... ik kan je 1 ding vertellen; 'what comes around, goes around', dat zul je denk ik nog wel ervaren...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik bang ben. Bang om hem kwijt te raken en bang om meer kwijt te raken
Nee, je las niet goed. Haar hoofd zat ergens anders.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef CoolGuy het volgende:
[...]
En bij elke seconde en handeling die daarna volgde, moet je toch ook met je hoofd bij je relatie/vriend zijn geweest?
Een soortgelijke actie met zo'n drie maanden verzwijging erna heeft mij in ieder geval flink gebroken een paar jaar terug. Vandaar dat ik ook weinig begrip kan opbrengen voor TS' egocentrische geleuter.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Maar je houdt dus niet van je vriend ?
Het doet je niks dat jouw acties hem tot in z'n ziel zullen raken ?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef CoolGuy het volgende:
niet boeiend verhaal
Daarnaast, de vraag die blijkbaar nog niemand gesteld heeft...heb je geslikt of heeft ie over je heen gespoten of heeft ie maar in t wilde weg ergens heen gekwakt?![]()
Ik dnek dat dat besef komt wanneer ik het ga vertellen. Het is nu gewoon ook moeilijk om in te schatten wat er gaat gebeuren.Maar ik ga het wel proberen te vertellen. Ik schrijf het straks op en dan probeer ik het te bespreken als hij me belt vanaaf. Maar is er niemand die in deze situatie heeft gestaan. In mijn schoenen? Of in zijn schoienen en het vergeven heeft?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou jij nu niet eens moeten gaan beseffen wat jij hem hebt aangedaan meerdere keren. Hoe hij zich voelt en hoe jullie hier inzitten in plaats van ik ik ik en moi
1) Vanavond naar de kroeg.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik bang ben. Bang om hem kwijt te raken en bang om meer kwijt te raken
Je hebt het gewoon verpijpt meid.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:28 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik dnek dat dat besef komt wanneer ik het ga vertellen. Het is nu gewoon ook moeilijk om in te schatten wat er gaat gebeuren.Maar ik ga het wel proberen te vertellen. Ik schrijf het straks op en dan probeer ik het te bespreken als hij me belt vanaaf. Maar is er niemand die in deze situatie heeft gestaan. In mijn schoenen? Of in zijn schoienen en het vergeven heeft?
Ja. Ehm.quote:
als mijn vriendin niet eerlijk is tegen mij kan ze optyfen, als ze vreemdgaan (ook zoenen)quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:28 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik dnek dat dat besef komt wanneer ik het ga vertellen. Het is nu gewoon ook moeilijk om in te schatten wat er gaat gebeuren.Maar ik ga het wel proberen te vertellen. Ik schrijf het straks op en dan probeer ik het te bespreken als hij me belt vanaaf. Maar is er niemand die in deze situatie heeft gestaan. In mijn schoenen? Of in zijn schoienen en het vergeven heeft?
Zelfmoord is geen oplossing thoughquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:30 schreef Jodocus1 het volgende:
Ik heb haar wel vergeven: Met rattengif
Nja stiekem wil ik het ook wel weten natuurlijk. weet alleen niet waarom, maar ik zit even ergens anders met mijn hoofdquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Ehm.Vind ik dan weer boeiend om te weten.
en jullie ook, stelletje schijnheilige kuttekoppen!!
Ik hou van hem daar twijfel ik niet over. Maar is het zo raar dat ik het eng vind als hij zegt dat ik daar niet kan blijven? Het is een groot studentenhuis. Het is niet zo dat we op elkaars lip zitten. En waar moet ik naartoe? Ik heb niet in 2 seconden een nieuwe kamer en zeker niet zo 1 als ik nu heb.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:25 schreef Angst het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat je vriend dit leuk gaat vinden
denk even goed na hoe belangrijk je wat vind en wat je wil
hoe zou je het vinden als je vriend zegt, ja ik ben vreemdgegaan met dat wijf met die dikke TIETEN in mijn huis, het zal NOOIT meer gebeuren hoor, maar ik wil met haar in huis wonen en af en toe bij haar op de kamer slapen want ik vind d'r zo AARDIG
snapje echt niet hoe je overkomt??????
voor je relatie heb je een fout gemaakt, om die goed te maken zal je offers moeten maken
wil je dan niet, dan is het pech, en dan ben je fout bezig, fouten maken altijd, geen offers willen maken betekend geen relatie
volgens mij geef je toch echt geen fuck om je vrienddenk ff voor jezelf na of je van hem houdt of niet
als je niet van hem houdt kan je het immers net zo goed uitmaken of hem misbruiken of weet ik veel wat, wil je kinderen van hem dan moet je offers maken...
iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:11 schreef GateWayX het volgende:
Het verhaal is voor mij iets te gedetailleerd (kwa sexuele handelingen) geschreven om serieus "genomen" te worden.
Brief schrijven, goed doorlezen en dan verbranden, geen seksuele handelingen meer met huisgenoot en vrolijk verder gaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:58 schreef Sport_Life het volgende:
Brief schrijven? Dan kun je het nog een paar keer doorlezen, goed nadenken of het duidelijk is wat je wilt vertellen.
Stuur dan trouwens ook een kopy naar de toekomstige ex van je huisgenoot.
Klinkt alsof je een excuus zoekt om er te blijven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:32 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik hou van hem daar twijfel ik niet over. Maar is het zo raar dat ik het eng vind als hij zegt dat ik daar niet kan blijven? Het is een groot studentenhuis. Het is niet zo dat we op elkaars lip zitten. En waar moet ik naartoe? Ik heb niet in 2 seconden een nieuwe kamer en zeker niet zo 1 als ik nu heb.
dat laatste het gaat om de intentie (maar ik moet rennen heb haastquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:32 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik hou van hem daar twijfel ik niet over. Maar is het zo raar dat ik het eng vind als hij zegt dat ik daar niet kan blijven? Het is een groot studentenhuis. Het is niet zo dat we op elkaars lip zitten. En waar moet ik naartoe? Ik heb niet in 2 seconden een nieuwe kamer en zeker niet zo 1 als ik nu heb.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ik me nou afvraag he. Ja, ik ga hier serieus op in![]()
Je zit daar op die bank, de eerste keer heb ik het over, en die jongen zit daar ook, en hij maakt avances. Jij gaat daar in mee. Toen hij zijn hand op je been plaatste moesten jouw gedachten toch al direct naar je relatie zijn gegaan? En bij elke seconde en handeling die daarna volgde, moet je toch ook met je hoofd bij je relatie/vriend zijn geweest?
Hetzelfde geldt voor het 2e incident, waarbij dat nog eens versterkt zou moeten worden door de gedachte dat je al een keer de fout in bent gegaan. Ik snap niet hoe je dan voor jezelf recht kunt praten dat je van je vriend houdt etc etc. Dat is dan toch gewoon klinkklare bullshit?
Daarnaast, dat hele gezeik over die alcohol is ook bullshit. Het is niet zo dat je gedachten worden uitgeschakeld op het moment dat je alcohol hebt gehad. Je weet nog steeds dat je een relatie hebt op dat moment lijkt mij zo.
Daarnaast, de vraag die blijkbaar nog niemand gesteld heeft...heb je geslikt of heeft ie over je heen gespoten of heeft ie maar in t wilde weg ergens heen gekwakt?![]()
Dat vraag ik me dus af. Ik spreek hem vanavond, maar kan hem pas vrijdagavond zien. Dus dan zou ik nu niets moeten zeggen. Maar ik kan me voorstellen dat hij dan nog bozer wordt omdat ik dan al die tijd gedaan heb alsof er niets gebeurd is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:30 schreef opgebaarde het volgende:
Als je het hem gaat vertellen, doe dat dan niet over de telefoon maar gewoon onder 4 ogen, communiceert stukken beter.
Tijdens een goede pijpbeurt bijvoorbeeld is [het vriendje] vast een stuk vergevingsgezinder.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:30 schreef opgebaarde het volgende:
Als je het hem gaat vertellen, doe dat dan niet over de telefoon maar gewoon onder 4 ogen, communiceert stukken beter.
ik heb haar vergeven met rattegif. Geen zelfmoord, gek. Ik hou veel te veel van mezelf en zal zelfmoord ook nooit aanmoedigen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zelfmoord is geen oplossing though
Partner in Crime!! Je leeft weer!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
Daarnaast ben je gewoon een slet en verdiend je vriend jou niet, maar goed dat is mijn mening.
Als je nou werkelijk houdt van die jongen en je vindt hem leuker en liever en aardiger en al die andere crap die je waagt in je mond te nemen (dezelfde mond waar die andere piemel in gezeten heeft, trouwens), dan zeg je het recht voor zn raap en onderga je de dump-actie die je vriend vervolgens doet alsof je nog enig greintje zelfrespect hebt.
Ow, en kom maar weer met je oneliners op mijn commentaar waaruit blijkt dat je niks anders dan een egoistisch sletje bent, i`m looking forward to it![]()
En nu willen we weten of je het gevreten heb of over je heen laten komenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Ik spreek hem vanavond, maar kan hem pas vrijdagavond zien. Dus dan zou ik nu niets moeten zeggen. Maar ik kan me voorstellen dat hij dan nog bozer wordt omdat ik dan al die tijd gedaan heb alsof er niets gebeurd is.
Ze negeert mensen die eerlijk zijn. Dus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
Daarnaast ben je gewoon een slet en verdiend je vriend jou niet, maar goed dat is mijn mening.
Als je nou werkelijk houdt van die jongen en je vindt hem leuker en liever en aardiger en al die andere crap die je waagt in je mond te nemen (dezelfde mond waar die andere piemel in gezeten heeft, trouwens), dan zeg je het recht voor zn raap en onderga je de dump-actie die je vriend vervolgens doet alsof je nog enig greintje zelfrespect hebt.
Ow, en kom maar weer met je oneliners op mijn commentaar waaruit blijkt dat je niks anders dan een egoistisch sletje bent, i`m looking forward to it![]()
Heb jij dat ook altijd?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tijdens een goede pijpbeurt bijvoorbeeld is [het vriendje] vast een stuk vergevingsgezinder.
I'm with stupid ^ (eigenlijk met mezelf dus, want ik was de eerste die die vraag steldequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En nu willen we weten of je het gevreten heb of over je heen laten komen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
I'm with stupid ^ (eigenlijk met mezelf dus, want ik was de eerste die die vraag stelde)
Ja, maar ze reageerde niet,quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
I'm with stupid ^ (eigenlijk met mezelf dus, want ik was de eerste die die vraag stelde)
Knipperlichten heb ik (te) vaak vergeven en weer opgestart. Met vreemdgaan heb ik (van geen van beide kanten) ervaring gelukkig.quote:[b]
..........Maar ik ga het wel proberen te vertellen. Ik schrijf het straks op en dan probeer ik het te bespreken als hij me belt vanaaf. Maar is er niemand die in deze situatie heeft gestaan. In mijn schoenen? Of in zijn schoienen en het vergeven heeft?
Als je een beetje respect hebt ga je vanavond naar hém toe en laat je hem niet ook nog een keer naar jou toe komen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Ik spreek hem vanavond, maar kan hem pas vrijdagavond zien. Dus dan zou ik nu niets moeten zeggen. Maar ik kan me voorstellen dat hij dan nog bozer wordt omdat ik dan al die tijd gedaan heb alsof er niets gebeurd is.
Tevens kan ik je aanraden om te zeggen: Ik heb hem oraal bevredigd, IPV ik heb zijn stok geslobberd of ik heb hem gepijpt o i dquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:08 schreef Cheiron het volgende:
Inderdaad, maak het maar uit en geef die jongen zn vrijheid terug. Als een paar glazen alcohol er al voor zorgen dat je de meest dichtbij zijnde man gaat aftrekken en pijpen lijkt het mij dat je huidige vriend wel wat beters verdient.
Moreel laakbaar.
"Ja maar hallo dan is m'n OV niet geldig !"quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:40 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Als je een beetje respect hebt ga je vanavond naar hém toe en laat je hem niet ook nog een keer naar jou toe komen.
Jezus zeg wat kan ik hier kwaad over worden. En dat door een stom internetforum
Ja, want als je dat doet klinkt het een stuk minder erg dan dat je gewoon zegt "ik heb em gepijpt" ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tevens kan ik je aanraden om te zeggen: Ik heb hem oraal bevredigd, IPV ik heb zijn stok geslobberd of ik heb hem gepijpt o i d![]()
Oh, dus jij vind het prima als je vriendin andere jongens pijpt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:42 schreef JangoFett het volgende:
toch vind ik het aantal hypocriete mensen hier fascinerend hoog
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:42 schreef Rhanna het volgende:
Je had natuurlijk ook gewoon een vibrator kunnen kopen en je daarmee vermaken.
Klopt , is de enige manierquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:40 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Als je een beetje respect hebt ga je vanavond naar hém toe en laat je hem niet ook nog een keer naar jou toe komen.
........
mensen moet dingen vaak niet zo zwart wit zien. oordelen te hard. maken ts gelijk voor vanalles en nog wat uit terwijl het zelf allemaal heilige boontjes zijn. dat is mijn punt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:43 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Oh, dus jij vind het prima als je vriendin andere jongens pijpt.
Staat genoteerd !
Of ze snapt de vraag niet,quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want als je dat doet klinkt het een stuk minder erg dan dat je gewoon zegt "ik heb em gepijpt" ook![]()
TS, godverredomme, heb je nou geslikt of heb je over je heen laten spuiten?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |