abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 14:26:45 #251
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_47510150
Wat ik me nou afvraag he. Ja, ik ga hier serieus op in

Je zit daar op die bank, de eerste keer heb ik het over, en die jongen zit daar ook, en hij maakt avances. Jij gaat daar in mee. Toen hij zijn hand op je been plaatste moesten jouw gedachten toch al direct naar je relatie zijn gegaan? En bij elke seconde en handeling die daarna volgde, moet je toch ook met je hoofd bij je relatie/vriend zijn geweest?

Hetzelfde geldt voor het 2e incident, waarbij dat nog eens versterkt zou moeten worden door de gedachte dat je al een keer de fout in bent gegaan. Ik snap niet hoe je dan voor jezelf recht kunt praten dat je van je vriend houdt etc etc. Dat is dan toch gewoon klinkklare bullshit?

Daarnaast, dat hele gezeik over die alcohol is ook bullshit. Het is niet zo dat je gedachten worden uitgeschakeld op het moment dat je alcohol hebt gehad. Je weet nog steeds dat je een relatie hebt op dat moment lijkt mij zo.

Daarnaast, de vraag die blijkbaar nog niemand gesteld heeft...heb je geslikt of heeft ie over je heen gespoten of heeft ie maar in t wilde weg ergens heen gekwakt?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_47510158
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef Kleinie87 het volgende:

[..]

Misschien omdat ik bang ben. Bang om hem kwijt te raken en bang om meer kwijt te raken
... ik kan je 1 ding vertellen; 'what comes around, goes around', dat zul je denk ik nog wel ervaren...
pi_47510190
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef CoolGuy het volgende:
[...]
En bij elke seconde en handeling die daarna volgde, moet je toch ook met je hoofd bij je relatie/vriend zijn geweest?
Nee, je las niet goed. Haar hoofd zat ergens anders.

woensdag 21 maart 2007 @ 14:28:13 #254
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_47510198
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:25 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Maar je houdt dus niet van je vriend ?

Het doet je niks dat jouw acties hem tot in z'n ziel zullen raken ?
Een soortgelijke actie met zo'n drie maanden verzwijging erna heeft mij in ieder geval flink gebroken een paar jaar terug. Vandaar dat ik ook weinig begrip kan opbrengen voor TS' egocentrische geleuter.
pi_47510207
quote:
niet boeiend verhaal

Daarnaast, de vraag die blijkbaar nog niemand gesteld heeft...heb je geslikt of heeft ie over je heen gespoten of heeft ie maar in t wilde weg ergens heen gekwakt?
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:28:40 #256
174050 Kleinie87
Klein en lief
pi_47510215
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zou jij nu niet eens moeten gaan beseffen wat jij hem hebt aangedaan meerdere keren. Hoe hij zich voelt en hoe jullie hier inzitten in plaats van ik ik ik en moi
Ik dnek dat dat besef komt wanneer ik het ga vertellen. Het is nu gewoon ook moeilijk om in te schatten wat er gaat gebeuren.Maar ik ga het wel proberen te vertellen. Ik schrijf het straks op en dan probeer ik het te bespreken als hij me belt vanaaf. Maar is er niemand die in deze situatie heeft gestaan. In mijn schoenen? Of in zijn schoienen en het vergeven heeft?
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:28:58 #257
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_47510227
Ik zou trouwens wel eens de reactie van mijn vriendin willen zien als iemand een hand op haar been legt. Ik geloof dat ik al kan raden.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:29:06 #258
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_47510231
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef Kleinie87 het volgende:

[..]

Misschien omdat ik bang ben. Bang om hem kwijt te raken en bang om meer kwijt te raken
1) Vanavond naar de kroeg.
2) Zuipen tot je erbij neervalt
3) Geyle neuqseks, beffen, pijpen en meer van al dat.
4) Nog even wat zuipen
5) Vriendje bellen en vertellen
6) Langsgaan bij vriendje
7) Geyle neuqseks, beffen, pijpen en meer van al dat.
8) Klaar

pi_47510242
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:28 schreef Kleinie87 het volgende:

[..]

Ik dnek dat dat besef komt wanneer ik het ga vertellen. Het is nu gewoon ook moeilijk om in te schatten wat er gaat gebeuren.Maar ik ga het wel proberen te vertellen. Ik schrijf het straks op en dan probeer ik het te bespreken als hij me belt vanaaf. Maar is er niemand die in deze situatie heeft gestaan. In mijn schoenen? Of in zijn schoienen en het vergeven heeft?
Je hebt het gewoon verpijpt meid.
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 14:29:48 #260
16180 crew  CoolGuy
pi_47510258
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:28 schreef Cageon het volgende:

[..]

Ja. Ehm. Vind ik dan weer boeiend om te weten.

en jullie ook, stelletje schijnheilige kuttekoppen!!
pi_47510265
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:28 schreef Kleinie87 het volgende:

[..]

als mijn vriendin niet eerlijk is tegen mij kan ze optyfen, als ze vreemdgaan (ook zoenen)
mag ze ook een ander zoeken. Het is alles of niets, als mijn vertrouwen gekrenkt is dan wordt dat niet veel meer.
pi_47510277
Ik heb haar wel vergeven: Met rattengif
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_47510282
Als je het hem gaat vertellen, doe dat dan niet over de telefoon maar gewoon onder 4 ogen, communiceert stukken beter.
pi_47510301
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:30 schreef Jodocus1 het volgende:
Ik heb haar wel vergeven: Met rattengif
Zelfmoord is geen oplossing though
pi_47510302
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja. Ehm. Vind ik dan weer boeiend om te weten.

en jullie ook, stelletje schijnheilige kuttekoppen!!
Nja stiekem wil ik het ook wel weten natuurlijk. weet alleen niet waarom, maar ik zit even ergens anders met mijn hoofd
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:32:25 #266
174050 Kleinie87
Klein en lief
pi_47510347
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:25 schreef Angst het volgende:

[..]

ik kan me niet voorstellen dat je vriend dit leuk gaat vinden
denk even goed na hoe belangrijk je wat vind en wat je wil

hoe zou je het vinden als je vriend zegt, ja ik ben vreemdgegaan met dat wijf met die dikke TIETEN in mijn huis, het zal NOOIT meer gebeuren hoor, maar ik wil met haar in huis wonen en af en toe bij haar op de kamer slapen want ik vind d'r zo AARDIG

snapje echt niet hoe je overkomt??????

voor je relatie heb je een fout gemaakt, om die goed te maken zal je offers moeten maken

wil je dan niet, dan is het pech, en dan ben je fout bezig, fouten maken altijd, geen offers willen maken betekend geen relatie

volgens mij geef je toch echt geen fuck om je vriend denk ff voor jezelf na of je van hem houdt of niet

als je niet van hem houdt kan je het immers net zo goed uitmaken of hem misbruiken of weet ik veel wat, wil je kinderen van hem dan moet je offers maken...
Ik hou van hem daar twijfel ik niet over. Maar is het zo raar dat ik het eng vind als hij zegt dat ik daar niet kan blijven? Het is een groot studentenhuis. Het is niet zo dat we op elkaars lip zitten. En waar moet ik naartoe? Ik heb niet in 2 seconden een nieuwe kamer en zeker niet zo 1 als ik nu heb.
pi_47510364
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:11 schreef GateWayX het volgende:
Het verhaal is voor mij iets te gedetailleerd (kwa sexuele handelingen) geschreven om serieus "genomen" te worden.
idd
kan de TS ms nog iets meer specificaties geven inzake het gepepen doende dan wel gebeven wordende?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 14:33:07 #268
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_47510368
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:58 schreef Sport_Life het volgende:
Brief schrijven? Dan kun je het nog een paar keer doorlezen, goed nadenken of het duidelijk is wat je wilt vertellen.

Stuur dan trouwens ook een kopy naar de toekomstige ex van je huisgenoot.
Brief schrijven, goed doorlezen en dan verbranden, geen seksuele handelingen meer met huisgenoot en vrolijk verder gaan.

Die relatie met je huidige vriendje zal toch geen stand houden en dan hoeft hij ook niet te weten wat je allemaal achter zijn rug hebt uitgespookt. Die kennis is alleen maar pijnlijk en vooral nutteloos voor hem.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_47510382
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:32 schreef Kleinie87 het volgende:

[..]

Ik hou van hem daar twijfel ik niet over. Maar is het zo raar dat ik het eng vind als hij zegt dat ik daar niet kan blijven? Het is een groot studentenhuis. Het is niet zo dat we op elkaars lip zitten. En waar moet ik naartoe? Ik heb niet in 2 seconden een nieuwe kamer en zeker niet zo 1 als ik nu heb.
Klinkt alsof je een excuus zoekt om er te blijven.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:34:41 #270
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_47510431
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:32 schreef Kleinie87 het volgende:

[..]

dat laatste het gaat om de intentie (maar ik moet rennen heb haast dus ff kort). als je vriend maar laat zien dat je bereid bent om offers te maken je hoeft niet gelijk weg te rennen daar
snapje?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_47510448
quote:
Wat ik me nou afvraag he. Ja, ik ga hier serieus op in

Je zit daar op die bank, de eerste keer heb ik het over, en die jongen zit daar ook, en hij maakt avances. Jij gaat daar in mee. Toen hij zijn hand op je been plaatste moesten jouw gedachten toch al direct naar je relatie zijn gegaan? En bij elke seconde en handeling die daarna volgde, moet je toch ook met je hoofd bij je relatie/vriend zijn geweest?

Hetzelfde geldt voor het 2e incident, waarbij dat nog eens versterkt zou moeten worden door de gedachte dat je al een keer de fout in bent gegaan. Ik snap niet hoe je dan voor jezelf recht kunt praten dat je van je vriend houdt etc etc. Dat is dan toch gewoon klinkklare bullshit?

Daarnaast, dat hele gezeik over die alcohol is ook bullshit. Het is niet zo dat je gedachten worden uitgeschakeld op het moment dat je alcohol hebt gehad. Je weet nog steeds dat je een relatie hebt op dat moment lijkt mij zo.

Wat hij zegt
Daarnaast ben je gewoon een slet en verdiend je vriend jou niet, maar goed dat is mijn mening.
Als je nou werkelijk houdt van die jongen en je vindt hem leuker en liever en aardiger en al die andere crap die je waagt in je mond te nemen (dezelfde mond waar die andere piemel in gezeten heeft, trouwens ), dan zeg je het recht voor zn raap en onderga je de dump-actie die je vriend vervolgens doet alsof je nog enig greintje zelfrespect hebt.

Ow, en kom maar weer met je oneliners op mijn commentaar waaruit blijkt dat je niks anders dan een egoistisch sletje bent, i`m looking forward to it
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:35:47 #272
174050 Kleinie87
Klein en lief
pi_47510456
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:30 schreef opgebaarde het volgende:
Als je het hem gaat vertellen, doe dat dan niet over de telefoon maar gewoon onder 4 ogen, communiceert stukken beter.
Dat vraag ik me dus af. Ik spreek hem vanavond, maar kan hem pas vrijdagavond zien. Dus dan zou ik nu niets moeten zeggen. Maar ik kan me voorstellen dat hij dan nog bozer wordt omdat ik dan al die tijd gedaan heb alsof er niets gebeurd is.
pi_47510479
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:30 schreef opgebaarde het volgende:
Tijdens een goede pijpbeurt bijvoorbeeld is [het vriendje] vast een stuk vergevingsgezinder.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_47510480
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zelfmoord is geen oplossing though
ik heb haar vergeven met rattegif. Geen zelfmoord, gek. Ik hou veel te veel van mezelf en zal zelfmoord ook nooit aanmoedigen.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 14:36:35 #275
16180 crew  CoolGuy
pi_47510490
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat hij zegt
Daarnaast ben je gewoon een slet en verdiend je vriend jou niet, maar goed dat is mijn mening.
Als je nou werkelijk houdt van die jongen en je vindt hem leuker en liever en aardiger en al die andere crap die je waagt in je mond te nemen (dezelfde mond waar die andere piemel in gezeten heeft, trouwens ), dan zeg je het recht voor zn raap en onderga je de dump-actie die je vriend vervolgens doet alsof je nog enig greintje zelfrespect hebt.

Ow, en kom maar weer met je oneliners op mijn commentaar waaruit blijkt dat je niks anders dan een egoistisch sletje bent, i`m looking forward to it
Partner in Crime!! Je leeft weer!!
pi_47510491
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Kleinie87 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af. Ik spreek hem vanavond, maar kan hem pas vrijdagavond zien. Dus dan zou ik nu niets moeten zeggen. Maar ik kan me voorstellen dat hij dan nog bozer wordt omdat ik dan al die tijd gedaan heb alsof er niets gebeurd is.
En nu willen we weten of je het gevreten heb of over je heen laten komen
pi_47510493
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat hij zegt

Ze negeert mensen die eerlijk zijn. Dus.
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 14:37:42 #278
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_47510524
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tijdens een goede pijpbeurt bijvoorbeeld is [het vriendje] vast een stuk vergevingsgezinder.
Heb jij dat ook altijd?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 14:37:49 #279
16180 crew  CoolGuy
pi_47510530
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:36 schreef VlaDje het volgende:

[..]

En nu willen we weten of je het gevreten heb of over je heen laten komen
I'm with stupid ^ (eigenlijk met mezelf dus, want ik was de eerste die die vraag stelde )
pi_47510549
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

I'm with stupid ^ (eigenlijk met mezelf dus, want ik was de eerste die die vraag stelde )
pi_47510561
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar ze reageerde niet,

Dus ik maakte het vervolg ff
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:38:31 #282
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_47510562
quote:
[b]
..........Maar ik ga het wel proberen te vertellen. Ik schrijf het straks op en dan probeer ik het te bespreken als hij me belt vanaaf. Maar is er niemand die in deze situatie heeft gestaan. In mijn schoenen? Of in zijn schoienen en het vergeven heeft?
Knipperlichten heb ik (te) vaak vergeven en weer opgestart. Met vreemdgaan heb ik (van geen van beide kanten) ervaring gelukkig.

Wel met telefoon gesprekken en zware onderwerpen, dat gaat niet samen
Dus gewoon ff kiezen op elkaar, faken dat je OK bent en komend weekend direct IRL dit vertellen.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:38:46 #283
159067 NTCE
[Vietnam veteraan]
pi_47510570
wat een kutwijf ben jij.
long dark curly hair with a smooth face, crystal blue eyes and a stunning body, yep thats my girl.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:38:58 #284
2964 Armageddon
pi_47510577
Opgelost! Slotje!
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:40:27 #285
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_47510632
quote:

[..]

Als je een beetje respect hebt ga je vanavond naar hém toe en laat je hem niet ook nog een keer naar jou toe komen.

Jezus zeg wat kan ik hier kwaad over worden. En dat door een stom internetforum
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_47510668
quote:

[..]

Tevens kan ik je aanraden om te zeggen: Ik heb hem oraal bevredigd, IPV ik heb zijn stok geslobberd of ik heb hem gepijpt o i d
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:42:09 #287
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47510693
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:08 schreef Cheiron het volgende:
Inderdaad, maak het maar uit en geef die jongen zn vrijheid terug. Als een paar glazen alcohol er al voor zorgen dat je de meest dichtbij zijnde man gaat aftrekken en pijpen lijkt het mij dat je huidige vriend wel wat beters verdient.

Moreel laakbaar.
Wat jij zegt.

Uitmaken en ik vind je een onwijze slet dat je tot 2 (!) keer toe vreemd gaat. Alcohol vind ik geen excuus
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_47510703
toch vind ik het aantal hypocriete mensen hier fascinerend hoog
pi_47510704
Je had natuurlijk ook gewoon een vibrator kunnen kopen en je daarmee vermaken.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:42:27 #290
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_47510707
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:40 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

Als je een beetje respect hebt ga je vanavond naar hém toe en laat je hem niet ook nog een keer naar jou toe komen.

Jezus zeg wat kan ik hier kwaad over worden. En dat door een stom internetforum
"Ja maar hallo dan is m'n OV niet geldig !"
zzz
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 14:43:09 #291
16180 crew  CoolGuy
pi_47510728
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Tevens kan ik je aanraden om te zeggen: Ik heb hem oraal bevredigd, IPV ik heb zijn stok geslobberd of ik heb hem gepijpt o i d
Ja, want als je dat doet klinkt het een stuk minder erg dan dat je gewoon zegt "ik heb em gepijpt" ook

TS, godverredomme, heb je nou geslikt of heb je over je heen laten spuiten?

woensdag 21 maart 2007 @ 14:43:16 #292
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_47510733
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:42 schreef JangoFett het volgende:
toch vind ik het aantal hypocriete mensen hier fascinerend hoog
Oh, dus jij vind het prima als je vriendin andere jongens pijpt.
Staat genoteerd !
zzz
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:43:39 #293
2964 Armageddon
pi_47510744
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:42 schreef Rhanna het volgende:
Je had natuurlijk ook gewoon een vibrator kunnen kopen en je daarmee vermaken.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:44:55 #294
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_47510783
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:40 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

........
Klopt , is de enige manier
1) IRL
2) bij hem thuis, dan hoeft hij tenminste niet met een k gevoel in zijn donder nog te reizen na afloop
pi_47510787
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:43 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Oh, dus jij vind het prima als je vriendin andere jongens pijpt.
Staat genoteerd !
mensen moet dingen vaak niet zo zwart wit zien. oordelen te hard. maken ts gelijk voor vanalles en nog wat uit terwijl het zelf allemaal heilige boontjes zijn. dat is mijn punt.
pi_47510798
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, want als je dat doet klinkt het een stuk minder erg dan dat je gewoon zegt "ik heb em gepijpt" ook

TS, godverredomme, heb je nou geslikt of heb je over je heen laten spuiten?

Of ze snapt de vraag niet,

Of je wordt genegeerd
pi_47510803
Heeft iemand ondertussen al uitgezocht wat het originele account van TS is?
Scheren is voor schapen!
pi_47510832
Dat vroeg ik me ook al af.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:46:25 #299
174050 Kleinie87
Klein en lief
pi_47510850
Ik denk er nog even over na en wacht het telefoongesprek wel af... Ik ga
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 14:46:39 #300
16180 crew  CoolGuy
pi_47510862