goedemorgen....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie morgen * gaap gaaap *
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie morgen * gaap gaaap *
ik stap net mijn bed uit doe de pc aan en start fok op... om te meren dat jullie al het topic 19 hebben volgeluld zondermijquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen
WAKKER WORDEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, we moeten een nieuw gespreksonderwerp hebben.quote:
Dan beginnen we een babbeltje.quote:
Helaas een dragonforce / Counting crows fan , probeer het opnieuwquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan beginnen we een babbeltje.
Bent u U2-fan, of lijkt dat maar zo?![]()
zolang ik het zelf niet hoef te dokkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Dit weekend wordt het ook weer mooi zacht lenteweer hé. Koffie op het terras dus.
Ik ben slechts muziek-fan, maar als ik moest kiezen ging ik voor PearlJam. U2 is ook leuk, Live, REM, Faithless....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Helaas een dragonforce / Counting crows fan , probeer het opnieuw![]()
Vanaf zondag wordt het mooi jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Dit weekend wordt het ook weer mooi zacht lenteweer hé. Koffie op het terras dus.
ja, sorry, ik ben ook net wakkkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht dat ik dat niet doorhad* wink * *sarcasme *
* eer-ik heeft toevallig 'The Fruit' aanstaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben slechts muziek-fan, maar als ik moest kiezen ging ik voor PearlJam. U2 is ook leuk, Live, REM, Faithless....Sander Kleinenberg.
Veel werken en naar Lowlands, meer niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Vanaf zondag wordt het mooi ja
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_verwacht_weer.html
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan beginnen we een babbeltje.
Bent u U2-fan, of lijkt dat maar zo?![]()
Ik ben van plan om op vakantie te gaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef OA het volgende:
Hebben jullie al vakantieplannen??![]()
nieuw onderwerp
Moorea......quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef OA het volgende:
nieuw onderwerp
mooiquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben van plan om op vakantie te gaanmaar verder....
![]()
Chiliquote:
Same herequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Veel werken en naar Lowlands, meer niet waarschijnlijk
Kheb een mooi baantje als het goed isDus dat komt mooi uit.
Ik ga nog een weekendje naar Londen met wederhelft, misschien nog naar Gran Canaria (luiwammessen op het strand), en we gaan sowieso naar Lowlandsquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef OA het volgende:
nieuw onderwerp
Ik word 'opgeleid' tot heftruckchauffeur bij Bavaria, inclusief certificaatquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Same here
Wat voor mooi baantje heb je van de zomer 'als het goed is'?
Ook goedquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Vanaf zondag wordt het mooi ja
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_verwacht_weer.html
3 weken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
2 weken...jij?
weet je wel waar Moorea ligt....![]()
Prima baantje iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik word 'opgeleid' tot heftruckchauffeur bij Bavaria, inclusief certificaat![]()
Als dat niet doorgaat blijf ik bij Bavaria, maar dan als bijrijder (horeca service, drank rondbrengen dus). Dus dat zit wel goed
14.gifquote:
Sorry, ik ben beleefd opgevoed.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...laat dat "U" aub weg....
...maar ja ik ben zo ongeveer de grootste U2-fan die er is....
![]()
![]()
...en dit al bijna 25 jaar.....
![]()
Leuk!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga nog een weekendje naar Londen met wederhelft, misschien nog naar Gran Canaria (luiwammessen op het strand), en we gaan sowieso naar Lowlands
Oh en naar Groezrock eind april.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga nog een weekendje naar Londen met wederhelft, misschien nog naar Gran Canaria (luiwammessen op het strand), en we gaan sowieso naar Lowlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |