Waarom laat je het dan in hemelsnaam twee keer op rij zover komen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:01 schreef Kleinie87 het volgende:
Nu weet ik absoluut niet wat ik moet doen. Ik voel niets voor hem, ben echt gek op mn vriend en vind mn vriend veel leuker, knapper en liever.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:05 schreef Pheno het volgende:
Maak het maar uit met je vriend, je voelt blijkbaar te weinig voor hem om je te gedragen. Dat of laat de alcohol staan, je kunt er blijkbaar niet goed tegen.
Ja dat snap ik dus ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom laat je het dan in hemelsnaam twee keer op rij zover komen?
Teveel alcohol is imho altijd zo'n lame excuus. Zeker als je de volgende keer weer even vrolijk nog een stapje verder gaat, vind ik het te makkelijk om je misstap aan alcohol te wijten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:05 schreef Pheno het volgende:
Dat of laat de alcohol staan, je kunt er blijkbaar niet goed tegen.
Vandaar de sarcastische ondertoon.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Teveel alcohol is imho altijd zo'n lame excuus. Zeker als je de volgende keer weer even vrolijk nog een stapje verder gaat, vind ik het te makkelijk om je misstap aan alcohol te wijten.
Ik had mijn sarcasme radar niet aanstaan.quote:
Idd..quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Teveel alcohol is imho altijd zo'n lame excuus. Zeker als je de volgende keer weer even vrolijk nog een stapje verder gaat, vind ik het te makkelijk om je misstap aan alcohol te wijten.
zij heeft iig al genoeg geschud..quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef Nnelis het volgende:
Doe je vent een plezier en vertel het hem, misschien schud hij je dan eens wakker....
als ik die vriend was zou ik het uitmaken als mijn vrouw hiermee thuis zou komen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef Nnelis het volgende:
Doe je vent een plezier en vertel het hem, misschien schud hij je dan eens wakker....
Lust denk ik. Ik wil niet de schuld aan de drank geven, ben er nl zelf bij. Het is ook totaal niet omdat ik mn vriend minder leuk vind, maar het was gewoon spannend en lekker.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom laat je het dan in hemelsnaam twee keer op rij zover komen?
Hoezo wordt dat altijd goed gepraat? Niet in mijn boek, iig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:11 schreef TrenTs het volgende:
Trouwens, vreemdgaan als je dronken bent wordt altijd goed gepraat, maar als je in een dronken bui je vriendin een oog dichthoekt is het weer een probleem.Dubbele standaard?
Who cares, het is eens wat anders dan lurken in "Hoe voel je je nu - deel xxx"quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:11 schreef GateWayX het volgende:
Het verhaal is voor mij iets te gedetailleerd (kwa sexuele handelingen) geschreven om serieus "genomen" te worden.
En dan zelfs als je een keer over de schreef bent gegaan, ervan baalt, die gozer helemaal niet zo leuk of aantrekkelijk vindt, ga je terug voor meer?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:12 schreef Kleinie87 het volgende:
Lust denk ik. Ik wil niet de schuld aan de drank geven, ben er nl zelf bij. Het is ook totaal niet omdat ik mn vriend minder leuk vind, maar het was gewoon spannend en lekker.
Hier op inhakend vind ik dat de TS haar vriend dronken moet voeren en het dan moet vertellenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:11 schreef TrenTs het volgende:
Trouwens, vreemdgaan als je dronken bent wordt altijd goed gepraat, maar als je in een dronken bui je vriendin een oog dichthoekt is het weer een probleem.Dubbele standaard?

Ik ook, dan is ze gelijk wakkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
als ik die vriend was zou ik het uitmaken als mijn vrouw hiermee thuis zou komen.
Het mijne ook niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo wordt dat altijd goed gepraat? Niet in mijn boek, iig.
Nee, Swets ik ben GEEN boek aan het schrijven.
zo lief ben je niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:12 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Lust denk ik. Ik wil niet de schuld aan de drank geven, ben er nl zelf bij. Het is ook totaal niet omdat ik mn vriend minder leuk vind, maar het was gewoon spannend en lekker.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:08 schreef Cheiron het volgende:
Inderdaad, maak het maar uit en geef die jongen zn vrijheid terug. Als een paar glazen alcohol er al voor zorgen dat je de meest dichtbij zijnde man gaat aftrekken en pijpen lijkt het mij dat je huidige vriend wel wat beters verdiend.
Moreel laakbaar.
En later een topic in [OUD]quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:15 schreef erikkll het volgende:
whehehe
grappig verhaal enzoTVP
Ik wacht op het volgende bericht dat ze seks met 'm heeft gehad
Het is dus niet zo dat dit altijd gebeurt als ik dronken ben. Het is dus 2 keer voorgevallen en in de afgelopen 3 jaar heb ik hem nooit bedrogen. Ik wil het hem wel vertellen aangezien ik me vorig weekend al heel onprettig en leugenachtig voelde toen ik bij hem was, maar nu lijkt het me alleen maar nog enger.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:08 schreef Cheiron het volgende:
Inderdaad, maak het maar uit en geef die jongen zn vrijheid terug. Als een paar glazen alcohol er al voor zorgen dat je de meest dichtbij zijnde man gaat aftrekken en pijpen lijkt het mij dat je huidige vriend wel wat beters verdiend.
Moreel laakbaar.
Hoop dat dat het waard is geweest.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:12 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet te vertrouwen verhaal kwam ik ook pas achter.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:21 schreef valek het volgende:
Sorry dat ik het zo lomp zeg. Maar ik vind je een kutwijf. En het bevestigd weer waar ik helaas pas achter ben gekomen. Vrouwen zijn gewoonweg niet te vertrouwen.
Lijkt me geen onterechte angst. Waar je het zelf natuurlijk volledig naar hebt gemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef Kleinie87 het volgende:
Ik ben bang dat ik dat kwijt raak als ik eerlijk ga zijn...
één keer vreemd gaan is al teveel, laat staan twee keer. Je voelde je 'onprettig', niets meer dan dat? Als ik zoiets zou doen zou ik em nog niet eens meer aan durven kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat dit altijd gebeurt als ik dronken ben. Het is dus 2 keer voorgevallen en in de afgelopen 3 jaar heb ik hem nooit bedrogen. Ik wil het hem wel vertellen aangezien ik me vorig weekend al heel onprettig en leugenachtig voelde toen ik bij hem was, maar nu lijkt het me alleen maar nog enger.
En ik wil hem dus absoluut niet kwijt! Waar ik ook bang voor ben als ik het vertel is dat ik me afvraag hoe het dan verder moet. Zal hij aan mij vragen om te verhuizen? Iets wat ik absoluut niet wil, niet om die ene jongen maar omdat ik het er gwoon heel fijn heb en het was sowieso heel eng voor me om iets in mn eentje op te bouwen. Ik ben bang dat ik dat kwijt raak als ik eerlijk ga zijn...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet te vertrouwen verhaal kwam ik ook pas achter.
w00t we've got something in common
1 keer was ook voldoende geweest hoor. Jij kiest ervoor om de pik van een andere man in je mond te nemen terwijl je een relatie hebt. Aan jou de keuze wat het vervolg zal zijn:quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat dit altijd gebeurt als ik dronken ben. Het is dus 2 keer voorgevallen en in de afgelopen 3 jaar heb ik hem nooit bedrogen. Ik wil het hem wel vertellen aangezien ik me vorig weekend al heel onprettig en leugenachtig voelde toen ik bij hem was, maar nu lijkt het me alleen maar nog enger.
En ik wil hem dus absoluut niet kwijt! Waar ik ook bang voor ben als ik het vertel is dat ik me afvraag hoe het dan verder moet. Zal hij aan mij vragen om te verhuizen? Iets wat ik absoluut niet wil, niet om die ene jongen maar omdat ik het er gwoon heel fijn heb en het was sowieso heel eng voor me om iets in mn eentje op te bouwen. Ik ben bang dat ik dat kwijt raak als ik eerlijk ga zijn...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef L.Denninger het volgende:
"Ja nog even met mij, gisteren zijn we dus weer uit eten geweest en dronken thuisgekomen.
Daarna hebben we anale sex gehad en heb ik hem gerimd.
Toch zit het me niet helemaal lekker, wat denken jullie hierover ?"
nee mannen gaan nie tvreemd ofzowquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet te vertrouwen verhaal kwam ik ook pas achter.
w00t we've got something in common
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef Misanthroopia het volgende:
Misschien heel erg bot, maar in mijn ogen ben je niets meer dan een slet.
Groetjes, je vriendje.
Vrouwen veel meer dan mannen. Hans Teeuwen heeft gelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:26 schreef Angst het volgende:
[..]
nee mannen gaan nie tvreemd ofzow
maak er dan mensen van
tevens tvp
Nee hoor. Vrouwen zijn wel aan een inhaalslag bezig, wat dat betreft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef valek het volgende:
Vrouwen veel meer dan mannen. Hans Teeuwen heeft gelijk.
Lang leve de emancipatiequote:Op woensdag 21 maart 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Vrouwen zijn wel aan een inhaalslag bezig, wat dat betreft.
Whehehehe, ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef L.Denninger het volgende:
"Ja nog even met mij, gisteren zijn we dus weer uit eten geweest en dronken thuisgekomen.
Daarna hebben we anale sex gehad en heb ik hem gerimd.
Toch zit het me niet helemaal lekker, wat denken jullie hierover ?"
wel aan een piemel lopen lebberen, misschien had die gast wel een soaquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:28 schreef knep het volgende:
Je hebt nog niet geneukt, niets aan de hand dus.
Jouw vriendin zit niet op FOK! ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:30 schreef Pino_666 het volgende:
Ik heb ook een vriendin die op kamers woont in een andere stad dan waar ik woon (Ik Arnhem, zij Leiden). Ik vetrouw haar 100%, maar als ik dit soort verhalen lees, maakt het mij wel wat onzeker.
Haha jouw manier van interpreterenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Vrouwen zijn wel aan een inhaalslag bezig, wat dat betreft.
kan dat?quote:
Onprettig is gewoon het woord dat ik gebruik. Het is ook egoistisch hoe ik dnek. Ik wil hem niet kwijt en ik wil daar niet weg. Alleen elke keer als hij dan weer lief tegen me is over de tel dan voel ik me kut.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef mind_trick het volgende:
[..]
één keer vreemd gaan is al teveel, laat staan twee keer. Je voelde je 'onprettig', niets meer dan dat? Als ik zoiets zou doen zou ik em nog niet eens meer aan durven kijken.
Dat je hem niet kwijt wilt, had je je eerder moeten bedenken. Je wist dondersgoed waar je mee bezig was.
Ik zou me niet druk maken om te hoeven verhuizen, hoezo egoistisch dat je daar alleen maar aan denkt?!? Als hij slim is, maakt hij het uit, jij hebt totaal geen respect voor hem en denkt alleen maar aan jezelf, dat blijkt uit alle posts.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw vriendin ex zit niet op FOK! ?
Bij haar binnenkort wel..quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:31 schreef IkWilbert het volgende:
Ik sluit me aan bij het merendeel van de reacties, je bent een domme doos... 1x is al erg natuurljk, je hebt er spijt van. Maar die tweede keer? Die gaat er bij mij niet in!
Telefoonsexquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Alleen elke keer als hij dan weer lief tegen me is over de tel dan voel ik me kut.
Maar blijkbaar niet kut genoeg om je kut niet door andere mannen te laten betasten en belikken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Kleinie87 het volgende:
Alleen elke keer als hij dan weer lief tegen me is over de tel dan voel ik me kut.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maar waar woon je dan? Dan komen wij ook allemaal binnenkort even langs met een sixpackje breezers.
Ik ben het wederom met je eens. Vrouwen zijn geniepig en achterbaks. En ze gebruiken hun tieten en kut om alles voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:31 schreef Camplo het volgende:
[..]
Haha jouw manier van interpreteren
Vrouwen zijn echt slinks jonge.
Wat lul je nou slap?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Onprettig is gewoon het woord dat ik gebruik. Het is ook egoistisch hoe ik dnek. Ik wil hem niet kwijt en ik wil daar niet weg. Alleen elke keer als hij dan weer lief tegen me is over de tel dan voel ik me kut.
Ik heb overigens wel heel veel respect voor hem, vind hem de leukste... Daar heb ik ook nooit aan getwijfeld.
Precies, typisch een vrouwengedachte; je moet oude schoenen ook nooit weggooien voordat je nieuwe hebt...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Onprettig is gewoon het woord dat ik gebruik. Het is ook egoistisch hoe ik dnek. Ik wil hem niet kwijt en ik wil daar niet weg. Alleen elke keer als hij dan weer lief tegen me is over de tel dan voel ik me kut.
Ik heb overigens wel heel veel respect voor hem, vind hem de leukste... Daar heb ik ook nooit aan getwijfeld.
I'm in!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maar waar woon je dan? Dan komen wij ook allemaal binnenkort even langs met een sixpackje breezers.
nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
Wat ik nou niet snap hè, hand in broekje, aftrekken, beffen, pijpen. WAAR BLIJFT HET NEUKEN?
Dus ook en precies op het moment dat de pik van je huisgenoot in je mond zat, dacht je "MMbl MMbl, oh wat hou ik toch veel van mn vriendje, en MMbl mmbl glop glop, wat heeft ie toch sopsop een veel lekkerdere pik MMbl MMbl dan deze pik die nu toevallig even in mn mond zit <splotsj>" ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
En vanaf hier is iedere vorm van goedpraten op z'n minst nogal onzinnig te noemen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:01 schreef Kleinie87 het volgende:
Iedereen ging naar bed behalve ik en M. We zaten nog ff te kletsen en hij begon te wrijven over mijn been. In het begin vond ik het even raar, maar ik vond het wel prettig.
Net zoals het vreemdgaan zeker?quote:
Ik snap dat echt niet. Hoe kan je als je zo ver bent in godsnaam niet neuken. Zal wel aan mij liggen hoor.quote:
Zeg je dat na een aantal alcoholische versnaperingen met die huisgenoot ook zo kort en krachtig?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:35 schreef Kleinie87 het volgende:
niet
Het is 1 jongen geweest. Prima om me hier af te schilderen als hoerquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet kut genoeg om je kut niet door andere mannen te laten betasten en belikken.
Dat was mijn volgende vraag.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:35 schreef Cageon het volgende:
Niemand die om foto's vraagt van de TS. Had de users wel wat hoger ingeschat![]()
Foto's!?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus ook en precies op het moment dat de pik van je huisgenoot in je mond zat, dacht je "MMbl MMbl, oh wat hou ik toch veel van mn vriendje, en MMbl mmbl glop glop, wat heeft ie toch sopsop een veel lekkerdere pik MMbl MMbl dan deze pik die nu toevallig even in mn mond zit <splotsj>" ?
Want dan is het goed hoor, trouw is belangrijk!![]()
Oh, en ik wil je nummer!![]()
edit: whehe camplo, same thought. (maar ik maakte er wel meer werk van)
Jawel joh.. ik maak hem wel af met neein der stinkt!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef Houniet het volgende:
volgens mij hoef ik niet meer te posten
Okay, dat verandert de zaak volledig. Maar niet kut genoeg om je kut niet door een huisgenoot waar je je niet toe voelt aangetrokken te laten betasten en belikken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef Kleinie87 het volgende:
Het is 1 jongen geweest. Prima om me hier af te schilderen als hoer
Het is vooral iets voor de zwakkeren onder ons.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet kut genoeg om je kut niet door andere mannen te laten betasten en belikken.
Een hoer krijgt er voor betaald.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Die andere gast heeft ook een relatie, dus dan kan je er vanuit gaan dat hij SOA vrij is. Ik geen mensen die expres een SOA behouden als ze een relatie krijgenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De kans dat hij bij je blijft neemt af naarmate het aantal SOA's groter wordt
Neequote:
Door het niet te doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Hoe kan je als je zo ver bent in godsnaam niet neuken. Zal wel aan mij liggen hoor.
Hulde voor je wilskracht!quote:
Doe dan helemaal niets. Zit die gozer met blauwe ballen op ze zolderkamer en jij hebt een "kudtgevoel"quote:
quote:
Precies. Ga rustig voort.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij is die vieze M gewoon een loverboy.
Het is allemaal zijn schuld, jou treft geen enkele blaam.
Nee, omdat je geil was mag je alles wat los en vast zit aftrekken / pijpen. Lekkere vriendin ben jij danquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
![]()
Nee dat heb ik al uitgelegd. Het was lust. Of beter gezegd geilheid, want ik vind het absoluut niet lekkerder of leuker dan mijn vriend
Het is iig wat anders dan ik me door elke willekeurige jongen laat beffen en betastenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, dat verandert de zaak volledig. Maar niet kut genoeg om je kut niet door een huisgenoot waar je je niet toe voelt aangetrokken te laten betasten en belikken.
Zo wel goed?
Das weer eens wat anders dan een piemelquote:
Een hoer houdt er tenminste nog iets aan over, jij bent gewoon een vreemdgaande slet, retteketet !quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op, hij voldoet aan geen enkele eis voor jou!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:42 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Het is iig wat anders dan ik me door elke willekeurige jongen laat beffen en betasten
Mwoah. Bottom line is nog steeds dat je je vriend besodemietert, er geen lering uit trekt, maar de volgende keer juist een extra tandje bijzet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:42 schreef Kleinie87 het volgende:
Het is iig wat anders dan ik me door elke willekeurige jongen laat beffen en betasten
lust heb je ook omdat iemand lekker isquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
![]()
Nee dat heb ik al uitgelegd. Het was lust. Of beter gezegd geilheid, want ik vind het absoluut niet lekkerder of leuker dan mijn vriend
Ik moest lachenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:42 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Das weer eens wat anders dan een piemel![]()
Ze deed het voor niks, het is nog een domme hoer ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:42 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Een hoer houdt er tenminste nog iets aan over, jij bent gewoon een vreemdgaande slet, retteketet !
Ze kreeg er wat zaad bij op de koop toe!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:43 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ze deed het voor niks, het is nog een domme hoer ook.
dat doe je dus wel! want deze jongen voel je je niet tot aangetrokken!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:42 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Juist.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:45 schreef L.Denninger het volgende:
En daar is niks mis mee, maar heb dan wel de beschaving om je vriendje even te vertellen dat je eerst nog wat wilt rondsletten voor je begint aan een vaste relatie.
Achteraf zou ik ook willen dat ik niets gedaan had. Seks wilde ik niet en ik kan me niet voorstellen dat hij nu denkt dat we wel seks hadden moeten hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe dan helemaal niets. Zit die gozer met blauwe ballen op ze zolderkamer en jij hebt een "kudtgevoel"
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:47 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Achteraf zou ik ook willen dat ik niets gedaan had. Seks wilde ik niet en ik kan me niet voorstellen dat hij nu denkt dat we wel seks hadden moeten hebben.
M houd niet zo van tandjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah. Bottom line is nog steeds dat je je vriend besodemietert, er geen lering uit trekt, maar de volgende keer juist een extra tandje bijzet.
Ach, dit soort reacties kun je op fok verwachten. Bijna de helft van alle mensen gaat wel eens vreemd, en precies de andere helft fokt, is zonder zonden, en kan zich derhalve zulke reacties veroorloven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
![]()
'quote:
Onzin, er zijn er genoeg die zich dan best al aan een vaste relatie kunnen wagen hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Juist.
Precies de reden dat het zo dom is dat iedereen maar aan de vaste relatie gaat als ze niet eens 20 zijn ..
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:43 schreef Camplo het volgende:
Ze praat alles telkens goed, maar ze zit gewoon fout triest.
Jij hangt de leer van Clinton aan? Pijpen, beffen, vingeren en aftrekken is geen seks?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:47 schreef Kleinie87 het volgende:
Achteraf zou ik ook willen dat ik niets gedaan had. Seks wilde ik niet en ik kan me niet voorstellen dat hij nu denkt dat we wel seks hadden moeten hebben.
Hoezo als ik hem ineens niet wil. Hij heeft ook een vriendin. En ik ga idd proberen eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:43 schreef Angst het volgende:
[..]
lust heb je ook omdat iemand lekker is
ik voel soms ook lust voor me vriend hoor, dat doet nix af aan dat ik hem leuk vind,
maar meid als je serieus bent, je moet weg daar, sorry, anders ga je geheid of nog een keer naarbed met je huisgenoot of krijg je ruzie met hem.
denkje dat die dat pikt als je hem ineens niet meer wil
veel succes in elk geval, en wees maar eerlijk, mensen die wel verliefd zijn en niet vreemdgaan zijn vaak dom (houden van je) en vergeven je...
ze heeft wel het lef om vreemd te gaan, maar daar heeft ze het lef niet voor... wedden?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:47 schreef TryX het volgende:
Kleine87, even serieus. Bel nu je vriend op en vertel hem dat je hem vanavond wilt zien.. En dat het echt dringend is.. bel hem op, serieus. Hoe sneller je het verteld hoe beter!
Je was nog van plan om vaker sex met die gast te hebben ?!?!?!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Hoezo als ik hem ineens niet wil.
Auwquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah. Bottom line is nog steeds dat je je vriend besodemietert, er geen lering uit trekt, maar de volgende keer juist een extra tandje bijzet.
I did not have sex with that M!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hangt de leer van Clinton aan? Pijpen, beffen, vingeren en aftrekken is geen seks?
Okquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:50 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
ze heeft wel het lef om vreemd te gaan, maar daar heeft ze het lef niet voor... wedden?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus ook en precies op het moment dat de pik van je huisgenoot in je mond zat, dacht je "MMbl MMbl, oh wat hou ik toch veel van mn vriendje, en MMbl mmbl glop glop, wat heeft ie toch sopsop een veel lekkerdere pik MMbl MMbl dan deze pik die nu toevallig even in mn mond zit <splotsj>" ?
Het voordeel is wel dat als jullie het beide vertellen aan jullie partners dat er daarna met elkaar geneukt kan worden wanneer jullie maar willenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Hoezo als ik hem ineens niet wil. Hij heeft ook een vriendin. En ik ga idd proberen eerlijk te zijn.
Wat ik dus bedoelde is dat ik meer lust voor mijn vriend voel.
Misschien moet je jouw vriend eens voorstellen aan zijn vriendin, kunnen jullie gaan kwartetten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Hoezo als ik hem ineens niet wil. Hij heeft ook een vriendin. En ik ga idd proberen eerlijk te zijn.
hot steaming "goedmaak sex" ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat als jullie het beide vertellen aan jullie partners dat er daarna met elkaar geneukt kan worden wanneer jullie maar willen.
Ik wil het iets anders zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:23 schreef MrSleep het volgende:
Je bent een smerige onbetrouwbare slet en je lijkt te dom om in te zien dat je nu nog gewoon bij je vriendje kunt blijven, omdat je zoveel van hem houdt. Vertel het hem maar en neem plaats achter het raam want dat is je enige juiste plaats
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:15 schreef erikkll het volgende:
* wacht op het volgende bericht dat ze seks met 'm heeft gehad
Thx voor je serieuze reactiequote:Op woensdag 21 maart 2007 13:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ach, dit soort reacties kun je op fok verwachten. Bijna de helft van alle mensen gaat wel eens vreemd, en precies de andere helft fokt, is zonder zonden, en kan zich derhalve zulke reacties veroorloven.![]()
Ik ben ook wel eens vreemdgegaan, eenmalig, en ik schaamde me kapot. Heb het nooit verteld: ik kon haar dat niet aandoen. De relatie ging kort daarop uit, mede omdat dat schuldgevoel meespeelde. Achteraf heb ik het ook nooit meer verteld: ik zie geen nut in het geven van een schop na.
Die eerste keer was al goed stom van je, maar kan gebeuren, soms ben je zwak. Natuurlijk, je kunt het op geilheid door drank gooien, da's makkelijk. Misschien had je je vriendje alweer te lang niet gezien, kan gebeuren als je elkaar niet zo vaak ziet. Maar dat je als je geil bent niet denkt: "oeh, dit weekend ga ik mn vriendje zo lekker pijpen dat ie tegen het plafond schiet, ik heb zo'n zin in m nu" doe je het met een ander. Als je echt stapelverliefd op je vriend bent, heb je helemaal geen behoefte aan anderen. Als je zoals jij zegt "altijd" aan m denkt, zou het zien van die andere piemel meteen ontnuchterend hebben gewerkt. Maar kennelijk was die liefde toch niet zo sterk als jij ons hier voorschetst, want er kwam ook een 2e keer.
En dat was echt fout. Meer kan ik er niet van maken. Je kunt dus nu:
a. kappen met die relatie,
b. het vertellen en hopen dat ie je nog wil,
of
c. nooit wat vertellen en leren leven met het schuldgevoel.
Dat had ik toch al gezegd man spuit11quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef Nosh het volgende:
Misschien ter overvloede, maar houd het enigzins beschaafd.
Die eensgezindheid hier is ontroerend, maar reacties als 'HOERRR' doen daar afbreuk aan.
Mag ik je adres, dan stuur ik alvast een rouw-kaartquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Thx voor je serieuze reactie
Ik geef ook niet de schuld aan de drank. Het was idd mijn eigen keuze. Ik vond het gewoon spannend denk ik. Ik heb ook nooit seks met een ander gehad.
Ik ga denk ik voor optie b, maar vind het heel moeilijk en vooral hoe ik het moet brengen.
Quatroquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat als jullie het beide vertellen aan jullie partners dat er daarna met elkaar geneukt kan worden wanneer jullie maar willen.
Ik ben wel vaker dan die 2 keer dronken geweestquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
dat doe je dus wel! want deze jongen voel je je niet tot aangetrokken!
dus straks bij een wildvreemde ook niet, tot je dronken wordt! en dan moet je weer een topic openen!
vrouwen
Jeezzzzquote:
Probeer te gaan huilen tijdens het vertellen, dat zou bij mij medelijden opwekken. Ja, ik weet het, ik ben zwakquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik geef ook niet de schuld aan de drank. Het was idd mijn eigen keuze. Ik vond het gewoon spannend denk ik. Ik heb ook nooit seks met een ander gehad.
Ik ga denk ik voor optie b, maar vind het heel moeilijk en vooral hoe ik het moet brengen.
Jeweets. we zijn al lang samen, en we houden van elkaar...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
En terecht dat je je dan kut voelt. Ik zou me denk ik non-stop kut voelen. Dat je respect voor hem hebt en hem de leukste vindt, pleit niet uit je gedrag. Je hebt em echt op de ergste manier vernedert. De kans zit er dik in dat je hem kwijtraakt. Als je echt respect voor hem hebt en hem de leukste vindt, dan vertel je het tegen hem. Ik vind dat je vriend beter verdient.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hangt de leer van Clinton aan? Pijpen, beffen, vingeren en aftrekken is geen seks?
en dan gaan voor de afscheids wipquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:56 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Probeer te gaan huilen tijdens het vertellen, dat zou bij mij medelijden opwekken. Ja, ik weet het, ik ben zwak![]()
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n dweil verdient.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:56 schreef CarDani het volgende:
Hoe kom je er dan ineens bij om hem te pijpenDat vind ik zelf namelijk nogal een stuk verder gaan dan neuken.
Brief schrijven? Dan kun je het nog een paar keer doorlezen, goed nadenken of het duidelijk is wat je wilt vertellen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Maar wel nat he!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n dweil verdient.
dat is vrouwenlogika!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:56 schreef CarDani het volgende:
[..]
Jeezzzz![]()
Hoe kom je er dan ineens bij om hem te pijpenDat vind ik zelf namelijk nogal een stuk verder gaan dan neuken.
Nee. Was ook niet komisch bedoeld. Als jij neuken expliciet als seks betitelt, ben ik wel benieuwd onder welke noemer jij die andere handelingen schaart.quote:
En daarna lekker uitwringen.quote:
"maakt niet uit schatje, maar een beetje straf heb je wel verdiend. Niet piepen als ik je te hard neuk zometeen door, je hebt het verdiend"quote:
ramptoerismequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nog nooit een topic zo snel zien gaan over dit onderwerp.
Dan krijgt ze alsnog wat ze wil eigenlijk...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
"maakt niet uit schatje, maar een beetje straf heb je wel verdiend. Niet piepen als ik je te hard neuk zometeen door, je hebt het verdiend"
En dan achteraf:
"Nah, ik kan het je bij nader inzien toch niet vergeven. Doei"
(zo is ze tenminste alvast op het ergste voorbereid he)
Ik weet niet of hij het gaat zeggen. Na de eerste keer hadden we het er over gehad en zouden we het laten rusten. Ik zie hem vanavond weer maar weet niet of ik het er nog over wil hebben. En ik kan natuurlijk niet bewijzen dat ik dingen in de toekomst niet ga doen, ik kan het alleen maar niet doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:57 schreef mind_trick het volgende:
[..]
.
Effe een paar vragen, die huisgenoot heeft ook een vriendin. Gaat hij het tegen haar zeggen of houdt hij zijn mond? Ben jij van plan om het te zeggen?
Kun je met zekerheid zeggen dat het je geen derde keer overkomt? Zo ja, hoe ben je daarvan overtuigt? Ik bedoel je ziet je vriend in het weekend, weet niet wanneer dat gezamelijke etentje van jullie weer is.
Ik zal het inderdaad even op papier gaan zetten. En nee ik ga niet de relatie van mn huisgenoot proberen kapot te maken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Brief schrijven? Dan kun je het nog een paar keer doorlezen, goed nadenken of het duidelijk is wat je wilt vertellen.
Stuur dan trouwens ook een kopy naar de toekomstige ex van je huisgenoot.
Veel plezier vanavond, laat het bier maar staan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:02 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het gaat zeggen. Na de eerste keer hadden we het er over gehad en zouden we het laten rusten. Ik zie hem vanavond weer maar weet niet of ik het er nog over wil hebben. En ik kan natuurlijk niet bewijzen dat ik dingen in de toekomst niet ga doen, ik kan het alleen maar niet doen
Ik zie mijn vriend inderdaad dit weekend weer.
Ok dan betitel ik het misschien niet goed. Idd die andere handelingen zijn zeksuele handelingen. Met seks bedoelde ik, zoals jij prima begreep maar nu even van de domme speelt, penis in vagina.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Was ook niet komisch bedoeld. Als jij neuken expliciet als seks betitelt, ben ik wel benieuwd onder welke noemer jij die andere handelingen schaart.
als je die jongen gepijpt hebt en alles en dat niet meer wilt, dan is het er toch iets blijvend verandert in jullie relaties, dat zal problemen geven, dunkt me...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Hoezo rancuneus?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:05 schreef Rhanna het volgende:
Je bent echt een rancuneuze trut.
Overigens heb je het al geprobeerd kapot te maken door sex met haar vriend te hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:04 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik zal het inderdaad even op papier gaan zetten. En nee ik ga niet de relatie van mn huisgenoot proberen kapot te maken.
Maar bedankt voor je tip
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:05 schreef Rhanna het volgende:
Weet je wel dat 'rancuneus' hier geen kloten mee te maken heeft?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
Dat je niet snapt wat je gedaan hebt. echt..![]()
Dude ik probeer dr te versierenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Weet je wel dat 'rancuneus' hier geen kloten mee te maken heeft?
Dat komt wel als je de volgende keer zonder deze huisgenoot gaat eten en een van zijn vrienden gooit er een flesje wijn tegenaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:42 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht met vertellen, hoe meer pijn het hem zal doen als je het hem uiteindelijk vertelt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:02 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het gaat zeggen. Na de eerste keer hadden we het er over gehad en zouden we het laten rusten. Ik zie hem vanavond weer maar weet niet of ik het er nog over wil hebben. En ik kan natuurlijk niet bewijzen dat ik dingen in de toekomst niet ga doen, ik kan het alleen maar niet doen
Probeer anders de TS, die gaat na een wijntje al plat.quote:
Waarom gebruik je woorden die je niet kent?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:05 schreef Rhanna het volgende:
Je lijkt me nou niet echt iemand die het beste voor heeft met je vriendjequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:09 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je woorden die je niet kent?
ran·cu·neus (bn.)
1 vol rancune => haatdragend
alcohol gaat makkelijker, dat is in ieder geval wat je van dit topic leertquote:
Heb je er niet meer over gesproken met de huisgenoot, na de tweede keer? Hoe lang heb jij een relatie en hoe lang heeft hij een relatie?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:02 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Waarom had je opeens een pik in je mond?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:09 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je woorden die je niet kent?
ran·cu·neus (bn.)
1 vol rancune => haatdragend
Viezerd!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef desiredbard het volgende:
Kleinie...zet eens effe een PM box op
dacht dat vrouwen altijd ja en amen wouden horen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
alcohol gaat makkelijker, dat is in ieder geval wat je van dit topic leert
Voor mij zal de relatie met huisgenoot niet veel veranderen. Ik vind het een aardige jongen en het is niet zo dat ik hem leuk vind als ik hem zie lopen. Ik wil niet verhuizen omdat ik het daar heel leuk heb en het gezellig is met de mensen die er wonen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef Angst het volgende:
[..]
als je die jongen gepijpt hebt en alles en dat niet meer wilt, dan is het er toch iets blijvend verandert in jullie relaties, dat zal problemen geven, dunkt me...
het lijkt me beter als je verhuist maar je moet helemaal zelf weten welke offers je bereid bent te maken!
tja, probeer die lust dan op te sparen meid, of ga meer masturberen, vreemdgaan is niet handig, en als je die andere gast ziet gewoon gelijk aan je vriend gaan denken, misschien helpt dat?
je was blijkbaar erg geil, dan moet je misschien zelf stoom afblazen
en minder drinken he![]()
lolly, pik, het lijkt allemaal op elkaar als je drank op hebtquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom had je opeens een pik in je mond?
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Weet je wel dat 'rancuneus' hier geen kloten mee te maken heeft?
Wat is "gezellig" in jouw perceptiequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:11 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Voor mij zal de relatie met huisgenoot niet veel veranderen. Ik vind het een aardige jongen en het is niet zo dat ik hem leuk vind als ik hem zie lopen. Ik wil niet verhuizen omdat ik het daar heel leuk heb en het gezellig is met de mensen die er wonen.
Rancuneus slaat gewoon nergens op, punt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je lijkt me nou niet echt iemand die het beste voor heeft met je vriendje![]()
iig niet doordat ik haat draagquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom had je opeens een pik in je mond?
Als dat een manier is om af te reageren ben je wel kansloos ja.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:12 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Ik denk dat er wel iets is gebeurt tussen haar en haar vriend, en dat ze zich zo afreageert. Misschien keek hij naar een andere meid, of kan hij het goed vinden met een vriendin van haar.
Ik denk iig dat ze niet alles gezegt heeft. Stomme actie sowieso.
Als je zo ook in discussie gaat met je vriend komen jullie er wel uitquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:13 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Rancuneus slaat gewoon nergens op, punt.
Ik vind 'hoer' ook beter bij je passen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:13 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Rancuneus slaat gewoon nergens op, punt.
Tsja, beter een goede buur dan een verre vriendquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:11 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Voor mij zal de relatie met huisgenoot niet veel veranderen. Ik vind het een aardige jongen en het is niet zo dat ik hem leuk vind als ik hem zie lopen. Ik wil niet verhuizen omdat ik het daar heel leuk heb en het gezellig is met de mensen die er wonen.
Zeg nou maar gewoon dat je interessant probeerde te doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:12 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Ik denk dat er wel iets is gebeurt tussen haar en haar vriend, en dat ze zich zo afreageert. Misschien keek hij naar een andere meid, of kan hij het goed vinden met een vriendin van haar.
Je probeert je verkeerde woordgebruik nu goed te praten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:12 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Open en eerlijk vertellen. En laat hem ajb zijn mond houden totdat jij alles wat je wilde ook echt heb kunnen vertellen he.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef Kleinie87 het volgende:
..............
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:14 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Tsja, beter een goede buur beurt dan een verre vriend![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je interessant probeerde te doen.![]()
Zeg moet jij even afkoelen meneer?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik vind 'hoer' ook beter bij je passen eerlijk gezegd.
Hier op ingaan is te makkelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:14 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Je probeert je verkeerde woordgebruik nu goed te praten?
en jij probeert je gedrag goed te pratenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:14 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht dat het zoiets zou zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:14 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over wat er is voor gevallen tussen mij en die jongen. Ik heb wel meer huisgenoten. Ik heb het gewoon heel fijn daar, terwijl ik het heel moeilijk vond om een nieuw leven op te bouwen. Dus ik wil daar niet weg.quote:
Hmm, wil je mss een x met mij uit eten'?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:16 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over wat er is voor gevallen tussen mij en die jongen. Ik heb wel meer huisgenoten. Ik heb het gewoon heel fijn daar, terwijl ik het heel moeilijk vond om een nieuw leven op te bouwen. Dus ik wil daar niet weg.
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef hamkaastosti het volgende:
lieve n8.
Wat je het beste kunt doen is je smoel houden want je hebt én geen vriendin én geen sletje dat je pijpt. Je zit helemaal alleen op je kleine zolderkamertje jezelf af te beren op een vergeelde K3 poster.
kusje Mona
ze denkt ook aan Fok!. Daar wordt het probleem opgelost.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:19 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom denk je alleen aan jezelf?
Je hebt speciaal een kloon aangemaakt dus je hebt al langer een account op FOK!, maar je ziet de humor van een leuke lemming niet in? Hou je ook een dagboek bij, toevallig?quote:
Vuile slet.quote:
Misschien omdat ik bang ben. Bang om hem kwijt te raken en bang om meer kwijt te rakenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:19 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom denk je alleen aan jezelf?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
ze denkt ook aan Fok!. Daar wordt hard om het probleem opgelostgelachen.
Zou jij nu niet eens moeten gaan beseffen wat jij hem hebt aangedaan meerdere keren. Hoe hij zich voelt en hoe jullie hier inzitten in plaats van ik ik ik en moiquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik bang ben. Bang om hem kwijt te raken en bang om meer kwijt te raken
Ik zie er de humor wel van in hoor. Vandaar dat ik desbetreffende reactie zo passend vondquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:20 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Je hebt speciaal een kloon aangemaakt dus je hebt al langer een account op FOK!, maar je ziet de humor van een leuke lemming niet in? Hou je ook een dagboek bij, toevallig?
Maar je houdt dus niet van je vriend ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik bang ben. Bang om hem kwijt te raken en bang om meer kwijt te raken
Maar hij weet nog niks, het arme schaap.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou jij nu niet eens moeten gaan beseffen wat jij hem hebt aangedaan meerdere keren. Hoe hij zich voelt en hoe jullie hier inzitten in plaats van ik ik ik en moi
ik kan me niet voorstellen dat je vriend dit leuk gaat vindenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:11 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
... ik kan je 1 ding vertellen; 'what comes around, goes around', dat zul je denk ik nog wel ervaren...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Nee, je las niet goed. Haar hoofd zat ergens anders.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef CoolGuy het volgende:
[...]
En bij elke seconde en handeling die daarna volgde, moet je toch ook met je hoofd bij je relatie/vriend zijn geweest?
Een soortgelijke actie met zo'n drie maanden verzwijging erna heeft mij in ieder geval flink gebroken een paar jaar terug. Vandaar dat ik ook weinig begrip kan opbrengen voor TS' egocentrische geleuter.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Maar je houdt dus niet van je vriend ?
Het doet je niks dat jouw acties hem tot in z'n ziel zullen raken ?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef CoolGuy het volgende:
niet boeiend verhaal
Daarnaast, de vraag die blijkbaar nog niemand gesteld heeft...heb je geslikt of heeft ie over je heen gespoten of heeft ie maar in t wilde weg ergens heen gekwakt?![]()
Ik dnek dat dat besef komt wanneer ik het ga vertellen. Het is nu gewoon ook moeilijk om in te schatten wat er gaat gebeuren.Maar ik ga het wel proberen te vertellen. Ik schrijf het straks op en dan probeer ik het te bespreken als hij me belt vanaaf. Maar is er niemand die in deze situatie heeft gestaan. In mijn schoenen? Of in zijn schoienen en het vergeven heeft?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou jij nu niet eens moeten gaan beseffen wat jij hem hebt aangedaan meerdere keren. Hoe hij zich voelt en hoe jullie hier inzitten in plaats van ik ik ik en moi
1) Vanavond naar de kroeg.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon verpijpt meid.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:28 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik dnek dat dat besef komt wanneer ik het ga vertellen. Het is nu gewoon ook moeilijk om in te schatten wat er gaat gebeuren.Maar ik ga het wel proberen te vertellen. Ik schrijf het straks op en dan probeer ik het te bespreken als hij me belt vanaaf. Maar is er niemand die in deze situatie heeft gestaan. In mijn schoenen? Of in zijn schoienen en het vergeven heeft?
Ja. Ehm.quote:
als mijn vriendin niet eerlijk is tegen mij kan ze optyfen, als ze vreemdgaan (ook zoenen)quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:28 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik dnek dat dat besef komt wanneer ik het ga vertellen. Het is nu gewoon ook moeilijk om in te schatten wat er gaat gebeuren.Maar ik ga het wel proberen te vertellen. Ik schrijf het straks op en dan probeer ik het te bespreken als hij me belt vanaaf. Maar is er niemand die in deze situatie heeft gestaan. In mijn schoenen? Of in zijn schoienen en het vergeven heeft?
Zelfmoord is geen oplossing thoughquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:30 schreef Jodocus1 het volgende:
Ik heb haar wel vergeven: Met rattengif
Nja stiekem wil ik het ook wel weten natuurlijk. weet alleen niet waarom, maar ik zit even ergens anders met mijn hoofdquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Ehm.Vind ik dan weer boeiend om te weten.
en jullie ook, stelletje schijnheilige kuttekoppen!!
Ik hou van hem daar twijfel ik niet over. Maar is het zo raar dat ik het eng vind als hij zegt dat ik daar niet kan blijven? Het is een groot studentenhuis. Het is niet zo dat we op elkaars lip zitten. En waar moet ik naartoe? Ik heb niet in 2 seconden een nieuwe kamer en zeker niet zo 1 als ik nu heb.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:25 schreef Angst het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat je vriend dit leuk gaat vinden
denk even goed na hoe belangrijk je wat vind en wat je wil
hoe zou je het vinden als je vriend zegt, ja ik ben vreemdgegaan met dat wijf met die dikke TIETEN in mijn huis, het zal NOOIT meer gebeuren hoor, maar ik wil met haar in huis wonen en af en toe bij haar op de kamer slapen want ik vind d'r zo AARDIG
snapje echt niet hoe je overkomt??????
voor je relatie heb je een fout gemaakt, om die goed te maken zal je offers moeten maken
wil je dan niet, dan is het pech, en dan ben je fout bezig, fouten maken altijd, geen offers willen maken betekend geen relatie
volgens mij geef je toch echt geen fuck om je vrienddenk ff voor jezelf na of je van hem houdt of niet
als je niet van hem houdt kan je het immers net zo goed uitmaken of hem misbruiken of weet ik veel wat, wil je kinderen van hem dan moet je offers maken...
iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:11 schreef GateWayX het volgende:
Het verhaal is voor mij iets te gedetailleerd (kwa sexuele handelingen) geschreven om serieus "genomen" te worden.
Brief schrijven, goed doorlezen en dan verbranden, geen seksuele handelingen meer met huisgenoot en vrolijk verder gaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:58 schreef Sport_Life het volgende:
Brief schrijven? Dan kun je het nog een paar keer doorlezen, goed nadenken of het duidelijk is wat je wilt vertellen.
Stuur dan trouwens ook een kopy naar de toekomstige ex van je huisgenoot.
Klinkt alsof je een excuus zoekt om er te blijven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:32 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik hou van hem daar twijfel ik niet over. Maar is het zo raar dat ik het eng vind als hij zegt dat ik daar niet kan blijven? Het is een groot studentenhuis. Het is niet zo dat we op elkaars lip zitten. En waar moet ik naartoe? Ik heb niet in 2 seconden een nieuwe kamer en zeker niet zo 1 als ik nu heb.
dat laatste het gaat om de intentie (maar ik moet rennen heb haastquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:32 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik hou van hem daar twijfel ik niet over. Maar is het zo raar dat ik het eng vind als hij zegt dat ik daar niet kan blijven? Het is een groot studentenhuis. Het is niet zo dat we op elkaars lip zitten. En waar moet ik naartoe? Ik heb niet in 2 seconden een nieuwe kamer en zeker niet zo 1 als ik nu heb.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ik me nou afvraag he. Ja, ik ga hier serieus op in![]()
Je zit daar op die bank, de eerste keer heb ik het over, en die jongen zit daar ook, en hij maakt avances. Jij gaat daar in mee. Toen hij zijn hand op je been plaatste moesten jouw gedachten toch al direct naar je relatie zijn gegaan? En bij elke seconde en handeling die daarna volgde, moet je toch ook met je hoofd bij je relatie/vriend zijn geweest?
Hetzelfde geldt voor het 2e incident, waarbij dat nog eens versterkt zou moeten worden door de gedachte dat je al een keer de fout in bent gegaan. Ik snap niet hoe je dan voor jezelf recht kunt praten dat je van je vriend houdt etc etc. Dat is dan toch gewoon klinkklare bullshit?
Daarnaast, dat hele gezeik over die alcohol is ook bullshit. Het is niet zo dat je gedachten worden uitgeschakeld op het moment dat je alcohol hebt gehad. Je weet nog steeds dat je een relatie hebt op dat moment lijkt mij zo.
Daarnaast, de vraag die blijkbaar nog niemand gesteld heeft...heb je geslikt of heeft ie over je heen gespoten of heeft ie maar in t wilde weg ergens heen gekwakt?![]()
Dat vraag ik me dus af. Ik spreek hem vanavond, maar kan hem pas vrijdagavond zien. Dus dan zou ik nu niets moeten zeggen. Maar ik kan me voorstellen dat hij dan nog bozer wordt omdat ik dan al die tijd gedaan heb alsof er niets gebeurd is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:30 schreef opgebaarde het volgende:
Als je het hem gaat vertellen, doe dat dan niet over de telefoon maar gewoon onder 4 ogen, communiceert stukken beter.
Tijdens een goede pijpbeurt bijvoorbeeld is [het vriendje] vast een stuk vergevingsgezinder.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:30 schreef opgebaarde het volgende:
Als je het hem gaat vertellen, doe dat dan niet over de telefoon maar gewoon onder 4 ogen, communiceert stukken beter.
ik heb haar vergeven met rattegif. Geen zelfmoord, gek. Ik hou veel te veel van mezelf en zal zelfmoord ook nooit aanmoedigen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zelfmoord is geen oplossing though
Partner in Crime!! Je leeft weer!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
Daarnaast ben je gewoon een slet en verdiend je vriend jou niet, maar goed dat is mijn mening.
Als je nou werkelijk houdt van die jongen en je vindt hem leuker en liever en aardiger en al die andere crap die je waagt in je mond te nemen (dezelfde mond waar die andere piemel in gezeten heeft, trouwens), dan zeg je het recht voor zn raap en onderga je de dump-actie die je vriend vervolgens doet alsof je nog enig greintje zelfrespect hebt.
Ow, en kom maar weer met je oneliners op mijn commentaar waaruit blijkt dat je niks anders dan een egoistisch sletje bent, i`m looking forward to it![]()
En nu willen we weten of je het gevreten heb of over je heen laten komenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Ik spreek hem vanavond, maar kan hem pas vrijdagavond zien. Dus dan zou ik nu niets moeten zeggen. Maar ik kan me voorstellen dat hij dan nog bozer wordt omdat ik dan al die tijd gedaan heb alsof er niets gebeurd is.
Ze negeert mensen die eerlijk zijn. Dus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
Daarnaast ben je gewoon een slet en verdiend je vriend jou niet, maar goed dat is mijn mening.
Als je nou werkelijk houdt van die jongen en je vindt hem leuker en liever en aardiger en al die andere crap die je waagt in je mond te nemen (dezelfde mond waar die andere piemel in gezeten heeft, trouwens), dan zeg je het recht voor zn raap en onderga je de dump-actie die je vriend vervolgens doet alsof je nog enig greintje zelfrespect hebt.
Ow, en kom maar weer met je oneliners op mijn commentaar waaruit blijkt dat je niks anders dan een egoistisch sletje bent, i`m looking forward to it![]()
Heb jij dat ook altijd?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tijdens een goede pijpbeurt bijvoorbeeld is [het vriendje] vast een stuk vergevingsgezinder.
I'm with stupid ^ (eigenlijk met mezelf dus, want ik was de eerste die die vraag steldequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En nu willen we weten of je het gevreten heb of over je heen laten komen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
I'm with stupid ^ (eigenlijk met mezelf dus, want ik was de eerste die die vraag stelde)
Ja, maar ze reageerde niet,quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
I'm with stupid ^ (eigenlijk met mezelf dus, want ik was de eerste die die vraag stelde)
Knipperlichten heb ik (te) vaak vergeven en weer opgestart. Met vreemdgaan heb ik (van geen van beide kanten) ervaring gelukkig.quote:[b]
..........Maar ik ga het wel proberen te vertellen. Ik schrijf het straks op en dan probeer ik het te bespreken als hij me belt vanaaf. Maar is er niemand die in deze situatie heeft gestaan. In mijn schoenen? Of in zijn schoienen en het vergeven heeft?
Als je een beetje respect hebt ga je vanavond naar hém toe en laat je hem niet ook nog een keer naar jou toe komen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Ik spreek hem vanavond, maar kan hem pas vrijdagavond zien. Dus dan zou ik nu niets moeten zeggen. Maar ik kan me voorstellen dat hij dan nog bozer wordt omdat ik dan al die tijd gedaan heb alsof er niets gebeurd is.
Tevens kan ik je aanraden om te zeggen: Ik heb hem oraal bevredigd, IPV ik heb zijn stok geslobberd of ik heb hem gepijpt o i dquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:08 schreef Cheiron het volgende:
Inderdaad, maak het maar uit en geef die jongen zn vrijheid terug. Als een paar glazen alcohol er al voor zorgen dat je de meest dichtbij zijnde man gaat aftrekken en pijpen lijkt het mij dat je huidige vriend wel wat beters verdient.
Moreel laakbaar.
"Ja maar hallo dan is m'n OV niet geldig !"quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:40 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Als je een beetje respect hebt ga je vanavond naar hém toe en laat je hem niet ook nog een keer naar jou toe komen.
Jezus zeg wat kan ik hier kwaad over worden. En dat door een stom internetforum
Ja, want als je dat doet klinkt het een stuk minder erg dan dat je gewoon zegt "ik heb em gepijpt" ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tevens kan ik je aanraden om te zeggen: Ik heb hem oraal bevredigd, IPV ik heb zijn stok geslobberd of ik heb hem gepijpt o i d![]()
Oh, dus jij vind het prima als je vriendin andere jongens pijpt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:42 schreef JangoFett het volgende:
toch vind ik het aantal hypocriete mensen hier fascinerend hoog
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:42 schreef Rhanna het volgende:
Je had natuurlijk ook gewoon een vibrator kunnen kopen en je daarmee vermaken.
Klopt , is de enige manierquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:40 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Als je een beetje respect hebt ga je vanavond naar hém toe en laat je hem niet ook nog een keer naar jou toe komen.
........
mensen moet dingen vaak niet zo zwart wit zien. oordelen te hard. maken ts gelijk voor vanalles en nog wat uit terwijl het zelf allemaal heilige boontjes zijn. dat is mijn punt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:43 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Oh, dus jij vind het prima als je vriendin andere jongens pijpt.
Staat genoteerd !
Of ze snapt de vraag niet,quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want als je dat doet klinkt het een stuk minder erg dan dat je gewoon zegt "ik heb em gepijpt" ook![]()
TS, godverredomme, heb je nou geslikt of heb je over je heen laten spuiten?
![]()
Mietjequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:46 schreef Kleinie87 het volgende:
Ik denk er nog even over na en wacht het telefoongesprek wel af... Ik ga![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |