Neequote:
Door het niet te doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Hoe kan je als je zo ver bent in godsnaam niet neuken. Zal wel aan mij liggen hoor.
Hulde voor je wilskracht!quote:
Doe dan helemaal niets. Zit die gozer met blauwe ballen op ze zolderkamer en jij hebt een "kudtgevoel"quote:
quote:
Precies. Ga rustig voort.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij is die vieze M gewoon een loverboy.
Het is allemaal zijn schuld, jou treft geen enkele blaam.
Nee, omdat je geil was mag je alles wat los en vast zit aftrekken / pijpen. Lekkere vriendin ben jij danquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
![]()
Nee dat heb ik al uitgelegd. Het was lust. Of beter gezegd geilheid, want ik vind het absoluut niet lekkerder of leuker dan mijn vriend
Het is iig wat anders dan ik me door elke willekeurige jongen laat beffen en betastenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, dat verandert de zaak volledig. Maar niet kut genoeg om je kut niet door een huisgenoot waar je je niet toe voelt aangetrokken te laten betasten en belikken.
Zo wel goed?
Das weer eens wat anders dan een piemelquote:
Een hoer houdt er tenminste nog iets aan over, jij bent gewoon een vreemdgaande slet, retteketet !quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Het is 1 jongen geweest. Prima om me hier af te schilderen als hoer
daar lijkt het wel op, hij voldoet aan geen enkele eis voor jou!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:42 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Het is iig wat anders dan ik me door elke willekeurige jongen laat beffen en betasten
Mwoah. Bottom line is nog steeds dat je je vriend besodemietert, er geen lering uit trekt, maar de volgende keer juist een extra tandje bijzet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:42 schreef Kleinie87 het volgende:
Het is iig wat anders dan ik me door elke willekeurige jongen laat beffen en betasten
lust heb je ook omdat iemand lekker isquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
![]()
Nee dat heb ik al uitgelegd. Het was lust. Of beter gezegd geilheid, want ik vind het absoluut niet lekkerder of leuker dan mijn vriend
Ik moest lachenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:42 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Das weer eens wat anders dan een piemel![]()
Ze deed het voor niks, het is nog een domme hoer ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:42 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Een hoer houdt er tenminste nog iets aan over, jij bent gewoon een vreemdgaande slet, retteketet !
Ze kreeg er wat zaad bij op de koop toe!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:43 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ze deed het voor niks, het is nog een domme hoer ook.
dat doe je dus wel! want deze jongen voel je je niet tot aangetrokken!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:42 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Juist.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:45 schreef L.Denninger het volgende:
En daar is niks mis mee, maar heb dan wel de beschaving om je vriendje even te vertellen dat je eerst nog wat wilt rondsletten voor je begint aan een vaste relatie.
Achteraf zou ik ook willen dat ik niets gedaan had. Seks wilde ik niet en ik kan me niet voorstellen dat hij nu denkt dat we wel seks hadden moeten hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe dan helemaal niets. Zit die gozer met blauwe ballen op ze zolderkamer en jij hebt een "kudtgevoel"
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:47 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Achteraf zou ik ook willen dat ik niets gedaan had. Seks wilde ik niet en ik kan me niet voorstellen dat hij nu denkt dat we wel seks hadden moeten hebben.
M houd niet zo van tandjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah. Bottom line is nog steeds dat je je vriend besodemietert, er geen lering uit trekt, maar de volgende keer juist een extra tandje bijzet.
Ach, dit soort reacties kun je op fok verwachten. Bijna de helft van alle mensen gaat wel eens vreemd, en precies de andere helft fokt, is zonder zonden, en kan zich derhalve zulke reacties veroorloven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
![]()
'quote:
Onzin, er zijn er genoeg die zich dan best al aan een vaste relatie kunnen wagen hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Juist.
Precies de reden dat het zo dom is dat iedereen maar aan de vaste relatie gaat als ze niet eens 20 zijn ..
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:43 schreef Camplo het volgende:
Ze praat alles telkens goed, maar ze zit gewoon fout triest.
Jij hangt de leer van Clinton aan? Pijpen, beffen, vingeren en aftrekken is geen seks?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:47 schreef Kleinie87 het volgende:
Achteraf zou ik ook willen dat ik niets gedaan had. Seks wilde ik niet en ik kan me niet voorstellen dat hij nu denkt dat we wel seks hadden moeten hebben.
Hoezo als ik hem ineens niet wil. Hij heeft ook een vriendin. En ik ga idd proberen eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:43 schreef Angst het volgende:
[..]
lust heb je ook omdat iemand lekker is
ik voel soms ook lust voor me vriend hoor, dat doet nix af aan dat ik hem leuk vind,
maar meid als je serieus bent, je moet weg daar, sorry, anders ga je geheid of nog een keer naarbed met je huisgenoot of krijg je ruzie met hem.
denkje dat die dat pikt als je hem ineens niet meer wil
veel succes in elk geval, en wees maar eerlijk, mensen die wel verliefd zijn en niet vreemdgaan zijn vaak dom (houden van je) en vergeven je...
ze heeft wel het lef om vreemd te gaan, maar daar heeft ze het lef niet voor... wedden?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:47 schreef TryX het volgende:
Kleine87, even serieus. Bel nu je vriend op en vertel hem dat je hem vanavond wilt zien.. En dat het echt dringend is.. bel hem op, serieus. Hoe sneller je het verteld hoe beter!
Je was nog van plan om vaker sex met die gast te hebben ?!?!?!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Hoezo als ik hem ineens niet wil.
Auwquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah. Bottom line is nog steeds dat je je vriend besodemietert, er geen lering uit trekt, maar de volgende keer juist een extra tandje bijzet.
I did not have sex with that M!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hangt de leer van Clinton aan? Pijpen, beffen, vingeren en aftrekken is geen seks?
Okquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:50 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
ze heeft wel het lef om vreemd te gaan, maar daar heeft ze het lef niet voor... wedden?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus ook en precies op het moment dat de pik van je huisgenoot in je mond zat, dacht je "MMbl MMbl, oh wat hou ik toch veel van mn vriendje, en MMbl mmbl glop glop, wat heeft ie toch sopsop een veel lekkerdere pik MMbl MMbl dan deze pik die nu toevallig even in mn mond zit <splotsj>" ?
Het voordeel is wel dat als jullie het beide vertellen aan jullie partners dat er daarna met elkaar geneukt kan worden wanneer jullie maar willenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Hoezo als ik hem ineens niet wil. Hij heeft ook een vriendin. En ik ga idd proberen eerlijk te zijn.
Wat ik dus bedoelde is dat ik meer lust voor mijn vriend voel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |