je moet gewoon meer investeren in alcoholquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de oorzaak is, waarmee ik dus niet zeg dat ik een 'lekker ding' ben. Maar'lelijk ben ik evenmin.
je ontneemt ze de kans Hollands next top "moadel" te worden....quote:
heb ik gedaan:quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:31 schreef Pheno het volgende:
je ontneemt ze de kans Hollands next top "moadel" te worden....
En als je het niet snapt, woordenboek: zoek op "flink"
Nog meer?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moet gewoon meer investeren in alcohol
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:32 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
heb ik gedaan:
sterk van karakter => ferm, vinnig
Niet alles zelf opdrinkenquote:
jij moet ook niet selectief doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:36 schreef Pheno het volgende:
flink (bn.)
1 fors, stevig van lichaamsbouw
2 groot van afmeting of hoeveelheid
3 sterk van karakter => ferm, vinnig; <=> slap
4 in hoge mate datgene zijnd wat genoemd wordt => aardig, behoorlijk, duchtig, goed, lelijk, mooi, ouderwets, sterk, stevig, terdege
Niet selectief doen
Oh ja, Belgiequote:Op woensdag 14 maart 2007 14:39 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij moet ook niet selectief doen![]()
als ik had willen zeggen dat ze zwaarder wogen dan gemiddeld, had ik wel stevig, of dik gebruikt
je zegt toch niet aan iemand dat hij er "flink" uitziet![]()
En dat in 1 topicquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef Plato1980 het volgende:
We zijn nu alweer volledig off topic.![]()
tja ....quote:
plato, vind je single zijn leuk ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef Plato1980 het volgende:
We zijn nu alweer volledig off topic.![]()
Ik zou het graag anders zien, maar het gaat ondanks die singlestatus eigenlijk wel goed met me de laatste tijd. Het speelt niet meer zo als twee/drie jaar geleden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:42 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
plato, vind je single zijn leuk ?![]()
De liefde voor de partij heeft de overhand genomen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het graag anders zien, maar het gaat ondanks die singlestatus eigenlijk wel goed met me de laatste tijd. Het speelt niet meer zo als twee/drie jaar geleden.![]()
Ambtenaren zijn emotieloosquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
De liefde voor de partij heeft de overhand genomen?
Er wordt hier inderdaad nooit gelachen.quote:
Oke. Dat moet je natuurlijk ook helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:27 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Gelukkig maakt liefde een beetje blind.
@ Nozem: allebei.![]()
Mijn vrienden doen niet vaak dingen zonder hun partner erbij nee, we hebben een grote groep en gaan altijd samen stappen en dingen doen, eerst waren we 6 stelletjes, nu zijn het 5 stellletjes en ik.. Ex heeft ook een nieuwe vriendin. (hij zit in dezelfde vriendengroep) En ik ben ook nog eens het jongst van allemaal dus zowat de enige die af en toe kansloos wil zuipen en feesten. (oké, dat wil ik elke dag..) Tijd voor nieuwe vrienden mischien! Gelukkig is het fok-forum er nog!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopen dat je iemand tegenkomt die ook z'n eigen dingen wil blijven doen, zodat je samen bent, maar ook vrijIdeaal
![]()
En hoe zit het met die vrienden? Doen ze alles samen als stel? Hebben zij geen behoefte om dingen apart te ondernemen? Ben blij dat ik m'n vrienden ook vaak zonder aanhang zie![]()
Ja! Ik ga wel mee hoor! In Amsterdam dan wel he?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik wil best een keer met je stappen hoor. Stappen met singles is gewoon veel leuker dan met stelletjes! Dat werd mij afgelopen zaterdag wel weer duidelijk :-)
Zo ben je dan ook wel weerquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:18 schreef VlaDje het volgende:
Ik biedt me bij deze aan voor een one night stand
Dat is uiteraard een uitstekende leeftijd om ervaring op te doenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Zo ben je dan ook wel weer![]()
Maar eeh, thanks but no thanks. Je bent zo jong als mijn broertje..
En ik bats zo lekker als Jamie oliver kan koken...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Zo ben je dan ook wel weer![]()
Maar eeh, thanks but no thanks. Je bent zo jong als mijn broertje..
Beide maar doen dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:55 schreef Jumbooh het volgende:
![]()
Als je net zo lekker kookt als Jamie Oliver batst, mag je wel een keer koken![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben alweer bijna 7 jaar single en geniet er nog elke dag van.
Vrijheid > Relatie
Maar niet zoveel vrijheid als ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een relatie en toch echt wel mn vrijheid hoor![]()
Mijn geboortestadquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:06 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ja! Ik ga wel mee hoor! In Amsterdam dan wel he?![]()
Geneukt met andere wijven heb ik al genoeg en is totaal boring, dus zie ik niet waar mn beperkingen liggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar niet zoveel vrijheid als ik![]()
Bevalt Maastricht nog steeds Joey?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geneukt met andere wijven heb ik al genoeg en is totaal boring, dus zie ik niet waar mn beperkingen liggen![]()
![]()
Ja totaal geen spijt van gehad... Jij bent klaar toch? Al baan gevonden?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bevalt Maastricht nog steeds Joey?![]()
Ja, ik werk sinds een paar maanden op een ministerie en dat bevalt tot nu toe uitstekend.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja totaal geen spijt van gehad... Jij bent klaar toch? Al baan gevonden?
Geen foto.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Meteen komt men in m'n fotoboek kijken hoe lelijk ik wel niet moet zijn.![]()
Ik ga zeker mijn eigen weg! Toen ik een relatie had was ik ook volkomen vrij, alleen dan mét vriendje. Ik ben absoluut geen type om aan iemand te gaan hangen en verwacht dat ook van degene waarmee ik een relatie heb. Maar dan kan het nog af en toe een beetje saai zijn.. Ik zou wel weer eens een keer tot over mijn oren verliefd willen zijn.. Heerlijk!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:48 schreef BitchCrew het volgende:
for ts en alle andere die wat melig lopen te doen omdat ze niemand hebben:
ik ben al half jaartje single, heb sindsdien paar korte relaties gehad en die mislukken altijd... ik kan het echt niet langer uithouden al een maand...
weet je waarom? omdat die personen geen eigen leven hebben, ze hebben niks intressants te doen, ze hangen aan u en zagen aan uw kop omdat je niet altijd wilt afspreken enz...
wake up! zoek je eigen weg op, maak uw eige leven, nie tot je iemand ontmoet waarvan je zijn levenstijl gaat overnemen!
Ik woon ook in Limburg, maar ben verliefd op Amsterdam! Ooit ga ik er wonen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn geboortestad![]()
![]()
Alleen mijn ouders meenden te moeten verhuizen naar Limburg![]()
Single zijn is leuk. Als het goed weer is ga ik Zaterdag winkelen. Amsterdam lijkt me wel weer eens leuk om te doenRekening plunderen en dan zie ik wel hoeveel ik uitgeef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:56 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ik woon ook in Limburg, maar ben verliefd op Amsterdam! Ooit ga ik er wonen.want bij ons.... in de jordaan.... zie je de jongens en die meiden dansen gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehehequote:Op donderdag 15 maart 2007 16:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Helaas, ik vond je zo'n leuk meisje!![]()
Valt dan meteen weer tegen he om een of andere reden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Helaas, ik vond je zo'n leuk meisje!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |