Waarom laat je het dan in hemelsnaam twee keer op rij zover komen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:01 schreef Kleinie87 het volgende:
Nu weet ik absoluut niet wat ik moet doen. Ik voel niets voor hem, ben echt gek op mn vriend en vind mn vriend veel leuker, knapper en liever.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:05 schreef Pheno het volgende:
Maak het maar uit met je vriend, je voelt blijkbaar te weinig voor hem om je te gedragen. Dat of laat de alcohol staan, je kunt er blijkbaar niet goed tegen.
Ja dat snap ik dus ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom laat je het dan in hemelsnaam twee keer op rij zover komen?
Teveel alcohol is imho altijd zo'n lame excuus. Zeker als je de volgende keer weer even vrolijk nog een stapje verder gaat, vind ik het te makkelijk om je misstap aan alcohol te wijten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:05 schreef Pheno het volgende:
Dat of laat de alcohol staan, je kunt er blijkbaar niet goed tegen.
Vandaar de sarcastische ondertoon.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Teveel alcohol is imho altijd zo'n lame excuus. Zeker als je de volgende keer weer even vrolijk nog een stapje verder gaat, vind ik het te makkelijk om je misstap aan alcohol te wijten.
Ik had mijn sarcasme radar niet aanstaan.quote:
Idd..quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Teveel alcohol is imho altijd zo'n lame excuus. Zeker als je de volgende keer weer even vrolijk nog een stapje verder gaat, vind ik het te makkelijk om je misstap aan alcohol te wijten.
zij heeft iig al genoeg geschud..quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef Nnelis het volgende:
Doe je vent een plezier en vertel het hem, misschien schud hij je dan eens wakker....
als ik die vriend was zou ik het uitmaken als mijn vrouw hiermee thuis zou komen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef Nnelis het volgende:
Doe je vent een plezier en vertel het hem, misschien schud hij je dan eens wakker....
Lust denk ik. Ik wil niet de schuld aan de drank geven, ben er nl zelf bij. Het is ook totaal niet omdat ik mn vriend minder leuk vind, maar het was gewoon spannend en lekker.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom laat je het dan in hemelsnaam twee keer op rij zover komen?
Hoezo wordt dat altijd goed gepraat? Niet in mijn boek, iig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:11 schreef TrenTs het volgende:
Trouwens, vreemdgaan als je dronken bent wordt altijd goed gepraat, maar als je in een dronken bui je vriendin een oog dichthoekt is het weer een probleem.Dubbele standaard?
Who cares, het is eens wat anders dan lurken in "Hoe voel je je nu - deel xxx"quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:11 schreef GateWayX het volgende:
Het verhaal is voor mij iets te gedetailleerd (kwa sexuele handelingen) geschreven om serieus "genomen" te worden.
En dan zelfs als je een keer over de schreef bent gegaan, ervan baalt, die gozer helemaal niet zo leuk of aantrekkelijk vindt, ga je terug voor meer?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:12 schreef Kleinie87 het volgende:
Lust denk ik. Ik wil niet de schuld aan de drank geven, ben er nl zelf bij. Het is ook totaal niet omdat ik mn vriend minder leuk vind, maar het was gewoon spannend en lekker.
Hier op inhakend vind ik dat de TS haar vriend dronken moet voeren en het dan moet vertellenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:11 schreef TrenTs het volgende:
Trouwens, vreemdgaan als je dronken bent wordt altijd goed gepraat, maar als je in een dronken bui je vriendin een oog dichthoekt is het weer een probleem.Dubbele standaard?

Ik ook, dan is ze gelijk wakkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
als ik die vriend was zou ik het uitmaken als mijn vrouw hiermee thuis zou komen.
Het mijne ook niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo wordt dat altijd goed gepraat? Niet in mijn boek, iig.
Nee, Swets ik ben GEEN boek aan het schrijven.
zo lief ben je niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:12 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Lust denk ik. Ik wil niet de schuld aan de drank geven, ben er nl zelf bij. Het is ook totaal niet omdat ik mn vriend minder leuk vind, maar het was gewoon spannend en lekker.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:08 schreef Cheiron het volgende:
Inderdaad, maak het maar uit en geef die jongen zn vrijheid terug. Als een paar glazen alcohol er al voor zorgen dat je de meest dichtbij zijnde man gaat aftrekken en pijpen lijkt het mij dat je huidige vriend wel wat beters verdiend.
Moreel laakbaar.
En later een topic in [OUD]quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:15 schreef erikkll het volgende:
whehehe
grappig verhaal enzoTVP
Ik wacht op het volgende bericht dat ze seks met 'm heeft gehad
Het is dus niet zo dat dit altijd gebeurt als ik dronken ben. Het is dus 2 keer voorgevallen en in de afgelopen 3 jaar heb ik hem nooit bedrogen. Ik wil het hem wel vertellen aangezien ik me vorig weekend al heel onprettig en leugenachtig voelde toen ik bij hem was, maar nu lijkt het me alleen maar nog enger.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:08 schreef Cheiron het volgende:
Inderdaad, maak het maar uit en geef die jongen zn vrijheid terug. Als een paar glazen alcohol er al voor zorgen dat je de meest dichtbij zijnde man gaat aftrekken en pijpen lijkt het mij dat je huidige vriend wel wat beters verdiend.
Moreel laakbaar.
Hoop dat dat het waard is geweest.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:12 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet te vertrouwen verhaal kwam ik ook pas achter.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:21 schreef valek het volgende:
Sorry dat ik het zo lomp zeg. Maar ik vind je een kutwijf. En het bevestigd weer waar ik helaas pas achter ben gekomen. Vrouwen zijn gewoonweg niet te vertrouwen.
Lijkt me geen onterechte angst. Waar je het zelf natuurlijk volledig naar hebt gemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef Kleinie87 het volgende:
Ik ben bang dat ik dat kwijt raak als ik eerlijk ga zijn...
één keer vreemd gaan is al teveel, laat staan twee keer. Je voelde je 'onprettig', niets meer dan dat? Als ik zoiets zou doen zou ik em nog niet eens meer aan durven kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat dit altijd gebeurt als ik dronken ben. Het is dus 2 keer voorgevallen en in de afgelopen 3 jaar heb ik hem nooit bedrogen. Ik wil het hem wel vertellen aangezien ik me vorig weekend al heel onprettig en leugenachtig voelde toen ik bij hem was, maar nu lijkt het me alleen maar nog enger.
En ik wil hem dus absoluut niet kwijt! Waar ik ook bang voor ben als ik het vertel is dat ik me afvraag hoe het dan verder moet. Zal hij aan mij vragen om te verhuizen? Iets wat ik absoluut niet wil, niet om die ene jongen maar omdat ik het er gwoon heel fijn heb en het was sowieso heel eng voor me om iets in mn eentje op te bouwen. Ik ben bang dat ik dat kwijt raak als ik eerlijk ga zijn...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet te vertrouwen verhaal kwam ik ook pas achter.
w00t we've got something in common
1 keer was ook voldoende geweest hoor. Jij kiest ervoor om de pik van een andere man in je mond te nemen terwijl je een relatie hebt. Aan jou de keuze wat het vervolg zal zijn:quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat dit altijd gebeurt als ik dronken ben. Het is dus 2 keer voorgevallen en in de afgelopen 3 jaar heb ik hem nooit bedrogen. Ik wil het hem wel vertellen aangezien ik me vorig weekend al heel onprettig en leugenachtig voelde toen ik bij hem was, maar nu lijkt het me alleen maar nog enger.
En ik wil hem dus absoluut niet kwijt! Waar ik ook bang voor ben als ik het vertel is dat ik me afvraag hoe het dan verder moet. Zal hij aan mij vragen om te verhuizen? Iets wat ik absoluut niet wil, niet om die ene jongen maar omdat ik het er gwoon heel fijn heb en het was sowieso heel eng voor me om iets in mn eentje op te bouwen. Ik ben bang dat ik dat kwijt raak als ik eerlijk ga zijn...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef L.Denninger het volgende:
"Ja nog even met mij, gisteren zijn we dus weer uit eten geweest en dronken thuisgekomen.
Daarna hebben we anale sex gehad en heb ik hem gerimd.
Toch zit het me niet helemaal lekker, wat denken jullie hierover ?"
nee mannen gaan nie tvreemd ofzowquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet te vertrouwen verhaal kwam ik ook pas achter.
w00t we've got something in common
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef Misanthroopia het volgende:
Misschien heel erg bot, maar in mijn ogen ben je niets meer dan een slet.
Groetjes, je vriendje.
Vrouwen veel meer dan mannen. Hans Teeuwen heeft gelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:26 schreef Angst het volgende:
[..]
nee mannen gaan nie tvreemd ofzow
maak er dan mensen van
tevens tvp
Nee hoor. Vrouwen zijn wel aan een inhaalslag bezig, wat dat betreft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef valek het volgende:
Vrouwen veel meer dan mannen. Hans Teeuwen heeft gelijk.
Lang leve de emancipatiequote:Op woensdag 21 maart 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Vrouwen zijn wel aan een inhaalslag bezig, wat dat betreft.
Whehehehe, ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef L.Denninger het volgende:
"Ja nog even met mij, gisteren zijn we dus weer uit eten geweest en dronken thuisgekomen.
Daarna hebben we anale sex gehad en heb ik hem gerimd.
Toch zit het me niet helemaal lekker, wat denken jullie hierover ?"
wel aan een piemel lopen lebberen, misschien had die gast wel een soaquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:28 schreef knep het volgende:
Je hebt nog niet geneukt, niets aan de hand dus.
Jouw vriendin zit niet op FOK! ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:30 schreef Pino_666 het volgende:
Ik heb ook een vriendin die op kamers woont in een andere stad dan waar ik woon (Ik Arnhem, zij Leiden). Ik vetrouw haar 100%, maar als ik dit soort verhalen lees, maakt het mij wel wat onzeker.
Haha jouw manier van interpreterenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Vrouwen zijn wel aan een inhaalslag bezig, wat dat betreft.
kan dat?quote:
Onprettig is gewoon het woord dat ik gebruik. Het is ook egoistisch hoe ik dnek. Ik wil hem niet kwijt en ik wil daar niet weg. Alleen elke keer als hij dan weer lief tegen me is over de tel dan voel ik me kut.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef mind_trick het volgende:
[..]
één keer vreemd gaan is al teveel, laat staan twee keer. Je voelde je 'onprettig', niets meer dan dat? Als ik zoiets zou doen zou ik em nog niet eens meer aan durven kijken.
Dat je hem niet kwijt wilt, had je je eerder moeten bedenken. Je wist dondersgoed waar je mee bezig was.
Ik zou me niet druk maken om te hoeven verhuizen, hoezo egoistisch dat je daar alleen maar aan denkt?!? Als hij slim is, maakt hij het uit, jij hebt totaal geen respect voor hem en denkt alleen maar aan jezelf, dat blijkt uit alle posts.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw vriendin ex zit niet op FOK! ?
Bij haar binnenkort wel..quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:31 schreef IkWilbert het volgende:
Ik sluit me aan bij het merendeel van de reacties, je bent een domme doos... 1x is al erg natuurljk, je hebt er spijt van. Maar die tweede keer? Die gaat er bij mij niet in!
Telefoonsexquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Alleen elke keer als hij dan weer lief tegen me is over de tel dan voel ik me kut.
Maar blijkbaar niet kut genoeg om je kut niet door andere mannen te laten betasten en belikken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Kleinie87 het volgende:
Alleen elke keer als hij dan weer lief tegen me is over de tel dan voel ik me kut.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maar waar woon je dan? Dan komen wij ook allemaal binnenkort even langs met een sixpackje breezers.
Ik ben het wederom met je eens. Vrouwen zijn geniepig en achterbaks. En ze gebruiken hun tieten en kut om alles voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:31 schreef Camplo het volgende:
[..]
Haha jouw manier van interpreteren
Vrouwen zijn echt slinks jonge.
Wat lul je nou slap?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Onprettig is gewoon het woord dat ik gebruik. Het is ook egoistisch hoe ik dnek. Ik wil hem niet kwijt en ik wil daar niet weg. Alleen elke keer als hij dan weer lief tegen me is over de tel dan voel ik me kut.
Ik heb overigens wel heel veel respect voor hem, vind hem de leukste... Daar heb ik ook nooit aan getwijfeld.
Precies, typisch een vrouwengedachte; je moet oude schoenen ook nooit weggooien voordat je nieuwe hebt...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Onprettig is gewoon het woord dat ik gebruik. Het is ook egoistisch hoe ik dnek. Ik wil hem niet kwijt en ik wil daar niet weg. Alleen elke keer als hij dan weer lief tegen me is over de tel dan voel ik me kut.
Ik heb overigens wel heel veel respect voor hem, vind hem de leukste... Daar heb ik ook nooit aan getwijfeld.
I'm in!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maar waar woon je dan? Dan komen wij ook allemaal binnenkort even langs met een sixpackje breezers.
nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
Wat ik nou niet snap hè, hand in broekje, aftrekken, beffen, pijpen. WAAR BLIJFT HET NEUKEN?
Dus ook en precies op het moment dat de pik van je huisgenoot in je mond zat, dacht je "MMbl MMbl, oh wat hou ik toch veel van mn vriendje, en MMbl mmbl glop glop, wat heeft ie toch sopsop een veel lekkerdere pik MMbl MMbl dan deze pik die nu toevallig even in mn mond zit <splotsj>" ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
En vanaf hier is iedere vorm van goedpraten op z'n minst nogal onzinnig te noemen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:01 schreef Kleinie87 het volgende:
Iedereen ging naar bed behalve ik en M. We zaten nog ff te kletsen en hij begon te wrijven over mijn been. In het begin vond ik het even raar, maar ik vond het wel prettig.
Net zoals het vreemdgaan zeker?quote:
Ik snap dat echt niet. Hoe kan je als je zo ver bent in godsnaam niet neuken. Zal wel aan mij liggen hoor.quote:
Zeg je dat na een aantal alcoholische versnaperingen met die huisgenoot ook zo kort en krachtig?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:35 schreef Kleinie87 het volgende:
niet
Het is 1 jongen geweest. Prima om me hier af te schilderen als hoerquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet kut genoeg om je kut niet door andere mannen te laten betasten en belikken.
Dat was mijn volgende vraag.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:35 schreef Cageon het volgende:
Niemand die om foto's vraagt van de TS. Had de users wel wat hoger ingeschat![]()
Foto's!?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus ook en precies op het moment dat de pik van je huisgenoot in je mond zat, dacht je "MMbl MMbl, oh wat hou ik toch veel van mn vriendje, en MMbl mmbl glop glop, wat heeft ie toch sopsop een veel lekkerdere pik MMbl MMbl dan deze pik die nu toevallig even in mn mond zit <splotsj>" ?
Want dan is het goed hoor, trouw is belangrijk!![]()
Oh, en ik wil je nummer!![]()
edit: whehe camplo, same thought. (maar ik maakte er wel meer werk van)
Jawel joh.. ik maak hem wel af met neein der stinkt!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef Houniet het volgende:
volgens mij hoef ik niet meer te posten
Okay, dat verandert de zaak volledig. Maar niet kut genoeg om je kut niet door een huisgenoot waar je je niet toe voelt aangetrokken te laten betasten en belikken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef Kleinie87 het volgende:
Het is 1 jongen geweest. Prima om me hier af te schilderen als hoer
Het is vooral iets voor de zwakkeren onder ons.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet kut genoeg om je kut niet door andere mannen te laten betasten en belikken.
Een hoer krijgt er voor betaald.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Het is 1 jongen geweest. Prima om me hier af te schilderen als hoer
Die andere gast heeft ook een relatie, dus dan kan je er vanuit gaan dat hij SOA vrij is. Ik geen mensen die expres een SOA behouden als ze een relatie krijgenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De kans dat hij bij je blijft neemt af naarmate het aantal SOA's groter wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |