Koninginnenach ga ik sowieso heen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik naar LowLands ga. Nog meer koffie ideëen?De eerste dag van de zomer?
DanceValley?
Koninginnenach?
![]()
Laterzzzzzzzzzquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens...ben weg en warschijnlijk pas vanaaf weer terug......vanmiddag ff de stad in met mijn zoontje...
...veel plezier nog....doedoei!!!!
![]()
![]()
we kunnen het beste agenda prikken houden over 1 plek eens worden , en dan kijken hoe het matcht agenda's naast elkaar leggen met 17 personen ..quote:
Als het effe meezit woon ik daar binnenkortquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
idee blijft voor mij utrecht meet , iedereen met openbaar vervoer ( voor mij makkelijkste )
centraal en iedereen kan er heenzoeken we een cafetje op en gaan er leuten ^^
ben je niet de enige , ik wil er ook heen maar dat zit er nog even niet in.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als het effe meezit woon ik daar binnenkort
Ik hoor het 5 spril.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben je niet de enige , ik wil er ook heen maar dat zit er nog even niet in.![]()
![]()
Nee dat zou wel heel rustig zijnquote:
Scherpquote:
Punk, metal. En verder gewoon de radioquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef eer-ik het volgende:
@ Kuukske, wat luister je nog meer dan...
Goed idee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
idee blijft voor mij utrecht meet , iedereen met openbaar vervoer ( voor mij makkelijkste )
centraal en iedereen kan er heenzoeken we een cafetje op en gaan er leuten ^^
Toegepaste Psychologie in Eindhoven. Maar dat is (voorlopig voor mij) alleen nog een propedeuse jaar. Hierna kan ik doorstromen naar P&A, SPW, SPH en HBO toegepaste psychologie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Scherp
Wat spook jij eigenlijk uit in het dagelijks leven?
In die 2 dagen dat je naar school moet that is
als jij maar even uitzoekt wanneer er 1 is... en er slaap plaatsen zijn vind ik het bestquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed idee.Kunnen we dat plannen als er die nacht een leuk
dans-feestje
is?
Slaap-plaats?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als jij maar even uitzoekt wanneer er 1 is... en er slaap plaatsen zijn vind ik het best
1. joey style : "HOW YOU DOING!!!! "quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slaap-plaats?
1. Utrechts meisje versieren.![]()
![]()
![]()
2. Om 8 uur gaat de eerste trein naar Arnhem.
Ik zal s ff de jaarbeurs vragen wat ze doen dit jaar.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
1. joey style : "HOW YOU DOING!!!! "
2. needankje hoef niet naar arnhem
jaarbeurs vragen ? das toch een gebouw
Papierversnipperaar:"hey gebouw ga je nog lopen ?"
jaarbeurs: "nee maar er word mss wel een evenement in mijn buik gehouden "
Papierversnipperaar:"ik snap het"
Ik ben 1 keer in A'dam Q-dag wezen viewren. Draaide uit op rellen bij het centraal station. Ben er net tussendoor gegegliptquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Koninginnenach ga ik sowieso heen.
Ben jaren achter elkaar met de boot naar a'dam gegaan met q-day, maar dat gaat niet meer dit jaar (afhakers). Q-nach lijkt me overigens ook erg vet , nog nooit meegemaakt
Blijf je wel in die buurt daar?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Toegepaste Psychologie in Eindhoven. Maar dat is (voorlopig voor mij) alleen nog een propedeuse jaar. Hierna kan ik doorstromen naar P&A, SPW, SPH en HBO toegepaste psychologie.
Maar ik weet nog niet of ik met psychologie verder wil..
Ja dat waarschijnlijk wel. Ik wil het liefste op een kamer in Eindhoven, heb er wel genoeg van hierzo thuis.quote:
werk zequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Tijd voor werk.
Kan je die opleidingen niet in Eindhoven doen dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dat waarschijnlijk wel. Ik wil het liefste op een kamer in Eindhoven, heb er wel genoeg van hierzo thuis.
Maarja dan moet ik dus eerst weten wat ik hierna wil doen.
What's the matter Buzz...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:09 schreef buzzer het volgende:
Het is een heerlijke soepkippendag vandaag
Het gaat niet goedkomen ook ben ik bang voor
wat houd inventariseren in ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Zó klaar met inventariseren van 11 serverszwáre dingen trouwens
![]()
De jaarbeurs zei dat ie 3 maart een feestjequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
1. joey style : "HOW YOU DOING!!!! "
2. needankje hoef niet naar arnhem
jaarbeurs vragen ? das toch een gebouw
Papierversnipperaar:"hey gebouw ga je nog lopen ?"
jaarbeurs: "nee maar er word mss wel een evenement in mijn buik gehouden "
Papierversnipperaar:"ik snap het"
Jawel die opleiding kan in Eindhoven, maar als ik nou toch iets anders vind in Groningen of wat dan ook zit ik daar met m'n kamertje..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan je die opleidingen niet in Eindhoven doen dan?
Anders kan je sowieso meteen nu op kamers daar
Als je een kamer kan vinden iig..
Is dat eigenlijk lastig daar?
Randstad is echt lastig om een kamer te vinden (voor weinig geld)
ideaal toch ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De jaarbeurs zei dat ie 3 maart een feestjehad, en 14 april een love & merriage beurs.
Maar verder nog geen grootse plannen.
![]()
Je huurt het toch...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Jawel die opleiding kan in Eindhoven, maar als ik nou toch iets anders vind in Groningen of wat dan ook zit ik daar met m'n kamertje..
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ideaal toch ?overdag leuten rondlopen op de beurs , savonds het scharrel dat wil trouwen maar te verlegen is om je uit te vragen heb JIJ al even uitgevraagd en savonds heb je een slaap plek
idealer kan niet
![]()
![]()
Ja ik zou wel willen..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je huurt het toch...
Kan je altijd opzeggen
Ben je iig even weg
Ik ook weerquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik zou wel willen..
Eigen kamer is echt chill.
Ben ff douche
Documenteren wat er in de servers zit aan hardware, wat voor type het is e.d.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat houd inventariseren in ?
in·ven·ta·ri·se·ren (ov.ww.)
1 de inventaris opmaken van
2 (hetgeen men aantreft) op een rij zetten
nieuwe servers aansluiten ?
Gelukkig heb ik al een eigen huis...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook weer
100% chill is het
ik ook
Zelfde boem dikkiequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook op mezelf wonen. Ach over 2 jaartjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |