Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
oh ook goedquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit is dus deel 21, gaat straks weer open OA![]()
Thanks!!!quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:15 schreef MPG het volgende:
heb heel ff pauze....
leren gaat vrij redelijk met laptop uit
Heeft iemand van jullie tips over wat goed drinkbare oploskoffie is?
Komt door die veels te grote UI.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef OA het volgende:
Wéééééér een verneukte OP....
Van Tchibo! met lichtblauw etiket...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:18 schreef MPG het volgende:
heb heel ff pauze ....
leren gaat vrij redelijk met laptop uit
Heeft iemand van jullie tips over wat goed drinkbare oploskoffie is?
en weer een mosterdje-maaltijdje.... heeft iemand de tel bijgehouden? bij de de 100e trakteer ik mezelf op een dubbele espressoquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef MPG het volgende:
kan iemand de OP ff fixen? er mist een ]
Tjek, die is bij ons overal wel te krijgenquote:
succesquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef eer-ik het volgende:
-> Ik zit even in de wiki...
je bent net te laat steeds , net al met dat [ en nu met de Wikiquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
je bent net te laat steeds , net al met dat [ en nu met de Wiki
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
en weer een mosterdje-maaltijdje.... heeft iemand de tel bijgehouden? bij de de 100e trakteer ik mezelf op een dubbele espresso
Haha, MPG, je moet echt sneller internet nemenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
je bent net te laat steeds , net al met dat [ en nu met de Wiki
ik heb hier potdorie een 100 Mbit pijp liggenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, MPG, je moet echt sneller internet nemen
Of sneller leren typen
Ik heb (gezien de snelheid van die SC's) een tabje open staan met de SC erin, en een tabje met MyATquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb hier potdorie een 100 Mbit pijp liggen
ik denk dat ik sneller moet leren typen indd.... of minder dingen NAAST de koffie SC moet doen
Dat heb ik ook, naast nog een Outlook, een MSN, Matlab, Adobe reader en 2 boeken voor mn snufferdquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb (gezien de snelheid van die SC's) een tabje open staan met de SC erin, en een tabje met MyAT
Maar zometeen gaat de laptop weer uit, en blijft het bij 2 boeken, een kladblok en een penquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, naast nog een Outlook, een MSN, Matlab, Adobe reader en 2 boeken voor mn snufferd
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb alleen dit venster open, en een kop koffie in mn hand
Is bovenstaande niet banwaardig??quote:
Ok, chillquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, paar foto's van onze afdeling. Heb een stand op een bedrijvenbeurs voor VMBO-ers en Eersteklas ICTers.
Eer-ik, zit je nog in de wiki?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, chill
Moet je daar ook staan, op die stand?
Da's best chill altijd toch...
quote:
ben klaar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
Eer-ik, zit je nog in de wiki?
Ik wil er nl ook even in...![]()
Sorryquote:
Ik heb maar een kleinigheid aangepast en het was geen spelfout oid...quote:
Primaquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb maar een kleinigheid aangepast en het was geen spelfout oid...![]()
Er stnd dat eenieder de Koffie Eed moet afleggen, hier heb ik Heilige Koffie Eed (HKE) van gemaakt...![]()
Das idd een vage onduidelijkheid...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:59 schreef eer-ik het volgende:
ik zou nu eigenlijk wel eens willen weten hoe het komt, dat bij sommige topics, er van die witte lijnen door het bovenste stuk van de OP zitten..
Daar heb ik voor alsnog nog niks van begrepen
Wat is er dan...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:00 schreef buzzer het volgende:
Ik had me voorgenomen vandaag weinig te doen.
Helaas is dat voornemen hardhandig de nek omgedraaid
haha, dat zou helemaal mooi zijn...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:01 schreef OA het volgende:
[..]
Das idd een vage onduidelijkheid...![]()
Waarschijnlijk gecreëerd door een admin om ons bezig te houden...![]()
Dan al weekend?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
mensen, mensen..
Wat is het toch rustig
Nog iets meer dan 5.5 uur, en dan heb ik weer weekend
Hier nog iets meer dan 50.5 uur tot aan het weekend...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
mensen, mensen..
Wat is het toch rustig
Nog iets meer dan 5.5 uur, en dan heb ik weer weekend
Nou ja, eigenlijk stopt mijn weekend over 3.5 uur, en dan moet ik even naar school.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan al weekend?Ik ben jaloers!!!
![]()
Ik val nu ff in aan de receptie, ik kan niet de hele tijd met julliekoffieleuten
![]()
owh, wat hebben ze gedaan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:00 schreef buzzer het volgende:
Ik had me voorgenomen vandaag weinig te doen.
Helaas is dat voornemen hardhandig de nek omgedraaid
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
ik moet wel 'gewoon' nog werken vrijdag en zaterdag..
Precies ook weer op die dagen he
Iedereen vrij, moet ik werken.
Zo is het ook precies andersom door de week.
Ik gelukkig ook!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon weekend in het weekend
![]()
Ik ben de hele dag bezig om domme fouten van anderen te herstellen, en dat vind ik zo ontzettend zonde van mijn energie (en zo gaat het al de hele week...)quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is er dan...
Vroeg het vanochtend ook al ergens, maar toen heb ik je daarna niet meer terug gezien in dat topic.
ik ben al een week bezig met een ontzettend complex rooster (zoiets al 6 klassen met 3 docenten in 5 lokalen zien te frutten) dat had ik eindelijk klaar.. Blijkt vanochtend dat ze de compleet verkeerde gegevens hebben aangeleverd en kan ik dus heel fijn opnieuw kan beginnen, terwijl ik echt nog wel betere dingen te doen hebquote:
Dat zuigt behoorlijk inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag bezig om domme fouten van anderen te herstellen, en dat vind ik zo ontzettend zonde van mijn energie (en zo gaat het al de hele week...)
ik ook geloof ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik dus nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
aah, lekker handig ja...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben al een week bezig met een ontzettend complex rooster (zoiets al 6 klassen met 3 docenten in 5 lokalen zien te frutten) dat had ik eindelijk klaar.. Blijkt vanochtend dat ze de compleet verkeerde gegevens hebben aangeleverd en kan ik dus heel fijn opnieuw kan beginnen, terwijl ik echt nog wel betere dingen te doen heb
Ohw that is SO frustratingquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben al een week bezig met een ontzettend complex rooster (zoiets al 6 klassen met 3 docenten in 5 lokalen zien te frutten) dat had ik eindelijk klaar.. Blijkt vanochtend dat ze de compleet verkeerde gegevens hebben aangeleverd en kan ik dus heel fijn opnieuw kan beginnen, terwijl ik echt nog wel betere dingen te doen heb
Ik zou zeggen, plan alles zeer goed, maar geef het ook perongeluk verkeerd door...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die komt voorlopig even niet in mijn buurt denk ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zuigt behoorlijk inderdaad.
Wel even goed boos geworden op degene die de verkeerde data aangeleverd heeft naar ik aanneem?
En terecht .quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die komt voorlopig even niet in mijn buurt denk ik
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga even een powernap houden denk ik.
Veel plezierquote:
Thee?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:46 schreef OA het volgende:
Zo te zien is de snelheid weer volledig uit de SC...![]()
Het is volgens mij bijna een unicum dat er, op dit moment van de dag, tussen de 2 bovenstaande posts meer dan een half uur zit...![]()
De post van onze papierdirecteur niet meegerekend...![]()
Uiteraard moet daar op gedronken worden...ik zet nu ff een bakkie thee...
![]()
Leest den OP!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Thee?Wat is dat? Kan je dat eten?
![]()
Pas maar op dat je geen ban krijgt![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Thee?Wat is dat? Kan je dat eten?
![]()
Pas maar op dat je geen ban krijgt![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef eer-ik het volgende:
zo, eventjes een piepklein tukkie gedaan
Hiquote:
Hiquote:
hij is hier al bekend...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hien welkom.
Ben ik al voorgesteld?
![]()
En heeft u de heiligekoffie-eed al afgelegd?
![]()
middagquote:
yep...heb een vet boek gekocht....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
middag![]()
Was 't gezellig in de stad?
bar is dit eigenlijk, eerste dag van de lente, en het is echt grafweer hier.
't regent pijpestelen
Hij?quote:
yep...hij zit erbij...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij?![]()
*bekijkt de foto's nog eens*
Ik neem aan dat de papierdirecteur 10 punten in mindering krijgt...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....das dan 10 punten aftrek....
![]()
had ik het toch goed gezienquote:
en hij vraagt de verkeerde of ze wel Het Heilige Kofie-Eed hebben gezegd....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de papierdirecteur 10 punten in mindering krijgt...![]()
Hij wist tenslotte niet dat dit een Koffie & Theetopi is...![]()
Gerechtigheid zal zegevieren hier in onze KOFFIE SC!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en hij vraagt de verkeerde of ze wel Het Heilige Kofie-Eed hebben gezegd....![]()
IK EIS DUS STRAF....!!!!!!
Daarbij komt dat er staat de ze als vrouw geboren is...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
had ik het toch goed gezien![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef OA het volgende:
[..]
Gerechtigheid zal zegevieren hier in onze KOFFIE SC!!!!![]()
Ik weet niet of ik mij wel op mijn plaatsquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de papierdirecteur 10 punten in mindering krijgt...![]()
Hij wist tenslotte niet dat dit een Koffie & Theetopi is...![]()
jong geleerd is oud gedaan....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mij wel op mijn plaatsvoel op een plek waar ook thee word gedronken. Ik bezondig
mij daar alleen aan als ik ziek
ben. Maar om mij dan meteen 10 strafpunten te geven?
![]()
![]()
Ziek.... ik lijd momenteel aan keelpijn, hoofdpijn en spierpijn.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mij wel op mijn plaatsvoel op een plek waar ook thee word gedronken. Ik bezondig
mij daar alleen aan als ik ziek
ben. Maar om mij dan meteen 10 strafpunten te geven?
![]()
![]()
Welk boek?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
jullie vragen niet eens wat voor boek ik gekocht heb......![]()
Nou bedenk dan maar een vreselijke strafquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jong geleerd is oud gedaan....![]()
Koffie verkeerdquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JOE CLAES....................GRIEKSE MYTHEN EN SAGEN
en heerlijk koffie verkeerd gedronken...![]()
![]()
mijn straf is als volgt.:quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou bedenk dan maar een vreselijke straf![]()
![]()
Wat voor boek heb je eigenlijk gekocht?
je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet wat een koffie verkeerd is he....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef OA het volgende:
[..]
Koffie verkeerd![]()
bier dus...![]()
![]()
Edit: koffie verkeerd!![]()
Zonder suiker hoort juist...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn straf is als volgt.:
5 KOPJES THEE ZONDER SUIKER....EN DAT VOOR 18:00....![]()
zie edit...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet wat een koffie verkeerd is he....![]()
MEE EENS....!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Zonder suiker hoort juist...met suiker is het niet te drinken...
![]()
Ik stel voor dat hij melk met thee drinkt, dus eigenlijk een kwart kopje thee aangevuld met melk...![]()
Heb je je zoontje ook koffie gegeven??quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JOE CLAES....................GRIEKSE MYTHEN EN SAGEN
en heerlijk koffie verkeerd gedronken...![]()
![]()
hij is idd gek op koffie...en liefste zwart met suiker...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je je zoontje ook koffie gegeven??![]()
Jong geleerd is tenslotte oud gedaan...![]()
heb geen idee...jij....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooie titel, waar gaat het over?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn straf is als volgt.:
5 KOPJES THEE ZONDER SUIKER....EN DAT VOOR 18:00....![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
][b]WAAAT!!!???[/b]
![]()
Wil je me dood hebben?![]()
4 kopjes!
Dus.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Zonder suiker hoort juist...met suiker is het niet te drinken...
![]()
Ik stel voor dat hij melk met thee drinkt, dus eigenlijk een kwart kopje thee aangevuld met melk...![]()
heeft geen zin om je proberen eruit te lullen....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus.....
Een halve liter warme melk met suiker?![]()
.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
][b]WAAAT!!!???[/b]
![]()
Wil je me dood hebben?![]()
4 kopjes!
Misschien geiselt JJ ons wel als we bij haar meetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
.
Heb je gisteren niet naar RTL Boulevard gekeken?![]()
Daar werd gezegd dat je maar beter nooit nee kunt zeggen tegen mensen die iets eisen...![]()
oke, het ging over gijzelingen, maar goed...![]()
zou heel goed kunnen....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien geiselt JJ ons wel als we bij haar meeten
breng haar nou niet op ideeen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien geiselt JJ ons wel als we bij haar meeten
quote:
Ik wil best door een lekker wijf gegeiseld wordenquote:
zie je wel..ik zei het vanochtend al tegen je....ik voelde het gewoon...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef OA het volgende:
Ik vrees dat ik echt ziek word....![]()
Ik begin het nu ook heel koud te krijgen en verkramp helemaal waardoor ik ook nog eens spierpijn in mn rug krijg...![]()
Ziek zijn:![]()
kaneel-thee is door mij goedgekeurd....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
![]()
Ok ok ok ok ok ok ok
![]()
5 kopjes thee zonder suiker.![]()
mag het kaneel-thee zijn?
heb er wel op msn...iemand interesse...?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil best door een lekker wijf gegeiseld worden
Speaking of which, had je al een foto gevonden
Misschien heb je teveel thee gedronken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef OA het volgende:
Ik vrees dat ik echt ziek word....![]()
Ik begin het nu ook heel koud te krijgen en verkramp helemaal waardoor ik ook nog eens spierpijn in mn rug krijg...![]()
Ziek zijn:![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien heb je teveel thee gedronken?![]()
Waarin? Foto's of gijselingen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb er wel op msn...iemand interesse...?![]()
foto....moet ik wel mijn msn adres ff doorgeven....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarin? Foto's of gijselingen?![]()
Ik heb al 1 kopje op, ogen en neus dicht
gijseling komt later...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarin? Foto's of gijselingen?![]()
Ik heb al 1 kopje op, ogen en neus dicht
Laat maar zien dan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
foto....moet ik wel mijn msn adres ff doorgeven....![]()
Afgesproken!quote:
check..quote:
Nou je het zegt, heb jij me een keer toegevoegd op msn?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb er wel op msn...iemand interesse...?![]()
yep..idd had eerder gegeven...maar heb em wer naar je PM gestuurd...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou je het zegt, heb jij me een keer toegevoegd op msn?
want ik kreeg van iemand een uitnodiging, en ik dacht dat ik op ja geklikt had, maar er staat niemand nieuws in mijn lijst
En er heeft sindsdien ook niemand die ik niet ken tegen me gepraat
kun je vanaaf toch ff kijken...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
check..
alleen geen msn toegestaan op mn werk...![]()
Deels Amerikaansbedrijf he...
![]()
je hebt toegang.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou je het zegt, heb jij me een keer toegevoegd op msn?
want ik kreeg van iemand een uitnodiging, en ik dacht dat ik op ja geklikt had, maar er staat niemand nieuws in mijn lijst
En er heeft sindsdien ook niemand die ik niet ken tegen me gepraat
toegevoegdquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep..idd had eerder gegeven...maar heb em wer naar je PM gestuurd...![]()
dat wel natuurlijk...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kun je vanaaf toch ff kijken...![]()
Heb ik een pm dan?quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb ik een pm dan?
*zoekt zich te pletter*
nee...blijkbaar heb je het geblokeerd...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb ik een pm dan?
*zoekt zich te pletter*
je kunt ze iig ontvangen, er staat een envelopje bij je naam enzo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb ik een pm dan?
*zoekt zich te pletter*
Hey JJ ik heb je ook weer een PM gestuurd... hoopvolquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee...blijkbaar heb je het geblokeerd...![]()
Ik heb net iets geactiveerd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee...blijkbaar heb je het geblokeerd...![]()
check ff...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb net iets geactiveerd.
[Teletubbie mode]
Nog n keer!
[Teletubbie mode]
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:54 schreef eer-ik het volgende:
geef je wachtwoord eens shredder, dan stel ik 'm even in voor je
laturquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeee ik heb post!
Ik ga naar huis.
Latrezzz!!!
pm het maar...quote:
A+....!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeee ik heb post!
Ik ga naar huis.
Latrezzz!!!
zie ik je dan op msn...?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
pm het maar...![]()
Ik ga ook naar huis![]()
tot ziens papierdirectie...![]()
quote:
Wat mij betreft is die aandacht niet echt positief, maar het zij zo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Ik had dat geprobeerd... toen werd ik geneerd en ineens sta ik weer vol in de aandacht![]()
Maar ok t was idd redelijk offtopic...
Game on!
Hooiquote:
Welkomquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef JDude het volgende:
Hallo. Ik ben nu ambtenaar. En dus beëdigd koffiedrinker. De cappucino uit onze automaat (voorkeuze 10) heeft vooralsnog de voorkeur.
EERST DE OP LEZEN!!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef JDude het volgende:
Hallo. Ik ben nu ambtenaar. En dus beëdigd koffiedrinker. De cappucino uit onze automaat (voorkeuze 10) heeft vooralsnog de voorkeur.
Hoi vriend/man/scharrel* van kuukquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef JDude het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoi vriend/man/scharrel* van kuuk
doorhalen wat niet van toepassing is
Ja doei, dat heb ik 12 delen geleden al eens gedaanquote:
Ja joh, ik weet het toch nietquote:
DAN ZOU JE MOETEN WETEN WAT JE EERST MOET DOEN....quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja doei, dat heb ik 12 delen geleden al eens gedaan.
BEWIJS!!!1quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja doei, dat heb ik 12 delen geleden al eens gedaan.
In elk deeltje?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
DAN ZOU JE MOETEN WETEN WAT JE EERST MOET DOEN....![]()
Was het maar waar! Ik heb alleen een NS-trajectabonnement Breda-Oisterwijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:29 schreef eer-ik het volgende:
trouwens, JDude, had jij niet een briljante audi ofzo gekocht?
Er staat me iets van bij dat je een toffe wagen had
HET HEILIGE KOFFIE EED!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:29 schreef JDude het volgende:
[..]
In elk deeltje?
Sjonge, ik zoek wel een SC met een lager nerd-gehalte.
De eedquote:
Goede beargumentering.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:31 schreef JDude het volgende:
[..]
De eed. En eh, ik postte hier al eens voor die werd uitgevonden. Dus ik heb vrijstelling
.
whehe, dat valt vies tegen danquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Was het maar waar! Ik heb alleen een NS-trajectabonnement Breda-Oisterwijk.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:31 schreef JDude het volgende:
[..]
De eed. En eh, ik postte hier al eens voor die werd uitgevonden. Dus ik heb vrijstelling
.
Audi's ook wel, op zichquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:32 schreef eer-ik het volgende:
whehe, dat valt vies tegen dan
die dingen zijn duur
die jaar-trajectkaarten
damnquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:35 schreef eer-ik het volgende:
ja, audi's zijn idd ook wel duur
Mijn jaar traject kaart kostte me toentertijd 4500 gulden
Afzetters.
De mijne 147 per maand... dus da's 1470 euro per jaar... ook een slordige 3000 gulden. En het is een reisje van nog geen half uur.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:35 schreef eer-ik het volgende:
ja, audi's zijn idd ook wel duur
Mijn jaar traject kaart kostte me toentertijd 4500 gulden
Afzetters.
doedoei!!!...quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef eer-ik het volgende:
Mensen ik ga naar school
Ja, ik moet ook nog wel eens wát doen
tot vanavond
Ik moest van ter aar naar rotterdam, een reis van als het meezit 2 uur.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef JDude het volgende:
[..]
De mijne 147 per maand... dus da's 1470 euro per jaar... ook een slordige 3000 gulden. En het is een reisje van nog geen half uur.
Zulks een toeval!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:39 schreef JDude het volgende:
Hier ook.
Want 12 x 147 = 1470?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef JDude het volgende:
[..]
De mijne 147 per maand... dus da's 1470 euro per jaar... ook een slordige 3000 gulden. En het is een reisje van nog geen half uur.
Nee, een jaarabo kost 10 maal de prijs van een maandabonnement.quote:
mijn held...quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Zoals ik las heeft 911GT nietzoveel nuttigs te melden over onze usertjes dus vandaar dat zijn posts even weg gehaald zijn.
En 911GT als je daar wat over te zeuren hebt PM je me maar
Semi-ambtenaar hequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:25 schreef JDude het volgende:
Druk. Ambtenaar. Ehm.
Seatquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef Kuukske het volgende:
Oh in wat voor auto les je?
Oeh! Succes alvast, en moge de hagelbuien je bespaard blijvenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Genoeg uurtjes, want morgne heb ik examen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Morgen wordt de slechtste dag van de weekquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Oeh! Succes alvast, en moge de hagelbuien je bespaard blijven.
succesquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Oww dat ga je halenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Iets met een eed.quote:
quote:
aaaahquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....
trouwens..ik moest ff van mijn zoontje melden dat ie onze OP erg mooi vind....![]()
![]()
hij is zoooo lief...![]()
zo meteen hij is bezig op PS2...druk druk druk....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaaah![]()
krijgt hij een kopje thee?
ja en laat het maar aan mijn moeke over 1 dag per week kookt ze maar dan kookt ze de raarste dingenquote:
koop voor hem DDRquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo meteen hij is bezig op PS2...druk druk druk....![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef Pikkebaas het volgende:
Pfoe, ik nam even een likeurtje (of twee) bij de koffie. En nu heb ik 'm aardig zitten en ik moet nog studeren.
Meer koffie dus....
DDR...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
koop voor hem DDRkan hij het huis door stampen en heeft ie beweging of eye toy hehe
![]()
volgens mij is hij hier vaker geweest... maar ofhij de eed heeft afgelegd blijft ons een mysteriequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
EERST DE OP LEZEN....DAN EED AFLEGGEN...DAN PAS POSTEN....
maar je bent van harte welkom...![]()
wat is een DDR...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
volgens mij is hij hier vaker geweest... maar ofhij de eed heeft afgelegd blijft ons een mysterie
Hierover en meer in Detectives onder hoog Caffeine invloed![]()
Dance dance revolution spelletje waarop je moet dansen op pijltjes , Stepmatje erbij ontzettend gezellig en verzekert een vermoeid persoonquote:
Eed heb ik gisteren al afgelegd. Je gaat toch ook niet telkens aan de paus vragen of hij het Ave Maria zingt voor hij de kerk in mag. Man, ik drink mijn koffie altijd sterk en zwart, net als ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
EERST DE OP LEZEN....DAN EED AFLEGGEN...DAN PAS POSTEN....
maar je bent van harte welkom...![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja en laat het maar aan mijn moeke over 1 dag per week kookt ze maar dan kookt ze de raarste dingen
nou normaal liefst groente aardappels/rijst/ + vlees
maar zij doet weer eens iets vaags moderns met groente combinatie vis ( ui en een druiperig iets kwam uit de oven)
was te eten maar of ik het lekker vond, gaf het een 6je op schaal van 1-10
haal je post eens te bovenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:26 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Eed heb ik gisteren al afgelegd. Je gaat toch ook niet telkens aan de paus vragen of hij het Ave Maria zingt voor hij de kerk in mag. Man, ik drink mijn koffie altijd sterk en zwart, net als ik
Zoek zelfquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
haal je post eens te bovenbewijs is altijd stukken makkelijker
bij deze dan mijn verontschuldigingen.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:26 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Eed heb ik gisteren al afgelegd. Je gaat toch ook niet telkens aan de paus vragen of hij het Ave Maria zingt voor hij de kerk in mag. Man, ik drink mijn koffie altijd sterk en zwart, net als ik
WAT IS EEN DDR...!!!????quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
haal je post eens te bovenbewijs is altijd stukken makkelijker
Kijk even bovenaan de paginaquote:
ik kan prima kokenquote:
Dat is net uitgelegd.quote:
We hebben hier nieuwe groene theequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:34 schreef JDude het volgende:
Boh, ik ga me eens een fikse bak koffie zetten.
op je profiel...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:41 schreef cablegunmaster het volgende:
waar kon je ook alweer zien hoeveel posts je hebt ?
![]()
smakelijk eten BrandX!!!! en tot strax ....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:44 schreef BrandX het volgende:
[/me=op de valreep donder ik nog effies binnen om gelijk weer op te zouten. ga lekker eten kopen aan de overkant, weet alleen nog niet wat][/me]
Eet smakelijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:44 schreef BrandX het volgende:
* op de valreep donder ik nog effies binnen om gelijk weer op te zouten. ga lekker eten kopen aan de overkant, weet alleen nog niet wat![]()
ok..veel plezier...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:48 schreef BrandX het volgende:
ehmik merk net dat zodra ik eten heb gehaald, ik niet terug kom. ZIe net mailtje van vriendin of ik bij hun kom koffiën
dus dat ga ik dan maar doen hè
![]()
Ik zie spreek chat en vooral koffie jullie morgen!
ciao!![]()
![]()
![]()
aaah... ok have funquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:48 schreef BrandX het volgende:
ehmik merk net dat zodra ik eten heb gehaald, ik niet terug kom. ZIe net mailtje van vriendin of ik bij hun kom koffiën
dus dat ga ik dan maar doen hè
![]()
Ik zie spreek chat en vooral koffie jullie morgen!
ciao!![]()
![]()
![]()
Met lijkt me ergerquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:50 schreef cablegunmaster het volgende:
koffie zonder leuters
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaah... ok have funkoffie zonder leuters is als koffie zonder suiker!
hahaha...... achquote:
Mwah, een kopje Espresso slaapt juist een stuk beterquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
Van koffie 's avonds stuiter ik de hele avond de kamer door
liever een slaapmutsje dan koffie anders blijf ik weer de hele nacht door seizoen 5 / 6 van friends kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:57 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Mwah, een kopje Espresso slaapt juist een stuk beter![]()
.... Doewd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hahaha...... achzolang jeje eigen leuter niet in de koffie stopt
is alles ok
beetje vlees deert niemand
![]()
Volgens mij zit er in een Hollandsche kop koffie meer caffeine dan in Espresso. Daar kun je dus gelijk in hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
liever een slaapmutsje dan koffie anders blijf ik weer de hele nacht door seizoen 5 / 6 van friends kijken.
ben ik toch blij met de vriend van me zusje die het voor der kooptdoorblijven kopen die hap
![]()
Toost. Met zalm ofzo..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:06 schreef JDude het volgende:
Proost!
topic is al bijna dichtquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:44 schreef crossover het volgende:
Nog hulp nodig hier? ben net thuis..
MAAR DAN WEL ALS #22!quote:
Ja dat snap ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |