idd, maar ik kan niks vindenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:17 schreef Mirel het volgende:
op nforce stond al een torrent
Zo lang nogquote:Op zondag 18 maart 2007 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nog 11 dagen voordat dynabyte mij moet bellen dat me kane editie binnen is
Ja meer, vertel ons meer!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:36 schreef =HellFire= het volgende:
Haha, ik rip niets. Sorry! And sorry for busting your balls saying it's a nice game!
ftp van westwood is gewoon gehost op een server van EA, dus zo verwonderlijk is dat niet (zeker niet als je ziet hoe groot hij is)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Westwood mag misschien als naam nog wel dood zijn, maar ftp.westwood.com doet het nog heel goed. Je kan daar nog de originele muziek van C&C1 en Red Alert vinden. Nummers zoals Instinct en Industrial hebben C&C1 toch wel legendarisch gemaakt![]()
Die dinger die hier op staan stammen nog steeds uit het Westwood tijdperk en staan zeker niet op ftp.ea.com. Maar haske leuk toch, dat je die nostalgische muziek kan downloaden?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ftp van westwood is gewoon gehost op een server van EA, dus zo verwonderlijk is dat niet (zeker niet als je ziet hoe groot hij is)
NFSU of FIFA had toch een optie om eigen muziek af te spelen in het spel, waarom doen ze dat bij C&C nou niet? Ik wil die good old muziek inladen, ipv dat goedkoop aftreksel van een "The Rock" muziek..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:15 schreef =HellFire= het volgende:
Die nostalgische muziek heeft C&C 3 niet, das het enige échte minpunt wat ik tot nu toe heb gezien.
ftpwestwood.ea.com.akadns.net [159.153.229.108]quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die dinger die hier op staan stammen nog steeds uit het Westwood tijdperk en staan zeker niet op ftp.ea.com. Maar haske leuk toch, dat je die nostalgische muziek kan downloaden?
tiberian warsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:36 schreef NordicBlue het volgende:
Wat klopt er niet aan dit bericht:
Gisteren (27-02-07) is de langverwachte opvolger in de reeks Command and Conquer uitgekomen, genaamd Command & Conquer: Tiberian Wars.
http://www.etqw.com/nl/forum/index.php?showtopic=46
De demoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:36 schreef NordicBlue het volgende:
Wat klopt er niet aan dit bericht:
Gisteren (27-02-07) is de langverwachte opvolger in de reeks Command and Conquer uitgekomen, genaamd Command & Conquer: Tiberian Wars.
http://www.etqw.com/nl/forum/index.php?showtopic=46
Zergquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:35 schreef =HellFire= het volgende:
Moet zeggen dat de Scrin best wel tof is. Een mix van Protoss/Zerg en War of the Worlds. Funky geluidjes maken die beesten ook.
Alleen ze zjin wel overpowered hehe. EA kan nog steeds niet balancen.
Had dacht ik een keer op GoT gelezen dat EA al op de releasedag een patch zou uitbrengen om onder andere de Scrin wat minder sterk te maken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:35 schreef =HellFire= het volgende:
Moet zeggen dat de Scrin best wel tof is. Een mix van Protoss/Zerg en War of the Worlds. Funky geluidjes maken die beesten ook.
Typisch. Ik moet het nog maar even zonder doen dan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Had dacht ik een keer op GoT gelezen dat EA al op de releasedag een patch zou uitbrengen om onder andere de Scrin wat minder sterk te maken.
hey,quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:35 schreef =HellFire= het volgende:
vage shit, hadden ze beter kunnen fixen voor ze gold gingen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Had dacht ik een keer op GoT gelezen dat EA al op de releasedag een patch zou uitbrengen om onder andere de Scrin wat minder sterk te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |