Misschien moet je jouw vriend eens voorstellen aan zijn vriendin, kunnen jullie gaan kwartetten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Hoezo als ik hem ineens niet wil. Hij heeft ook een vriendin. En ik ga idd proberen eerlijk te zijn.
Wat ik dus bedoelde is dat ik meer lust voor mijn vriend voel.
hot steaming "goedmaak sex" ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat als jullie het beide vertellen aan jullie partners dat er daarna met elkaar geneukt kan worden wanneer jullie maar willen.
Ik wil het iets anders zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:23 schreef MrSleep het volgende:
Je bent een smerige onbetrouwbare slet en je lijkt te dom om in te zien dat je nu nog gewoon bij je vriendje kunt blijven, omdat je zoveel van hem houdt. Vertel het hem maar en neem plaats achter het raam want dat is je enige juiste plaats
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:15 schreef erikkll het volgende:
* wacht op het volgende bericht dat ze seks met 'm heeft gehad
Thx voor je serieuze reactiequote:Op woensdag 21 maart 2007 13:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ach, dit soort reacties kun je op fok verwachten. Bijna de helft van alle mensen gaat wel eens vreemd, en precies de andere helft fokt, is zonder zonden, en kan zich derhalve zulke reacties veroorloven.![]()
Ik ben ook wel eens vreemdgegaan, eenmalig, en ik schaamde me kapot. Heb het nooit verteld: ik kon haar dat niet aandoen. De relatie ging kort daarop uit, mede omdat dat schuldgevoel meespeelde. Achteraf heb ik het ook nooit meer verteld: ik zie geen nut in het geven van een schop na.
Die eerste keer was al goed stom van je, maar kan gebeuren, soms ben je zwak. Natuurlijk, je kunt het op geilheid door drank gooien, da's makkelijk. Misschien had je je vriendje alweer te lang niet gezien, kan gebeuren als je elkaar niet zo vaak ziet. Maar dat je als je geil bent niet denkt: "oeh, dit weekend ga ik mn vriendje zo lekker pijpen dat ie tegen het plafond schiet, ik heb zo'n zin in m nu" doe je het met een ander. Als je echt stapelverliefd op je vriend bent, heb je helemaal geen behoefte aan anderen. Als je zoals jij zegt "altijd" aan m denkt, zou het zien van die andere piemel meteen ontnuchterend hebben gewerkt. Maar kennelijk was die liefde toch niet zo sterk als jij ons hier voorschetst, want er kwam ook een 2e keer.
En dat was echt fout. Meer kan ik er niet van maken. Je kunt dus nu:
a. kappen met die relatie,
b. het vertellen en hopen dat ie je nog wil,
of
c. nooit wat vertellen en leren leven met het schuldgevoel.
Dat had ik toch al gezegd man spuit11quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef Nosh het volgende:
Misschien ter overvloede, maar houd het enigzins beschaafd.
Die eensgezindheid hier is ontroerend, maar reacties als 'HOERRR' doen daar afbreuk aan.
Mag ik je adres, dan stuur ik alvast een rouw-kaartquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Thx voor je serieuze reactie
Ik geef ook niet de schuld aan de drank. Het was idd mijn eigen keuze. Ik vond het gewoon spannend denk ik. Ik heb ook nooit seks met een ander gehad.
Ik ga denk ik voor optie b, maar vind het heel moeilijk en vooral hoe ik het moet brengen.
Quatroquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat als jullie het beide vertellen aan jullie partners dat er daarna met elkaar geneukt kan worden wanneer jullie maar willen.
Ik ben wel vaker dan die 2 keer dronken geweestquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
dat doe je dus wel! want deze jongen voel je je niet tot aangetrokken!
dus straks bij een wildvreemde ook niet, tot je dronken wordt! en dan moet je weer een topic openen!
vrouwen
Jeezzzzquote:
Probeer te gaan huilen tijdens het vertellen, dat zou bij mij medelijden opwekken. Ja, ik weet het, ik ben zwakquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik geef ook niet de schuld aan de drank. Het was idd mijn eigen keuze. Ik vond het gewoon spannend denk ik. Ik heb ook nooit seks met een ander gehad.
Ik ga denk ik voor optie b, maar vind het heel moeilijk en vooral hoe ik het moet brengen.
Jeweets. we zijn al lang samen, en we houden van elkaar...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
En terecht dat je je dan kut voelt. Ik zou me denk ik non-stop kut voelen. Dat je respect voor hem hebt en hem de leukste vindt, pleit niet uit je gedrag. Je hebt em echt op de ergste manier vernedert. De kans zit er dik in dat je hem kwijtraakt. Als je echt respect voor hem hebt en hem de leukste vindt, dan vertel je het tegen hem. Ik vind dat je vriend beter verdient.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Onprettig is gewoon het woord dat ik gebruik. Het is ook egoistisch hoe ik dnek. Ik wil hem niet kwijt en ik wil daar niet weg. Alleen elke keer als hij dan weer lief tegen me is over de tel dan voel ik me kut.
Ik heb overigens wel heel veel respect voor hem, vind hem de leukste... Daar heb ik ook nooit aan getwijfeld.
Hahaquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hangt de leer van Clinton aan? Pijpen, beffen, vingeren en aftrekken is geen seks?
en dan gaan voor de afscheids wipquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:56 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Probeer te gaan huilen tijdens het vertellen, dat zou bij mij medelijden opwekken. Ja, ik weet het, ik ben zwak![]()
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n dweil verdient.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:56 schreef CarDani het volgende:
Hoe kom je er dan ineens bij om hem te pijpenDat vind ik zelf namelijk nogal een stuk verder gaan dan neuken.
Brief schrijven? Dan kun je het nog een paar keer doorlezen, goed nadenken of het duidelijk is wat je wilt vertellen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Maar wel nat he!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n dweil verdient.
dat is vrouwenlogika!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:56 schreef CarDani het volgende:
[..]
Jeezzzz![]()
Hoe kom je er dan ineens bij om hem te pijpenDat vind ik zelf namelijk nogal een stuk verder gaan dan neuken.
Nee. Was ook niet komisch bedoeld. Als jij neuken expliciet als seks betitelt, ben ik wel benieuwd onder welke noemer jij die andere handelingen schaart.quote:
En daarna lekker uitwringen.quote:
"maakt niet uit schatje, maar een beetje straf heb je wel verdiend. Niet piepen als ik je te hard neuk zometeen door, je hebt het verdiend"quote:
ramptoerismequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nog nooit een topic zo snel zien gaan over dit onderwerp.
Dan krijgt ze alsnog wat ze wil eigenlijk...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
"maakt niet uit schatje, maar een beetje straf heb je wel verdiend. Niet piepen als ik je te hard neuk zometeen door, je hebt het verdiend"
En dan achteraf:
"Nah, ik kan het je bij nader inzien toch niet vergeven. Doei"
(zo is ze tenminste alvast op het ergste voorbereid he)
Ik weet niet of hij het gaat zeggen. Na de eerste keer hadden we het er over gehad en zouden we het laten rusten. Ik zie hem vanavond weer maar weet niet of ik het er nog over wil hebben. En ik kan natuurlijk niet bewijzen dat ik dingen in de toekomst niet ga doen, ik kan het alleen maar niet doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:57 schreef mind_trick het volgende:
[..]
.
Effe een paar vragen, die huisgenoot heeft ook een vriendin. Gaat hij het tegen haar zeggen of houdt hij zijn mond? Ben jij van plan om het te zeggen?
Kun je met zekerheid zeggen dat het je geen derde keer overkomt? Zo ja, hoe ben je daarvan overtuigt? Ik bedoel je ziet je vriend in het weekend, weet niet wanneer dat gezamelijke etentje van jullie weer is.
Ik zal het inderdaad even op papier gaan zetten. En nee ik ga niet de relatie van mn huisgenoot proberen kapot te maken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Brief schrijven? Dan kun je het nog een paar keer doorlezen, goed nadenken of het duidelijk is wat je wilt vertellen.
Stuur dan trouwens ook een kopy naar de toekomstige ex van je huisgenoot.
Veel plezier vanavond, laat het bier maar staan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:02 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het gaat zeggen. Na de eerste keer hadden we het er over gehad en zouden we het laten rusten. Ik zie hem vanavond weer maar weet niet of ik het er nog over wil hebben. En ik kan natuurlijk niet bewijzen dat ik dingen in de toekomst niet ga doen, ik kan het alleen maar niet doen
Ik zie mijn vriend inderdaad dit weekend weer.
Ok dan betitel ik het misschien niet goed. Idd die andere handelingen zijn zeksuele handelingen. Met seks bedoelde ik, zoals jij prima begreep maar nu even van de domme speelt, penis in vagina.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Was ook niet komisch bedoeld. Als jij neuken expliciet als seks betitelt, ben ik wel benieuwd onder welke noemer jij die andere handelingen schaart.
als je die jongen gepijpt hebt en alles en dat niet meer wilt, dan is het er toch iets blijvend verandert in jullie relaties, dat zal problemen geven, dunkt me...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Hoezo als ik hem ineens niet wil. Hij heeft ook een vriendin. En ik ga idd proberen eerlijk te zijn.
Wat ik dus bedoelde is dat ik meer lust voor mijn vriend voel.
Hoezo rancuneus?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:05 schreef Rhanna het volgende:
Je bent echt een rancuneuze trut.
Overigens heb je het al geprobeerd kapot te maken door sex met haar vriend te hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:04 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik zal het inderdaad even op papier gaan zetten. En nee ik ga niet de relatie van mn huisgenoot proberen kapot te maken.
Maar bedankt voor je tip
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:05 schreef Rhanna het volgende:
Je bent echt een rancuneuze trut.
Weet je wel dat 'rancuneus' hier geen kloten mee te maken heeft?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
Dat je niet snapt wat je gedaan hebt. echt..![]()
Dude ik probeer dr te versierenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Weet je wel dat 'rancuneus' hier geen kloten mee te maken heeft?
Dat komt wel als je de volgende keer zonder deze huisgenoot gaat eten en een van zijn vrienden gooit er een flesje wijn tegenaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:42 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Het is iig wat anders dan ik me door elke willekeurige jongen laat beffen en betasten
Hoe langer je wacht met vertellen, hoe meer pijn het hem zal doen als je het hem uiteindelijk vertelt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:02 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het gaat zeggen. Na de eerste keer hadden we het er over gehad en zouden we het laten rusten. Ik zie hem vanavond weer maar weet niet of ik het er nog over wil hebben. En ik kan natuurlijk niet bewijzen dat ik dingen in de toekomst niet ga doen, ik kan het alleen maar niet doen
Ik zie mijn vriend inderdaad dit weekend weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |