als het maar helpt toch....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Mwah als ik een echt sterke bak koffie neem 's ochtends voel ik me wel veel fitter opeensof zou dat soort placebo gedachte zijn.
Ja precies, of het nou werkt, of dat je alleen denkt dat het werkt. Maakt opzich niet uit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Mwah als ik een echt sterke bak koffie neem 's ochtends voel ik me wel veel fitter opeensof zou dat soort placebo gedachte zijn.
Ik hoop het niet...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ahhhh je bent toch net ziek aan het worden he.......
![]()
![]()
![]()
tja...ze zeggen toch niet voor nix dat mannen lichamelijk sneller oud wrden.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoop het niet...![]()
Gisteren stond ik al telkens op als een bejaarde...pijn in m'n onderrug...
en nee, ik ben niet zwanger...
![]()
Vandaag voel ik me weer als een 14 jarige hoor...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja...ze zeggen toch niet voor nix dat mannen lichamelijk sneller oud wrden.......niet zwanger...
...ongesteld misschien...
![]()
adem in....adem uit....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb net 4 servers versleept en ze daarna met veel moeite weer in dozen proberen te krijgen ( kut piepschuim, kut dozen
)
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Vandaag voel ik me weer als een 14 jarige hoor...qua lichamelijke gesteldheid dan...
![]()
ongesteld...nee, daar zijn mannen fysiek niet toe in staat...
![]()
![]()
Heerlijk he, in praktijk is het hier nu ook heerlijkquote:
gelukkig maar dt mannen fysiek niet in staat zijn om ongesteld te worden....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Vandaag voel ik me weer als een 14 jarige hoor...qua lichamelijke gesteldheid dan...
![]()
ongesteld...nee, daar zijn mannen fysiek niet toe in staat...
![]()
![]()
Das ook niet handig he...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]mwah, ik heb wel mannen gezien die zo hard op hun ballen gedonderd waren dat ze bloed pisten
( skateboarden
geweldige sport hé )
auwch....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]mwah, ik heb wel mannen gezien die zo hard op hun ballen gedonderd waren dat ze bloed pisten
( skateboarden
geweldige sport hé )
Skateboarden, lang geleden is datquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
mwah, ik heb wel mannen gezien die zo hard op hun ballen gedonderd waren dat ze bloed pisten
( skateboarden
geweldige sport hé )
eer-ik....!!! welkom...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:57 schreef eer-ik het volgende:
goeie morgen
't is toch nog snel gegaan met #19
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:57 schreef eer-ik het volgende:
goeie morgen
't is toch nog snel gegaan met #19
zelfs met een k geschreven iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eer-ik....!!! welkom.....goedemorgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou heb ik je naam wel goed...![]()
Hier op kantoor is het 21 gradenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nu alleen nog lekkere temperaturen...![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't mag effe duren..
Hoe is het met iedereen?
hier schijnt de zonquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het 21 graden![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't mag effe duren..
Hoe is het met iedereen?
ja zo kan ik het ook....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het 21 graden![]()
Beetje keelpijn...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't mag effe duren..
Hoe is het met iedereen?
is het bij jou warm dan...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Goed met mij! Hier schijnt de zon ook. Heerlijk weer wat warmer weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |