Met dat soort mensen ga je wel een relatie aan? Eigen schuld dikke bult dusquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:48 schreef BitchCrew het volgende:
for ts en alle andere die wat melig lopen te doen omdat ze niemand hebben:
ik ben al half jaartje single, heb sindsdien paar korte relaties gehad en die mislukken altijd... ik kan het echt niet langer uithouden al een maand...
weet je waarom? omdat die personen geen eigen leven hebben, ze hebben niks intressants te doen, ze hangen aan u en zagen aan uw kop omdat je niet altijd wilt afspreken enz...
wake up! zoek je eigen weg op, maak uw eige leven, nie tot je iemand ontmoet waarvan je zijn levenstijl gaat overnemen!
Yay! Lijkt me leuk, ik ben nog nooit in Amsterdam wezen stappen, de 31ste ga ik naar Club11. Dat is dan een primeur!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:06 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ja! Ik ga wel mee hoor! In Amsterdam dan wel he?![]()
Ik heb het met iedereen die niet uit drenthe komt, behalve limbo'squote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:14 schreef Jumbooh het volgende:
Echt? Omdat ik in Limburg woon?
Ik heb hetzelfde met mensen uit Friesland, dus ik snap het wel hoor.![]()
Ik praat gelukkig niet zo belachelijk limburgs. Als ik dat op tv hoor, (wilders ofzo) schaam ik me kapot. Maar dat komt natuurlijk niet alleen door het accent bij hem.
Gelukkig wonen er in Limburg ook normale mensen, net als jullie! Verwonderlijk niet?
Ja ik vin het goed..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:05 schreef Jumbooh het volgende:
Limbodans-date?
Limburgse meisjes klinken tof.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:14 schreef Jumbooh het volgende:
Echt? Omdat ik in Limburg woon?
Ik heb hetzelfde met mensen uit Friesland, dus ik snap het wel hoor.![]()
Ik praat gelukkig niet zo belachelijk limburgs. Als ik dat op tv hoor, (wilders ofzo) schaam ik me kapot. Maar dat komt natuurlijk niet alleen door het accent bij hem.
Gelukkig wonen er in Limburg ook normale mensen, net als jullie! Verwonderlijk niet?
Welker vakantie heb je het over?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:05 schreef Camplo het volgende:
Ik vind het vet.
Vakantie komt eraan en dan is single zijn wel erg handig![]()
Yeah maar tot die tijd blijf ik lekker single.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Welker vakantie heb je het over?
Die 3 dagen vrij met pasen ofzo
Het is nog maart hoor, bouwvak is pas in juli![]()
Nee, daar heb je idd geen vriendin voor nodig..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Yeah maar tot die tijd blijf ik lekker single.
Alle andere vakantie suck my dick![]()
En na de vakantie ga je weer in de relatie voor 4 maand tot de lente weer aanbreekt..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Yeah maar tot die tijd blijf ik lekker single.
Alle andere vakantie suck my dick![]()
Haha Ik kom er net achter dat je ook in dat andere topic op me gereageerd had. Zit je me nu uit te dagen om NEE te zeggen? Of maak je misbruik van de wetenschap dat ik dat ik daar altijd moeite mee heb.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:07 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja ik vin het goed..
in jou slaapkamert of de mijne?![]()
Dat is geen voordeel nee, maar mocht je ooit naar de goeie kant van de rivieren komen hou ik me aanbevolen.quote:
--> ONZquote:Gelukkig wonen er in Limburg ook normale mensen, net als jullie! Verwonderlijk niet?
Hahahahquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat is geen voordeel nee, maar mocht je ooit naar de goeie kant van de rivieren komen hou ik me aanbevolen.![]()
[..]
--> ONZ
single zijn, schijntquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:00 schreef Jumbooh het volgende:
wat is leuk?
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:22 schreef Kyoshi het volgende:
Ik herken het ook heel erg ja.
Vrouwen die moeilijk nee kunnen zeggenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:18 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Haha Ik kom er net achter dat je ook in dat andere topic op me gereageerd had. Zit je me nu uit te dagen om NEE te zeggen? Of maak je misbruik van de wetenschap dat ik dat ik daar altijd moeite mee heb.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:13 schreef Rhanna het volgende:
Single is tof. Behalve de seks. Bah.
hihihquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:13 schreef VlaDje het volgende:
ja nu nog wel,,
Maar ik gaat even geld verdienen voor onze kindertjens
Wat op zich dus wel een probleem is, als je van single zijn ganz geil wordtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:23 schreef Rhanna het volgende:
Oke. Ik vind single zijn ganz geil, maar de seks is dan wel erg saai.
Dat je dus geen seks hebt.
Ja, maar taking mathers into your own hand, gaat ook vervelen. Ik wens je een fijn weekendquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:29 schreef Rhanna het volgende:
Juist
Je snapt het. Thank god voor Christine Le Duc
tututuquote:
This is not Helsinki
This is not London
Londonnnn
This is not Columbo
This is not New York
This is Sensationnnnnn
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:18 schreef ioko het volgende:
Single zijn is best relaxed, geen lastige gesprekken, geen gezeur. Al zitten er ook wel wat nadelen aan.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:53 schreef AgLarrr het volgende:
Oh, enne, voel ik hier een FOK! single meet in A'dam opkomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |