Je scheelt maar 6 jaar met TS. Grijp die aandachtshoer kans!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:39 schreef angel008 het volgende:
zo herkenbaar..
ben nu een x een dagje vrij na 4 maanden werken elke dag en opeens hebk geen flikker te doen..
toch maar es op zoek naarn vriendin
Hoe kan dat nou, je ziet er tochquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef Jumbooh het volgende:
En dat allemaal omdat ik geen vriendje heb![]()
![]()
Sorry..![]()
OMG, ga die aandachtsgeile doos nog een beetje zitten voeren ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:41 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je ziet er tochuit.
![]()
Vind je? Ze ziet er inderdaad niet slecht uitquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
OMG, ga die aandachtsgeile doos nog een beetje zitten voeren ook![]()
Ik zeg niet dat ze lelijk is. Ze geeft alleen zelf in de OP aan dat ze inhoudsloze aandachtstopics opent en dat ga jij nog een beetje stimuleren ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Vind je? Ze ziet er inderdaad niet slecht uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze lelijk is. Ze geeft alleen zelf in de OP aan dat ze inhoudsloze aandachtstopics opent en dat ga jij nog een beetje stimuleren ook
Ikke? Minkuukel bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik heb een excuus:ik ben ziek
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
[..]
Ik zeg niet dat ze lelijk is. Ze geeft alleen zelf in de OP aan dat ze inhoudsloze aandachtstopics opent en dat ga jij nog een beetje stimuleren ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Vergeef mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Ikke? Minkuukel bedoel je
en ik heb een excuus:ik ben ziek
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:47 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik val door de mandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lang leve mij! *O*
[..]
HAHAHHAHAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
je bent een ikweetnietwatikwilalleenwatiknietwilpersoon!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef Jumbooh het volgende:
Oke, het mag dan wel een aandachttopic zijn, ik hoef geen bevestiging of ik er wel of niet leuk uitzie. Ik heb best wel dingen te doen en kan mezelf prima vermaken. (o.a. door flauwe topics te openen..)
Maar soms is het ook een beetje saai. In mijn vriendenkring zitten eigenlijk alleen maar stelletjes. Eerst was ik ook een stelletje en toen wilde ik per-se vrij zijn. Nu ben ik vrij en vind ik het ook niet zo leuk.
Conclusie: leef zoals je zelf wilt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet zeggen dat ik me perfect heb vermaakt in de tijd dat ik single was, maar als ik dat nu ineens zou zijn, zou ik geen idee hebben wat ik zou moeten doen ben ik bang
ik vermaak me momenteel ook perfect, sorry..
idd..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
je bent een ikweetnietwatikwilalleenwatiknietwilpersoon!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef Jumbooh het volgende:
Niet dus!!
Eerst was het wel lekker, alle vrijheid enzo.. Maar nu verveel ik me en open ik nietszeggende aandachttopics op fok!
![]()
Sorry..![]()
En we noemen het [leuke singles] om hem te onderscheiden van de vorige incarnatiequote:
Huilie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef alberthendriks het volgende:
Tsss, wees eerst maar eens 25 jaar single en kom dan terug.
Ik ben het al 27 jaar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef alberthendriks het volgende:
Tsss, wees eerst maar eens 25 jaar single en kom dan terug.
Een vriend sowieso niet nee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef het.ismij het volgende:
wou je zeggen dat je op je 27e nog nooit een vriend hebt gehad?
And y if i may ask,..?
Meteen komt men in m'n fotoboek kijken hoe lelijk ik wel niet moet zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Maar goed, jij bent dan ook je eigen favo fokker volgens je FOBO![]()
Hopen dat je iemand tegenkomt die ook z'n eigen dingen wil blijven doen, zodat je samen bent, maar ook vrijquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef Jumbooh het volgende:
Oke, het mag dan wel een aandachttopic zijn, ik hoef geen bevestiging of ik er wel of niet leuk uitzie. Ik heb best wel dingen te doen en kan mezelf prima vermaken. (o.a. door flauwe topics te openen..)
Maar soms is het ook een beetje saai. In mijn vriendenkring zitten eigenlijk alleen maar stelletjes. Eerst was ik ook een stelletje en toen wilde ik per-se vrij zijn. Nu ben ik vrij en vind ik het ook niet zo leuk.
My bad,..quote:
Heeft niks met leedvermaak te maken, alles met interesse in mijn medefokkersquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Meteen komt men in m'n fotoboek kijken hoe lelijk ik wel niet moet zijn.![]()
in jouw geval miusschienquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heeft niks met leedvermaak te maken, alles met interesse in mijn medefokkers![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heeft niks met leedvermaak te maken, alles met interesse in mijn medefokkers![]()
Zoooooo herkenbaar! We schelen maar 2 jaar! Daten?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef Jumbooh het volgende:
Niet dus!!
Eerst was het wel lekker, alle vrijheid enzo.. Maar nu verveel ik me en open ik nietszeggende aandachttopics op fok!
![]()
Sorry..![]()
Tsja, dat is een lastige vraag. Ik denk dat ik lange tijd met andere dingen bezig ben geweest, later niet wist hoe het precies aan te pakken en 'wrong time wrong place'? Zoiets zal het wel zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:24 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Maaruh plato nog steeds geen antwoord op mijn vraag ,..
hoe je dat voor elkaar gekregen hebt om vrouwelijk volk 27 jaar lang te ontwijken,..
ik wil echt een cursus van jou.
das wel een zeer heldere uitleg indd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tsja, dat is een lastige vraag. Ik denk dat ik lange tijd met andere dingen bezig ben geweest, later niet wist hoe het precies aan te pakken en 'wrong time wrong place'? Zoiets zal het wel zijn.![]()
Heel herkenbaar!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tsja, dat is een lastige vraag. Ik denk dat ik lange tijd met andere dingen bezig ben geweest, later niet wist hoe het precies aan te pakken en 'wrong time wrong place'? Zoiets zal het wel zijn.![]()
Dat zou vernieuwend zijn, Pheno! Weet jij nog een mooie stelling?quote:
Jij bent er anders ook al snel weer bij.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:49 schreef Thisbe het volgende:
En de diehards weten dit topic ook weer ogenblikkelijk te vinden.
Ik bedoelde ook mezelf, beste Plato! Mijn stelling voor vandaag is:quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent er anders ook al snel weer bij.![]()
Juist vaker, want anders kun je het een keer aan je partner overlaten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook mezelf, beste Plato! Mijn stelling voor vandaag is:
Als je single bent, hoef je minder vaak de afwas te doen. Wat vind jij?
Minder vaak nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook mezelf, beste Plato! Mijn stelling voor vandaag is:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:49 schreef Thisbe het volgende:
En de diehards weten dit topic ook weer ogenblikkelijk te vinden.
Ik vond de stelling regel leukquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Mijn stelling voor vandaag is:
Ik vond het eerder plichtmatig. Een of andere moderator had dat ingevoerd om slowchat te voorkomen.quote:
ja, alleen mooie mensen hebben een relatie inderdaadquote:
Wat was het ook al weer? 100kg wegende dwerg met rottende tanden?quote:
Meld even als ze 16 zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, alleen mooie mensen hebben een relatie inderdaad![]()
en als ex-diehard kan ik hier dan melden dat ik nu trotse mama ben van twee flinke dochters![]()
Ja die stellingen zaten jou als gegoten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[quote]Op woensdag 14 maart 2007 13:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik vond het eerder plichtmatig. Een of andere moderator had dat ingevoerd om slowchat te voorkomen.![]()
[/quote
Ik weet. Maar nog steeds vond ik het leuk. Vooral de 'vreemdgaan stellingen'
Kleinkonijntje.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en als ex-diehard kan ik hier dan melden dat ik nu trotse mama ben van twee flinke dochters![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn favoriete griekse filosoofquote:
Oh, dit is RP, vandaar dat mijn post serieus opgevat wordtquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Ik had het tweede kind gemist.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn favoriete griekse filosoof![]()
nu even een pauzequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:59 schreef Frezer het volgende:
, jij laat er echt geen gras over groeien, kwa gezinsuitbreiding!
En hoe heet de 2e spruit? Je onderschrift is niet meer up to date,quote:
hihihquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:41 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je scheelt maar 6 jaar met TS. Grijp die aandachtshoer kans!!!
dat is waar, moet ik eens aanpassen. mijn twede spruit heet Mariequote:Op woensdag 14 maart 2007 14:05 schreef Frezer het volgende:
En hoe heet de 2e spruit? Je onderschrift is niet meer up to date,.
Marie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat is waar, moet ik eens aanpassen. mijn twede spruit heet Marie
ah, ok, het was maar om te lachen ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, dit is RP, vandaar dat mijn post serieus opgevat wordt
Zo ken ik je weer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ah, ok, het was maar om te lachen ...
al moeten we eerlijk zijn, een écht lekker ding zal op zijn 27ste wel geen vrijgezel meer zijn![]()
komaan, dat is toch een beetje waar hé plato,quote:
Ik denk niet dat dat de oorzaak is, waarmee ik dus niet zeg dat ik een 'lekker ding' ben. Maar'lelijk ben ik evenmin.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
komaan, dat is toch een beetje waar hé plato,
maar troost je ,veel écht lekkere dingen lopen er niet rond hoor
Gelukkig maakt liefde een beetje blind.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
komaan, dat is toch een beetje waar hé plato,
maar troost je ,veel écht lekkere dingen lopen er niet rond hoor
Geef ze dan ook niet zoveel te etenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |