Je scheelt maar 6 jaar met TS. Grijp die aandachtshoer kans!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:39 schreef angel008 het volgende:
zo herkenbaar..
ben nu een x een dagje vrij na 4 maanden werken elke dag en opeens hebk geen flikker te doen..
toch maar es op zoek naarn vriendin
Hoe kan dat nou, je ziet er tochquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef Jumbooh het volgende:
En dat allemaal omdat ik geen vriendje heb![]()
![]()
Sorry..![]()
OMG, ga die aandachtsgeile doos nog een beetje zitten voeren ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:41 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je ziet er tochuit.
![]()
Vind je? Ze ziet er inderdaad niet slecht uitquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
OMG, ga die aandachtsgeile doos nog een beetje zitten voeren ook![]()
Ik zeg niet dat ze lelijk is. Ze geeft alleen zelf in de OP aan dat ze inhoudsloze aandachtstopics opent en dat ga jij nog een beetje stimuleren ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Vind je? Ze ziet er inderdaad niet slecht uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze lelijk is. Ze geeft alleen zelf in de OP aan dat ze inhoudsloze aandachtstopics opent en dat ga jij nog een beetje stimuleren ook
Ikke? Minkuukel bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik heb een excuus:ik ben ziek
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
[..]
Ik zeg niet dat ze lelijk is. Ze geeft alleen zelf in de OP aan dat ze inhoudsloze aandachtstopics opent en dat ga jij nog een beetje stimuleren ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Vergeef mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Ikke? Minkuukel bedoel je
en ik heb een excuus:ik ben ziek
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:47 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik val door de mandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lang leve mij! *O*
[..]
HAHAHHAHAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
je bent een ikweetnietwatikwilalleenwatiknietwilpersoon!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef Jumbooh het volgende:
Oke, het mag dan wel een aandachttopic zijn, ik hoef geen bevestiging of ik er wel of niet leuk uitzie. Ik heb best wel dingen te doen en kan mezelf prima vermaken. (o.a. door flauwe topics te openen..)
Maar soms is het ook een beetje saai. In mijn vriendenkring zitten eigenlijk alleen maar stelletjes. Eerst was ik ook een stelletje en toen wilde ik per-se vrij zijn. Nu ben ik vrij en vind ik het ook niet zo leuk.
Conclusie: leef zoals je zelf wilt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet zeggen dat ik me perfect heb vermaakt in de tijd dat ik single was, maar als ik dat nu ineens zou zijn, zou ik geen idee hebben wat ik zou moeten doen ben ik bang
ik vermaak me momenteel ook perfect, sorry..
idd..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
je bent een ikweetnietwatikwilalleenwatiknietwilpersoon!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef Jumbooh het volgende:
Niet dus!!
Eerst was het wel lekker, alle vrijheid enzo.. Maar nu verveel ik me en open ik nietszeggende aandachttopics op fok!
![]()
Sorry..![]()
En we noemen het [leuke singles] om hem te onderscheiden van de vorige incarnatiequote:
Huilie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef alberthendriks het volgende:
Tsss, wees eerst maar eens 25 jaar single en kom dan terug.
Ik ben het al 27 jaar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef alberthendriks het volgende:
Tsss, wees eerst maar eens 25 jaar single en kom dan terug.
Een vriend sowieso niet nee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef het.ismij het volgende:
wou je zeggen dat je op je 27e nog nooit een vriend hebt gehad?
And y if i may ask,..?
Meteen komt men in m'n fotoboek kijken hoe lelijk ik wel niet moet zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Maar goed, jij bent dan ook je eigen favo fokker volgens je FOBO![]()
Hopen dat je iemand tegenkomt die ook z'n eigen dingen wil blijven doen, zodat je samen bent, maar ook vrijquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef Jumbooh het volgende:
Oke, het mag dan wel een aandachttopic zijn, ik hoef geen bevestiging of ik er wel of niet leuk uitzie. Ik heb best wel dingen te doen en kan mezelf prima vermaken. (o.a. door flauwe topics te openen..)
Maar soms is het ook een beetje saai. In mijn vriendenkring zitten eigenlijk alleen maar stelletjes. Eerst was ik ook een stelletje en toen wilde ik per-se vrij zijn. Nu ben ik vrij en vind ik het ook niet zo leuk.
My bad,..quote:
Heeft niks met leedvermaak te maken, alles met interesse in mijn medefokkersquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Meteen komt men in m'n fotoboek kijken hoe lelijk ik wel niet moet zijn.![]()
in jouw geval miusschienquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heeft niks met leedvermaak te maken, alles met interesse in mijn medefokkers![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heeft niks met leedvermaak te maken, alles met interesse in mijn medefokkers![]()
Zoooooo herkenbaar! We schelen maar 2 jaar! Daten?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef Jumbooh het volgende:
Niet dus!!
Eerst was het wel lekker, alle vrijheid enzo.. Maar nu verveel ik me en open ik nietszeggende aandachttopics op fok!
![]()
Sorry..![]()
Tsja, dat is een lastige vraag. Ik denk dat ik lange tijd met andere dingen bezig ben geweest, later niet wist hoe het precies aan te pakken en 'wrong time wrong place'? Zoiets zal het wel zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:24 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Maaruh plato nog steeds geen antwoord op mijn vraag ,..
hoe je dat voor elkaar gekregen hebt om vrouwelijk volk 27 jaar lang te ontwijken,..
ik wil echt een cursus van jou.
das wel een zeer heldere uitleg indd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tsja, dat is een lastige vraag. Ik denk dat ik lange tijd met andere dingen bezig ben geweest, later niet wist hoe het precies aan te pakken en 'wrong time wrong place'? Zoiets zal het wel zijn.![]()
Heel herkenbaar!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tsja, dat is een lastige vraag. Ik denk dat ik lange tijd met andere dingen bezig ben geweest, later niet wist hoe het precies aan te pakken en 'wrong time wrong place'? Zoiets zal het wel zijn.![]()
Dat zou vernieuwend zijn, Pheno! Weet jij nog een mooie stelling?quote:
Jij bent er anders ook al snel weer bij.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:49 schreef Thisbe het volgende:
En de diehards weten dit topic ook weer ogenblikkelijk te vinden.
Ik bedoelde ook mezelf, beste Plato! Mijn stelling voor vandaag is:quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent er anders ook al snel weer bij.![]()
Juist vaker, want anders kun je het een keer aan je partner overlaten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook mezelf, beste Plato! Mijn stelling voor vandaag is:
Als je single bent, hoef je minder vaak de afwas te doen. Wat vind jij?
Minder vaak nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook mezelf, beste Plato! Mijn stelling voor vandaag is:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:49 schreef Thisbe het volgende:
En de diehards weten dit topic ook weer ogenblikkelijk te vinden.
Ik vond de stelling regel leukquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Mijn stelling voor vandaag is:
Ik vond het eerder plichtmatig. Een of andere moderator had dat ingevoerd om slowchat te voorkomen.quote:
ja, alleen mooie mensen hebben een relatie inderdaadquote:
Wat was het ook al weer? 100kg wegende dwerg met rottende tanden?quote:
Meld even als ze 16 zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, alleen mooie mensen hebben een relatie inderdaad![]()
en als ex-diehard kan ik hier dan melden dat ik nu trotse mama ben van twee flinke dochters![]()
Ja die stellingen zaten jou als gegoten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[quote]Op woensdag 14 maart 2007 13:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik vond het eerder plichtmatig. Een of andere moderator had dat ingevoerd om slowchat te voorkomen.![]()
[/quote
Ik weet. Maar nog steeds vond ik het leuk. Vooral de 'vreemdgaan stellingen'
Kleinkonijntje.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en als ex-diehard kan ik hier dan melden dat ik nu trotse mama ben van twee flinke dochters![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn favoriete griekse filosoofquote:
Oh, dit is RP, vandaar dat mijn post serieus opgevat wordtquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Ik had het tweede kind gemist.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn favoriete griekse filosoof![]()
nu even een pauzequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:59 schreef Frezer het volgende:
, jij laat er echt geen gras over groeien, kwa gezinsuitbreiding!
En hoe heet de 2e spruit? Je onderschrift is niet meer up to date,quote:
hihihquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:41 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je scheelt maar 6 jaar met TS. Grijp die aandachtshoer kans!!!
dat is waar, moet ik eens aanpassen. mijn twede spruit heet Mariequote:Op woensdag 14 maart 2007 14:05 schreef Frezer het volgende:
En hoe heet de 2e spruit? Je onderschrift is niet meer up to date,.
Marie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat is waar, moet ik eens aanpassen. mijn twede spruit heet Marie
ah, ok, het was maar om te lachen ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, dit is RP, vandaar dat mijn post serieus opgevat wordt
Zo ken ik je weer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ah, ok, het was maar om te lachen ...
al moeten we eerlijk zijn, een écht lekker ding zal op zijn 27ste wel geen vrijgezel meer zijn![]()
komaan, dat is toch een beetje waar hé plato,quote:
Ik denk niet dat dat de oorzaak is, waarmee ik dus niet zeg dat ik een 'lekker ding' ben. Maar'lelijk ben ik evenmin.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
komaan, dat is toch een beetje waar hé plato,
maar troost je ,veel écht lekkere dingen lopen er niet rond hoor
Gelukkig maakt liefde een beetje blind.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
komaan, dat is toch een beetje waar hé plato,
maar troost je ,veel écht lekkere dingen lopen er niet rond hoor
Geef ze dan ook niet zoveel te etenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
je moet gewoon meer investeren in alcoholquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de oorzaak is, waarmee ik dus niet zeg dat ik een 'lekker ding' ben. Maar'lelijk ben ik evenmin.
je ontneemt ze de kans Hollands next top "moadel" te worden....quote:
heb ik gedaan:quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:31 schreef Pheno het volgende:
je ontneemt ze de kans Hollands next top "moadel" te worden....
En als je het niet snapt, woordenboek: zoek op "flink"
Nog meer?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moet gewoon meer investeren in alcohol
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:32 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
heb ik gedaan:
sterk van karakter => ferm, vinnig
Niet alles zelf opdrinkenquote:
jij moet ook niet selectief doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:36 schreef Pheno het volgende:
flink (bn.)
1 fors, stevig van lichaamsbouw
2 groot van afmeting of hoeveelheid
3 sterk van karakter => ferm, vinnig; <=> slap
4 in hoge mate datgene zijnd wat genoemd wordt => aardig, behoorlijk, duchtig, goed, lelijk, mooi, ouderwets, sterk, stevig, terdege
Niet selectief doen
Oh ja, Belgiequote:Op woensdag 14 maart 2007 14:39 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij moet ook niet selectief doen![]()
als ik had willen zeggen dat ze zwaarder wogen dan gemiddeld, had ik wel stevig, of dik gebruikt
je zegt toch niet aan iemand dat hij er "flink" uitziet![]()
En dat in 1 topicquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef Plato1980 het volgende:
We zijn nu alweer volledig off topic.![]()
tja ....quote:
plato, vind je single zijn leuk ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef Plato1980 het volgende:
We zijn nu alweer volledig off topic.![]()
Ik zou het graag anders zien, maar het gaat ondanks die singlestatus eigenlijk wel goed met me de laatste tijd. Het speelt niet meer zo als twee/drie jaar geleden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:42 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
plato, vind je single zijn leuk ?![]()
De liefde voor de partij heeft de overhand genomen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het graag anders zien, maar het gaat ondanks die singlestatus eigenlijk wel goed met me de laatste tijd. Het speelt niet meer zo als twee/drie jaar geleden.![]()
Ambtenaren zijn emotieloosquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
De liefde voor de partij heeft de overhand genomen?
Er wordt hier inderdaad nooit gelachen.quote:
Oke. Dat moet je natuurlijk ook helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:27 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Gelukkig maakt liefde een beetje blind.
@ Nozem: allebei.![]()
Mijn vrienden doen niet vaak dingen zonder hun partner erbij nee, we hebben een grote groep en gaan altijd samen stappen en dingen doen, eerst waren we 6 stelletjes, nu zijn het 5 stellletjes en ik.. Ex heeft ook een nieuwe vriendin. (hij zit in dezelfde vriendengroep) En ik ben ook nog eens het jongst van allemaal dus zowat de enige die af en toe kansloos wil zuipen en feesten. (oké, dat wil ik elke dag..) Tijd voor nieuwe vrienden mischien! Gelukkig is het fok-forum er nog!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopen dat je iemand tegenkomt die ook z'n eigen dingen wil blijven doen, zodat je samen bent, maar ook vrijIdeaal
![]()
En hoe zit het met die vrienden? Doen ze alles samen als stel? Hebben zij geen behoefte om dingen apart te ondernemen? Ben blij dat ik m'n vrienden ook vaak zonder aanhang zie![]()
Ja! Ik ga wel mee hoor! In Amsterdam dan wel he?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik wil best een keer met je stappen hoor. Stappen met singles is gewoon veel leuker dan met stelletjes! Dat werd mij afgelopen zaterdag wel weer duidelijk :-)
Zo ben je dan ook wel weerquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:18 schreef VlaDje het volgende:
Ik biedt me bij deze aan voor een one night stand
Dat is uiteraard een uitstekende leeftijd om ervaring op te doenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Zo ben je dan ook wel weer![]()
Maar eeh, thanks but no thanks. Je bent zo jong als mijn broertje..
En ik bats zo lekker als Jamie oliver kan koken...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Zo ben je dan ook wel weer![]()
Maar eeh, thanks but no thanks. Je bent zo jong als mijn broertje..
Beide maar doen dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:55 schreef Jumbooh het volgende:
![]()
Als je net zo lekker kookt als Jamie Oliver batst, mag je wel een keer koken![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben alweer bijna 7 jaar single en geniet er nog elke dag van.
Vrijheid > Relatie
Maar niet zoveel vrijheid als ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een relatie en toch echt wel mn vrijheid hoor![]()
Mijn geboortestadquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:06 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ja! Ik ga wel mee hoor! In Amsterdam dan wel he?![]()
Geneukt met andere wijven heb ik al genoeg en is totaal boring, dus zie ik niet waar mn beperkingen liggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar niet zoveel vrijheid als ik![]()
Bevalt Maastricht nog steeds Joey?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geneukt met andere wijven heb ik al genoeg en is totaal boring, dus zie ik niet waar mn beperkingen liggen![]()
![]()
Ja totaal geen spijt van gehad... Jij bent klaar toch? Al baan gevonden?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bevalt Maastricht nog steeds Joey?![]()
Ja, ik werk sinds een paar maanden op een ministerie en dat bevalt tot nu toe uitstekend.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja totaal geen spijt van gehad... Jij bent klaar toch? Al baan gevonden?
Geen foto.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Meteen komt men in m'n fotoboek kijken hoe lelijk ik wel niet moet zijn.![]()
Ik ga zeker mijn eigen weg! Toen ik een relatie had was ik ook volkomen vrij, alleen dan mét vriendje. Ik ben absoluut geen type om aan iemand te gaan hangen en verwacht dat ook van degene waarmee ik een relatie heb. Maar dan kan het nog af en toe een beetje saai zijn.. Ik zou wel weer eens een keer tot over mijn oren verliefd willen zijn.. Heerlijk!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:48 schreef BitchCrew het volgende:
for ts en alle andere die wat melig lopen te doen omdat ze niemand hebben:
ik ben al half jaartje single, heb sindsdien paar korte relaties gehad en die mislukken altijd... ik kan het echt niet langer uithouden al een maand...
weet je waarom? omdat die personen geen eigen leven hebben, ze hebben niks intressants te doen, ze hangen aan u en zagen aan uw kop omdat je niet altijd wilt afspreken enz...
wake up! zoek je eigen weg op, maak uw eige leven, nie tot je iemand ontmoet waarvan je zijn levenstijl gaat overnemen!
Ik woon ook in Limburg, maar ben verliefd op Amsterdam! Ooit ga ik er wonen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn geboortestad![]()
![]()
Alleen mijn ouders meenden te moeten verhuizen naar Limburg![]()
Single zijn is leuk. Als het goed weer is ga ik Zaterdag winkelen. Amsterdam lijkt me wel weer eens leuk om te doenRekening plunderen en dan zie ik wel hoeveel ik uitgeef
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:56 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ik woon ook in Limburg, maar ben verliefd op Amsterdam! Ooit ga ik er wonen.want bij ons.... in de jordaan.... zie je de jongens en die meiden dansen gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehehequote:Op donderdag 15 maart 2007 16:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Helaas, ik vond je zo'n leuk meisje!![]()
Valt dan meteen weer tegen he om een of andere reden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Helaas, ik vond je zo'n leuk meisje!![]()
Met dat soort mensen ga je wel een relatie aan? Eigen schuld dikke bult dusquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:48 schreef BitchCrew het volgende:
for ts en alle andere die wat melig lopen te doen omdat ze niemand hebben:
ik ben al half jaartje single, heb sindsdien paar korte relaties gehad en die mislukken altijd... ik kan het echt niet langer uithouden al een maand...
weet je waarom? omdat die personen geen eigen leven hebben, ze hebben niks intressants te doen, ze hangen aan u en zagen aan uw kop omdat je niet altijd wilt afspreken enz...
wake up! zoek je eigen weg op, maak uw eige leven, nie tot je iemand ontmoet waarvan je zijn levenstijl gaat overnemen!
Yay! Lijkt me leuk, ik ben nog nooit in Amsterdam wezen stappen, de 31ste ga ik naar Club11. Dat is dan een primeur!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:06 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ja! Ik ga wel mee hoor! In Amsterdam dan wel he?![]()
Ik heb het met iedereen die niet uit drenthe komt, behalve limbo'squote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:14 schreef Jumbooh het volgende:
Echt? Omdat ik in Limburg woon?
Ik heb hetzelfde met mensen uit Friesland, dus ik snap het wel hoor.![]()
Ik praat gelukkig niet zo belachelijk limburgs. Als ik dat op tv hoor, (wilders ofzo) schaam ik me kapot. Maar dat komt natuurlijk niet alleen door het accent bij hem.
Gelukkig wonen er in Limburg ook normale mensen, net als jullie! Verwonderlijk niet?
Ja ik vin het goed..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:05 schreef Jumbooh het volgende:
Limbodans-date?
Limburgse meisjes klinken tof.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:14 schreef Jumbooh het volgende:
Echt? Omdat ik in Limburg woon?
Ik heb hetzelfde met mensen uit Friesland, dus ik snap het wel hoor.![]()
Ik praat gelukkig niet zo belachelijk limburgs. Als ik dat op tv hoor, (wilders ofzo) schaam ik me kapot. Maar dat komt natuurlijk niet alleen door het accent bij hem.
Gelukkig wonen er in Limburg ook normale mensen, net als jullie! Verwonderlijk niet?
Welker vakantie heb je het over?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:05 schreef Camplo het volgende:
Ik vind het vet.
Vakantie komt eraan en dan is single zijn wel erg handig![]()
Yeah maar tot die tijd blijf ik lekker single.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Welker vakantie heb je het over?
Die 3 dagen vrij met pasen ofzo
Het is nog maart hoor, bouwvak is pas in juli![]()
Nee, daar heb je idd geen vriendin voor nodig..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Yeah maar tot die tijd blijf ik lekker single.
Alle andere vakantie suck my dick![]()
En na de vakantie ga je weer in de relatie voor 4 maand tot de lente weer aanbreekt..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Yeah maar tot die tijd blijf ik lekker single.
Alle andere vakantie suck my dick![]()
Haha Ik kom er net achter dat je ook in dat andere topic op me gereageerd had. Zit je me nu uit te dagen om NEE te zeggen? Of maak je misbruik van de wetenschap dat ik dat ik daar altijd moeite mee heb.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:07 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja ik vin het goed..
in jou slaapkamert of de mijne?![]()
Dat is geen voordeel nee, maar mocht je ooit naar de goeie kant van de rivieren komen hou ik me aanbevolen.quote:
--> ONZquote:Gelukkig wonen er in Limburg ook normale mensen, net als jullie! Verwonderlijk niet?
Hahahahquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat is geen voordeel nee, maar mocht je ooit naar de goeie kant van de rivieren komen hou ik me aanbevolen.![]()
[..]
--> ONZ
single zijn, schijntquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:00 schreef Jumbooh het volgende:
wat is leuk?
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:22 schreef Kyoshi het volgende:
Ik herken het ook heel erg ja.
Vrouwen die moeilijk nee kunnen zeggenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:18 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Haha Ik kom er net achter dat je ook in dat andere topic op me gereageerd had. Zit je me nu uit te dagen om NEE te zeggen? Of maak je misbruik van de wetenschap dat ik dat ik daar altijd moeite mee heb.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:13 schreef Rhanna het volgende:
Single is tof. Behalve de seks. Bah.
hihihquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:13 schreef VlaDje het volgende:
ja nu nog wel,,
Maar ik gaat even geld verdienen voor onze kindertjens
Wat op zich dus wel een probleem is, als je van single zijn ganz geil wordtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:23 schreef Rhanna het volgende:
Oke. Ik vind single zijn ganz geil, maar de seks is dan wel erg saai.
Dat je dus geen seks hebt.
Ja, maar taking mathers into your own hand, gaat ook vervelen. Ik wens je een fijn weekendquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:29 schreef Rhanna het volgende:
Juist
Je snapt het. Thank god voor Christine Le Duc
tututuquote:
This is not Helsinki
This is not London
Londonnnn
This is not Columbo
This is not New York
This is Sensationnnnnn
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:18 schreef ioko het volgende:
Single zijn is best relaxed, geen lastige gesprekken, geen gezeur. Al zitten er ook wel wat nadelen aan.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:53 schreef AgLarrr het volgende:
Oh, enne, voel ik hier een FOK! single meet in A'dam opkomen?
ga je naar de verkeerde vrouwen toe denkquote:Op zondag 18 maart 2007 00:39 schreef TE-61 het volgende:
Vrouwen kosten geld.
hihihihi! Je kunt wel iemand anders vreemd laten gaanquote:Op zondag 18 maart 2007 12:22 schreef Viswijfje het volgende:
Ik ben ook single![]()
want dan kan je niet vreemdgaan![]()
Heel herkenbaar!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:00 schreef Jumbooh het volgende:
![]()
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener he? Vrouwen kosten geld..neuh. Wees eerlijk, om het leuk te houden moet je er wel geld in stoppen. Je kan toch niet serieus elk weekend bij elkaar op de bank hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het leuk om bijvoorbeeld een keer naar de Efteling te gaan, naar het zwembad of bios. Niet elke week maar wel af en toe. En in me eentje doe ik dat gewoon niet zo snel. En dan heb je nog reiskosten, anyone?
En single zijn vind ik niet leuker dan een vriendinnetje. Rustig is het wel, dat zeker![]()
Oh ja natuurlijk wel. Maar ik ben vaak wel zo dat ik niet voor kleine dingetjes verwacht dat ze meebetaald. En veel kleine dingetjes wordt al snel een hoopquote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef Jumbooh het volgende:
Ja op die manier kost het idd geld. Maar je krijgt er wel iets heel moois voor terugMaar, vrouwen kunnen toch ook gewoon mee betalen?
kop op, there's a whole lotta love in this room!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:02 schreef vencodark het volgende:
Ik mis alleen maar het lichamelijke en de aandacht voor elkaar. Ik raak er wel beetje verbitterd/koud door. Ik denk niet eens meer aan mannen en alles wat erbij hoort.![]()
Haha, I wanna be loved!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
kop op, there's a whole lotta love in this room!![]()
en verbitterde en/of wanhopige meisjes zijn een beetje een afknapper![]()
Je drukt het weg,dat is heel wat anders.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, I wanna be loved!
Maar seriously, ben niet wanhopig, ik negeer alleen alles wat met liefde te maken heeft. Ik denk er amper aan. Eigenlijk zou ik topics als deze ook moeten negeren zodat ik niet voel hoe alleen ik me soms voel.![]()
Klopt, maar ben maybe ook wel beetje verbitterd. Singel zijn is op langer termijn niet leuk maar mijn vorige relatie was ook niet leuk. Dus wat dat betreft zit ik niet echt ergens op te wachten.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je drukt het weg,dat is heel wat anders.
Daar ben ik het zeer mee eens!! verliefdheid en intimiteit is veel mooier en heftiger dan lege sexquote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef dvunz het volgende:
beide hebbe zo ze voor en nadelen..
maar hevige verliefdheid is wel een lekker gevoel....
zeker weten...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:49 schreef Mirtel het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeer mee eens!! verliefdheid en intimiteit is veel mooier en heftiger dan lege sex
Gaat wel weer over. Als het zometeen weer lekker lenteweer en je zit in het zonnetje op een terras denk je bij jezelf "het leven is ook best prima zo", en dan staat er plotseling een knappe ober voor je neus of ik als je pech hebt..quote:Op zondag 18 maart 2007 17:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt, maar ben maybe ook wel beetje verbitterd. Singel zijn is op langer termijn niet leuk maar mijn vorige relatie was ook niet leuk. Dus wat dat betreft zit ik niet echt ergens op te wachten.![]()
Nja, ik wel... niet dusdánig dat t reden voor mij is om geen relatie te willen, maar wel beperktquote:Op zondag 18 maart 2007 18:55 schreef Roellio het volgende:
Je bent toch niet 'je relatie' ?
Natuurlijk ben je dan samen en hou je rekening met elkaar, maar ik voel me binnen een eventuele relatie absoluut niet beperkt in m'n vrijheden.
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:30 schreef Jumbooh het volgende:
Toen ik samenwoonde had ik echt niet minder tijd voor vrienden. Mischien alleen in het begin van mijn relaties, dan ben je verliefd en wil je graag zoveel mogelijk bij elkaar zijn.
Toen ik 6 jaar een relatie had, hoefde ik niet steeds alles samen met mijn vriend te doen hoor! Integendeel juist. Daar hebben mijn andere vriendschappen niet onder geleden.
Maar nu baal ik gewoon wel eens, als ik op een doordeweekse avond alleen op de bank tv zit te kijken met een glas wijn. Ja, dan voel ik me zo'n.. eeh.. Bridget Jones..
*Mr. Darcy meldtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hee, rende jij vroeger niet naakt door mijn tuin?![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:30 schreef Jumbooh het volgende:
Toen ik samenwoonde had ik echt niet minder tijd voor vrienden. Mischien alleen in het begin van mijn relaties, dan ben je verliefd en wil je graag zoveel mogelijk bij elkaar zijn.
Toen ik 6 jaar een relatie had, hoefde ik niet steeds alles samen met mijn vriend te doen hoor! Integendeel juist. Daar hebben mijn andere vriendschappen niet onder geleden.
Maar nu baal ik gewoon wel eens, als ik op een doordeweekse avond alleen op de bank tv zit te kijken met een glas wijn. Ja, dan voel ik me zo'n.. eeh.. Bridget Jones..
Ik heb me zaterdag best vermaakt met Bridget Jones op tv en daarna Shopaholic lezen in badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tap tap tap
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:43 schreef Steephh het volgende:
Jaa.. InderdaadLekker de hele dag gamen enzoo.
Dan ben je dus nog niet lang genoeg vrijgezelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef Mederiacvm het volgende:
Vrijgezel zijn is leuk als je net uit een relatie komt, je hoeft met niemand meer rekening te houden, bent in alles vrij te doen en te laten.
Toch merk ik dat er na verloop van tijd een bepaalde leegte ontstaat. Er doen zich wel (stille) verliefdheden voor, die niet beantwoord worden. Intimiteit is weg en het "botvieren" van de vleselijke lusten zonder dat daar de juiste gevoelens bij zitten zie ik niet zitten.
Om terug te komen op de TT; ja, single zijn is leuk, maar zoals enkele posters voor mij dat ook hebben gezegd, het hebben van een relatie waarin vriendschap, intimiteit en liefde een grote rol spelen is leuker (mooier).
duidelijk geval.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:18 schreef freud het volgende:
[..]
Dan ben je dus nog niet lang genoeg vrijgezel.
Inderdaad mogelijk, maar anderhalf jaar vind ik eigenlijk wel lang genoeg. Misschien dat deze principes met de tijd verschuiven en dat ook ik mijzelf straks compleet overgeef aan het lichamelijke en het geestelijke tijdelijk uitschakelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:18 schreef freud het volgende:
[..]
Dan ben je dus nog niet lang genoeg vrijgezel.
Alsof het ene het andere uitsluit... Gewoon voor de vleselijke lusten een leuke meid, totdat je de juiste tegenkomt is toch ook een optie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:47 schreef Mederiacvm het volgende:
maar anderhalf jaar vind ik eigenlijk wel lang genoeg. Misschien dat deze principes met de tijd verschuiven en dat ook ik mijzelf straks compleet overgeef aan het lichamelijke en het geestelijke tijdelijk uitschakel
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:55 schreef freud het volgende:
[..]
Alsof het ene het andere uitsluit... Gewoon voor de vleselijke lusten een leuke meid, totdat je de juiste tegenkomt is toch ook een optie?
Mee eens.. behalve dat single zijn is leuk gedeelte...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef Mederiacvm het volgende:
Vrijgezel zijn is leuk als je net uit een relatie komt, je hoeft met niemand meer rekening te houden, bent in alles vrij te doen en te laten.
Toch merk ik dat er na verloop van tijd een bepaalde leegte ontstaat. Er doen zich wel (stille) verliefdheden voor, die niet beantwoord worden. Intimiteit is weg en het "botvieren" van de vleselijke lusten zonder dat daar de juiste gevoelens bij zitten zie ik niet zitten.
Om terug te komen op de TT; ja, single zijn is leuk, maar zoals enkele posters voor mij dat ook hebben gezegd, het hebben van een relatie waarin vriendschap, intimiteit en liefde een grote rol spelen is leuker (mooier).
und vladi..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef maaike1987 het volgende:
Single zijn heeft zo zijn voordelen, maar een relatie ook..
Ik ben gelukkig single en voorlopig ook niet op zoek naar mannen![]()
en voor TS: er bestaan altijd nog speeltjes![]()
quote:
Ik kom niks te kort hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef maaike1987 het volgende:
Romantiekquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ik kom niks te kort hoorIk verheug me gewoon op het moment dat ik weer eens verliéfd word. Altijd hard geroepen dat ik heul niet romantisch was! En nu heb ik ineens zin in strandwandelingen, hotelkamers met bubbelbad,
champagne drinkend kijken naar de zonsondergang en meer van die onzin! Erg toch?
En sex.. ja daar heb ik ook wel zin in
Als we nou allebij wat water bij de wijn doen..quote:
Waarom zou dat erg zijn? Omdat je er achter komt dat er ook een romantische Jumbooh bestaat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ik kom niks te kort hoorIk verheug me gewoon op het moment dat ik weer eens verliéfd word. Altijd hard geroepen dat ik heul niet romantisch was! En nu heb ik ineens zin in strandwandelingen, hotelkamers met bubbelbad,
champagne drinkend kijken naar de zonsondergang en meer van die onzin! Erg toch?
En sex.. ja daar heb ik ook wel zin in
Ik moet lachen..quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als we nou allebij wat water bij de wijn doen..
Dan zorg ik voor een beetje romantiek..
En doe jij niet zo moeilijk over mn leeftijd![]()
Jumbooh is goed bezig..quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:08 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ik moet lachen..![]()
Wat is je idee van romantisch?
Hihih, en je foto komt van Partyflock![]()
Dan gaan we zoeen strandwandeling maken bij zonsondergang, en dan neem ik een flesje wijn mee! en die gaan we verorberen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:08 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ik moet lachen..![]()
Wat is je idee van romantisch?
Hihih, en je foto komt van Partyflock![]()
Wijn drink je, je maakt de wandeling voor zonsondergang, zodat je op een deken tegen de duinrand aan tegen elkaar hangend kan kijken naar de zonsondergang. En voor dat laatste deel is een deken ook essentieelquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan gaan we zoeen strandwandeling maken bij zonsondergang, en dan neem ik een flesje wijn mee! en die gaan we verorberen...
Daarna gaan we de liefde bedrijven![]()
![]()
![]()
![]()
BOBquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef maaike1987 het volgende:
Dank je voor de tips..quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef freud het volgende:
[..]
Wijn drink je, je maakt de wandeling voor zonsondergang, zodat je op een deken tegen de duinrand aan tegen elkaar hangend kan kijken naar de zonsondergang. En voor dat laatste deel is een deken ook essentieel. Eigenlijk twee dekens, want een gemiddelde vrouw krijgt een enorme koudeaanval na een razend orgasme.
Zo, en verder moet je het maar zelf uitzoeken.
Oke, ik ga mee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dank je voor de tips..
Maar met die koudeaanval nog nooit meegemaakt, maar zouden we dan maar rekening mee moeten houden![]()
Ga je mee Jumbo![]()
![]()
![]()
PM voor verdere afspraken dan maarquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:22 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Oke, ik ga mee!![]()
Zullen we de romantiek gewoon schrappen? En dan maken we er 2 flessen wijn van ipv 1.![]()
Een deken hoeft dan zéker niet meer, we gaan wel in de zomer natuurlijk.
Neem een handdoek mee voor als we willen skinnydippen, geen zwemkleding,en je wordt niét thuisgebracht![]()
Even serieus he? Dat van die koudeaanval herken ik ook niet? Kun je dat onderbouwen Freud? (Nooit gedacht dat ik die vraag ooit eens zou stellen) Ik krijg het juist warm!![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:22 schreef Jumbooh het volgende:
Even serieus he? Dat van die koudeaanval herken ik ook niet? Kun je dat onderbouwen Freud? (Nooit gedacht dat ik die vraag ooit eens zou stellen) Ik krijg het juist warm!![]()
Ik sluit me bij zijn post aanquote:
En als je een vriendje zou hebben, dan had je zeker daarover weer lopen klagen . . .quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef Jumbooh het volgende:
Niet dus!!
![]()
Sorry..![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En als je een vriendje zou hebben, dan had je zeker daarover weer lopen klagen . . .![]()
Joh, relax. Je bent 10 jaar jonger dan moi en hebt vast een eigen fiets en kamerquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:59 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Man, ze moet met mij afspreken en lekker warm worden,,,
NIet met jou![]()
Yups,,quote:
Eenzaam he?,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:09 schreef Grimm het volgende:
Single sinds 20 maanden en ik heb vanavond staan dansen in me kamer op muziek en geschreeuwd hehe fantastisch gevoel
Screwed upquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:09 schreef Grimm het volgende:
Single sinds 20 maanden en ik heb vanavond staan dansen in me kamer op muziek en geschreeuwd hehe fantastisch gevoel
Jawel :p maar het is wel een lekker gevoel om weer "vrij"te zijn hehequote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef Jumbooh het volgende:
Damn..![]()
En dat kon je niet toen je een relatie had dan? Dansen in de kamer? En schreeuwen..?![]()
FUBAR!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:18 schreef Grimm het volgende:
[..]
Jawel :p maar het is wel een lekker gevoel om weer "vrij"te zijn hehe
Eens. Ik leef inderdaad de laatste tijd op kortere termijn (< 1 jaar) dan eerst en ben nu nog niet bezig in relationele sfeer wat er daarna gebeurt. En dat bevalt me best.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:20 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Weet je wat nog het grootste voordeel heeft van single of bezet zijn?
Gewoon zijn en genieten van alles wat er is en niet overal een labeltje of toekomstbeeld achter willen plakken. Je bent gewoon bang alleen over te blijven en veel te veel met de toekomst bezig. Natuurlijk is single zijn af en toe saai, bezet zijn ook, uit eten gaan ook, uitgaan ook, fietsen ook en steppen ook. Zoek nieuwe uitdagingen op andere gebieden.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:20 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Weet je wat nog het grootste voordeel heeft van single of bezet zijn?
Gewoon zijn en genieten van alles wat er is en niet overal een labeltje of toekomstbeeld achter willen plakken. Je bent gewoon bang alleen over te blijven en veel te veel met de toekomst bezig. Natuurlijk is single zijn af en toe saai, bezet zijn ook, uit eten gaan ook, uitgaan ook, fietsen ook en steppen ook. Zoek nieuwe uitdagingen op andere gebieden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |