Laat Huub lekker even een paar dagen/weken verliefd zijn, hij komt wel achter de waarheid en hij verliest zijn doel echt niet uit ogen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:20 schreef 2live het volgende:
[..]
en dan weten zij niet over Lieke wat wij allemaal weten....maar Lesley had vlgs veel mensen ook de schijn tegen en dat was uiteindelijk ook oprecht, dus ik gun Lieke het voordeel van de twijfel.
Ben ik met je eens ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |