kun je vanaaf toch ff kijken...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
check..
alleen geen msn toegestaan op mn werk...![]()
Deels Amerikaansbedrijf he...
![]()
je hebt toegang.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou je het zegt, heb jij me een keer toegevoegd op msn?
want ik kreeg van iemand een uitnodiging, en ik dacht dat ik op ja geklikt had, maar er staat niemand nieuws in mijn lijst
En er heeft sindsdien ook niemand die ik niet ken tegen me gepraat
toegevoegdquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep..idd had eerder gegeven...maar heb em wer naar je PM gestuurd...![]()
dat wel natuurlijk...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kun je vanaaf toch ff kijken...![]()
Heb ik een pm dan?quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb ik een pm dan?
*zoekt zich te pletter*
nee...blijkbaar heb je het geblokeerd...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb ik een pm dan?
*zoekt zich te pletter*
je kunt ze iig ontvangen, er staat een envelopje bij je naam enzo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb ik een pm dan?
*zoekt zich te pletter*
Hey JJ ik heb je ook weer een PM gestuurd... hoopvolquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee...blijkbaar heb je het geblokeerd...![]()
Ik heb net iets geactiveerd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee...blijkbaar heb je het geblokeerd...![]()
check ff...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb net iets geactiveerd.
[Teletubbie mode]
Nog n keer!
[Teletubbie mode]
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:54 schreef eer-ik het volgende:
geef je wachtwoord eens shredder, dan stel ik 'm even in voor je
laturquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeee ik heb post!
Ik ga naar huis.
Latrezzz!!!
pm het maar...quote:
A+....!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeee ik heb post!
Ik ga naar huis.
Latrezzz!!!
zie ik je dan op msn...?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
pm het maar...![]()
Ik ga ook naar huis![]()
tot ziens papierdirectie...![]()
quote:
Wat mij betreft is die aandacht niet echt positief, maar het zij zo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Ik had dat geprobeerd... toen werd ik geneerd en ineens sta ik weer vol in de aandacht![]()
Maar ok t was idd redelijk offtopic...
Game on!
Hooiquote:
Welkomquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef JDude het volgende:
Hallo. Ik ben nu ambtenaar. En dus beëdigd koffiedrinker. De cappucino uit onze automaat (voorkeuze 10) heeft vooralsnog de voorkeur.
EERST DE OP LEZEN!!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef JDude het volgende:
Hallo. Ik ben nu ambtenaar. En dus beëdigd koffiedrinker. De cappucino uit onze automaat (voorkeuze 10) heeft vooralsnog de voorkeur.
Hoi vriend/man/scharrel* van kuukquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef JDude het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoi vriend/man/scharrel* van kuuk
doorhalen wat niet van toepassing is
Ja joh, ik weet het toch nietquote:
DAN ZOU JE MOETEN WETEN WAT JE EERST MOET DOEN....quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja doei, dat heb ik 12 delen geleden al eens gedaan.
BEWIJS!!!1quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja doei, dat heb ik 12 delen geleden al eens gedaan.
In elk deeltje?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
DAN ZOU JE MOETEN WETEN WAT JE EERST MOET DOEN....![]()
Was het maar waar! Ik heb alleen een NS-trajectabonnement Breda-Oisterwijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:29 schreef eer-ik het volgende:
trouwens, JDude, had jij niet een briljante audi ofzo gekocht?
Er staat me iets van bij dat je een toffe wagen had
HET HEILIGE KOFFIE EED!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:29 schreef JDude het volgende:
[..]
In elk deeltje?
Sjonge, ik zoek wel een SC met een lager nerd-gehalte.
Goede beargumentering.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:31 schreef JDude het volgende:
[..]
De eed. En eh, ik postte hier al eens voor die werd uitgevonden. Dus ik heb vrijstelling
.
whehe, dat valt vies tegen danquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Was het maar waar! Ik heb alleen een NS-trajectabonnement Breda-Oisterwijk.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:31 schreef JDude het volgende:
[..]
De eed. En eh, ik postte hier al eens voor die werd uitgevonden. Dus ik heb vrijstelling
.
Audi's ook wel, op zichquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:32 schreef eer-ik het volgende:
whehe, dat valt vies tegen dan
die dingen zijn duur
die jaar-trajectkaarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |