quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:48 schreef Helo het volgende:
Mmm.... GLA gedeelte uitgespeeld
Niet lezen als je het verhaal niet wil weten plus het eindeZe gaan er gewoon van uit dat je hem wel gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder leuk spelletje niet echt wow maar best aardig
..///
het spel heeft iig veel meer het c&c gevoel dan generals en zero hour, die 2 waren vreemde eenden in de c&c vijverquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:15 schreef Sjobber het volgende:
Deze game lijkt me niet zoveel fun opwekken als Zero Hour of de voorgaande delen.
Vooral door het neppe uiterlijk. Maar dat is wat screenshots voor een gevoel bij mij opwekken.
Reply daarop:quote:Op woensdag 28 maart 2007 04:01 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Ze gaan er gewoon van uit dat je hem wel gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ff wennen.. meer nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:54 schreef santax het volgende:
Net de demo geinstalleerd. Ik ga toch maar weer zero hour spelen. Dat futoristische vind ik toch niet zo leuk.
GLA GLA GLA!!!!
Lol, had ongeveer hetzelfde gemerkt in de demo. Als je twee Avatars hebt die even ver van één donor staan en ze op precies hetzelfde moment die upgrade laat pakken, pakken ze hem allebei. Dit lukte geloof ik maar met een type unit of juist met een type niet en de rest wel. Toen wel getest, weet het nu niet meer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:35 schreef DaMayan het volgende:
Heb gemerkt dat als je snel genoeg bent je een Nod Avatar kan upgraden zonder dat het "donor" unit dood gaat. Met een attack bike is het het makkelijkste omdat die erg snel is maar heb het ook al een aantal keer met een flame tank voor elkaar gekregen. Precies op tijd weg bewegen als de Avatar de unit wil pakken.
Stom bugje eigenlijk, wordt natuurlijk zwaar misbruikt online...
Dat is juist vet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:58 schreef mschol het volgende:
ik vind persoonlijk de scrin niet in het spel passen, veels te alienachtig
Groot, ik kom net van de gameshop voor 13:00 ligt ie in de winkelquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef jogy het volgende:
Wat zullen de kansen zijn als ik 17:45 de winkel instap en heel onschuldig om het spel vraag? Iemand?.
Met een beetje geluk kun je ze wel lospeuteren bij de FRS of Bart Smit, Vooral FRS heeft er een handje vol van om dingen voor de officiele release datum te verkopen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef jogy het volgende:
Wat zullen de kansen zijn als ik 17:45 de winkel instap en heel onschuldig om het spel vraag? Iemand?.
Ik denk dat zijn kans bij de FRS inderdaad behoorlijk is. Die hebben mijn pre-order gisteren al verzonden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je ze wel lospeuteren bij de FRS of Bart Smit, Vooral FRS heeft er een handje vol van om dingen voor de officiele release datum te verkopen..
Ah mooi, toch maar even in de pauze alvast even langsgaan danquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Groot, ik kom net van de gameshop voor 13:00 ligt ie in de winkel
Wanneer mogen ze het dan wel verkopen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:08 schreef jogy het volgende:
Net bij de game-store 'euh, nee we hebben ze wel binnen maar mogen het écht niet verkopen!!'
FRS: gewoon in de schappen.
Morgen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:09 schreef valek het volgende:
[..]
Wanneer mogen ze het dan wel verkopen?
lullig,quote:
was vergeten dat er in alexandrium ook een zat, zo maar is even kijken. Toch aan de overkant ;pquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:54 schreef IJsmuts het volgende:
net gehaald![]()
bij FRS in rotterdam alexander, hadden ze er wel 50 liggen![]()
ik kan echt niet wachten tot ik hem kan spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |