quote:Op zondag 18 maart 2007 11:00 schreef Jumbooh het volgende:
![]()
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener he? Vrouwen kosten geld..neuh. Wees eerlijk, om het leuk te houden moet je er wel geld in stoppen. Je kan toch niet serieus elk weekend bij elkaar op de bank hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het leuk om bijvoorbeeld een keer naar de Efteling te gaan, naar het zwembad of bios. Niet elke week maar wel af en toe. En in me eentje doe ik dat gewoon niet zo snel. En dan heb je nog reiskosten, anyone?
En single zijn vind ik niet leuker dan een vriendinnetje. Rustig is het wel, dat zeker![]()
Oh ja natuurlijk wel. Maar ik ben vaak wel zo dat ik niet voor kleine dingetjes verwacht dat ze meebetaald. En veel kleine dingetjes wordt al snel een hoopquote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef Jumbooh het volgende:
Ja op die manier kost het idd geld. Maar je krijgt er wel iets heel moois voor terugMaar, vrouwen kunnen toch ook gewoon mee betalen?
kop op, there's a whole lotta love in this room!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:02 schreef vencodark het volgende:
Ik mis alleen maar het lichamelijke en de aandacht voor elkaar. Ik raak er wel beetje verbitterd/koud door. Ik denk niet eens meer aan mannen en alles wat erbij hoort.![]()
Haha, I wanna be loved!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
kop op, there's a whole lotta love in this room!![]()
en verbitterde en/of wanhopige meisjes zijn een beetje een afknapper![]()
Je drukt het weg,dat is heel wat anders.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, I wanna be loved!
Maar seriously, ben niet wanhopig, ik negeer alleen alles wat met liefde te maken heeft. Ik denk er amper aan. Eigenlijk zou ik topics als deze ook moeten negeren zodat ik niet voel hoe alleen ik me soms voel.![]()
Klopt, maar ben maybe ook wel beetje verbitterd. Singel zijn is op langer termijn niet leuk maar mijn vorige relatie was ook niet leuk. Dus wat dat betreft zit ik niet echt ergens op te wachten.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je drukt het weg,dat is heel wat anders.
Daar ben ik het zeer mee eens!! verliefdheid en intimiteit is veel mooier en heftiger dan lege sexquote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef dvunz het volgende:
beide hebbe zo ze voor en nadelen..
maar hevige verliefdheid is wel een lekker gevoel....
zeker weten...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:49 schreef Mirtel het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeer mee eens!! verliefdheid en intimiteit is veel mooier en heftiger dan lege sex
Gaat wel weer over. Als het zometeen weer lekker lenteweer en je zit in het zonnetje op een terras denk je bij jezelf "het leven is ook best prima zo", en dan staat er plotseling een knappe ober voor je neus of ik als je pech hebt..quote:Op zondag 18 maart 2007 17:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt, maar ben maybe ook wel beetje verbitterd. Singel zijn is op langer termijn niet leuk maar mijn vorige relatie was ook niet leuk. Dus wat dat betreft zit ik niet echt ergens op te wachten.![]()
Nja, ik wel... niet dusdánig dat t reden voor mij is om geen relatie te willen, maar wel beperktquote:Op zondag 18 maart 2007 18:55 schreef Roellio het volgende:
Je bent toch niet 'je relatie' ?
Natuurlijk ben je dan samen en hou je rekening met elkaar, maar ik voel me binnen een eventuele relatie absoluut niet beperkt in m'n vrijheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:30 schreef Jumbooh het volgende:
Toen ik samenwoonde had ik echt niet minder tijd voor vrienden. Mischien alleen in het begin van mijn relaties, dan ben je verliefd en wil je graag zoveel mogelijk bij elkaar zijn.
Toen ik 6 jaar een relatie had, hoefde ik niet steeds alles samen met mijn vriend te doen hoor! Integendeel juist. Daar hebben mijn andere vriendschappen niet onder geleden.
Maar nu baal ik gewoon wel eens, als ik op een doordeweekse avond alleen op de bank tv zit te kijken met een glas wijn. Ja, dan voel ik me zo'n.. eeh.. Bridget Jones..
*Mr. Darcy meldtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hee, rende jij vroeger niet naakt door mijn tuin?![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:30 schreef Jumbooh het volgende:
Toen ik samenwoonde had ik echt niet minder tijd voor vrienden. Mischien alleen in het begin van mijn relaties, dan ben je verliefd en wil je graag zoveel mogelijk bij elkaar zijn.
Toen ik 6 jaar een relatie had, hoefde ik niet steeds alles samen met mijn vriend te doen hoor! Integendeel juist. Daar hebben mijn andere vriendschappen niet onder geleden.
Maar nu baal ik gewoon wel eens, als ik op een doordeweekse avond alleen op de bank tv zit te kijken met een glas wijn. Ja, dan voel ik me zo'n.. eeh.. Bridget Jones..
Ik heb me zaterdag best vermaakt met Bridget Jones op tv en daarna Shopaholic lezen in badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tap tap tap
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:43 schreef Steephh het volgende:
Jaa.. InderdaadLekker de hele dag gamen enzoo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |