en voor alle moraalridders, ik heb em al besteld...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:50 schreef azaroth het volgende:
als er al review exemplaren zijn, waarom is er dan nog geen gekraakte versie?
moet je als reviewer een contract ondertekenen met een boeteclausule voor als je hem verspreidt ofzo?
iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jammer dat ie nu net uitkomt tijdens m'n tentamenweken...
Stuur ff een mailtje naar EA dat je liever hebt dat ze 'em nog ff vasthouden tot na je tentamens alvorens ze 'em laten uitkomenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nah, eigenlijk had ik em liever nu gehad, zodat ik em in 2 dagen kan uitspelen en vervolgens gewoon m'n tentamens kan leren...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stuur ff een mailtje naar EA dat je liever hebt dat ze 'em nog ff vasthouden tot na je tentamens alvorens ze 'em laten uitkomen
28/29/30 maart laat het daar maar op houden, winkels hanteren verschillende release dates. Op Play.com is nog steeds de Kane-Edition te verkrijgen trouwens...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:42 schreef NordicBlue het volgende:
is er al een geschatte releasedate?
28 maart
In ieder geval de Europese..quote:
Toen de demo net uit was, was de FTP van TU Delft retetraag...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:51 schreef de_priester het volgende:
toch wel fijn dattikem van de tu kan downenreeetesnel
Bij mij nog erger: twee weken vóór de tentamenweken.. dat betekent een "less than ideal" voorbereiding voor de tentamensquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Elite mammoths zijn idd erg lekker om ff mee beuken. Zijn bijna niet te stoppenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:09 schreef mschol het volgende:
vanmiddag een potje gdi tegen nod hard balanced gedaan maar werd tot 3x toe in gemaakt
terwijl me een andere keer, met dezelfde bouwstijl , me het makkelijk is gelukt...
(gelukkig wassie gegeven moment zo dom om mijn elite mammoet tank te laten leven. met die + 2 extra mammoet tanks kon ik zo dwars door z'n basis heen komen
Soort overlord tanks?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Elite mammoths zijn idd erg lekker om ff mee beuken. Zijn bijna niet te stoppen
Ik, hierbijquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef outcast_within het volgende:
hoeveel mensen tvp'en dit topic?
Lukt me ook niet om GDI tegen NOD op Hard te spelen... NOD vs. NOD lukte me wel...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:09 schreef mschol het volgende:
vanmiddag een potje gdi tegen nod hard balanced gedaan maar werd tot 3x toe in gemaakt
terwijl me een andere keer, met dezelfde bouwstijl , me het makkelijk is gelukt...
(gelukkig wassie gegeven moment zo dom om mijn elite mammoet tank te laten leven. met die + 2 extra mammoet tanks kon ik zo dwars door z'n basis heen komen
ik heb gelukkig S.T.A.L.K.E.R. ook liggen gelukkigquote:Op donderdag 22 maart 2007 07:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lukt me ook niet om GDI tegen NOD op Hard te spelen... NOD vs. NOD lukte me wel...
Dit weekend maar weer eens proberen met de GDI... tja je moet toch je tijd maken tot 28 maart.
Ben bang dat ik dat niet kan draaien.. heb nog maar een 9800proquote:Op donderdag 22 maart 2007 07:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gelukkig S.T.A.L.K.E.R. ook liggen gelukkig![]()
Even Offtopic:quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dat niet kan draaien.. heb nog maar een 9800pro![]()
en omdat ik een nieuw huis heb gekocht en ga trouwen... heb ik dus aankomende tijd geen geld om iets nieuws te kopen... daarom ben ik ook zo blij dat die demo nog goed draait
wat zijn de rest qua spec's?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:50 schreef Mert het volgende:
[..]
Even Offtopic:
Stalker draait bij mij perfect op een 9800Pro, bijna alles op high staan.
Het zou leuk zijn als je je statistieken kunt zien maar 'k heb liever geen ranking; dat verandert een deel van de spelers in stats whores die puur daarvoor gaan spelenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:52 schreef outcast_within het volgende:
hoe zou online gaming eigenlijk zijn?
met een ranking? kun je ook een groepje maken soort van fok ladder?
van het weekend of maandag zal hij er wel zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef wipes66 het volgende:
nog steeds geen pre release beschikbaar![]()
Clan support zou aanwezig zijn, neem aan dat er ook 1vs1 en 2vs2 qm ladders zijn. Of er ook clanladders zijn weet ik niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:52 schreef outcast_within het volgende:
hoe zou online gaming eigenlijk zijn?
met een ranking? kun je ook een groepje maken soort van fok ladder?
Weer ff offtopic:quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
wat zijn de rest qua spec's?
ik heb hier namelijk een geforce 6800 waarbij alles op low moet
ow. en weer ontopic:
nog maar 7 daagjes wachten
Zet hem op usenet wil jequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:14 schreef valek het volgende:
Ik verwacht het spel vanavond te hebben. Ga naar een lanparty en ik zou het vreemd vinden als ze het spel niet hebben. Daarna koop ik hem gewoon hoor.
Maandag pas...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:14 schreef valek het volgende:
Ik verwacht het spel vanavond te hebben. Ga naar een lanparty en ik zou het vreemd vinden als ze het spel niet hebben. Daarna koop ik hem gewoon hoor.
hij is nog niet gereleased in de "scene" als het goed is (dan zou hij namelijk wel op nforce staanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:14 schreef valek het volgende:
Jullie horen het vanavond.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is nog niet gereleased in de "scene" als het goed is (dan zou hij namelijk wel op nforce staan)
dus ik denk gewoon dat je pech hebt
Idd, ik kijk elke dag ff of hij er alquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is nog niet gereleased in de "scene" als het goed is (dan zou hij namelijk wel op nforce staan)
dus ik denk gewoon dat je pech hebt
Ik zie volgende week alleen maar een screenshotdiarree aankomenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:58 schreef sanni het volgende:
Ah,ik dacht al toen ik de reacties doorlas: " huh..issie er al? " maar men speelt nog steeds
het demootje. Maar goed, nog een week voor de echte diehards en dan zal dit topic wel
vrij stil zijn vanwege alle C&C fans die dan urenlang C&C III aan te spelen zijn en geen tijd
hebben om dan te posten... of wel [afbeelding]
geen tijd voor, moet em dan helemaal uitspelen , drukken op F12 of prt Scr is te veel werkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zie volgende week alleen maar een screenshotdiarree aankomen
Idd. het is gewoon in een ruk door de campaigns uitspelen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
geen tijd voor, moet em dan helemaal uitspelen , drukken op F12 of prt Scr is te veel werk
vreemd, op usenet kan ik em niet vinden evenmin op piratebay of nforce.nlquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:46 schreef azaroth het volgende:
er is een torrent van deviance
ik weet alleen nog niet of ie werkt
FAKE!!!! En ik zie alleen maar slechte Pr0n tussen de torrents, ipv van leuke spellen..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:46 schreef azaroth het volgende:
er is een torrent van deviance
ik weet alleen nog niet of ie werkt
-=Hellfire=- en Fliepke hebben em ook al..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:35 schreef mschol het volgende:
d'r is iemand op tweakers die heeft em al op de deurmat...
(inclusief foto's)
dus of een rieviewer of hij/zij heeft connecties IN ea
bij minimum:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:54 schreef Lampje_NL het volgende:
Zeker van zijn dat je pc C&C aan kan, Check even hier
Klik C&C 3 even aan, Klik op yes/ok en laden maar
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
quote:CPU Speed
Minimum: 2.0 GHz or faster
You Have: 1.92 GHz Performance Rated at 2.60 GHz
Pass
quote:Operating System
Recommended: Windows Vista
You Have: Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 (Build 2600)
FAIL: Sorry, your operating system does not meet this recommended requirement. Want to Upgrade? If so click the 'We Recommend'.
Ik krijg een fail omdat ik niet genoeg ruimte vrij hebquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:54 schreef Lampje_NL het volgende:
Zeker van zijn dat je pc C&C aan kan, Check even hier
Klik C&C 3 even aan, Klik op yes/ok en laden maar
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Ik denk dat je dat soort testen maar met een korreltje zout moet nemen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:05 schreef leolinedance het volgende:
Effe een vraagjeIk heb dus een hele toffe videokaart, een Geforce 3 Ti500 (beetje overgeclocked
) en die is dus snel zat voor mij (en de meeste spellen die ik speel). Maar nu krijg ik dus een foutmelding bij die test
Video Card
Minimum: 64 MB DirectX 9.0c compatible video card (NVIDIA GeForce4 or greater; ATI Radeon 8500 or greater (Radeon 9200 and 9250 PCI not supported). Laptop versions of these chipsets may work but are not supported.)
You Have: NVIDIA GeForce3 Ti 500 (GeForce3 Ti 500) FAIL: Sorry, your video card does not meet this minimum requirement. Upgrade to a more powerful video card will make all your applications look better. Click the 'We Recommend' button to see some great options.
Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 64 MB , You have - 64.0 MB
Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
Vertex Shader Ver.: Required - 1.1 , You have - 1.1
Pixel Shader Ver.: Required - 1.3 , You have - 1.1
Pixel Shader zou dus niet goed genoeg zijn ofzo. Zal het spel wel werken? Heb de demo hier nog niet geprobeerd, maar op mijn laptop met veel langzamere grafische kaart (ATI Xtreme 200m) draaide het vrij goed![]()
Ik heb trouwens XP SP2, en krijg geen Vista upgradedingen enzo![]()
Als je op recommended klikt dan welquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:05 schreef leolinedance het volgende:
Die GeForce 3 Ti500 zal het naar alle waarschijnlijkheid dan niet doen. En dat komt dan inderdaad door de Pixel Shader. En ondanks dat die ATI Xtreme 200m misschien langzamer is, heeft die dan wel de vereiste Pixel Shader.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:05 schreef leolinedance het volgende:
Effe een vraagjeIk heb dus een hele toffe videokaart, een Geforce 3 Ti500 (beetje overgeclocked
) en die is dus snel zat voor mij (en de meeste spellen die ik speel). Maar nu krijg ik dus een foutmelding bij die test
Video Card
Minimum: 64 MB DirectX 9.0c compatible video card (NVIDIA GeForce4 or greater; ATI Radeon 8500 or greater (Radeon 9200 and 9250 PCI not supported). Laptop versions of these chipsets may work but are not supported.)
You Have: NVIDIA GeForce3 Ti 500 (GeForce3 Ti 500) FAIL: Sorry, your video card does not meet this minimum requirement. Upgrade to a more powerful video card will make all your applications look better. Click the 'We Recommend' button to see some great options.
Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 64 MB , You have - 64.0 MB
Pixel Shader zou dus niet goed genoeg zijn ofzo. Zal het spel wel werken? Heb de demo hier nog niet geprobeerd, maar op mijn laptop met veel langzamere grafische kaart (ATI Xtreme 200m) draaide het vrij goed![]()
Nod Confessor Hallucinogenic (zeg me aub dat ik dit goed speldequote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:09 schreef mschol het volgende:
zat net eff de demo weer te spelen:
om de een of andere vage reden raak ik soms de controle over units kwijt, echter vallen ze dan mijn units maar ook die van de vijand aan.
als ik ze wil aanvallen krijg ik (zonder op ctrl te drukken) ook geen "attack" cursor..
wie weet wat dat is?
geen idee of et goed gespeld is, maar wie vuren die dingen af? (dan kan ik er namelijk wat aan doen voortaanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nod Confessor Hallucinogenic (zeg me aub dat ik dit goed spelde) grenades
Doet het zeker niet. De GF 3 beschikt niet over DX 9.0. Hij zal dus simpelweg niet draaien.. ff upgraden dan maar?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:05 schreef leolinedance het volgende:
Video Card
Militants en Rocket Squads hebben Confessors als ze zijn geupgrade (in the Secret Shine). En dan hebbenze meteen die bad trip grenades.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee of et goed gespeld is, maar wie vuren die dingen af? (dan kan ik er namelijk wat aan doen voortaan
aha, oke die gast asap uitschakelen ...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Militants en Rocket Squads hebben Confessors als ze zijn geupgrade (in the Secret Shine). En dan hebbenze meteen die bad trip grenades.
Tuurlijk, die FMV's geven onder Vista meer problemen dan onder XPquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
bij minimum:
[..]
bij recommended staat dit:
[..]![]()
![]()
Tuuurrlijk
ik hoop dat in de final de fmv problemen wel verholpen zijn, anders moet ik al die filmpjes missen (asynchroon geluid+beeld is niet om aan te hore/aan te zien)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tuurlijk, die FMV's geven onder Vista meer problemen dan onder XP
Ik heb gewoon daarvoor Vista eraf getieft en het oude XP er weer terug op gezetquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop dat in de final de fmv problemen wel verholpen zijn, anders moet ik al die filmpjes missen (asynchroon geluid+beeld is niet om aan te hore/aan te zien)
Command & Conquer 3 Tiberium Wars EA Games 03/26/07 USquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik lees 2 verschillende data: de 29ste en 30ste..
wanneer is et nou ??
Even een tvp.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
kappen met die torrent zooi nu!
Pre-Order mail zegt 29 maart.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:49 schreef rakotto het volgende:
[..]
Command & Conquer 3 Tiberium Wars EA Games 03/26/07 US
Command & Conquer 3 Tiberium Wars (Kane Edition) EA Games 03/26/07 US
Command & Conquer 3 Tiberium Wars EA Games 03/29/07 AU
Command & Conquer 3 Tiberium Wars EA Games 03/30/07 EU
Command & Conquer 3 Tiberium Wars (Kane Edition) EA Games 03/30/07 EU
Dat van dat ondertekenen weetikzosnel niet, maar sommige devs doen er een unieke code per review-exemplaar erin en die wil wil je liever niet dat die op internet komtquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:01 schreef azaroth het volgende:
als er al review exemplaren zijn, waarom is er dan nog geen gekraakte versie?
moet je als reviewer een contract ondertekenen met een boeteclausule voor als je hem verspreidt ofzo?
Bron Gamefaqs.quote:
Ik weet wel dat bij pre-release bijeenkomsten elke journo een NDA (Non Disclosure Agreement) moet tekenen over bepaalde onderwerpen. Bijvoorbeeld ze mogen niks zeggen over de Scrin campagne(ik noem maar iets). Vermelden ze dat toch in hun blad hebben ze een probleemquote:Op zondag 25 maart 2007 03:11 schreef EleQusion het volgende:
[..]
Dat van dat ondertekenen weetikzosnel niet, maar sommige devs doen er een unieke code per review-exemplaar erin en die wil wil je liever niet dat die op internet komt![]()
Op mijn pre-order mail staat dat ik vanaf 29 maart mijn C&C bij Dixons kan ophalen. Dus ze hebben het er beter liggen dan anders is er weer een schietpartij in nederland.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:45 schreef rakotto het volgende:
[..]
Bron Gamefaqs.PAL release was al sowiezo 30 maart.
Neuh, dan speel ik wel op mijn laptopquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:32 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Doet het zeker niet. De GF 3 beschikt niet over DX 9.0. Hij zal dus simpelweg niet draaien.. ff upgraden dan maar?
Hebbe hebbe hebbe hebbequote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Shots van The Scrin vs NOD:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is momenteel maar 1 torrent beschikbaar mbt. C&C3, en dat is de legale demoquote:Op zondag 25 maart 2007 15:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
berichten nav torrents verwijderd, zijn jullie nou echt zo kinderachtig.
maar je weet toch dat zo'n beetje op geheel fok torrents in de ban zijn?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er is momenteel maar 1 torrent beschikbaar mbt. C&C3, en dat is de legale demo![]()
Ach ja, voorkomen is vaak ook beter dan genezen he. Jij weet net zo goed als ik dat 90% van de torrents wel illegaal is. Dus vanuit dat oogpunt is het wel te begrijpen. Maar een legale demo zou hier gewoon mogen staanquote:Op zondag 25 maart 2007 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je weet toch dat zo'n beetje op geheel fok torrents in de ban zijn?
torrents == illegaal
en nforce is kennelijk ook illegaal op fok aangezien de link is weggedit
dit is alleen maar mijn idee van hoe het er hier aan toegaat
het praten over een release KAN niet illegaal zijn, dat zou namelijk neerkomen op ordinair de mond snoeren. dat je een link wegedit, oke, kan ik begrijpen. een release naam wegeditten kan ik ook nog wel in komen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach ja, voorkomen is vaak ook beter dan genezen he. Jij weet net zo goed als ik dat 90% van de torrents wel illegaal is. Dus vanuit dat oogpunt is het wel te begrijpen. Maar een legale demo zou hier gewoon mogen staan
Dat gemompel op de vorige pagina over releases op bepaalde sites ging niet over de demo, en is derhalve wel illegaal.
Heb je een puntquote:Op zondag 25 maart 2007 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
het praten over een release KAN niet illegaal zijn, dat zou namelijk neerkomen op ordinair de mond snoeren. dat je een link wegedit, oke, kan ik begrijpen. een release naam wegeditten kan ik ook nog wel in komen.
maar het bespreken dat een release er aankomt wegeditten vind ik persoonlijk zeer kinderachtig..
[GAM FB] Zweepslaag de modsquote:Op zondag 25 maart 2007 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
het praten over een release KAN niet illegaal zijn, dat zou namelijk neerkomen op ordinair de mond snoeren. dat je een link wegedit, oke, kan ik begrijpen. een release naam wegeditten kan ik ook nog wel in komen.
maar het bespreken dat een release er aankomt wegeditten vind ik persoonlijk zeer kinderachtig..
90+ minutenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jezus!, een f*cking 7,5 Gig.. Daar moet vast veel HD-TV footage op staan
gelukking duurde het een uurtje korterquote:
Als je hem had laten importeren vanuit Amerika had je em eerder gehad.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:47 schreef appelsientje het volgende:
oooo oke op die manier.... ik dacht dat hij al uit was in de winkel..
dus nog ff 4 dagen wachten.
ik zou die link weghalen wil je geen ban krijgen...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:23 schreef NordicBlue het volgende:
FTD Nummer:
354208
NZB: ******
Loopt nu binnen
Ik las ooit, op ik dacht ign.com, dat er extra dingen zaten in de Kane Edition, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
ik zou die link weghalen wil je geen ban krijgen...
Verder is er nog verschil in box-art tussen Kane Edition en normale versie?
Bij gcshop.nl staat hij voor ¤40,50 te koop...
Er zitten ook extra dingen bij de Kane Edition. Weet alleen niet meer precies wat er nou bij zatquote:Op maandag 26 maart 2007 15:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik las ooit, op ik dacht ign.com, dat er extra dingen zaten in de Kane Edition, maar dat weet ik niet zeker.
Ja, nee dat was me al duidelijk. Ging me meer om de box-art. Ik zie overal advertenties met dezelfde box-art waar ik dus geen duidelijk onderscheid kan maken tussen Kane-Edition of niet...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik las ooit, op ik dacht ign.com, dat er extra dingen zaten in de Kane Edition, maar dat weet ik niet zeker.
quote:C&C3: Kane Edition zal tegelijk met de PC-versie van C&C3 verschijnen voor de PC, in maart 2007. Naast de game krijgt de koper van dit pakket een exclusieve bonus-DVD met daarop een kijkje achter de schermen, verwijderde scènes, bloopers en gameplay-opnames van de developers. Daarnaast krijg je vijf extra multiplayer-kaarten tot je beschikking en drie unieke skins voor de drie legers. Ten slotte kun je je desktop ook oppimpen met vijf exclusieve wallpapers van C&C 3.
Kane edition heeft het hoofd van Kane op de voorkant.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, nee dat was me al duidelijk. Ging me meer om de box-art. Ik zie overal advertenties met dezelfde box-art waar ik dus geen duidelijk onderscheid kan maken tussen Kane-Edition of niet...
Ik heb alleen maar deze gezien... Kane Edition of geen Kane Edition...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kane edition heeft het hoofd van Kane op de voorkant.
Oke, duidelijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kane edition heeft het hoofd van Kane op de voorkant.
[afbeelding]
[afbeelding]
De laatste is de Kane edition
geen Kane editionquote:Op maandag 26 maart 2007 15:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar deze gezien... Kane Edition of geen Kane Edition...
[afbeelding]
High Definitionquote:Op maandag 26 maart 2007 15:58 schreef mschol het volgende:
ben em aan et binnenhalen maar alleen als het een beetje snel gaat, anders kan ik net zo goed tot donderdag wachten
en ik hoop zo dat ze die HD filmpjes problemen hebben opgelost..
Even benadrukken.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Fliepke het volgende:
Hier gaan we. Warez gelul wordt niet getoleerd.
Ze zijn niet gek bij EA, ze weten ook wel dat die dingen vlak voor of 2 seconden na de officiele verkoop al online staan. Dat houd je niet tegen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Helo het volgende:
Raar hij is nu al overal te krijgen, zulke pre releases op het internet is toch wel een klap in de gezicht van de maker, en ook tegenover de spelers die het gepre-orderd hebben.
Maarja ik ga wel kijken vanaaf
Heb je de review al klaar, trouwens?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Fliepke het volgende:
Hier gaan we. Warez gelul wordt niet getoleerd.
Nee hij is pas net binnen, dus de review is niet klaarquote:Op maandag 26 maart 2007 16:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je de review al klaar, trouwens?
Ja, in de vorige versies ging het ook goed.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vraagje (en excuus als hij al gesteld is in de afgelopen 10 topics):
Ik wil thuis met 2 C&C3 exemplaren (met uiteraard verschillende serienummers) tesamen online gaan spelen. Is dit mogelijk (geweest in de voorgaande C&C versies)?
yup dit kan volgens mij prima/quote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vraagje (en excuus als hij al gesteld is in de afgelopen 10 topics):
Ik wil thuis met 2 C&C3 exemplaren (met uiteraard verschillende serienummers) tesamen online gaan spelen. Is dit mogelijk (geweest in de voorgaande C&C versies)?
Ik had em anders wel willen reviewen...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee hij is pas net binnen, dus de review is niet klaar
Daarnaast review ik hem niet
Ik heb hem wel wat uurtjes gedaan en ik gok dat het wel een 8,5-9,0 gaat worden
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:10 schreef Helo het volgende:
[..]
Ik wil dit als niet mod ook even benadrukken heren.
pff 4 dagen en dan me preorder ophalenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:00 schreef Crazykill het volgende:
Woehoeww hij is nu bezig. Ff testen en dan over paar weekjes alsnog kopen
Dat had ik ook met de demoquote:Op maandag 26 maart 2007 21:06 schreef Crazykill het volgende:
Leuke spel, alleen tis echt wennen met de Scrin en die maps. En al die units/gebouwen herkennen is niet zo makkelijk als in Generals..![]()
Hoe zien de MP maps eruit dan? Voornamelijk open maps?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef Cheiron het volgende:
Wow, die buzzers van de Scrin zijn echt geweldig tegen infanterie. Een beetje die robots uit de Matrix idee als ze en masse zo een robot te grazen nemen. Mooi gedaan
-edit-
De MP maps vallen nogal tegen. Ik had graag meer Urban omgevingen gezien!
Bootjes, alleen in Red Alert serie...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:48 schreef Steve-O het volgende:
Hoe zit het met bootjes en C&C 3 ?
knappe jongens de preorder actie is al bijna 15 dagen afgelopenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kreeg vandaag een mail van Bartsmit dat ik de Kane edition welke ik had gereserveerd kon bestellen op de site. Leuk als het ook echt mogelijk zou zijn op de site.
[afbeelding]
En dan ook heel droog dit plaatje erbij op de site met een link waarop het niet te bestellen is.![]()
BS zal waarschijnlijk veel Kane edities ingekocht hebben met de verwachting dat het hard zo lopen. Maar met bovenstaande bestel direct plaatje komt het toch wat wanhopig over.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
knappe jongens de preorder actie is al bijna 15 dagen afgelopen(bij EA althans, en veel zaken deden mee met EA)
Voor zover je het kan voertuigen en gebouwen kunt noemenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:39 schreef Steve-O het volgende:
Tering wat vet zeg
Ff met de Scrin gespeeld vele malen sterker als Gdi(nod ook maar heb ik nog niet tegen gespeel)
Wel wennen met al die voertuigen en gebouwen zien er compleet anders uit als de andere 2 partijen
Bloopers? Dat haalt alle fun eruit. Kane is echtquote:Op maandag 26 maart 2007 23:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kreeg vandaag een mail van Bartsmit dat ik de Kane edition welke ik had gereserveerd kon bestellen op de site. Leuk als het ook echt mogelijk zou zijn op de site.
[afbeelding]
En dan ook heel droog dit plaatje erbij op de site met een link waarop het niet te bestellen is.![]()
meningen verschillen, ik vind de SP vaak ook erg goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:37 schreef Species8472 het volgende:
Damn wat noob wij moeten veel langer wachten op cnc3. En dan zijn er van die mensen die denken op te schieten met een singleplayer game :S
Met RTS is alleen maar multiplayer leuk, de rest sucks.
Right onquote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:37 schreef Species8472 het volgende:
Met C&C nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:37 schreef Species8472 het volgende:
Damn wat noob wij moeten veel langer wachten op cnc3. En dan zijn er van die mensen die denken op te schieten met een singleplayer game :S
De SP in dat soort games is dan ook voornamelijk handig om te wennen aan een nieuwe engine, voor het geval dat je nog nooit een deel in de series gespeeld hebt. Aan de andere kant vind ik de SP van eerdere delen in de serie(de Red Alert serie erbij genomen, en deel 2 uitgesloten) toch best wel meevallen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:37 schreef Species8472 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:37 schreef jogy het volgende:
Net even de demo gespeeld, ik vond de demo-missie op normal al moeilijk.
Vanaf red Alert 2 werd het makkelijk idd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vind de singleplayer van de C&C juist het leukst van de games. In C&D TD en RA1 vanwege het campaign gevoel met de kaart en de foute filmpjes. Hartstikke leuk vanwege Kane, Stalin, foute Sovjet babe uit RA2, etc. En natuurlijk de missies. Hoe moeilijker, hoe leuker. Aan het begin waren de C&C games echt niet zo makkelijk als nu. Kreeg gewoon enkele units en dat was het dan.
ik vond van alle delen juist de SP er leuk gedaan, op de commando only missies na (die in RA1 met tanja ben ik nooit voorbij gekomenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De SP in dat soort games is dan ook voornamelijk handig om te wennen aan een nieuwe engine, voor het geval dat je nog nooit een deel in de series gespeeld hebt. Aan de andere kant vind ik de SP van eerdere delen in de serie(de Red Alert serie erbij genomen, en deel 2 uitgesloten) toch best wel meevallen.
C&C TD Covert Operations was erg. Met één Stealth tank een MCV in een vijandelijke basis proberen te bevrijden en een Mammoet tank achter de hielen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vanaf red Alert 2 werd het makkelijk idd.
TS had makkelijke en moeilijke missies. RA 1 en C&C1 waren op hard echt verschrikkelijk, vooral sommige missies met Nod![]()
ach de enige reden dat ik het vind meevallen om dat ik meer liefhebber ben van TBS spellen (als Civ of HoMM) dan van RTS, maar true vooral RA1 en RA2 vond ik qua setting en SP behoorlijk tofquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond van alle delen juist de SP er leuk gedaan, op de commando only missies na (die in RA1 met tanja ben ik nooit voorbij gekomen)
en ja de FMV's die erbij horen zijn natuurlijk wel vet![]()
generals viel erg uit toom, maar desondanks vond ik em redelijk geslaagd.
de MP doe ik alleen met Skirmish , ben geen online gamer
Ja nou, ik heb al zo lang niet gespeeld dat ik het helemaal kwijt was, dat RTS gedoequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
Kanniet wachten tot dat ik em kan spelen
Wie zegt dat het alleen SP is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:37 schreef Species8472 het volgende:
Oja de covert idd, de teringquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
C&C TD Covert Operations was erg. Met één Stealth tank een MCV in een vijandelijke basis proberen te bevrijden en een Mammoet tank achter de hielen.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef apensnot het volgende:
ik heb hem vandaag opgehaald bij de intertoys.
Hij installeerd nu!
jaa ik ging vragen wanneer die binnenkwam, zei die vrouw zo van: 'ja er is net een vrachtbinnen, even kijken of die daarbij zit.' zij maakt die doos open en sja ze verkocht hem meteen aan mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
hoe krijg je dat voor elkaar??
foto voor bewijs
11 mei volgens Dimensionplusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:12 schreef Markster het volgende:
xbox360 releasedate?
Ik heb Covert Operations hier nog origineel op cd liggenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
C&C TD Covert Operations was erg. Met één Stealth tank een MCV in een vijandelijke basis proberen te bevrijden en een Mammoet tank achter de hielen.![]()
Ik was nogal jong toen ik TD speelde, en niet eens bij release enzo, paar jaartjes later (ik was nog steeds versch vroeg met die spellen:p) Dus het was altijd te moeilijk voor me hehe.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb Covert Operations hier nog origineel op cd liggen![]()
Helemaal scheel gespeeld![]()
Hoop dat EA daar niet achterkomtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:14 schreef apensnot het volgende:
[..]
jaa ik ging vragen wanneer die binnenkwam, zei die vrouw zo van: 'ja er is net een vrachtbinnen, even kijken of die daarbij zit.' zij maakt die doos open en sja ze verkocht hem meteen aan mij.
Niet mijn probleem toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:31 schreef Markster het volgende:
[..]
Hoop dat EA daar niet achterkomt
Verkopen voor release kan hoge boetes opleveren.
Nee idd...quote:
dat hoeft niet, moet er namelijk door EA wel een embargo op worden gezet...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:31 schreef Markster het volgende:
[..]
Hoop dat EA daar niet achterkomt
Verkopen voor release kan hoge boetes opleveren.
Defineer pimpen met warez?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:02 schreef Fliepke het volgende:
Pimpen met warez is not done, de volgende pipo doe ik een banaanvraag voor
Er waren al meer winkels die hem eerder verkochten. Veel plezier ermee in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef JK het volgende:
Hij is nu ook aan het installeren.. duurt wel even. Ben ook benieuwd naar de Scrin.. alle units staan in elk geval beschreven in het boekje.
Werd gisteravond al kwaad dat ik 'm al op usenet zag rondslingeren (dat 'misdaad' dus loont, omdat je 'm dan eerder hebt dan de winkelversie). Waarom ik 'm nu op 27 maart al heb weet ik niet, volgens mij is de release pas over 2 dagen ?
Naja, ik heb 'm in elk geval hier voor me liggen
Een banaanvraag! Waarom zijn bananen krom?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:02 schreef Fliepke het volgende:
Pimpen met warez is not done, de volgende pipo doe ik een banaanvraag voor
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:37 schreef fallrite het volgende:
[..]
Een banaanvraag! Waarom zijn bananen krom?![]()
Als er nu niet een map is die onderussen mijn neus uitkomt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:53 schreef mschol het volgende:
ik ga morgen eens met dynabyte bellen, ondertussen:
[[url=http://i3.tinypic.com/30jtg0x_th]afbeelding][/url]
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Als er nu niet een map is die onderussen mijn neus uitkomt.![]()
mijn idee is dat de scrin echt WAY overpowerd is, maar wel ubercool (1 unit, mothership, is langzaam maar zodra die kan aanvallen is ook echt alles rondom dat schip weg...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn die Scrin nu echt f*cking veel sterker dan de NOD en GDI. Ik had op andere fora gelezen dat mensen in no-time 2 vijanden van de skirmishmap vaagden met The Scrin, combinatie van superweapons en units die compleet je infantry van GDI of NOD aan gort helpt, zonder ook maar een druppeltje zweet..
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn idee is dat de scrin echt WAY overpowerd is, maar wel ubercool (1 unit, mothership, is langzaam maar zodra die kan aanvallen is ook echt alles rondom dat schip weg...
super weapon is een soort van zwart gat, cool maar minder cool dan ion cannon
ook worden er stats bijgehouden (win, lose streaks etc, echt VEEL) voor online, netwerk, skirmish en SP.
Voordat ik 'm openschroef....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef mschol het volgende:
videokaart (ventillator) schoonmaken?
lijkt op een hitte probleem, deed ie namelijk bij mij ook...
Die stats zijn me al bekend van BFME, alleen het is dus een kwestie van heel snel je Tech Building bouwen en zorgen dat je eerder bent dan je vijand en dan heb je in principe de slag al gewonnen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn idee is dat de scrin echt WAY overpowerd is, maar wel ubercool (1 unit, mothership, is langzaam maar zodra die kan aanvallen is ook echt alles rondom dat schip weg...
super weapon is een soort van zwart gat, cool maar minder cool dan ion cannon
ook worden er stats bijgehouden (win, lose streaks etc, echt VEEL) voor online, netwerk, skirmish en SP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
dat idee heb ik van wel idd ..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die stats zijn me al bekend van BFME, alleen het is dus een kwestie van heel snel je Tech Building bouwen en zorgen dat je eerder bent dan je vijand en dan heb je in principe de slag al gewonnen...![]()
Daar heb je Hamaichi voor, uitstekend om tegen vrienden te spelen. Je maakt een soort VLAN, zodat het lijkt alsof je bij elkaar in een netwerk zit. Vervolgens kun je LAN-play kiezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:40 schreef JK het volgende:
Ben net thuis, voor ik weg ging alleen even skirmish gedaan met the scrin... ik vind the scrin niet echt zo leuk, maar die tripods zijn beresterk. Ik had er 3 gebouwd en meteen een hele basis gesloopt. Maar heb zelf het idee (uit de demo) dat GDI sterker is dan NOD....
Nu nog een EA account aanmaken zodat ik online kan spelen en kan kijken naar andere spelers hoe ze te werk gaan.... leukste blijft overigens via LAN of Online met een bekende.
met ping tijden waar je helemaal eng van wordt..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daar heb je Hamaichi voor, uitstekend om tegen vrienden te spelen. Je maakt een soort VLAN, zodat het lijkt alsof je bij elkaar in een netwerk zit. Vervolgens kun je LAN-play kiezen.
Hoe kan jij dat spelen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:53 schreef mschol het volgende:
ik ga morgen eens met dynabyte bellen, ondertussen:
[[url=http://i3.tinypic.com/30jtg0x_th]afbeelding][/url]
![]()
Niet alle screenshots zijn van de demoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat spelen?
Als ik ze selecteer... staat er meteen defeated...
Ik ken het en heb het ook gebruikt. Maar dat is meer voor de mensen die C&C3 downloaden ipv kopen.... anders kan je beiden gewoon online hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daar heb je Hamaichi voor, uitstekend om tegen vrienden te spelen. Je maakt een soort VLAN, zodat het lijkt alsof je bij elkaar in een netwerk zit. Vervolgens kun je LAN-play kiezen.
Banaanvraagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:08 schreef JK het volgende:
[..]
Ik ken het en heb het ook gebruikt. Maar dat is meer voor de mensen die C&C3 downloaden ipv kopen.... anders kan je beiden gewoon online hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder leuk spelletje niet echt wow maar best aardig
[ Bericht 1% gewijzigd door Helo op 28-03-2007 00:04:37 ]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:48 schreef Helo het volgende:
Mmm.... GLA gedeelte uitgespeeld
Niet lezen als je het verhaal niet wil weten plus het eindeVerkeerde game topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder leuk spelletje niet echt wow maar best aardig
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:48 schreef Helo het volgende:
Mmm.... GLA gedeelte uitgespeeld
Niet lezen als je het verhaal niet wil weten plus het eindeZe gaan er gewoon van uit dat je hem wel gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder leuk spelletje niet echt wow maar best aardig
..///
het spel heeft iig veel meer het c&c gevoel dan generals en zero hour, die 2 waren vreemde eenden in de c&c vijverquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:15 schreef Sjobber het volgende:
Deze game lijkt me niet zoveel fun opwekken als Zero Hour of de voorgaande delen.
Vooral door het neppe uiterlijk. Maar dat is wat screenshots voor een gevoel bij mij opwekken.
Reply daarop:quote:Op woensdag 28 maart 2007 04:01 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Ze gaan er gewoon van uit dat je hem wel gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ff wennen.. meer nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:54 schreef santax het volgende:
Net de demo geinstalleerd. Ik ga toch maar weer zero hour spelen. Dat futoristische vind ik toch niet zo leuk.
GLA GLA GLA!!!!
Lol, had ongeveer hetzelfde gemerkt in de demo. Als je twee Avatars hebt die even ver van één donor staan en ze op precies hetzelfde moment die upgrade laat pakken, pakken ze hem allebei. Dit lukte geloof ik maar met een type unit of juist met een type niet en de rest wel. Toen wel getest, weet het nu niet meer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:35 schreef DaMayan het volgende:
Heb gemerkt dat als je snel genoeg bent je een Nod Avatar kan upgraden zonder dat het "donor" unit dood gaat. Met een attack bike is het het makkelijkste omdat die erg snel is maar heb het ook al een aantal keer met een flame tank voor elkaar gekregen. Precies op tijd weg bewegen als de Avatar de unit wil pakken.
Stom bugje eigenlijk, wordt natuurlijk zwaar misbruikt online...
Dat is juist vet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:58 schreef mschol het volgende:
ik vind persoonlijk de scrin niet in het spel passen, veels te alienachtig
Groot, ik kom net van de gameshop voor 13:00 ligt ie in de winkelquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef jogy het volgende:
Wat zullen de kansen zijn als ik 17:45 de winkel instap en heel onschuldig om het spel vraag? Iemand?.
Met een beetje geluk kun je ze wel lospeuteren bij de FRS of Bart Smit, Vooral FRS heeft er een handje vol van om dingen voor de officiele release datum te verkopen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef jogy het volgende:
Wat zullen de kansen zijn als ik 17:45 de winkel instap en heel onschuldig om het spel vraag? Iemand?.
Ik denk dat zijn kans bij de FRS inderdaad behoorlijk is. Die hebben mijn pre-order gisteren al verzonden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je ze wel lospeuteren bij de FRS of Bart Smit, Vooral FRS heeft er een handje vol van om dingen voor de officiele release datum te verkopen..
Ah mooi, toch maar even in de pauze alvast even langsgaan danquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Groot, ik kom net van de gameshop voor 13:00 ligt ie in de winkel
Wanneer mogen ze het dan wel verkopen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:08 schreef jogy het volgende:
Net bij de game-store 'euh, nee we hebben ze wel binnen maar mogen het écht niet verkopen!!'
FRS: gewoon in de schappen.
Morgen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:09 schreef valek het volgende:
[..]
Wanneer mogen ze het dan wel verkopen?
lullig,quote:
was vergeten dat er in alexandrium ook een zat, zo maar is even kijken. Toch aan de overkant ;pquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:54 schreef IJsmuts het volgende:
net gehaald![]()
bij FRS in rotterdam alexander, hadden ze er wel 50 liggen![]()
ik kan echt niet wachten tot ik hem kan spelen![]()
ze liggen nog achter de toonbank, succes!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:38 schreef Brupje het volgende:
[..]
was vergeten dat er in alexandrium ook een zat, zo maar is even kijken. Toch aan de overkant ;p
aangezien ik geen zin heb in bellen ga ik dat doen met dynabyte in de stad, *hopelijk* krijg ik me pre-order al meequote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef jogy het volgende:
zit er uberhaupt wel een echt embargo op?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:19 schreef Fliepke het volgende:
Veel winkels houden zich aan het embargo. De van leest hier niet
Bij de Bart Smit krijgen ze op het kassascherm te staan dat ze hem niet mogen verkopen. Ik denk echter dat dat embargo snel zal verdwijnen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
zit er uberhaupt wel een echt embargo op?
ik weet nog van LOTR (dvd's) dat je de volledige bioscooprechten moest betalen wanneer hij voor datum x werd geleverd
Werkt Fliepke bij de BS?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Bij de Bart Smit krijgen ze op het kassascherm te staan dat ze hem niet mogen verkopen. Ik denk echter dat dat embargo snel zal verdwijnen.
Bij de gameshop waren ze woedend. Naievelingen
50 euro in de winkelquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat kostie?
dynabyte pre-order = 47.99 - vvvbon 12,50 = 35,49quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bij de FRS ¤ 49,99 na aftrek van korting ¤ 44,99 en omdat ik nog een entertainment bon had liggen van ¤ 5, hoefde ik maar ¤ 39,99 te betalen
ik zit daar ook over te denkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb aanstaande vrijdag al vrijgenomen van mijn werk
Jij hebt toch een review-versie bij je liggen? Is toch geen hetzelfde als Retail. Mag je houden, kun je toch gewoon spelen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef Fliepke het volgende:
Neen, ik praat met die mensen achter de balie en die gaan dan bellen enzo
Niet over denken, gewoon doen. gewoon zeggen dat je vrij neemt, vanwege het mooie weerquote:
En vervolgens de hele dag binnen achter je computer zitten...quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet over denken, gewoon doen. gewoon zeggen dat je vrij neemt, vanwege het mooie weer
quote:This patch for Command & Conquer 3 Tiberium Wars fixes several
bugs and exploits:
Exploits
Scrin Mastermind's Teleport Units ability maximum range reduced
GDI Engineers, Nod Saboteurs, and Scrin Assimilators can no
longer capture structures when under the effects of the Scrin's
Phase Field support power
Optimizations
Improved video playback on low-end system configurations
Balance Changes
Scrin Storm Column cost / build time increased to 3,000 credits
/ 30 seconds
Scrin Buzzer health reduced to 75 and weapon damage type changed
to SNIPER
Bug Fixes
* Fixed an error that would occasionally result in a crash in Nod
vs. Nod matches on the multiplayer map Deadly Sertao
* Fixed issues with automated map transfer feature in multiplayer
* Fixed an error that would sometimes cause a Commentator's
telestrator drawings to not erase as intended while viewing
BattleCast replays
* Fixed issues with replay file playback
* Fixed placeholder text and chat log errors with the Comrade in
game chat window
Je vond C & C 3 toch niet leuk? Maar toch wel even illegaal downen ? En even proberen ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef pberends het volgende:
Kan iemand bevestigen dat de DVD een 8,5 GB versie is?
ik krijg maar geen verstuur berichtquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:17 schreef pberends het volgende:
Ik word echt krank van GCshop... waarom hebben ze de Kane Edition daar niet???
Ja en? Ubisoft heeft er ook een handje vol van en de release van S.T.A.L.K.E.R was eigenlijk ook niet helemaal Final geloof ik...quote:
maar EA spant de kroonquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja en? Ubisoft heeft er ook een handje vol van en de release van S.T.A.L.K.E.R was eigenlijk ook niet helemaal Final geloof ik...
Het is allemaal kut..
Idem dito hier... en ik dacht dat het zo'n voor gamers door gamers shop wasquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik krijg maar geen verstuur bericht
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:35 schreef Fliepke het volgende:
EA afzeiken en ander offtopic troep mag ergens anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |