Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
oh ook goedquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit is dus deel 21, gaat straks weer open OA![]()
Thanks!!!quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:15 schreef MPG het volgende:
heb heel ff pauze....
leren gaat vrij redelijk met laptop uit
Heeft iemand van jullie tips over wat goed drinkbare oploskoffie is?
Komt door die veels te grote UI.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef OA het volgende:
Wéééééér een verneukte OP....
Van Tchibo! met lichtblauw etiket...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:18 schreef MPG het volgende:
heb heel ff pauze ....
leren gaat vrij redelijk met laptop uit
Heeft iemand van jullie tips over wat goed drinkbare oploskoffie is?
en weer een mosterdje-maaltijdje.... heeft iemand de tel bijgehouden? bij de de 100e trakteer ik mezelf op een dubbele espressoquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef MPG het volgende:
kan iemand de OP ff fixen? er mist een ]
Tjek, die is bij ons overal wel te krijgenquote:
succesquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef eer-ik het volgende:
-> Ik zit even in de wiki...
je bent net te laat steeds , net al met dat [ en nu met de Wikiquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
je bent net te laat steeds , net al met dat [ en nu met de Wiki
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
en weer een mosterdje-maaltijdje.... heeft iemand de tel bijgehouden? bij de de 100e trakteer ik mezelf op een dubbele espresso
Haha, MPG, je moet echt sneller internet nemenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
je bent net te laat steeds , net al met dat [ en nu met de Wiki
ik heb hier potdorie een 100 Mbit pijp liggenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, MPG, je moet echt sneller internet nemen
Of sneller leren typen
Ik heb (gezien de snelheid van die SC's) een tabje open staan met de SC erin, en een tabje met MyATquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb hier potdorie een 100 Mbit pijp liggen
ik denk dat ik sneller moet leren typen indd.... of minder dingen NAAST de koffie SC moet doen
Dat heb ik ook, naast nog een Outlook, een MSN, Matlab, Adobe reader en 2 boeken voor mn snufferdquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb (gezien de snelheid van die SC's) een tabje open staan met de SC erin, en een tabje met MyAT
Maar zometeen gaat de laptop weer uit, en blijft het bij 2 boeken, een kladblok en een penquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, naast nog een Outlook, een MSN, Matlab, Adobe reader en 2 boeken voor mn snufferd
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb alleen dit venster open, en een kop koffie in mn hand
Is bovenstaande niet banwaardig??quote:
Ok, chillquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, paar foto's van onze afdeling. Heb een stand op een bedrijvenbeurs voor VMBO-ers en Eersteklas ICTers.
Eer-ik, zit je nog in de wiki?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, chill
Moet je daar ook staan, op die stand?
Da's best chill altijd toch...
quote:
ben klaar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
Eer-ik, zit je nog in de wiki?
Ik wil er nl ook even in...![]()
Sorryquote:
Ik heb maar een kleinigheid aangepast en het was geen spelfout oid...quote:
Primaquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb maar een kleinigheid aangepast en het was geen spelfout oid...![]()
Er stnd dat eenieder de Koffie Eed moet afleggen, hier heb ik Heilige Koffie Eed (HKE) van gemaakt...![]()
Das idd een vage onduidelijkheid...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:59 schreef eer-ik het volgende:
ik zou nu eigenlijk wel eens willen weten hoe het komt, dat bij sommige topics, er van die witte lijnen door het bovenste stuk van de OP zitten..
Daar heb ik voor alsnog nog niks van begrepen
Wat is er dan...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:00 schreef buzzer het volgende:
Ik had me voorgenomen vandaag weinig te doen.
Helaas is dat voornemen hardhandig de nek omgedraaid
haha, dat zou helemaal mooi zijn...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:01 schreef OA het volgende:
[..]
Das idd een vage onduidelijkheid...![]()
Waarschijnlijk gecreëerd door een admin om ons bezig te houden...![]()
Dan al weekend?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
mensen, mensen..
Wat is het toch rustig
Nog iets meer dan 5.5 uur, en dan heb ik weer weekend
Hier nog iets meer dan 50.5 uur tot aan het weekend...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
mensen, mensen..
Wat is het toch rustig
Nog iets meer dan 5.5 uur, en dan heb ik weer weekend
Nou ja, eigenlijk stopt mijn weekend over 3.5 uur, en dan moet ik even naar school.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan al weekend?Ik ben jaloers!!!
![]()
Ik val nu ff in aan de receptie, ik kan niet de hele tijd met julliekoffieleuten
![]()
owh, wat hebben ze gedaan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:00 schreef buzzer het volgende:
Ik had me voorgenomen vandaag weinig te doen.
Helaas is dat voornemen hardhandig de nek omgedraaid
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
ik moet wel 'gewoon' nog werken vrijdag en zaterdag..
Precies ook weer op die dagen he
Iedereen vrij, moet ik werken.
Zo is het ook precies andersom door de week.
Ik gelukkig ook!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon weekend in het weekend
![]()
Ik ben de hele dag bezig om domme fouten van anderen te herstellen, en dat vind ik zo ontzettend zonde van mijn energie (en zo gaat het al de hele week...)quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is er dan...
Vroeg het vanochtend ook al ergens, maar toen heb ik je daarna niet meer terug gezien in dat topic.
ik ben al een week bezig met een ontzettend complex rooster (zoiets al 6 klassen met 3 docenten in 5 lokalen zien te frutten) dat had ik eindelijk klaar.. Blijkt vanochtend dat ze de compleet verkeerde gegevens hebben aangeleverd en kan ik dus heel fijn opnieuw kan beginnen, terwijl ik echt nog wel betere dingen te doen hebquote:
Dat zuigt behoorlijk inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag bezig om domme fouten van anderen te herstellen, en dat vind ik zo ontzettend zonde van mijn energie (en zo gaat het al de hele week...)
ik ook geloof ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik dus nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
aah, lekker handig ja...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben al een week bezig met een ontzettend complex rooster (zoiets al 6 klassen met 3 docenten in 5 lokalen zien te frutten) dat had ik eindelijk klaar.. Blijkt vanochtend dat ze de compleet verkeerde gegevens hebben aangeleverd en kan ik dus heel fijn opnieuw kan beginnen, terwijl ik echt nog wel betere dingen te doen heb
Ohw that is SO frustratingquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben al een week bezig met een ontzettend complex rooster (zoiets al 6 klassen met 3 docenten in 5 lokalen zien te frutten) dat had ik eindelijk klaar.. Blijkt vanochtend dat ze de compleet verkeerde gegevens hebben aangeleverd en kan ik dus heel fijn opnieuw kan beginnen, terwijl ik echt nog wel betere dingen te doen heb
Ik zou zeggen, plan alles zeer goed, maar geef het ook perongeluk verkeerd door...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die komt voorlopig even niet in mijn buurt denk ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zuigt behoorlijk inderdaad.
Wel even goed boos geworden op degene die de verkeerde data aangeleverd heeft naar ik aanneem?
En terecht .quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die komt voorlopig even niet in mijn buurt denk ik
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga even een powernap houden denk ik.
Veel plezierquote:
Thee?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:46 schreef OA het volgende:
Zo te zien is de snelheid weer volledig uit de SC...![]()
Het is volgens mij bijna een unicum dat er, op dit moment van de dag, tussen de 2 bovenstaande posts meer dan een half uur zit...![]()
De post van onze papierdirecteur niet meegerekend...![]()
Uiteraard moet daar op gedronken worden...ik zet nu ff een bakkie thee...
![]()
Leest den OP!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Thee?Wat is dat? Kan je dat eten?
![]()
Pas maar op dat je geen ban krijgt![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Thee?Wat is dat? Kan je dat eten?
![]()
Pas maar op dat je geen ban krijgt![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef eer-ik het volgende:
zo, eventjes een piepklein tukkie gedaan
Hiquote:
Hiquote:
hij is hier al bekend...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hien welkom.
Ben ik al voorgesteld?
![]()
En heeft u de heiligekoffie-eed al afgelegd?
![]()
middagquote:
yep...heb een vet boek gekocht....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
middag![]()
Was 't gezellig in de stad?
bar is dit eigenlijk, eerste dag van de lente, en het is echt grafweer hier.
't regent pijpestelen
Hij?quote:
yep...hij zit erbij...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij?![]()
*bekijkt de foto's nog eens*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |