Ik neem aan dat de papierdirecteur 10 punten in mindering krijgt...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....das dan 10 punten aftrek....
![]()
had ik het toch goed gezienquote:
en hij vraagt de verkeerde of ze wel Het Heilige Kofie-Eed hebben gezegd....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de papierdirecteur 10 punten in mindering krijgt...![]()
Hij wist tenslotte niet dat dit een Koffie & Theetopi is...![]()
Gerechtigheid zal zegevieren hier in onze KOFFIE SC!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en hij vraagt de verkeerde of ze wel Het Heilige Kofie-Eed hebben gezegd....![]()
IK EIS DUS STRAF....!!!!!!
Daarbij komt dat er staat de ze als vrouw geboren is...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
had ik het toch goed gezien![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef OA het volgende:
[..]
Gerechtigheid zal zegevieren hier in onze KOFFIE SC!!!!![]()
Ik weet niet of ik mij wel op mijn plaatsquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de papierdirecteur 10 punten in mindering krijgt...![]()
Hij wist tenslotte niet dat dit een Koffie & Theetopi is...![]()
jong geleerd is oud gedaan....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mij wel op mijn plaatsvoel op een plek waar ook thee word gedronken. Ik bezondig
mij daar alleen aan als ik ziek
ben. Maar om mij dan meteen 10 strafpunten te geven?
![]()
![]()
Ziek.... ik lijd momenteel aan keelpijn, hoofdpijn en spierpijn.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mij wel op mijn plaatsvoel op een plek waar ook thee word gedronken. Ik bezondig
mij daar alleen aan als ik ziek
ben. Maar om mij dan meteen 10 strafpunten te geven?
![]()
![]()
Welk boek?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
jullie vragen niet eens wat voor boek ik gekocht heb......![]()
Nou bedenk dan maar een vreselijke strafquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jong geleerd is oud gedaan....![]()
Koffie verkeerdquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JOE CLAES....................GRIEKSE MYTHEN EN SAGEN
en heerlijk koffie verkeerd gedronken...![]()
![]()
mijn straf is als volgt.:quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou bedenk dan maar een vreselijke straf![]()
![]()
Wat voor boek heb je eigenlijk gekocht?
je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet wat een koffie verkeerd is he....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef OA het volgende:
[..]
Koffie verkeerd![]()
bier dus...![]()
![]()
Edit: koffie verkeerd!![]()
Zonder suiker hoort juist...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn straf is als volgt.:
5 KOPJES THEE ZONDER SUIKER....EN DAT VOOR 18:00....![]()
zie edit...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet wat een koffie verkeerd is he....![]()
MEE EENS....!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Zonder suiker hoort juist...met suiker is het niet te drinken...
![]()
Ik stel voor dat hij melk met thee drinkt, dus eigenlijk een kwart kopje thee aangevuld met melk...![]()
Heb je je zoontje ook koffie gegeven??quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JOE CLAES....................GRIEKSE MYTHEN EN SAGEN
en heerlijk koffie verkeerd gedronken...![]()
![]()
hij is idd gek op koffie...en liefste zwart met suiker...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je je zoontje ook koffie gegeven??![]()
Jong geleerd is tenslotte oud gedaan...![]()
heb geen idee...jij....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooie titel, waar gaat het over?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn straf is als volgt.:
5 KOPJES THEE ZONDER SUIKER....EN DAT VOOR 18:00....![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
][b]WAAAT!!!???[/b]
![]()
Wil je me dood hebben?![]()
4 kopjes!
Dus.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Zonder suiker hoort juist...met suiker is het niet te drinken...
![]()
Ik stel voor dat hij melk met thee drinkt, dus eigenlijk een kwart kopje thee aangevuld met melk...![]()
heeft geen zin om je proberen eruit te lullen....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus.....
Een halve liter warme melk met suiker?![]()
.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
][b]WAAAT!!!???[/b]
![]()
Wil je me dood hebben?![]()
4 kopjes!
Misschien geiselt JJ ons wel als we bij haar meetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
.
Heb je gisteren niet naar RTL Boulevard gekeken?![]()
Daar werd gezegd dat je maar beter nooit nee kunt zeggen tegen mensen die iets eisen...![]()
oke, het ging over gijzelingen, maar goed...![]()
zou heel goed kunnen....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien geiselt JJ ons wel als we bij haar meeten
breng haar nou niet op ideeen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien geiselt JJ ons wel als we bij haar meeten
quote:
Ik wil best door een lekker wijf gegeiseld wordenquote:
zie je wel..ik zei het vanochtend al tegen je....ik voelde het gewoon...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef OA het volgende:
Ik vrees dat ik echt ziek word....![]()
Ik begin het nu ook heel koud te krijgen en verkramp helemaal waardoor ik ook nog eens spierpijn in mn rug krijg...![]()
Ziek zijn:![]()
kaneel-thee is door mij goedgekeurd....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
![]()
Ok ok ok ok ok ok ok
![]()
5 kopjes thee zonder suiker.![]()
mag het kaneel-thee zijn?
heb er wel op msn...iemand interesse...?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil best door een lekker wijf gegeiseld worden
Speaking of which, had je al een foto gevonden
Misschien heb je teveel thee gedronken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef OA het volgende:
Ik vrees dat ik echt ziek word....![]()
Ik begin het nu ook heel koud te krijgen en verkramp helemaal waardoor ik ook nog eens spierpijn in mn rug krijg...![]()
Ziek zijn:![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien heb je teveel thee gedronken?![]()
Waarin? Foto's of gijselingen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb er wel op msn...iemand interesse...?![]()
foto....moet ik wel mijn msn adres ff doorgeven....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarin? Foto's of gijselingen?![]()
Ik heb al 1 kopje op, ogen en neus dicht
gijseling komt later...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarin? Foto's of gijselingen?![]()
Ik heb al 1 kopje op, ogen en neus dicht
Laat maar zien dan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
foto....moet ik wel mijn msn adres ff doorgeven....![]()
Afgesproken!quote:
check..quote:
Nou je het zegt, heb jij me een keer toegevoegd op msn?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb er wel op msn...iemand interesse...?![]()
yep..idd had eerder gegeven...maar heb em wer naar je PM gestuurd...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou je het zegt, heb jij me een keer toegevoegd op msn?
want ik kreeg van iemand een uitnodiging, en ik dacht dat ik op ja geklikt had, maar er staat niemand nieuws in mijn lijst
En er heeft sindsdien ook niemand die ik niet ken tegen me gepraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |