damnquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:35 schreef eer-ik het volgende:
ja, audi's zijn idd ook wel duur
Mijn jaar traject kaart kostte me toentertijd 4500 gulden
Afzetters.
De mijne 147 per maand... dus da's 1470 euro per jaar... ook een slordige 3000 gulden. En het is een reisje van nog geen half uur.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:35 schreef eer-ik het volgende:
ja, audi's zijn idd ook wel duur
Mijn jaar traject kaart kostte me toentertijd 4500 gulden
Afzetters.
doedoei!!!...quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef eer-ik het volgende:
Mensen ik ga naar school
Ja, ik moet ook nog wel eens wát doen
tot vanavond
Ik moest van ter aar naar rotterdam, een reis van als het meezit 2 uur.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef JDude het volgende:
[..]
De mijne 147 per maand... dus da's 1470 euro per jaar... ook een slordige 3000 gulden. En het is een reisje van nog geen half uur.
Zulks een toeval!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:39 schreef JDude het volgende:
Hier ook.
Want 12 x 147 = 1470?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef JDude het volgende:
[..]
De mijne 147 per maand... dus da's 1470 euro per jaar... ook een slordige 3000 gulden. En het is een reisje van nog geen half uur.
mijn held...quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Zoals ik las heeft 911GT nietzoveel nuttigs te melden over onze usertjes dus vandaar dat zijn posts even weg gehaald zijn.
En 911GT als je daar wat over te zeuren hebt PM je me maar
Semi-ambtenaar hequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:25 schreef JDude het volgende:
Druk. Ambtenaar. Ehm.
Seatquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef Kuukske het volgende:
Oh in wat voor auto les je?
Oeh! Succes alvast, en moge de hagelbuien je bespaard blijvenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Genoeg uurtjes, want morgne heb ik examen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Morgen wordt de slechtste dag van de weekquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Oeh! Succes alvast, en moge de hagelbuien je bespaard blijven.
succesquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Oww dat ga je halenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:
aaaahquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....
trouwens..ik moest ff van mijn zoontje melden dat ie onze OP erg mooi vind....![]()
![]()
hij is zoooo lief...![]()
zo meteen hij is bezig op PS2...druk druk druk....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaaah![]()
krijgt hij een kopje thee?
ja en laat het maar aan mijn moeke over 1 dag per week kookt ze maar dan kookt ze de raarste dingenquote:
koop voor hem DDRquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo meteen hij is bezig op PS2...druk druk druk....![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef Pikkebaas het volgende:
Pfoe, ik nam even een likeurtje (of twee) bij de koffie. En nu heb ik 'm aardig zitten en ik moet nog studeren.
Meer koffie dus....
DDR...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
koop voor hem DDRkan hij het huis door stampen en heeft ie beweging of eye toy hehe
![]()
volgens mij is hij hier vaker geweest... maar ofhij de eed heeft afgelegd blijft ons een mysteriequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
EERST DE OP LEZEN....DAN EED AFLEGGEN...DAN PAS POSTEN....
maar je bent van harte welkom...![]()
wat is een DDR...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
volgens mij is hij hier vaker geweest... maar ofhij de eed heeft afgelegd blijft ons een mysterie
Hierover en meer in Detectives onder hoog Caffeine invloed![]()
Dance dance revolution spelletje waarop je moet dansen op pijltjes , Stepmatje erbij ontzettend gezellig en verzekert een vermoeid persoonquote:
Eed heb ik gisteren al afgelegd. Je gaat toch ook niet telkens aan de paus vragen of hij het Ave Maria zingt voor hij de kerk in mag. Man, ik drink mijn koffie altijd sterk en zwart, net als ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
EERST DE OP LEZEN....DAN EED AFLEGGEN...DAN PAS POSTEN....
maar je bent van harte welkom...![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja en laat het maar aan mijn moeke over 1 dag per week kookt ze maar dan kookt ze de raarste dingen
nou normaal liefst groente aardappels/rijst/ + vlees
maar zij doet weer eens iets vaags moderns met groente combinatie vis ( ui en een druiperig iets kwam uit de oven)
was te eten maar of ik het lekker vond, gaf het een 6je op schaal van 1-10
haal je post eens te bovenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:26 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Eed heb ik gisteren al afgelegd. Je gaat toch ook niet telkens aan de paus vragen of hij het Ave Maria zingt voor hij de kerk in mag. Man, ik drink mijn koffie altijd sterk en zwart, net als ik
Zoek zelfquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
haal je post eens te bovenbewijs is altijd stukken makkelijker
bij deze dan mijn verontschuldigingen.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:26 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Eed heb ik gisteren al afgelegd. Je gaat toch ook niet telkens aan de paus vragen of hij het Ave Maria zingt voor hij de kerk in mag. Man, ik drink mijn koffie altijd sterk en zwart, net als ik
WAT IS EEN DDR...!!!????quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
haal je post eens te bovenbewijs is altijd stukken makkelijker
ik kan prima kokenquote:
Dat is net uitgelegd.quote:
We hebben hier nieuwe groene theequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:34 schreef JDude het volgende:
Boh, ik ga me eens een fikse bak koffie zetten.
op je profiel...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:41 schreef cablegunmaster het volgende:
waar kon je ook alweer zien hoeveel posts je hebt ?
![]()
smakelijk eten BrandX!!!! en tot strax ....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:44 schreef BrandX het volgende:
[/me=op de valreep donder ik nog effies binnen om gelijk weer op te zouten. ga lekker eten kopen aan de overkant, weet alleen nog niet wat][/me]
Eet smakelijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:44 schreef BrandX het volgende:
* op de valreep donder ik nog effies binnen om gelijk weer op te zouten. ga lekker eten kopen aan de overkant, weet alleen nog niet wat![]()
ok..veel plezier...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:48 schreef BrandX het volgende:
ehmik merk net dat zodra ik eten heb gehaald, ik niet terug kom. ZIe net mailtje van vriendin of ik bij hun kom koffiën
dus dat ga ik dan maar doen hè
![]()
Ik zie spreek chat en vooral koffie jullie morgen!
ciao!![]()
![]()
![]()
aaah... ok have funquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:48 schreef BrandX het volgende:
ehmik merk net dat zodra ik eten heb gehaald, ik niet terug kom. ZIe net mailtje van vriendin of ik bij hun kom koffiën
dus dat ga ik dan maar doen hè
![]()
Ik zie spreek chat en vooral koffie jullie morgen!
ciao!![]()
![]()
![]()
Met lijkt me ergerquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:50 schreef cablegunmaster het volgende:
koffie zonder leuters
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaah... ok have funkoffie zonder leuters is als koffie zonder suiker!
hahaha...... achquote:
Mwah, een kopje Espresso slaapt juist een stuk beterquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
Van koffie 's avonds stuiter ik de hele avond de kamer door
liever een slaapmutsje dan koffie anders blijf ik weer de hele nacht door seizoen 5 / 6 van friends kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:57 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Mwah, een kopje Espresso slaapt juist een stuk beter![]()
.... Doewd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hahaha...... achzolang jeje eigen leuter niet in de koffie stopt
is alles ok
beetje vlees deert niemand
![]()
Volgens mij zit er in een Hollandsche kop koffie meer caffeine dan in Espresso. Daar kun je dus gelijk in hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
liever een slaapmutsje dan koffie anders blijf ik weer de hele nacht door seizoen 5 / 6 van friends kijken.
ben ik toch blij met de vriend van me zusje die het voor der kooptdoorblijven kopen die hap
![]()
Toost. Met zalm ofzo..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:06 schreef JDude het volgende:
Proost!
topic is al bijna dichtquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:44 schreef crossover het volgende:
Nog hulp nodig hier? ben net thuis..
MAAR DAN WEL ALS #22!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |