quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Vandaag voel ik me weer als een 14 jarige hoor...qua lichamelijke gesteldheid dan...
![]()
ongesteld...nee, daar zijn mannen fysiek niet toe in staat...
![]()
![]()
Heerlijk he, in praktijk is het hier nu ook heerlijkquote:
gelukkig maar dt mannen fysiek niet in staat zijn om ongesteld te worden....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Vandaag voel ik me weer als een 14 jarige hoor...qua lichamelijke gesteldheid dan...
![]()
ongesteld...nee, daar zijn mannen fysiek niet toe in staat...
![]()
![]()
Das ook niet handig he...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]mwah, ik heb wel mannen gezien die zo hard op hun ballen gedonderd waren dat ze bloed pisten
( skateboarden
geweldige sport hé )
auwch....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]mwah, ik heb wel mannen gezien die zo hard op hun ballen gedonderd waren dat ze bloed pisten
( skateboarden
geweldige sport hé )
Skateboarden, lang geleden is datquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
mwah, ik heb wel mannen gezien die zo hard op hun ballen gedonderd waren dat ze bloed pisten
( skateboarden
geweldige sport hé )
eer-ik....!!! welkom...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:57 schreef eer-ik het volgende:
goeie morgen
't is toch nog snel gegaan met #19
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:57 schreef eer-ik het volgende:
goeie morgen
't is toch nog snel gegaan met #19
zelfs met een k geschreven iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eer-ik....!!! welkom.....goedemorgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou heb ik je naam wel goed...![]()
Hier op kantoor is het 21 gradenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nu alleen nog lekkere temperaturen...![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't mag effe duren..
Hoe is het met iedereen?
hier schijnt de zonquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het 21 graden![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't mag effe duren..
Hoe is het met iedereen?
ja zo kan ik het ook....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het 21 graden![]()
Beetje keelpijn...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't mag effe duren..
Hoe is het met iedereen?
is het bij jou warm dan...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Goed met mij! Hier schijnt de zon ook. Heerlijk weer wat warmer weer!
Já! warmer dan de afgelopen dag.quote:
goedemorgen....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie morgen * gaap gaaap *
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie morgen * gaap gaaap *
ik stap net mijn bed uit doe de pc aan en start fok op... om te meren dat jullie al het topic 19 hebben volgeluld zondermijquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen
WAKKER WORDEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, we moeten een nieuw gespreksonderwerp hebben.quote:
Dan beginnen we een babbeltje.quote:
Helaas een dragonforce / Counting crows fan , probeer het opnieuwquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan beginnen we een babbeltje.
Bent u U2-fan, of lijkt dat maar zo?![]()
zolang ik het zelf niet hoef te dokkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Dit weekend wordt het ook weer mooi zacht lenteweer hé. Koffie op het terras dus.
Ik ben slechts muziek-fan, maar als ik moest kiezen ging ik voor PearlJam. U2 is ook leuk, Live, REM, Faithless....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Helaas een dragonforce / Counting crows fan , probeer het opnieuw![]()
Vanaf zondag wordt het mooi jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Dit weekend wordt het ook weer mooi zacht lenteweer hé. Koffie op het terras dus.
ja, sorry, ik ben ook net wakkkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht dat ik dat niet doorhad* wink * *sarcasme *
* eer-ik heeft toevallig 'The Fruit' aanstaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben slechts muziek-fan, maar als ik moest kiezen ging ik voor PearlJam. U2 is ook leuk, Live, REM, Faithless....Sander Kleinenberg.
Veel werken en naar Lowlands, meer niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Vanaf zondag wordt het mooi ja
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_verwacht_weer.html
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan beginnen we een babbeltje.
Bent u U2-fan, of lijkt dat maar zo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |