Een vaag antwoord op een hele vage beslissing dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat zal voor jullie altijd wel een vraag blijven.
Mee eens ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef kybe het volgende:
[..]
Een vaag antwoord op een hele vage beslissing dus.
Zou ik ook doen, als er ik voor betaald kreeg.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook tot half 3 voor de streams gezeten![]()
![]()
Nee hoor. Maar welk antwoord we geven, het is toch niet goed. Ik ga daar dus geen energie aan verspillen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef kybe het volgende:
[..]
Een vaag antwoord op een hele vage beslissing dus.
bedreigd door Brian?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:54 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar welk antwoord we geven, het is toch niet goed. Ik ga daar dus geen energie aan verspillen.
ja... brrrrrrrrrrrquote:
Nog even en ze heeft seks op het aanrecht, hoort toch bij het toneelstukquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:48 schreef 2live het volgende:
[..]
This is tv man!Dat hoort toch bij het toneelstuk, net als het walgelijke hemdje van Brian
Ik vind het dan wel weer leuk dat het dus de fout van Huub bleek te zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:55 schreef 2live het volgende:
amanda is haar tekst kwijt....vlgs mij oefenen ze dit stukje al 3 weken.
Met een echt antwoord zouden we kunnen leven, maar dit antwoord is een dooddoener die eigenlijk in het straatje van Jaap en Brian past.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:54 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar welk antwoord we geven, het is toch niet goed. Ik ga daar dus geen energie aan verspillen.
Terecht.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:54 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je kon er toch op wachten dat deze vraag zou komen, heb dan ook de beleefdheid om een eerlijk antwoord te geven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:54 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
zal er ook mee te maken hebben dat het hoe en waarom omtrent deze beslissing waarschijnlijk niet gecommuniceerd mag wordenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kon er toch op wachten dat deze vraag zou komen, heb dan ook de beleefdheid om een eerlijk antwoord te geven.
Zegt de persoon die vorige week het hardst op de tafel stond te schreeuwen om gerechtigheid.quote:
die redenering kan ik niet volgen. Als Amanda echt actrice wil worden zal ze toch ook moeten doen en dragen wat de regisseur zegt, dus waarom nu niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nog even en ze heeft seks op het aanrecht, hoort toch bij het toneelstuk![]()
Kulargument dus.
Ik ook... Ik vond het een van de boeiendste nachten tot nu toe. Lieke was Huub af en toe verbaal gewoon de baas... en soms was het andersom. Alles wat Lieke zei was volgens mij heel goed te verklaren. Ook prachtig om te zien dat ze op het eind het verzet niet meer vol kon houden. mooie nachtquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook tot half 3 voor de streams gezeten![]()
![]()
Lieve schat, Lieke heeft vannacht tijdens de japensessie in de tuin meerdere malen gezegd dat zij vaker in onmogelijke relaties/situaties heeft gezeten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:34 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Ik wil zeker niet van het negatieve uitgaan wat Lieke betreft, maar wat ik niet begrijp is het intervieuw waarin ze heel openlijk praat over seks en sms-seks. Haar relatie met een getrouwde man (notabene) begrijp ik al helemaal niet, na wat ik gisteren (gedeeltelijk) heb gezien van haar gesprek met Huub.
mss is dat eerlijke antwoord wel niet het antwoord wat je wil horen, en dan krijgen we die discussie weer.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kon er toch op wachten dat deze vraag zou komen, heb dan ook de beleefdheid om een eerlijk antwoord te geven.
Niet iedere actrice hoeft dat (als een hoer erbij lopen) te doen om succes te hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:59 schreef 2live het volgende:
[..]
die redenering kan ik niet volgen. Als Amanda echt actrice wil worden zal ze toch ook moeten doen en dragen wat de regisseur zegt, dus waarom nu niet.
dank uquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:01 schreef 2live het volgende:
[..]
mss is dat eerlijke antwoord wel niet het antwoord wat je wil horen, en dan krijgen we die discussie weer.![]()
Mwuah, der boeiendste nachten zijn altijd nog die van mijzelf ipv die van anderenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook... Ik vond het een van de boeiendste nachten tot nu toe. Lieke was Huub af en toe verbaal gewoon de baas... en soms was het andersom. Alles wat Lieke zei was volgens mij heel goed te verklaren. Ook prachtig om te zien dat ze op het eind het verzet niet meer vol kon houden. mooie nacht
Huub krijgt vandaag (als het goed is) nog wat captures van me binnen met de post.
Ik vond het ook prachtig om te zien dat huub regelmatig niet wist waar hij het zoeken moest. Complimenten voor Lieke!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook... Ik vond het een van de boeiendste nachten tot nu toe. Lieke was Huub af en toe verbaal gewoon de baas... en soms was het andersom. Alles wat Lieke zei was volgens mij heel goed te verklaren. Ook prachtig om te zien dat ze op het eind het verzet niet meer vol kon houden. mooie nacht
Huub krijgt vandaag (als het goed is) nog wat captures van me binnen met de post.
het zijn acteerlessen, dan moet het zo echt en passioneel mogelijk uitzien !quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Dit soort zoenmomenten van Huub met Amanda is volgens mij waar Lieke zich wat druk om maakt. Hij gaat daar toch iets te ver in mee en vindt het net even te prattig. Hij lijkt er ook niet over na te denken hoe dat kan overkomen
het is toneel scan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Dit soort zoenmomenten van Huub met Amanda is volgens mij waar Lieke zich wat druk om maakt. Hij gaat daar toch iets te ver in mee en vindt het net even te prettig. Hij lijkt er ook niet over na te denken hoe dat kan overkomen
true.. omdat er geen straf is uitgedeeld, zal elke verklaring als kul en onrecht worden afgedaan, zit wat in.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:01 schreef 2live het volgende:
[..]
mss is dat eerlijke antwoord wel niet het antwoord wat je wil horen, en dan krijgen we die discussie weer.![]()
Vind ik nog steeds, maar ik begrijp wel dat de redactie daarover niet gaat discussieren op een forumquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Zegt de persoon die vorige week het hardst op de tafel stond te schreeuwen om gerechtigheid.![]()
Met als toevoeging dat dit haar derde acteerles is oid? Lijkt me dat de nadruk wel op andere dingen gelegd kan worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet iedere actrice hoeft dat (als een hoer erbij lopen) te doen om succes te hebben.
Dat hoort bij de rol die ze moet spelen, en is op advies van Michael.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet iedere actrice hoeft dat (als een hoer erbij lopen) te doen om succes te hebben.
Discussieren erover hoeft van mij niet, maar gewoon een reden geven en dan zeggen PUNT. Nu vinden we allemaal dat het niet klopt en krijgen we zo'n vaag antwoord.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds, maar ik begrijp wel dat de redactie daarover niet gaat discussieren op een forum
Met alle respect .. als de redactie niet wil discussieren op het forum moeten ze helemaal niet ingaan op de vraag. Als je wel ingaat op de vraag kun je reacties verwachten als je het bewust vaag houdt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds, maar ik begrijp wel dat de redactie daarover niet gaat discussieren op een forum
het heeft een functie in deze scene; functioneel bloot!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met als toevoeging dat dit haar derde acteerles is oid? Lijkt me dat de nadruk wel op andere dingen gelegd kan worden.
Dat vind ik ook van Amanda, dat ze er net ff te ver in meegaat maar ja this is tv en dan is het normaal ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Dit soort zoenmomenten van Huub met Amanda is volgens mij waar Lieke zich wat druk om maakt. Hij gaat daar toch iets te ver in mee en vindt het net even te prettig. Hij lijkt er ook niet over na te denken hoe dat kan overkomen
Klopt, maar Huub legt iedere keer na de zoen wel heel erg de nadruk er op dat hij het erg prettig vindt om te doen. Heeft niet veel meer met 'werk' te maken dus. Dat bedoel ik. Dat ziet Lieke ook wel natuurlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:03 schreef Bait00 het volgende:
[..]
het zijn acteerlessen, dan moet het zo echt en passioneel mogelijk uitzien !
huub heeft echt wel liever lieke dan amandel
Ik heb echt een boze mail gestuurd naar Jean Berge, stelletje idioten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:05 schreef petraa het volgende:
ik vraag me trouwens ook af of Jaap dat shirt met RIP Kabouter mag dragen
Het spel!!! Brian!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar Huub legt iedere keer na de zoen wel heel erg de nadruk er op dat hij het erg prettig vind om te doen.
Heeft niet veel meer met 'werk' te maken dus. Dat bedoel ik.
Ja en? Ze kunnen zoveel bedenken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoort bij de rol die ze moet spelen, en is op advies van Michael.
achhhhhhhhhhhhhhhhh the love boat redactie! ik heb het al op gegeven NU Tien nog!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik vond het ook prachtig om te zien dat huub regelmatig niet wist waar hij het zoeken moest. Complimenten voor Lieke!![]()
Oei...oei...oei. Freule von Heupscheuten is niet mis!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb echt een boze mail gestuurd naar Jean Berge, stelletje idioten.![]()
dat denk ik dus ook, dat hij de nadruk erop legt om Brian te subtiel te zieken. Ook zoals hij net naar haar borsten stond te kijken en Michael ook; hoe gaat het met ' jullie'? tegen amanda's borstenquote:
Pff, we kijken er gewoon anders tegenaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:05 schreef 2live het volgende:
[..]
het heeft een functie in deze scene; functioneel bloot!!!![]()
En Amnada vindt dat idd niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |