und vladi..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef maaike1987 het volgende:
Single zijn heeft zo zijn voordelen, maar een relatie ook..
Ik ben gelukkig single en voorlopig ook niet op zoek naar mannen![]()
en voor TS: er bestaan altijd nog speeltjes![]()
quote:
Ik kom niks te kort hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef maaike1987 het volgende:
Romantiekquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ik kom niks te kort hoorIk verheug me gewoon op het moment dat ik weer eens verliéfd word. Altijd hard geroepen dat ik heul niet romantisch was! En nu heb ik ineens zin in strandwandelingen, hotelkamers met bubbelbad,
champagne drinkend kijken naar de zonsondergang en meer van die onzin! Erg toch?
En sex.. ja daar heb ik ook wel zin in
Als we nou allebij wat water bij de wijn doen..quote:
Waarom zou dat erg zijn? Omdat je er achter komt dat er ook een romantische Jumbooh bestaat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ik kom niks te kort hoorIk verheug me gewoon op het moment dat ik weer eens verliéfd word. Altijd hard geroepen dat ik heul niet romantisch was! En nu heb ik ineens zin in strandwandelingen, hotelkamers met bubbelbad,
champagne drinkend kijken naar de zonsondergang en meer van die onzin! Erg toch?
En sex.. ja daar heb ik ook wel zin in
Ik moet lachen..quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als we nou allebij wat water bij de wijn doen..
Dan zorg ik voor een beetje romantiek..
En doe jij niet zo moeilijk over mn leeftijd![]()
Jumbooh is goed bezig..quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:08 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ik moet lachen..![]()
Wat is je idee van romantisch?
Hihih, en je foto komt van Partyflock![]()
Dan gaan we zoeen strandwandeling maken bij zonsondergang, en dan neem ik een flesje wijn mee! en die gaan we verorberen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:08 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ik moet lachen..![]()
Wat is je idee van romantisch?
Hihih, en je foto komt van Partyflock![]()
Wijn drink je, je maakt de wandeling voor zonsondergang, zodat je op een deken tegen de duinrand aan tegen elkaar hangend kan kijken naar de zonsondergang. En voor dat laatste deel is een deken ook essentieelquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan gaan we zoeen strandwandeling maken bij zonsondergang, en dan neem ik een flesje wijn mee! en die gaan we verorberen...
Daarna gaan we de liefde bedrijven![]()
![]()
![]()
![]()
BOBquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef maaike1987 het volgende:
Dank je voor de tips..quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef freud het volgende:
[..]
Wijn drink je, je maakt de wandeling voor zonsondergang, zodat je op een deken tegen de duinrand aan tegen elkaar hangend kan kijken naar de zonsondergang. En voor dat laatste deel is een deken ook essentieel. Eigenlijk twee dekens, want een gemiddelde vrouw krijgt een enorme koudeaanval na een razend orgasme.
Zo, en verder moet je het maar zelf uitzoeken.
Oke, ik ga mee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dank je voor de tips..
Maar met die koudeaanval nog nooit meegemaakt, maar zouden we dan maar rekening mee moeten houden![]()
Ga je mee Jumbo![]()
![]()
![]()
PM voor verdere afspraken dan maarquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:22 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Oke, ik ga mee!![]()
Zullen we de romantiek gewoon schrappen? En dan maken we er 2 flessen wijn van ipv 1.![]()
Een deken hoeft dan zéker niet meer, we gaan wel in de zomer natuurlijk.
Neem een handdoek mee voor als we willen skinnydippen, geen zwemkleding,en je wordt niét thuisgebracht![]()
Even serieus he? Dat van die koudeaanval herken ik ook niet? Kun je dat onderbouwen Freud? (Nooit gedacht dat ik die vraag ooit eens zou stellen) Ik krijg het juist warm!![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:22 schreef Jumbooh het volgende:
Even serieus he? Dat van die koudeaanval herken ik ook niet? Kun je dat onderbouwen Freud? (Nooit gedacht dat ik die vraag ooit eens zou stellen) Ik krijg het juist warm!![]()
Ik sluit me bij zijn post aanquote:
En als je een vriendje zou hebben, dan had je zeker daarover weer lopen klagen . . .quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef Jumbooh het volgende:
Niet dus!!
Eerst was het wel lekker, alle vrijheid enzo.. Maar nu verveel ik me en open ik nietszeggende aandachttopics op fok!
En dat allemaal omdat ik geen vriendje heb![]()
![]()
Sorry..![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En als je een vriendje zou hebben, dan had je zeker daarover weer lopen klagen . . .![]()
Joh, relax. Je bent 10 jaar jonger dan moi en hebt vast een eigen fiets en kamerquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:59 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Man, ze moet met mij afspreken en lekker warm worden,,,
NIet met jou![]()
Yups,,quote:
Eenzaam he?,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:09 schreef Grimm het volgende:
Single sinds 20 maanden en ik heb vanavond staan dansen in me kamer op muziek en geschreeuwd hehe fantastisch gevoel
Screwed upquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:09 schreef Grimm het volgende:
Single sinds 20 maanden en ik heb vanavond staan dansen in me kamer op muziek en geschreeuwd hehe fantastisch gevoel
Jawel :p maar het is wel een lekker gevoel om weer "vrij"te zijn hehequote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef Jumbooh het volgende:
Damn..![]()
En dat kon je niet toen je een relatie had dan? Dansen in de kamer? En schreeuwen..?![]()
FUBAR!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:18 schreef Grimm het volgende:
[..]
Jawel :p maar het is wel een lekker gevoel om weer "vrij"te zijn hehe
Eens. Ik leef inderdaad de laatste tijd op kortere termijn (< 1 jaar) dan eerst en ben nu nog niet bezig in relationele sfeer wat er daarna gebeurt. En dat bevalt me best.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:20 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Weet je wat nog het grootste voordeel heeft van single of bezet zijn?
Gewoon zijn en genieten van alles wat er is en niet overal een labeltje of toekomstbeeld achter willen plakken. Je bent gewoon bang alleen over te blijven en veel te veel met de toekomst bezig. Natuurlijk is single zijn af en toe saai, bezet zijn ook, uit eten gaan ook, uitgaan ook, fietsen ook en steppen ook. Zoek nieuwe uitdagingen op andere gebieden.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:20 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Weet je wat nog het grootste voordeel heeft van single of bezet zijn?
Gewoon zijn en genieten van alles wat er is en niet overal een labeltje of toekomstbeeld achter willen plakken. Je bent gewoon bang alleen over te blijven en veel te veel met de toekomst bezig. Natuurlijk is single zijn af en toe saai, bezet zijn ook, uit eten gaan ook, uitgaan ook, fietsen ook en steppen ook. Zoek nieuwe uitdagingen op andere gebieden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |