quote:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Hallo JJ.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:36 schreef BrandX het volgende:
en de enige reden waarom ik langskoffie, is omdat ik vol trots mijn gehaalde diploma wilde showen![]()
[afbeelding]
Ik zal vanavond de wiki aanpassen, heb nu echt geen tijdsorry....Of iemand anders moet zich niet in kunnen houden natuurlijk, dan hoeft het vanavond niet meer
![]()
alvast een wees gekoffied als straf:
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
Gij zijt de gezegende onder de dranken.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
nu en in het uur van onze dood.
Amen.
En nu gaat dit meiske echt aan het werk![]()
idd....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus wat is er met de Openingspost gebeurd?
Ik heb alleen maar gekopied/paste. Dus geen idee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus wat is er met de Openingspost gebeurd?
Heb hem verkleind maar nog steeds overal witte strepenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Ow ik zie net dat het icoontje van heartworm er niet goed in staat.
Boem fixt het wel ff....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gekopied/paste. Dus geen idee.
@ JJ Thanks!![]()
ik zei het nog.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef OA het volgende:
Blijft deze nou open??
Ik heb er ook net eentje geopend...
Wellicht dichtgooien en heropenen als deeltje 21![]()
Och, als het nog drukker wordt ziet het er op een gegeven moment ook niet meer uit denk ik, al die icoontjes.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb hem verkleind maar nog steeds overal witte strepen. Gister was het zo mooi.
same here...wordt veel te druk...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, als het nog drukker wordt ziet het er op een gegeven moment ook niet meer uit denk ik, al die icoontjes.
Maar dat is mijn mening.
Alleen regel 1 laten staan??quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
same here...wordt veel te druk...![]()
Morguh!!quote:
Jazeker! Meteen toen ik beneden kwamquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey cross...![]()
...al aan de koffie....?.
![]()
![]()
![]()
maar die komt hier ook niet echt vaak....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Die laatste icon heeft de OP verneukt![]()
Ik heb al wel koffie op, zometeen koffie pauze en nu broodje boterham worstquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb nog geen koffie op, en geen ontbijt. Misschien moet ik dat maar eens gaan doen.
ja maar het gaat tch om ht genieten ervan toch....?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Jazeker! Meteen toen ik beneden kwam
WIsten jullie dat het eerste bakkie eigenlijk helemaal niet zoveel helpt als iedereen denkt? Stond laatst iets over in de Metro.
ahhhh je bent toch net ziek aan het worden he...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:45 schreef OA het volgende:
Ik zit momenteel aan de camille-caramel thee!![]()
ff geen koffie meer voor mij vandaag...heb nl best wel keelpijn en koffie brandt dan gewoon...
![]()
![]()
als het maar helpt toch....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Mwah als ik een echt sterke bak koffie neem 's ochtends voel ik me wel veel fitter opeensof zou dat soort placebo gedachte zijn.
Ja precies, of het nou werkt, of dat je alleen denkt dat het werkt. Maakt opzich niet uit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Mwah als ik een echt sterke bak koffie neem 's ochtends voel ik me wel veel fitter opeensof zou dat soort placebo gedachte zijn.
Ik hoop het niet...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ahhhh je bent toch net ziek aan het worden he.......
![]()
![]()
![]()
tja...ze zeggen toch niet voor nix dat mannen lichamelijk sneller oud wrden.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoop het niet...![]()
Gisteren stond ik al telkens op als een bejaarde...pijn in m'n onderrug...
en nee, ik ben niet zwanger...
![]()
Vandaag voel ik me weer als een 14 jarige hoor...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja...ze zeggen toch niet voor nix dat mannen lichamelijk sneller oud wrden.......niet zwanger...
...ongesteld misschien...
![]()
adem in....adem uit....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb net 4 servers versleept en ze daarna met veel moeite weer in dozen proberen te krijgen ( kut piepschuim, kut dozen
)
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Vandaag voel ik me weer als een 14 jarige hoor...qua lichamelijke gesteldheid dan...
![]()
ongesteld...nee, daar zijn mannen fysiek niet toe in staat...
![]()
![]()
Heerlijk he, in praktijk is het hier nu ook heerlijkquote:
gelukkig maar dt mannen fysiek niet in staat zijn om ongesteld te worden....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Vandaag voel ik me weer als een 14 jarige hoor...qua lichamelijke gesteldheid dan...
![]()
ongesteld...nee, daar zijn mannen fysiek niet toe in staat...
![]()
![]()
Das ook niet handig he...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]mwah, ik heb wel mannen gezien die zo hard op hun ballen gedonderd waren dat ze bloed pisten
( skateboarden
geweldige sport hé )
auwch....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]mwah, ik heb wel mannen gezien die zo hard op hun ballen gedonderd waren dat ze bloed pisten
( skateboarden
geweldige sport hé )
Skateboarden, lang geleden is datquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
mwah, ik heb wel mannen gezien die zo hard op hun ballen gedonderd waren dat ze bloed pisten
( skateboarden
geweldige sport hé )
eer-ik....!!! welkom...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:57 schreef eer-ik het volgende:
goeie morgen
't is toch nog snel gegaan met #19
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:57 schreef eer-ik het volgende:
goeie morgen
't is toch nog snel gegaan met #19
zelfs met een k geschreven iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eer-ik....!!! welkom.....goedemorgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou heb ik je naam wel goed...![]()
Hier op kantoor is het 21 gradenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nu alleen nog lekkere temperaturen...![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't mag effe duren..
Hoe is het met iedereen?
hier schijnt de zonquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het 21 graden![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't mag effe duren..
Hoe is het met iedereen?
ja zo kan ik het ook....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het 21 graden![]()
Beetje keelpijn...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't mag effe duren..
Hoe is het met iedereen?
is het bij jou warm dan...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Goed met mij! Hier schijnt de zon ook. Heerlijk weer wat warmer weer!
Já! warmer dan de afgelopen dag.quote:
goedemorgen....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie morgen * gaap gaaap *
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie morgen * gaap gaaap *
ik stap net mijn bed uit doe de pc aan en start fok op... om te meren dat jullie al het topic 19 hebben volgeluld zondermijquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen
WAKKER WORDEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, we moeten een nieuw gespreksonderwerp hebben.quote:
Dan beginnen we een babbeltje.quote:
Helaas een dragonforce / Counting crows fan , probeer het opnieuwquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan beginnen we een babbeltje.
Bent u U2-fan, of lijkt dat maar zo?![]()
zolang ik het zelf niet hoef te dokkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Dit weekend wordt het ook weer mooi zacht lenteweer hé. Koffie op het terras dus.
Ik ben slechts muziek-fan, maar als ik moest kiezen ging ik voor PearlJam. U2 is ook leuk, Live, REM, Faithless....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Helaas een dragonforce / Counting crows fan , probeer het opnieuw![]()
Vanaf zondag wordt het mooi jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Dit weekend wordt het ook weer mooi zacht lenteweer hé. Koffie op het terras dus.
ja, sorry, ik ben ook net wakkkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht dat ik dat niet doorhad* wink * *sarcasme *
* eer-ik heeft toevallig 'The Fruit' aanstaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben slechts muziek-fan, maar als ik moest kiezen ging ik voor PearlJam. U2 is ook leuk, Live, REM, Faithless....Sander Kleinenberg.
Veel werken en naar Lowlands, meer niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Vanaf zondag wordt het mooi ja
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_verwacht_weer.html
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan beginnen we een babbeltje.
Bent u U2-fan, of lijkt dat maar zo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |