abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47387030
Vrouwen kosten geld.
pi_47387212
quote:
Op zondag 18 maart 2007 00:39 schreef TE-61 het volgende:
Vrouwen kosten geld.
en tijd (=geld)
  zondag 18 maart 2007 @ 06:13:22 #203
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_47390505
quote:
Op zondag 18 maart 2007 00:39 schreef TE-61 het volgende:
Vrouwen kosten geld.
ga je naar de verkeerde vrouwen toe denk
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
  zondag 18 maart 2007 @ 11:00:36 #204
165062 Jumbooh
wanna play?
pi_47391729

Dat vind ik altijd zo'n dooddoener he? Vrouwen kosten geld..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_47393214
Women = money
Money = the root of all evil.
Women = [evil] squared

Neuh, wat het financiële plaatje van de liefde betreft: daar kun je allebei rekening mee houden.
pi_47393501
Ik hoor het vooral mannen zeggen wier relatie net uit is
  zondag 18 maart 2007 @ 12:22:44 #207
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_47393535
Ik ben ook single
want dan kan je niet vreemdgaan
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  zondag 18 maart 2007 @ 12:22:58 #208
165062 Jumbooh
wanna play?
pi_47393542
Hmm, nou dan zal er toch wel een kern van waarheid in zitten. Of ze hebben de verkeerde vrouwen. Golddiggers
  zondag 18 maart 2007 @ 12:24:01 #209
165062 Jumbooh
wanna play?
pi_47393561
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:22 schreef Viswijfje het volgende:
Ik ben ook single
want dan kan je niet vreemdgaan
hihihihi! Je kunt wel iemand anders vreemd laten gaan
Oooh nee, da's heul niet lief van me..
  Moderator zondag 18 maart 2007 @ 12:26:58 #210
42184 crew  DaMart
pi_47393630
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Tsja, dat is een lastige vraag. Ik denk dat ik lange tijd met andere dingen bezig ben geweest, later niet wist hoe het precies aan te pakken en 'wrong time wrong place'? Zoiets zal het wel zijn.
Heel herkenbaar!
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_47395450
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:00 schreef Jumbooh het volgende:

Dat vind ik altijd zo'n dooddoener he? Vrouwen kosten geld..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuh. Wees eerlijk, om het leuk te houden moet je er wel geld in stoppen. Je kan toch niet serieus elk weekend bij elkaar op de bank hangen.

Ik vind het leuk om bijvoorbeeld een keer naar de Efteling te gaan, naar het zwembad of bios. Niet elke week maar wel af en toe. En in me eentje doe ik dat gewoon niet zo snel. En dan heb je nog reiskosten, anyone?

En single zijn vind ik niet leuker dan een vriendinnetje. Rustig is het wel, dat zeker
  zondag 18 maart 2007 @ 13:30:21 #212
165062 Jumbooh
wanna play?
pi_47395640
Ja op die manier kost het idd geld. Maar je krijgt er wel iets heel moois voor terug Maar, vrouwen kunnen toch ook gewoon mee betalen?
pi_47398857
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef Jumbooh het volgende:
Ja op die manier kost het idd geld. Maar je krijgt er wel iets heel moois voor terug Maar, vrouwen kunnen toch ook gewoon mee betalen?
Oh ja natuurlijk wel. Maar ik ben vaak wel zo dat ik niet voor kleine dingetjes verwacht dat ze meebetaald. En veel kleine dingetjes wordt al snel een hoop
pi_47401298
Ik mis alleen maar het lichamelijke en de aandacht voor elkaar. Ik raak er wel beetje verbitterd/koud door. Ik denk niet eens meer aan mannen en alles wat erbij hoort.
pi_47402179
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:02 schreef vencodark het volgende:
Ik mis alleen maar het lichamelijke en de aandacht voor elkaar. Ik raak er wel beetje verbitterd/koud door. Ik denk niet eens meer aan mannen en alles wat erbij hoort.
kop op, there's a whole lotta love in this room!

en verbitterde en/of wanhopige meisjes zijn een beetje een afknapper
pi_47404843
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:20 schreef DonJames het volgende:

[..]

kop op, there's a whole lotta love in this room!

en verbitterde en/of wanhopige meisjes zijn een beetje een afknapper
Haha, I wanna be loved!
Maar seriously, ben niet wanhopig, ik negeer alleen alles wat met liefde te maken heeft. Ik denk er amper aan. Eigenlijk zou ik topics als deze ook moeten negeren zodat ik niet voel hoe alleen ik me soms voel.
  zondag 18 maart 2007 @ 17:35:06 #217
165062 Jumbooh
wanna play?
pi_47405182
Hier een virtuele knuffel van mij dan
pi_47405284
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, I wanna be loved!
Maar seriously, ben niet wanhopig, ik negeer alleen alles wat met liefde te maken heeft. Ik denk er amper aan. Eigenlijk zou ik topics als deze ook moeten negeren zodat ik niet voel hoe alleen ik me soms voel.
Je drukt het weg,dat is heel wat anders.
pi_47405298

[ Bericht 100% gewijzigd door vencodark op 18-03-2007 17:38:59 ]
pi_47405336
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:38 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Je drukt het weg,dat is heel wat anders.
Klopt, maar ben maybe ook wel beetje verbitterd. Singel zijn is op langer termijn niet leuk maar mijn vorige relatie was ook niet leuk. Dus wat dat betreft zit ik niet echt ergens op te wachten.
pi_47405417
Ik ben nu vrijgezel, maar er niet zo mee vertrouwd. Ik ben wel een relatie mens maar scharrelen enzo is ok wel leuk maar veel te oppervlakking naar mijn mening..Al is je impulzen volgen en korte termijn bevredigening ook wel soms even fijn...
  zondag 18 maart 2007 @ 17:47:33 #222
166669 dvunz
pi_47405566
beide hebbe zo ze voor en nadelen..
maar hevige verliefdheid is wel een lekker gevoel....
pi_47405628
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef dvunz het volgende:
beide hebbe zo ze voor en nadelen..
maar hevige verliefdheid is wel een lekker gevoel....
Daar ben ik het zeer mee eens!! verliefdheid en intimiteit is veel mooier en heftiger dan lege sex
  zondag 18 maart 2007 @ 17:51:32 #224
166669 dvunz
pi_47405698
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:49 schreef Mirtel het volgende:

[..]

Daar ben ik het zeer mee eens!! verliefdheid en intimiteit is veel mooier en heftiger dan lege sex
zeker weten...
je hebt het niet altijd voor het kiezen he
verliefd heid moet je overkomen en sex is lusten bevredigen en thats it..
pi_47406159
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Klopt, maar ben maybe ook wel beetje verbitterd. Singel zijn is op langer termijn niet leuk maar mijn vorige relatie was ook niet leuk. Dus wat dat betreft zit ik niet echt ergens op te wachten.
Gaat wel weer over. Als het zometeen weer lekker lenteweer en je zit in het zonnetje op een terras denk je bij jezelf "het leven is ook best prima zo", en dan staat er plotseling een knappe ober voor je neus of ik als je pech hebt..

Ehm, afijn, het gaat dus wel weer over
pi_47406312
verliefdheid kan je idd niet afdwingen en op zoeken, sex wel maar dat maakt niet dat de gevoelens van verliefdheid zo veel meer betekenen dan lusten (al werkt het wel andersom denk ik)
  zondag 18 maart 2007 @ 18:15:20 #227
166669 dvunz
pi_47406422
zie verliefdheid tog anders dan lust hoor
meer gevoel,passie,continu denken aan elkaar etc
lust is afspreken en goan...daarna wegweze..(ff bot gezegd)

ag het moet je overkomen zeg ik altijd...
met het mooie weer strax...
pi_47407890
Je bent toch niet 'je relatie' ?

Natuurlijk ben je dan samen en hou je rekening met elkaar, maar ik voel me binnen een eventuele relatie absoluut niet beperkt in m'n vrijheden. Daarnaast heb ik ook niet het idee dat mijn leven saai en leeg is zonder relatie.

Het enige nadeel is dat er niemand naast je ligt als je 's avonds naar bed gaat. (Niet zo heel vaak iig )
pi_47408090
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:55 schreef Roellio het volgende:
Je bent toch niet 'je relatie' ?

Natuurlijk ben je dan samen en hou je rekening met elkaar, maar ik voel me binnen een eventuele relatie absoluut niet beperkt in m'n vrijheden.
Nja, ik wel... niet dusdánig dat t reden voor mij is om geen relatie te willen, maar wel beperkt
Al is t maar omdat de laatste keer dat ik samenwoonde ik gewoon merkte dat vriendschappen er onder lijden, simpelweg doordat je je tijd anders in gaat richten.. de paar vrije uurtjes die ik in m'n week had 'moest' (en wilde) ik toch met mijn vriend door brengen, en dan bleef er verder heeel weinig tijd over..
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_47408168
Ik heb tijd zat. Tijd moet je maken!

Uiteraard is dit voor velen ook enigzins afhankelijk van externe factoren, zoals bijv. een drukke baan. Gelukkig heb ik het met m'n werk niet dermate druk dat mijn vrije tijd hieronder lijdt.
  maandag 19 maart 2007 @ 18:30:38 #231
165062 Jumbooh
wanna play?
pi_47443983
Toen ik samenwoonde had ik echt niet minder tijd voor vrienden. Mischien alleen in het begin van mijn relaties, dan ben je verliefd en wil je graag zoveel mogelijk bij elkaar zijn.
Toen ik 6 jaar een relatie had, hoefde ik niet steeds alles samen met mijn vriend te doen hoor! Integendeel juist. Daar hebben mijn andere vriendschappen niet onder geleden.

Maar nu baal ik gewoon wel eens, als ik op een doordeweekse avond alleen op de bank tv zit te kijken met een glas wijn. Ja, dan voel ik me zo'n.. eeh.. Bridget Jones..
SPOILER
pi_47444080
Het is leuk ja.. behalve als je verliefd bent.. Dan wil je zo snel mogelijk bij iemand zijn.
pi_47445381
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:30 schreef Jumbooh het volgende:
Toen ik samenwoonde had ik echt niet minder tijd voor vrienden. Mischien alleen in het begin van mijn relaties, dan ben je verliefd en wil je graag zoveel mogelijk bij elkaar zijn.
Toen ik 6 jaar een relatie had, hoefde ik niet steeds alles samen met mijn vriend te doen hoor! Integendeel juist. Daar hebben mijn andere vriendschappen niet onder geleden.

Maar nu baal ik gewoon wel eens, als ik op een doordeweekse avond alleen op de bank tv zit te kijken met een glas wijn. Ja, dan voel ik me zo'n.. eeh.. Bridget Jones..
SPOILER
*Mr. Darcy meldt

hee, rende jij vroeger niet naakt door mijn tuin?
  maandag 19 maart 2007 @ 19:22:39 #234
165062 Jumbooh
wanna play?
pi_47445888
Nee toch?
Ik hoop dat degene waarbij ik vroeger naakt door de tuin rende niet op Fok zit eigenlijk. Mr Darcy Eigenlijk val ik meer op het type Daniel Cleaver. En dat zou wel eens de reden kunnen zijn van mijn single bestaan

Het kwartje valt
pi_47449680
Jaa.. Inderdaad Lekker de hele dag gamen enzoo.
pi_47453221
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:30 schreef Jumbooh het volgende:

SPOILER
Ik heb me zaterdag best vermaakt met Bridget Jones op tv en daarna Shopaholic lezen in bad .
Tap tap tap
pi_47454725
single zijn is leuk, niet single zijn is beter
pi_47456206
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:43 schreef Steephh het volgende:
Jaa.. Inderdaad Lekker de hele dag gamen enzoo.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_47456440
Bij mij ging het vorig jaar juni uit.
En in het begin wilde ik niks anders dan zo snel mogelijk weer een vriendin. Waardoor het juist fout ging, tot een paar keer toe. Bij echt hele leuke en knappe meiden.

Maar sinds een maand ben ik zeer tevreden als vrijgezel en heb ik eigenlijk ook niet zo veel behoefte meer aan een vriendin. Ik heb een lekker leven, druk met school. En de liefde van vrienden is nu even genoeg, hoe cliche het ook klinkt.
Natuurlijk mis je soms iets (lees: sex), maar daar valt over heen te komen. Al moet dat ook af en toe wel eens gebeuren .

Dus ja, single zijn vind ik nu leuk!
pi_47459025
Single zijn is op zich wel leuk,zeker als je daarvoor een lange relatie achter de rug hebt.
Ik ben nu alweer ongeveer een jaartje single,geniet nu nog meer van het leven.
En je kunt doen en laten wat je wilt,als je heel de dag wilt zuipen doe je dat gewoon.

Maar dat betekent niet dat je dit tijdens een relatie niet kan,maar daarvoor moet je altijd verantwoording afleggen bij je partner.Nu ben je lekker vrij.
Maar te lang single zou ik ook niet leuk vinden,de lente is in aantocht dus dan begint het waarschijnlijk weer te prikkelen bij mij.

Maar als antwoord op de vraag of single zijn leuk is zeg ik toch ja.De voornaamste reden is de VRIJHEID
  FOK!Fotograaf dinsdag 20 maart 2007 @ 09:31:46 #241
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47462453
Ach, single zijn heeft zijn voordelen, samen ook. Single is leuk, relatie leuker.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:34:02 #242
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ôs Limburg is.......
pi_47469976
Vrijgezel zijn is leuk als je net uit een relatie komt, je hoeft met niemand meer rekening te houden, bent in alles vrij te doen en te laten.
Toch merk ik dat er na verloop van tijd een bepaalde leegte ontstaat. Er doen zich wel (stille) verliefdheden voor, die niet beantwoord worden. Intimiteit is weg en het "botvieren" van de vleselijke lusten zonder dat daar de juiste gevoelens bij zitten zie ik niet zitten.
Om terug te komen op de TT; ja, single zijn is leuk, maar zoals enkele posters voor mij dat ook hebben gezegd, het hebben van een relatie waarin vriendschap, intimiteit en liefde een grote rol spelen is leuker (mooier).
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
  FOK!Fotograaf dinsdag 20 maart 2007 @ 14:18:20 #243
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47471425
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef Mederiacvm het volgende:
Vrijgezel zijn is leuk als je net uit een relatie komt, je hoeft met niemand meer rekening te houden, bent in alles vrij te doen en te laten.
Toch merk ik dat er na verloop van tijd een bepaalde leegte ontstaat. Er doen zich wel (stille) verliefdheden voor, die niet beantwoord worden. Intimiteit is weg en het "botvieren" van de vleselijke lusten zonder dat daar de juiste gevoelens bij zitten zie ik niet zitten.
Om terug te komen op de TT; ja, single zijn is leuk, maar zoals enkele posters voor mij dat ook hebben gezegd, het hebben van een relatie waarin vriendschap, intimiteit en liefde een grote rol spelen is leuker (mooier).
Dan ben je dus nog niet lang genoeg vrijgezel .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_47471541
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:18 schreef freud het volgende:

[..]

duidelijk geval.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:47:36 #245
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ôs Limburg is.......
pi_47472532
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:18 schreef freud het volgende:

[..]

Inderdaad mogelijk, maar anderhalf jaar vind ik eigenlijk wel lang genoeg. Misschien dat deze principes met de tijd verschuiven en dat ook ik mijzelf straks compleet overgeef aan het lichamelijke en het geestelijke tijdelijk uitschakel
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
pi_47472562
quote:
Op zondag 18 maart 2007 00:45 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

en tijd (=geld)
en geld = bier en bier = lekker
Make The Floor Burn!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:36:41 #247
165062 Jumbooh
wanna play?
pi_47474422
Logica
  FOK!Fotograaf dinsdag 20 maart 2007 @ 15:55:22 #248
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47475105
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:47 schreef Mederiacvm het volgende:
maar anderhalf jaar vind ik eigenlijk wel lang genoeg. Misschien dat deze principes met de tijd verschuiven en dat ook ik mijzelf straks compleet overgeef aan het lichamelijke en het geestelijke tijdelijk uitschakel
Alsof het ene het andere uitsluit... Gewoon voor de vleselijke lusten een leuke meid, totdat je de juiste tegenkomt is toch ook een optie?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_47475493
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:55 schreef freud het volgende:

[..]

Alsof het ene het andere uitsluit... Gewoon voor de vleselijke lusten een leuke meid, totdat je de juiste tegenkomt is toch ook een optie?

En niks mis mee.
En vleeselijke lust kan ook ineens omslaan in liefde.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef Mederiacvm het volgende:
Mee eens.. behalve dat single zijn is leuk gedeelte... Relatie is velen malen leuker....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')