Probeer anders de TS, die gaat na een wijntje al plat.quote:
Waarom gebruik je woorden die je niet kent?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:05 schreef Rhanna het volgende:
Je bent echt een rancuneuze trut.
Je lijkt me nou niet echt iemand die het beste voor heeft met je vriendjequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:09 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je woorden die je niet kent?
ran·cu·neus (bn.)
1 vol rancune => haatdragend
alcohol gaat makkelijker, dat is in ieder geval wat je van dit topic leertquote:
Heb je er niet meer over gesproken met de huisgenoot, na de tweede keer? Hoe lang heb jij een relatie en hoe lang heeft hij een relatie?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:02 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het gaat zeggen. Na de eerste keer hadden we het er over gehad en zouden we het laten rusten. Ik zie hem vanavond weer maar weet niet of ik het er nog over wil hebben. En ik kan natuurlijk niet bewijzen dat ik dingen in de toekomst niet ga doen, ik kan het alleen maar niet doen
Ik zie mijn vriend inderdaad dit weekend weer.
Waarom had je opeens een pik in je mond?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:09 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je woorden die je niet kent?
ran·cu·neus (bn.)
1 vol rancune => haatdragend
Viezerd!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef desiredbard het volgende:
Kleinie...zet eens effe een PM box op
dacht dat vrouwen altijd ja en amen wouden horen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
alcohol gaat makkelijker, dat is in ieder geval wat je van dit topic leert
Voor mij zal de relatie met huisgenoot niet veel veranderen. Ik vind het een aardige jongen en het is niet zo dat ik hem leuk vind als ik hem zie lopen. Ik wil niet verhuizen omdat ik het daar heel leuk heb en het gezellig is met de mensen die er wonen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef Angst het volgende:
[..]
als je die jongen gepijpt hebt en alles en dat niet meer wilt, dan is het er toch iets blijvend verandert in jullie relaties, dat zal problemen geven, dunkt me...
het lijkt me beter als je verhuist maar je moet helemaal zelf weten welke offers je bereid bent te maken!
tja, probeer die lust dan op te sparen meid, of ga meer masturberen, vreemdgaan is niet handig, en als je die andere gast ziet gewoon gelijk aan je vriend gaan denken, misschien helpt dat?
je was blijkbaar erg geil, dan moet je misschien zelf stoom afblazen
en minder drinken he![]()
lolly, pik, het lijkt allemaal op elkaar als je drank op hebtquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom had je opeens een pik in je mond?
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Weet je wel dat 'rancuneus' hier geen kloten mee te maken heeft?
Wat is "gezellig" in jouw perceptiequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:11 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Voor mij zal de relatie met huisgenoot niet veel veranderen. Ik vind het een aardige jongen en het is niet zo dat ik hem leuk vind als ik hem zie lopen. Ik wil niet verhuizen omdat ik het daar heel leuk heb en het gezellig is met de mensen die er wonen.
Rancuneus slaat gewoon nergens op, punt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je lijkt me nou niet echt iemand die het beste voor heeft met je vriendje![]()
iig niet doordat ik haat draagquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom had je opeens een pik in je mond?
Als dat een manier is om af te reageren ben je wel kansloos ja.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:12 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Ik denk dat er wel iets is gebeurt tussen haar en haar vriend, en dat ze zich zo afreageert. Misschien keek hij naar een andere meid, of kan hij het goed vinden met een vriendin van haar.
Ik denk iig dat ze niet alles gezegt heeft. Stomme actie sowieso.
Als je zo ook in discussie gaat met je vriend komen jullie er wel uitquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:13 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Rancuneus slaat gewoon nergens op, punt.
Ik vind 'hoer' ook beter bij je passen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:13 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Rancuneus slaat gewoon nergens op, punt.
Tsja, beter een goede buur dan een verre vriendquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:11 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Voor mij zal de relatie met huisgenoot niet veel veranderen. Ik vind het een aardige jongen en het is niet zo dat ik hem leuk vind als ik hem zie lopen. Ik wil niet verhuizen omdat ik het daar heel leuk heb en het gezellig is met de mensen die er wonen.
Zeg nou maar gewoon dat je interessant probeerde te doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:12 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Ik denk dat er wel iets is gebeurt tussen haar en haar vriend, en dat ze zich zo afreageert. Misschien keek hij naar een andere meid, of kan hij het goed vinden met een vriendin van haar.
Je probeert je verkeerde woordgebruik nu goed te praten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:12 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Open en eerlijk vertellen. En laat hem ajb zijn mond houden totdat jij alles wat je wilde ook echt heb kunnen vertellen he.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef Kleinie87 het volgende:
..............
Ik ga denk ik voor optie b, maar vind het heel moeilijk en vooral hoe ik het moet brengen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:14 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Tsja, beter een goede buur beurt dan een verre vriend![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je interessant probeerde te doen.![]()
Zeg moet jij even afkoelen meneer?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik vind 'hoer' ook beter bij je passen eerlijk gezegd.
Hier op ingaan is te makkelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:14 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Je probeert je verkeerde woordgebruik nu goed te praten?
en jij probeert je gedrag goed te pratenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:14 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht dat het zoiets zou zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:14 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over wat er is voor gevallen tussen mij en die jongen. Ik heb wel meer huisgenoten. Ik heb het gewoon heel fijn daar, terwijl ik het heel moeilijk vond om een nieuw leven op te bouwen. Dus ik wil daar niet weg.quote:
Hmm, wil je mss een x met mij uit eten'?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:16 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over wat er is voor gevallen tussen mij en die jongen. Ik heb wel meer huisgenoten. Ik heb het gewoon heel fijn daar, terwijl ik het heel moeilijk vond om een nieuw leven op te bouwen. Dus ik wil daar niet weg.
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef hamkaastosti het volgende:
lieve n8.
Wat je het beste kunt doen is je smoel houden want je hebt én geen vriendin én geen sletje dat je pijpt. Je zit helemaal alleen op je kleine zolderkamertje jezelf af te beren op een vergeelde K3 poster.
kusje Mona
ze denkt ook aan Fok!. Daar wordt het probleem opgelost.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:19 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom denk je alleen aan jezelf?
Je hebt speciaal een kloon aangemaakt dus je hebt al langer een account op FOK!, maar je ziet de humor van een leuke lemming niet in? Hou je ook een dagboek bij, toevallig?quote:
Vuile slet.quote:
Misschien omdat ik bang ben. Bang om hem kwijt te raken en bang om meer kwijt te rakenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:19 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom denk je alleen aan jezelf?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
ze denkt ook aan Fok!. Daar wordt hard om het probleem opgelostgelachen.
Zou jij nu niet eens moeten gaan beseffen wat jij hem hebt aangedaan meerdere keren. Hoe hij zich voelt en hoe jullie hier inzitten in plaats van ik ik ik en moiquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik bang ben. Bang om hem kwijt te raken en bang om meer kwijt te raken
Ik zie er de humor wel van in hoor. Vandaar dat ik desbetreffende reactie zo passend vondquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:20 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Je hebt speciaal een kloon aangemaakt dus je hebt al langer een account op FOK!, maar je ziet de humor van een leuke lemming niet in? Hou je ook een dagboek bij, toevallig?
Maar je houdt dus niet van je vriend ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik bang ben. Bang om hem kwijt te raken en bang om meer kwijt te raken
Maar hij weet nog niks, het arme schaap.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou jij nu niet eens moeten gaan beseffen wat jij hem hebt aangedaan meerdere keren. Hoe hij zich voelt en hoe jullie hier inzitten in plaats van ik ik ik en moi
ik kan me niet voorstellen dat je vriend dit leuk gaat vindenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:11 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |