Ze is zondag jarig en hoopt waarschijnlijk op nieuwe pc als kado van de miljonairs.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:51 schreef Clank het volgende:
Palma zegt dat haar computer nu echt overleden is (en de streams nu niet meer kan volgen... ik geloof d'r niks van!)
Om 10 uur acteerlessen met Michael.
ja toen dacht ik ook al HUH??? weet hij dat niet????quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze had het vannacht ook over wedstrijden doen en huub vroeg wat voor wedstrijden maar daar ging ze niet op in.
Nope, was de grootste maat, maar hij kenniet dicht...quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kan jaab zn badjas nou niet helemaal dicht
Ze had 3 bussen met van dat poeder waar je een shake van kan maken..om af te vallen..ze wilde vals spelen...????quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nope, was de grootste maat, maar hij kenniet dicht...
Waar is Natasia nu weer pissed over, wat hebben ze dinsdag weggehaald ?
ze kan alleen wel zeiken zeg......quote:Ik ben het met je eens.
Ik vond het ook een verademing om naar een meisje te luisteren en kijken die intelligent is.
Brian moet even helpen, maar ze zit d'r in hoor!quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:14 schreef petraa het volgende:
Amanda's spijkerbroek past niet meer
Alles puilt erover heen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:16 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian moet even helpen, maar ze zit d'r in hoor!![]()
Psychologische problemen door DGK Als je ff iets van sympathie voelt voor Natasiaquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:22 schreef Varen het volgende:
Eigenlijk is Natasia best lief
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:26 schreef Clank het volgende:
Palma zegt dat Brian populair is bij de meiden.
Welke kliniek?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:26 schreef Clank het volgende:
Palma zegt dat Brian populair is bij de meiden.
Met dank aan die graftak van een Hermaquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:43 schreef Varen het volgende:
Sneeky Brian!
tandartsquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:47 schreef Varen het volgende:
Wat moet Sil doen?
Die regel van max. 400 punten is dus ook veranderd.... Dat is wel handig voor de kookwedstrijd want dan zijn er maarliefst 1000 punten te verdelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:43 schreef Clank het volgende:
Brian zegt dat hij cp's moest inleveren toen hij boven de 400 zat.
Sylvia zegt dat dat al besproken is, zij wilde haar moeder uitnodigen maar door dat haar vader stierf is dat er nog niet van gekomen.
Het wordt tijd dat zij eens vervangen wordt, zoveel info doorspelenquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Met dank aan die graftak van een Herma![]()
![]()
.
Had hij het gisteren uitgebreid met Jaap over.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:49 schreef Clank het volgende:
Brian baalt dat hij niks heeft kunnen bewerkstelligen met het cp verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |