quote:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Hallo JJ.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:36 schreef BrandX het volgende:
en de enige reden waarom ik langskoffie, is omdat ik vol trots mijn gehaalde diploma wilde showen![]()
[afbeelding]
Ik zal vanavond de wiki aanpassen, heb nu echt geen tijdsorry....Of iemand anders moet zich niet in kunnen houden natuurlijk, dan hoeft het vanavond niet meer
![]()
alvast een wees gekoffied als straf:
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
Gij zijt de gezegende onder de dranken.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
nu en in het uur van onze dood.
Amen.
En nu gaat dit meiske echt aan het werk![]()
idd....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus wat is er met de Openingspost gebeurd?
Ik heb alleen maar gekopied/paste. Dus geen idee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus wat is er met de Openingspost gebeurd?
Heb hem verkleind maar nog steeds overal witte strepenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Ow ik zie net dat het icoontje van heartworm er niet goed in staat.
Boem fixt het wel ff....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gekopied/paste. Dus geen idee.
@ JJ Thanks!![]()
ik zei het nog.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef OA het volgende:
Blijft deze nou open??
Ik heb er ook net eentje geopend...
Wellicht dichtgooien en heropenen als deeltje 21![]()
Och, als het nog drukker wordt ziet het er op een gegeven moment ook niet meer uit denk ik, al die icoontjes.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb hem verkleind maar nog steeds overal witte strepen. Gister was het zo mooi.
same here...wordt veel te druk...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, als het nog drukker wordt ziet het er op een gegeven moment ook niet meer uit denk ik, al die icoontjes.
Maar dat is mijn mening.
Alleen regel 1 laten staan??quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
same here...wordt veel te druk...![]()
Morguh!!quote:
Jazeker! Meteen toen ik beneden kwamquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey cross...![]()
...al aan de koffie....?.
![]()
![]()
![]()
maar die komt hier ook niet echt vaak....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Die laatste icon heeft de OP verneukt![]()
Ik heb al wel koffie op, zometeen koffie pauze en nu broodje boterham worstquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb nog geen koffie op, en geen ontbijt. Misschien moet ik dat maar eens gaan doen.
ja maar het gaat tch om ht genieten ervan toch....?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Jazeker! Meteen toen ik beneden kwam
WIsten jullie dat het eerste bakkie eigenlijk helemaal niet zoveel helpt als iedereen denkt? Stond laatst iets over in de Metro.
ahhhh je bent toch net ziek aan het worden he...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:45 schreef OA het volgende:
Ik zit momenteel aan de camille-caramel thee!![]()
ff geen koffie meer voor mij vandaag...heb nl best wel keelpijn en koffie brandt dan gewoon...
![]()
![]()
als het maar helpt toch....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Mwah als ik een echt sterke bak koffie neem 's ochtends voel ik me wel veel fitter opeensof zou dat soort placebo gedachte zijn.
Ja precies, of het nou werkt, of dat je alleen denkt dat het werkt. Maakt opzich niet uit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Mwah als ik een echt sterke bak koffie neem 's ochtends voel ik me wel veel fitter opeensof zou dat soort placebo gedachte zijn.
Ik hoop het niet...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ahhhh je bent toch net ziek aan het worden he.......
![]()
![]()
![]()
tja...ze zeggen toch niet voor nix dat mannen lichamelijk sneller oud wrden.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoop het niet...![]()
Gisteren stond ik al telkens op als een bejaarde...pijn in m'n onderrug...
en nee, ik ben niet zwanger...
![]()
Vandaag voel ik me weer als een 14 jarige hoor...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja...ze zeggen toch niet voor nix dat mannen lichamelijk sneller oud wrden.......niet zwanger...
...ongesteld misschien...
![]()
adem in....adem uit....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb net 4 servers versleept en ze daarna met veel moeite weer in dozen proberen te krijgen ( kut piepschuim, kut dozen
)
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Vandaag voel ik me weer als een 14 jarige hoor...qua lichamelijke gesteldheid dan...
![]()
ongesteld...nee, daar zijn mannen fysiek niet toe in staat...
![]()
![]()
Heerlijk he, in praktijk is het hier nu ook heerlijkquote:
gelukkig maar dt mannen fysiek niet in staat zijn om ongesteld te worden....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Vandaag voel ik me weer als een 14 jarige hoor...qua lichamelijke gesteldheid dan...
![]()
ongesteld...nee, daar zijn mannen fysiek niet toe in staat...
![]()
![]()
Das ook niet handig he...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]mwah, ik heb wel mannen gezien die zo hard op hun ballen gedonderd waren dat ze bloed pisten
( skateboarden
geweldige sport hé )
auwch....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]mwah, ik heb wel mannen gezien die zo hard op hun ballen gedonderd waren dat ze bloed pisten
( skateboarden
geweldige sport hé )
Skateboarden, lang geleden is datquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
mwah, ik heb wel mannen gezien die zo hard op hun ballen gedonderd waren dat ze bloed pisten
( skateboarden
geweldige sport hé )
eer-ik....!!! welkom...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:57 schreef eer-ik het volgende:
goeie morgen
't is toch nog snel gegaan met #19
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:57 schreef eer-ik het volgende:
goeie morgen
't is toch nog snel gegaan met #19
zelfs met een k geschreven iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eer-ik....!!! welkom.....goedemorgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou heb ik je naam wel goed...![]()
Hier op kantoor is het 21 gradenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nu alleen nog lekkere temperaturen...![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't mag effe duren..
Hoe is het met iedereen?
hier schijnt de zonquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het 21 graden![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't mag effe duren..
Hoe is het met iedereen?
ja zo kan ik het ook....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het 21 graden![]()
Beetje keelpijn...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't mag effe duren..
Hoe is het met iedereen?
is het bij jou warm dan...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Goed met mij! Hier schijnt de zon ook. Heerlijk weer wat warmer weer!
Já! warmer dan de afgelopen dag.quote:
goedemorgen....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie morgen * gaap gaaap *
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie morgen * gaap gaaap *
ik stap net mijn bed uit doe de pc aan en start fok op... om te meren dat jullie al het topic 19 hebben volgeluld zondermijquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen
WAKKER WORDEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, we moeten een nieuw gespreksonderwerp hebben.quote:
Dan beginnen we een babbeltje.quote:
Helaas een dragonforce / Counting crows fan , probeer het opnieuwquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan beginnen we een babbeltje.
Bent u U2-fan, of lijkt dat maar zo?![]()
zolang ik het zelf niet hoef te dokkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Dit weekend wordt het ook weer mooi zacht lenteweer hé. Koffie op het terras dus.
Ik ben slechts muziek-fan, maar als ik moest kiezen ging ik voor PearlJam. U2 is ook leuk, Live, REM, Faithless....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Helaas een dragonforce / Counting crows fan , probeer het opnieuw![]()
Vanaf zondag wordt het mooi jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Dit weekend wordt het ook weer mooi zacht lenteweer hé. Koffie op het terras dus.
ja, sorry, ik ben ook net wakkkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht dat ik dat niet doorhad* wink * *sarcasme *
* eer-ik heeft toevallig 'The Fruit' aanstaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben slechts muziek-fan, maar als ik moest kiezen ging ik voor PearlJam. U2 is ook leuk, Live, REM, Faithless....Sander Kleinenberg.
Veel werken en naar Lowlands, meer niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Vanaf zondag wordt het mooi ja
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_verwacht_weer.html
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan beginnen we een babbeltje.
Bent u U2-fan, of lijkt dat maar zo?![]()
Ik ben van plan om op vakantie te gaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef OA het volgende:
Hebben jullie al vakantieplannen??![]()
nieuw onderwerp
Moorea......quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef OA het volgende:
nieuw onderwerp
mooiquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben van plan om op vakantie te gaanmaar verder....
![]()
Chiliquote:
Same herequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Veel werken en naar Lowlands, meer niet waarschijnlijk
Kheb een mooi baantje als het goed isDus dat komt mooi uit.
Ik ga nog een weekendje naar Londen met wederhelft, misschien nog naar Gran Canaria (luiwammessen op het strand), en we gaan sowieso naar Lowlandsquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef OA het volgende:
nieuw onderwerp
Ik word 'opgeleid' tot heftruckchauffeur bij Bavaria, inclusief certificaatquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Same here
Wat voor mooi baantje heb je van de zomer 'als het goed is'?
Ook goedquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Vanaf zondag wordt het mooi ja
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_verwacht_weer.html
3 weken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
2 weken...jij?
weet je wel waar Moorea ligt....![]()
Prima baantje iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik word 'opgeleid' tot heftruckchauffeur bij Bavaria, inclusief certificaat![]()
Als dat niet doorgaat blijf ik bij Bavaria, maar dan als bijrijder (horeca service, drank rondbrengen dus). Dus dat zit wel goed
14.gifquote:
Sorry, ik ben beleefd opgevoed.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...laat dat "U" aub weg....
...maar ja ik ben zo ongeveer de grootste U2-fan die er is....
![]()
![]()
...en dit al bijna 25 jaar.....
![]()
Leuk!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga nog een weekendje naar Londen met wederhelft, misschien nog naar Gran Canaria (luiwammessen op het strand), en we gaan sowieso naar Lowlands
Oh en naar Groezrock eind april.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga nog een weekendje naar Londen met wederhelft, misschien nog naar Gran Canaria (luiwammessen op het strand), en we gaan sowieso naar Lowlands
quote:
Nope nog niet gedaan, er komt de laatste tijd ff veel op me af qua baantjes dus die houd ik ff in m'n achterhoofd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prima baantje idd
had je TNT nog gebeld?
14.gif =quote:
is dit een nieuwelingquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:24 schreef pascalheister het volgende:
3e bakkie van vanmorgen wordt net voor me neus gezet door een collega
waar in FR?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik ga komend weekend naar Brugge en volgende maand nog een week naar Frankrijk!!![]()
Ligt ergens in de Stille Oceaan vlakbij Tahiti...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...maar dt heb waarschijnlijk al eerder gezegd...
...want de meeste mensen weten niet eens waar het is....
![]()
ik wst niet eens dat ht eiland bestond tot een paar weken geleden......![]()
Picardie, vlakbij Amiensquote:
Jij moet nog veel leren mien jong.quote:
is niet erg..voel me alleen zo oud als er U tegen me gezegd wordt....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry, ik ben beleefd opgevoed.![]()
Mijn muziekliefde begon bij U2.
zoals de echte nerd zegt..... ben ik te lui voor... maar ik zal het wel een keer doen ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren mien jong.
Ga eens een speurtocht houden @ fok om uit te vinden wat dat betekend
Fair enough.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Nope nog niet gedaan, er komt de laatste tijd ff veel op me af qua baantjes dus die houd ik ff in m'n achterhoofd.
[..]
14.gif = [afbeelding]
Euhm. Ok.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zoals de echte nerd zegt..... ben ik te lui voor... maar ik zal het wel een keer doen ...
quote:
klopt....vanaf Tahiti kun je Moorea zien bij helder weer....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ligt ergens in de Stille Oceaan vlakbij Tahiti...![]()
Mijn topografische kennis is goed ontwikkeld op de basisschool...![]()
Goedzo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:28 schreef cablegunmaster het volgende:
ok.... 14.gif is een handje omhoogmet dat duimpie
JE MOET WEL FF DE OP LEZEN......quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:24 schreef pascalheister het volgende:
3e bakkie van vanmorgen wordt net voor me neus gezet door een collega
dan nog...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pssst... mss was het een eenmans vlieg.. en is hij vertrokken naar de winterzon
en toch is het noorden van FR erg mooi...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
Picarië is nou een van de weinige plekken waar ik nog nooit geweest ben in frankrijk.
'Boven Parijs' kom ik eigenlijk ook nooit, ik kachel er altijd met 180 doorheen
Ikke 1 keertje 18 juli 1997 in de kuip. Ik kan me nog maar 1 nummer herinneren, Please. 2 weken later die live-versie gekocht op cd-single-tje. En ik heb gemerkt dat je CD-s ook grijs kan draaienquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is niet erg..voel me alleen zo oud als er U tegen me gezegd wordt........bij mij dus ook bij U2...
..heb ze al 4 keer gezien....eigenlijk veel te weinig....
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
betekent het dat ik ff een pagina of 2 moet missen om iets te gaan klaarzetten![]()
![]()
Iedereen jakkert altijd zo hard mogelijk door Noord-Frankrijk om zo snel mogelijk voorbij PArijs te zijn....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
Picarië is nou een van de weinige plekken waar ik nog nooit geweest ben in frankrijk.
'Boven Parijs' kom ik eigenlijk ook nooit, ik kachel er altijd met 180 doorheen
Is het ook wel, maar ik heb er nooit een vakantiebestemming geboekt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en toch is het noorden van FR erg mooi...![]()
Ja, sorryquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:33 schreef OA het volgende:
[..]
Iedereen jakkert altijd zo hard mogelijk door Noord-Frankrijk om zo snel mogelijk voorbij PArijs te zijn....![]()
Het noorden is, zoals JJ zegt, idd erg mooi!![]()
He, dat is puikquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:34 schreef crossover het volgende:
Hebben jullie de nieuwe quickquote al gezien?
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07123/screen1.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Let niet op de kwaliteit
Kei handig man
QuickQuote en QuickPI's - De Firefox Extensie! (deel 5)
Nu wel jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:34 schreef crossover het volgende:
Let niet op de kwaliteit
Kei handig man
laatse keer was in 2005....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ikke 1 keertje 18 juli 1997 in de kuip. Ik kan me nog maar 1 nummer herinneren, Please. 2 weken later die live-versie gekocjt op cd-single-tje. En ik heb gemerkt dat je CD-s ook grijs kan draaien![]()
Strak planquote:
mijn eerste vraag hoe kom je eraanquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:34 schreef crossover het volgende:
Let niet op de kwaliteit
Kei handig man
Hoevaak is die LL meet niet al geplanned?quote:
ben jij op de link geweest van mijn vakante?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:33 schreef OA het volgende:
[..]
Iedereen jakkert altijd zo hard mogelijk door Noord-Frankrijk om zo snel mogelijk voorbij PArijs te zijn....![]()
Het noorden is, zoals JJ zegt, idd erg mooi!![]()
Dat was niet slim. Je had alleen je dochter moeten laten postenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
laatse keer was in 2005....![]()
...eerst in Maart 2005 samen met mijn dochter de ele nacht buiten gepost door wind/regen/hagel/ voor kaarten.....
..maar zeker de moeite waard....
![]()
![]()
Goedemorgen MPG....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Strak plan![]()
Goeiemorgen allemaal, ben nu bezig aan mn derde bakje
Als die op is ga ik keihard leren voor tentamen morgen,dus ik ga vandaag wel veel koffieën, maar niet veel in dit (en volgende) topic(s) zitten
![]()
Koffie ze, en wie weet kom ik toch nog een keertje ff langs.. Als mn zelfdiscipline weer eens te wensen over laat
Te vaak volgens mijquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoevaak is die LL meet niet al geplanned?![]()
Stoer he!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:37 schreef eer-ik het volgende:
crossover, wat heb jij voor wazige skin dan
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga over een half uurtje eens naar m'n werk. Tot 2100 uur.
nee...met z'n tweetjes is het veel gezelliger...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat was niet slim. Je had alleen je dochter moeten laten posten![]()
Goeiemorgen JJquote:
dat jullie 2en daartoevallig heen gaan betekent niet dat we alle 17 daar zullen zijn..quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoevaak is die LL meet niet al geplanned?![]()
Dankje! Maar ik ben nog niet wegquote:
ben ff de draad kwijt...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat jullie 2en daartoevallig heen gaan betekent niet dat we alle 17 daar zullen zijn..
de oplossing is een datum van een maand van hier verzamelen in utrechten daar ergens gaan drinken ^^ thats the sollution
whoaaaaa..... netjes achtergrond wil ik ook hebben ^^ * jaloeziequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Stoer he!
Weet niet meer waar ik die vandaan heb.
Wat vind je van m'n achtergrond?
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07123/screen12.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[..]sterkte!
Lowlandsquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben ff de draad kwijt......waar gaat dit over...
![]()
(Koffie) Meet op Lowlandsquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd naar de line up.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Te vaak volgens mijMaar volgens mij moet het wel mogelijk zijn om de die-hard koffieërs te vinden
die zijn daar waar de koffie is
Dat is dan wel weer haalbaarquote:
over de toekomstig geplande meeting die mss zou komenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
De LL meet wordt al geplanned zolang ik hier zitquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
over de toekomstig geplande meeting die mss zou komenJJ
da's ook wel een puike dekstop iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Stoer he!
Weet niet meer waar ik die vandaan heb.
Wat vind je van m'n achtergrond?
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07123/screen12.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[..]sterkte!
waar word lowlands gehouden? koste het niet 110 voor een kaartje?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
(Koffie) Meet op Lowlands...
edit: en weer een mosterd-maaltijd-situatie voor MPG![]()
Gij cultuurbarbaar!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waar word lowlands gehouden? koste het niet 110 voor een kaartje?
hier kun je er superveel over vinden!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waar word lowlands gehouden? koste het niet 110 voor een kaartje?
Succesquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:44 schreef MPG het volgende:
Jongens, mijn koffie is op, ik ga heel hard leren voor mijn tentamen![]()
Spreek jullie later weer![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier kun je er superveel over vinden!
Jep. Ik ga immers niet alleen in een tentje liggenquote:
Dankjequote:
Verklaard waarom niemand ooit actie neemtquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De LL meet wordt al geplanned zolang ik hier zit.
Succesquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:44 schreef MPG het volgende:
Jongens, mijn koffie is op, ik ga heel hard leren voor mijn tentamen![]()
Spreek jullie later weer![]()
Have funquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens...ben weg en warschijnlijk pas vanaaf weer terug......vanmiddag ff de stad in met mijn zoontje...
...veel plezier nog....doedoei!!!!
![]()
![]()
Je moet weer per se anders doen dan de rest?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga niet naar lowlands. Ik ga naar Reggae sundance
Reggae , dub en dancehallquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je moet weer per se anders doen dan de rest?![]()
Zo totaal niet mijn smaakquote:
Fair enough.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep. Ik ga immers niet alleen in een tentje liggen
Ik denk niet dat ik naar LowLands ga. Nog meer koffie ideëen?quote:
idee blijft voor mij utrecht meet , iedereen met openbaar vervoer ( voor mij makkelijkste )quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik naar LowLands ga. Nog meer koffie ideëen?De eerste dag van de zomer?
DanceValley?
Koninginnenach?
![]()
Breda Barst!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik naar LowLands ga. Nog meer koffie ideëen?De eerste dag van de zomer?
DanceValley?
Koninginnenach?
![]()
Oh maar ik ben ook heel open minded hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga ook nog naar mysteryland
Hoe bedoel je gevarieerde muzieksmaak
Koninginnenach ga ik sowieso heen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
DanceValley?
Koninginnenach?
![]()
Laterzzzzzzzzzquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens...ben weg en warschijnlijk pas vanaaf weer terug......vanmiddag ff de stad in met mijn zoontje...
...veel plezier nog....doedoei!!!!
![]()
![]()
we kunnen het beste agenda prikken houden over 1 plek eens worden , en dan kijken hoe het matcht agenda's naast elkaar leggen met 17 personen ..quote:
Als het effe meezit woon ik daar binnenkortquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
idee blijft voor mij utrecht meet , iedereen met openbaar vervoer ( voor mij makkelijkste )
centraal en iedereen kan er heenzoeken we een cafetje op en gaan er leuten ^^
ben je niet de enige , ik wil er ook heen maar dat zit er nog even niet in.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als het effe meezit woon ik daar binnenkort
Ik hoor het 5 spril.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben je niet de enige , ik wil er ook heen maar dat zit er nog even niet in.![]()
![]()
Nee dat zou wel heel rustig zijnquote:
Scherpquote:
Punk, metal. En verder gewoon de radioquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef eer-ik het volgende:
@ Kuukske, wat luister je nog meer dan...
Goed idee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
idee blijft voor mij utrecht meet , iedereen met openbaar vervoer ( voor mij makkelijkste )
centraal en iedereen kan er heenzoeken we een cafetje op en gaan er leuten ^^
Toegepaste Psychologie in Eindhoven. Maar dat is (voorlopig voor mij) alleen nog een propedeuse jaar. Hierna kan ik doorstromen naar P&A, SPW, SPH en HBO toegepaste psychologie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Scherp
Wat spook jij eigenlijk uit in het dagelijks leven?
In die 2 dagen dat je naar school moet that is
als jij maar even uitzoekt wanneer er 1 is... en er slaap plaatsen zijn vind ik het bestquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed idee.Kunnen we dat plannen als er die nacht een leuk
dans-feestje
is?
Slaap-plaats?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als jij maar even uitzoekt wanneer er 1 is... en er slaap plaatsen zijn vind ik het best
1. joey style : "HOW YOU DOING!!!! "quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slaap-plaats?
1. Utrechts meisje versieren.![]()
![]()
![]()
2. Om 8 uur gaat de eerste trein naar Arnhem.
Ik zal s ff de jaarbeurs vragen wat ze doen dit jaar.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
1. joey style : "HOW YOU DOING!!!! "
2. needankje hoef niet naar arnhem
jaarbeurs vragen ? das toch een gebouw
Papierversnipperaar:"hey gebouw ga je nog lopen ?"
jaarbeurs: "nee maar er word mss wel een evenement in mijn buik gehouden "
Papierversnipperaar:"ik snap het"
Ik ben 1 keer in A'dam Q-dag wezen viewren. Draaide uit op rellen bij het centraal station. Ben er net tussendoor gegegliptquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Koninginnenach ga ik sowieso heen.
Ben jaren achter elkaar met de boot naar a'dam gegaan met q-day, maar dat gaat niet meer dit jaar (afhakers). Q-nach lijkt me overigens ook erg vet , nog nooit meegemaakt
Blijf je wel in die buurt daar?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Toegepaste Psychologie in Eindhoven. Maar dat is (voorlopig voor mij) alleen nog een propedeuse jaar. Hierna kan ik doorstromen naar P&A, SPW, SPH en HBO toegepaste psychologie.
Maar ik weet nog niet of ik met psychologie verder wil..
Ja dat waarschijnlijk wel. Ik wil het liefste op een kamer in Eindhoven, heb er wel genoeg van hierzo thuis.quote:
werk zequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Tijd voor werk.
Kan je die opleidingen niet in Eindhoven doen dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dat waarschijnlijk wel. Ik wil het liefste op een kamer in Eindhoven, heb er wel genoeg van hierzo thuis.
Maarja dan moet ik dus eerst weten wat ik hierna wil doen.
What's the matter Buzz...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:09 schreef buzzer het volgende:
Het is een heerlijke soepkippendag vandaag
Het gaat niet goedkomen ook ben ik bang voor
wat houd inventariseren in ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Zó klaar met inventariseren van 11 serverszwáre dingen trouwens
![]()
De jaarbeurs zei dat ie 3 maart een feestjequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
1. joey style : "HOW YOU DOING!!!! "
2. needankje hoef niet naar arnhem
jaarbeurs vragen ? das toch een gebouw
Papierversnipperaar:"hey gebouw ga je nog lopen ?"
jaarbeurs: "nee maar er word mss wel een evenement in mijn buik gehouden "
Papierversnipperaar:"ik snap het"
Jawel die opleiding kan in Eindhoven, maar als ik nou toch iets anders vind in Groningen of wat dan ook zit ik daar met m'n kamertje..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan je die opleidingen niet in Eindhoven doen dan?
Anders kan je sowieso meteen nu op kamers daar
Als je een kamer kan vinden iig..
Is dat eigenlijk lastig daar?
Randstad is echt lastig om een kamer te vinden (voor weinig geld)
ideaal toch ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De jaarbeurs zei dat ie 3 maart een feestjehad, en 14 april een love & merriage beurs.
Maar verder nog geen grootse plannen.
![]()
Je huurt het toch...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Jawel die opleiding kan in Eindhoven, maar als ik nou toch iets anders vind in Groningen of wat dan ook zit ik daar met m'n kamertje..
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ideaal toch ?overdag leuten rondlopen op de beurs , savonds het scharrel dat wil trouwen maar te verlegen is om je uit te vragen heb JIJ al even uitgevraagd en savonds heb je een slaap plek
idealer kan niet
![]()
![]()
Ja ik zou wel willen..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je huurt het toch...
Kan je altijd opzeggen
Ben je iig even weg
Ik ook weerquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik zou wel willen..
Eigen kamer is echt chill.
Ben ff douche
Documenteren wat er in de servers zit aan hardware, wat voor type het is e.d.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat houd inventariseren in ?
in·ven·ta·ri·se·ren (ov.ww.)
1 de inventaris opmaken van
2 (hetgeen men aantreft) op een rij zetten
nieuwe servers aansluiten ?
Gelukkig heb ik al een eigen huis...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook weer
100% chill is het
ik ook
Zelfde boem dikkiequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook op mezelf wonen. Ach over 2 jaartjes
Ik moet nog 4 jaar studeren he, dus dan is een heel huis meteen even teveel van het goeiequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik al een eigen huis...![]()
Nergens meer gezeur mee/van...alleen die buren soms...
![]()
Haal eens een geheugen reepje uit je pc. Kijk of het dan nog zo is Zoja , plaats het reepje terug en haal de andere eruit. Verder kun je de boel formatteren of je schijf opruimenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:38 schreef OA het volgende:
Dit probleem heb ik trouwens met m'n cmputer: blauw scherm ...
damn kun je een iets breder schermpje kunnen krijgenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:38 schreef OA het volgende:
Dit probleem heb ik trouwens met m'n cmputer: blauw scherm ...
Deze problemen zijn direct ontstaan na het formatteren en opnieuw installeren van XP...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haal eens een geheugen reepje uit je pc. Kijk of het dan nog zo is Zoja , plaats het reepje terug en haal de andere eruit. Verder kun je de boel formatteren of je schijf opruimen
Dat is geen foto van mij hoor...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
damn kun je een iets breder schermpje kunnen krijgenvan je pc valt net niet goed te lezen
welke bestanden het om gaat
![]()
![]()
http://www.thehotfix.net/forums/index.php?showtopic=150quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Deze problemen zijn direct ontstaan na het formatteren en opnieuw installeren van XP...![]()
Geheugen kan ik er weleens uithalen... heb een kaartje van 256mb die al 4 jaar oud isen eentje van 512mb die 2 jaar oud is...
ik moet ook gaanquote:
Thanks!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
http://www.thehotfix.net/forums/index.php?showtopic=150
Misschien heb je daar wat aan![]()
Hoop dat je er wat aan hebtquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Zal er naar kijken zodra ik weer thuis ben... over 5,5 uur...![]()
Nee, ik heb al een bootquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik moet ook gaanblijkbaar met een kameraad mee de boot schoonmaken en verkopen op marktplaats iemand interesse in een Rubberboot met polyesterbodem met een 4,5 pk johnson motor.
boot is 3.20 m lang 11 liter tank, draait op mengsmering 1:50![]()
maar mazzel , ik ga vriend van me moet zijn kentekenbewijs overzetten...
ik ga over half uurtje even etenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef BrandX het volgende:
op de valreep nog even een postje in dit topic, voordat # 21 alweer openstaat
Iedereen nog chill? Ik heb over 5 minuten lunchmeeting
ciaoooo!!!!!
Ik ook nu!quote:
Je icon heeft de OP verneuktquote:
quote:
Echt nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je icon heeft de OP verneukt
Maar goedemiddaghoe is het met je
?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:20 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Echt nietMaar hij staat er tussen dus
![]()
Nu dus helemaal goed
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hallo en welkom en goedemiddag
![]()
Wil je?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:21 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
met gebak
![]()
ik trakteer voor iedereen virtuele gebak
![]()
Misschien ligt het aan bepaalde personen, als ik de OP plaats, is het niet zoquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister was ie goeden mooi met dat zwarte, nu staan er weer lelijk lijnen in, hoe komt dat toch
.
Doe mij maar een rijstevlaai danquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:21 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
met gebak
![]()
ik trakteer voor iedereen virtuele gebak
![]()
Want?quote:
Werk jij er?quote:
Trek die registers maa open!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Werk jij er?
Anders trek ik even mijn registers open
Ik anderhalf jaar. Gaat vrij goed, maar somsquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
Trek die registers maa open!![]()
Ik wer er niet dus..heb er wel al 5 jaar probleemloos een abo...
![]()
CityFM ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
Pomtidommm.
3FM is tof tijdens werk. 14.gif.
Ik ben godver blij dat ik overgestapt ben naar Hi.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik anderhalf jaar. Gaat vrij goed, maar somskomen sms-jes pas na een paar uur binnen.
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:33 schreef eer-ik het volgende:
Het is toch godver absurd dat ze zo zitten te kutten daar..
Je hebt nu de verkorte versie kunnen lezen, ik heb hier nog ergens elk telefoontje beschreven staan, tijdsduur, verhaal wat me verteld is...
' tis echt van de zotten.
150 belminuten. Yep. Maar ze hadden als eerste een betaalbare vorm van mobiel internet. En ik heb thuis geen telefoon of kabel, dus ik sluit mijn desktop aan op de mobiel om te internetten (voor 9.50/maand)quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben godver blij dat ik overgestapt ben naar Hi.
Heb er een mooie deal uit kunnen slepen, 250 minuten voor 25 euro de maand + gratis telefoon, vond het prima.
Ik had voor hetzelfde bedrag 100 minuten minder bij t-fucking-mobile
Das dan weer het absolute tegenovergestelde van mijn ervaringen met tmobile...quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:33 schreef eer-ik het volgende:
Het is toch godver absurd dat ze zo zitten te kutten daar..
Je hebt nu de verkorte versie kunnen lezen, ik heb hier nog ergens elk telefoontje beschreven staan, tijdsduur, verhaal wat me verteld is...
' tis echt van de zotten.
Wellicht isdat een idee, eer-ik...quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Telefoonabonnement heb ik nog nooit gehad in Nederland.Hier in Indonesie wordt je nog persoonlijk geholpen, zodat ik iemand aan haar jasje kan trekken (niet te hard, dat mag niet) als het niet goed gaat. Scheelt een hoop gezeik, want bellen doe ik echt niet.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Telefoonabonnement heb ik nog nooit gehad in Nederland.Hier in Indonesie wordt je nog persoonlijk geholpen, zodat ik iemand aan haar jasje kan trekken (niet te hard, dat mag niet) als het niet goed gaat. Scheelt een hoop gezeik, want bellen doe ik echt niet.
Gaat mij te traag, een adsl abonnement kost ook geen kut meer tegenwoordigquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
150 belminuten. Yep. Maar ze hadden als eerste een betaalbare vorm van mobiel internet. En ik heb thuis geen telefoon of kabel, dus ik sluit mijn desktop aan op de mobiel om te internetten (voor 9.50/maand)![]()
Ik voorzie voor hier ook weinig goeds... bijna zwarte wolken die mijn kant op komen...quote:
Dan moet je de radio wat harder zettenquote:
Helaas komt de kpn geen kabeltje leggen naar mijn kamer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gaat mij te traag, een adsl abonnement kost ook geen kut meer tegenwoordig
Helemaal niet als je het met huisgenoten deelt.
Ik zit er wel ernstig aan te twijfelen om het te publiceren, op wat voor manier dan ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:43 schreef OA het volgende:
[..]
Das dan weer het absolute tegenovergestelde van mijn ervaringen met tmobile...![]()
Ik heb er werkelijk nog nooit problemen mee gehad, maar zo zal iedereen wel ergens iets over te klagen hebben, waar anderen weer helemaal niets te zeuren hebben...![]()
Publiceer je verhaal maar! Wellicht tot vermaak van ons...![]()
Tuurlijk kan je er met niemand over praten...quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zit er wel ernstig aan te twijfelen om het te publiceren, op wat voor manier dan ook.
Kassa bellen of radar ofzo..
Misschien dat die me erbij kunnen helpen, want ik heb echt voor tientallen euro's gebeld naar die idioten.
Eigenlkijk vind ik het belachelijk dat ik ervoor moet betalen, dat zij een of andere baggerfout maken.
Ik heb al een keer netjes gebeld naar het hoofdkantoor, om een afspraak te maken met iemand die me erbij zou kunnen helpen, maar toen zeiden ze: nee, daar beginnen we niet aan
Ik weer boos geworden, telefoon erop gesmeten op een gegeven moment, dus misschien moet ik er maar eens heengaan idd.
Ik denk alleen niet (zeker niet na een keer kassa gekeken te hebben) dat ze me er zomaar inlaten, en laten praten met iemand die erover gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |