Je scheelt maar 6 jaar met TS. Grijp die aandachtshoer kans!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:39 schreef angel008 het volgende:
zo herkenbaar..
ben nu een x een dagje vrij na 4 maanden werken elke dag en opeens hebk geen flikker te doen..
toch maar es op zoek naarn vriendin
Hoe kan dat nou, je ziet er tochquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef Jumbooh het volgende:
En dat allemaal omdat ik geen vriendje heb![]()
![]()
Sorry..![]()
OMG, ga die aandachtsgeile doos nog een beetje zitten voeren ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:41 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je ziet er tochuit.
![]()
Vind je? Ze ziet er inderdaad niet slecht uitquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
OMG, ga die aandachtsgeile doos nog een beetje zitten voeren ook![]()
Ik zeg niet dat ze lelijk is. Ze geeft alleen zelf in de OP aan dat ze inhoudsloze aandachtstopics opent en dat ga jij nog een beetje stimuleren ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Vind je? Ze ziet er inderdaad niet slecht uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze lelijk is. Ze geeft alleen zelf in de OP aan dat ze inhoudsloze aandachtstopics opent en dat ga jij nog een beetje stimuleren ook
Ikke? Minkuukel bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik heb een excuus:ik ben ziek
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
[..]
Ik zeg niet dat ze lelijk is. Ze geeft alleen zelf in de OP aan dat ze inhoudsloze aandachtstopics opent en dat ga jij nog een beetje stimuleren ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Vergeef mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Ikke? Minkuukel bedoel je
en ik heb een excuus:ik ben ziek
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:47 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik val door de mandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lang leve mij! *O*
[..]
HAHAHHAHAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |