Dan ben je dus nog niet lang genoeg vrijgezelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef Mederiacvm het volgende:
Vrijgezel zijn is leuk als je net uit een relatie komt, je hoeft met niemand meer rekening te houden, bent in alles vrij te doen en te laten.
Toch merk ik dat er na verloop van tijd een bepaalde leegte ontstaat. Er doen zich wel (stille) verliefdheden voor, die niet beantwoord worden. Intimiteit is weg en het "botvieren" van de vleselijke lusten zonder dat daar de juiste gevoelens bij zitten zie ik niet zitten.
Om terug te komen op de TT; ja, single zijn is leuk, maar zoals enkele posters voor mij dat ook hebben gezegd, het hebben van een relatie waarin vriendschap, intimiteit en liefde een grote rol spelen is leuker (mooier).
duidelijk geval.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:18 schreef freud het volgende:
[..]
Dan ben je dus nog niet lang genoeg vrijgezel.
Inderdaad mogelijk, maar anderhalf jaar vind ik eigenlijk wel lang genoeg. Misschien dat deze principes met de tijd verschuiven en dat ook ik mijzelf straks compleet overgeef aan het lichamelijke en het geestelijke tijdelijk uitschakelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:18 schreef freud het volgende:
[..]
Dan ben je dus nog niet lang genoeg vrijgezel.
Alsof het ene het andere uitsluit... Gewoon voor de vleselijke lusten een leuke meid, totdat je de juiste tegenkomt is toch ook een optie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:47 schreef Mederiacvm het volgende:
maar anderhalf jaar vind ik eigenlijk wel lang genoeg. Misschien dat deze principes met de tijd verschuiven en dat ook ik mijzelf straks compleet overgeef aan het lichamelijke en het geestelijke tijdelijk uitschakel
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:55 schreef freud het volgende:
[..]
Alsof het ene het andere uitsluit... Gewoon voor de vleselijke lusten een leuke meid, totdat je de juiste tegenkomt is toch ook een optie?
Mee eens.. behalve dat single zijn is leuk gedeelte...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef Mederiacvm het volgende:
Vrijgezel zijn is leuk als je net uit een relatie komt, je hoeft met niemand meer rekening te houden, bent in alles vrij te doen en te laten.
Toch merk ik dat er na verloop van tijd een bepaalde leegte ontstaat. Er doen zich wel (stille) verliefdheden voor, die niet beantwoord worden. Intimiteit is weg en het "botvieren" van de vleselijke lusten zonder dat daar de juiste gevoelens bij zitten zie ik niet zitten.
Om terug te komen op de TT; ja, single zijn is leuk, maar zoals enkele posters voor mij dat ook hebben gezegd, het hebben van een relatie waarin vriendschap, intimiteit en liefde een grote rol spelen is leuker (mooier).
und vladi..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef maaike1987 het volgende:
Single zijn heeft zo zijn voordelen, maar een relatie ook..
Ik ben gelukkig single en voorlopig ook niet op zoek naar mannen![]()
en voor TS: er bestaan altijd nog speeltjes![]()
quote:
Ik kom niks te kort hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef maaike1987 het volgende:
Romantiekquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ik kom niks te kort hoorIk verheug me gewoon op het moment dat ik weer eens verliéfd word. Altijd hard geroepen dat ik heul niet romantisch was! En nu heb ik ineens zin in strandwandelingen, hotelkamers met bubbelbad,
champagne drinkend kijken naar de zonsondergang en meer van die onzin! Erg toch?
En sex.. ja daar heb ik ook wel zin in
Als we nou allebij wat water bij de wijn doen..quote:
Waarom zou dat erg zijn? Omdat je er achter komt dat er ook een romantische Jumbooh bestaat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ik kom niks te kort hoorIk verheug me gewoon op het moment dat ik weer eens verliéfd word. Altijd hard geroepen dat ik heul niet romantisch was! En nu heb ik ineens zin in strandwandelingen, hotelkamers met bubbelbad,
champagne drinkend kijken naar de zonsondergang en meer van die onzin! Erg toch?
En sex.. ja daar heb ik ook wel zin in
Ik moet lachen..quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als we nou allebij wat water bij de wijn doen..
Dan zorg ik voor een beetje romantiek..
En doe jij niet zo moeilijk over mn leeftijd![]()
Jumbooh is goed bezig..quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:08 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ik moet lachen..![]()
Wat is je idee van romantisch?
Hihih, en je foto komt van Partyflock![]()
Dan gaan we zoeen strandwandeling maken bij zonsondergang, en dan neem ik een flesje wijn mee! en die gaan we verorberen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:08 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ik moet lachen..![]()
Wat is je idee van romantisch?
Hihih, en je foto komt van Partyflock![]()
Wijn drink je, je maakt de wandeling voor zonsondergang, zodat je op een deken tegen de duinrand aan tegen elkaar hangend kan kijken naar de zonsondergang. En voor dat laatste deel is een deken ook essentieelquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan gaan we zoeen strandwandeling maken bij zonsondergang, en dan neem ik een flesje wijn mee! en die gaan we verorberen...
Daarna gaan we de liefde bedrijven![]()
![]()
![]()
![]()
BOBquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef maaike1987 het volgende:
Dank je voor de tips..quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef freud het volgende:
[..]
Wijn drink je, je maakt de wandeling voor zonsondergang, zodat je op een deken tegen de duinrand aan tegen elkaar hangend kan kijken naar de zonsondergang. En voor dat laatste deel is een deken ook essentieel. Eigenlijk twee dekens, want een gemiddelde vrouw krijgt een enorme koudeaanval na een razend orgasme.
Zo, en verder moet je het maar zelf uitzoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |