Ok dan verschillen we daarover van meningquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Eensch.
[..]
Wat mij betreft niet in het geval van moslims. 'Gewone' moslims zijn wat mij betreft naar Nederlandse maatstaven al extreem genoeg om direct te vergelijken met 'extreme' refo's.
Een halve moslimpartij moet toch minstens een flink aantal moslimbewindslieden hebben?quote:Daarnet hadden we het nog over het aantal moslims dat op de PvdA stemt, nu heb je het ineens over moslimministers.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:19 schreef du_ke het volgende:
Een halve moslimpartij moet toch minstens een flink aantal moslimbewindslieden hebben?
Behalve dan dat du_ke het ook over extreme moslims had, vandaar mijn verhaaltjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook "We (jij en ik)", uiteraard doelende op mijzelf en du_ke.
Waaruit blijkt het moslim-aspect van die partij dan?quote:
Of het is in jouw ogen een halve moslimpartij en in de praktijk niet.quote:
Uit het grote aantal moslims dat erop stemt. Blijkbaar verkondigt die partij meningen die moslims bijzonder welgevallig zijn. Dat is natuurlijk niet toevallig: de PvdA heeft daar zelf bewust voor gekozen en heeft daarmee een grote bron van kiezers aangeboord.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Waaruit blijkt het moslim-aspect van die partij dan?
In het begin juist niet, moet je maar even teruglezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Behalve dan dat du_ke het ook over extreme moslims had
daar had ik die quote over het onzichtbare vriendje ook vandaanquote:
Reuze vermakelijk, meen ik me te herinneren. Maar het is echt meer dan een half mensenleven geleden dat ik het las.quote:
De PvdA had voor zover ik weet altijd al grote aanhang onder de economisch minder gezegenden, en daar bevinden zich tegenwoordig aardig wat van de vroeger afwezige moslims. Maar ik heb niet het idee dat de PvdA nu van doelgroep veranderd is, de doelgroep is van samenstelling veranderd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Uit het grote aantal moslims dat erop stemt. Blijkbaar verkondigt die partij meningen die moslims bijzonder welgevallig zijn. Dat is natuurlijk niet toevallig: de PvdA heeft daar zelf bewust voor gekozen en heeft daarmee een grote bron van kiezers aangeboord.
Uiteraard, daarom vroeg ik waar het dan wel uit bleekquote:Dat er weinig moslims in de hogere gelederen bij de PvdA zitten zegt niets. Dat kan allerlei redenen hebben.
Zit wat in. Ik denk dat het (zoals zo vaak) een beetje van beide is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:36 schreef sigme het volgende:
[..]
De PvdA had voor zover ik weet altijd al grote aanhang onder de economisch minder gezegenden, en daar bevinden zich tegenwoordig aardig wat van de vroeger afwezige moslims. Maar ik heb niet het idee dat de PvdA nu van doelgroep veranderd is, de doelgroep is van samenstelling veranderd.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:55 schreef Monidique het volgende:
"Ik ben een jood!"
Die zaken horen volgens jou zeker niet in de SC thuis?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:43 schreef Autodidact het volgende:
Moslims en PvdA...Ja Lemmeb.
Zonder twijfel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik denk dat het (zoals zo vaak) een beetje van beide is.
Jawel Lemmeb, elke keer als Lemmeb aanwezig is horen moslims en PvdA in SC thuis.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die zaken horen volgens jou zeker niet in de SC thuis?
Religieuzen zijn psychonauten: die mensen zoeken in hun geest en vinden een grote kracht, en proberen die nuttig aan te wenden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:21 schreef sigme het volgende:
Goden zijn kosmonauten.
Kies er eens een uitgemolken onderwerp uit, waar in SC al jaren geen nieuw argument in is gevonden; slechts herhaling.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:50 schreef sigme het volgende:
Ach ja, anderen hebben stokpaardjes als atheisme, milieu, bush-de-boze, kom, wat hebben we nog meer zoal aan vaste vehicels hier?
Oh oke. Ik had er anders ook wel over willen ophouden hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:48 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Jawel Lemmeb, elke keer als Lemmeb aanwezig is horen moslims en PvdA in SC thuis.
Nee, ik laat mijn huig naar de wind hangen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Kies er eens een uitgemolken onderwerp uit, waar in SC al jaren geen nieuw argument in is gevonden; slechts herhaling.
Je Sonjabakkert?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik laat mijn huig naar de wind hangen.
Dartelend en blij. Ze zijn nogal van gelijke leeftiijd, dat is leuk, want dan gaat de hele club met elkaar spelen en rondjes rennen. En straks ontsnappen natuurlijk, dat wordt nog wat.quote:
Wahahahaquote:
http://www.cnn.com/quote:President Bush today called Attorney General Alberto Gonzales to reaffirm his support for him, according to White House spokesman Tony Snow.
http://en.wikipedia.org/wiki/Donald_Rumsfeld#Resignationquote:On November 1, 2006, President Bush stated he would stand by Rumsfeld as defense secretary for the length of his term as president.[34] In the November 7 elections, the House and the Senate shifted to Democratic control. One day later, Bush announced Rumsfeld would resign his position as Secretary of Defense.
Haha dus je mag binnenkort op lammetjesjachtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Dartelend en blij. Ze zijn nogal van gelijke leeftiijd, dat is leuk, want dan gaat de hele club met elkaar spelen en rondjes rennen. En straks ontsnappen natuurlijk, dat wordt nog wat.
quote:Het lijkt er wat mij betreft op dat de AIVD volledig op de hoogte was van de plannen om Van Gogh te vermoorden. Het is intrigerend om te weten te komen waarom de bevoegde instanties besloten hebben om niet in te grijpen, maar we zullen de waarheid nooit kennen.
Volgens mij is het trouwens huikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Wahahaha. Van m'n lang zal ie leven niet. Dieeten
.
Ik waai alleen zo in de SC wat met de wind mee hoor.
Tsja, ik zat erover te dubben, was te lui het op te zoeken. Nee, ik plaats 'm niet zelf. Wees mijn gast.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Volgens mij is het trouwens huik
Originele taal- en spelfouten #11
Plaats je hem zelf?![]()
Een schandpaal? Ik heb nooit het idee dat ik iemand te schande maak daar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:42 schreef Autodidact het volgende:
Neh, ik vind het een schandpaal. Niet mijn ding.
Ja, nou ja. Dequote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Een schandpaal? Ik heb nooit het idee dat ik iemand te schande maak daar.
Tsja. Ik doe niet aan guilty by association. Anders kan ik ook wel ophouden met posten in POL, dat is ook één grote schandpaal.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:51 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, nou ja. De![]()
![]()
en
smileys spreken daar wel voor zich.
uhm. 90% van mijn neefjes is blond en heeft blauwe ogen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:21 schreef du_ke het volgende:
Ik ben zo blond dat ik helemaal niet van de Marokkanen af kan stammen.
Neefjes van Marokkanen zijn Turken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
uhm. 90% van mijn neefjes is blond en heeft blauwe ogen.
'k Heb niks over jou gezegd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja. Ik doe niet aan guilty by association. Anders kan ik ook wel ophouden met posten in POL, dat is ook één grote schandpaal.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Neefjes van Marokkanen zijn Turken.
En nichtjes?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Die hebben vaak zwart krullerig haar met groene ogen. Heb er 1 tussen zitten met lang stijl blond haar en blauwe ogen.quote:
Hoeveel neefjes heb je?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
uhm. 90% van mijn neefjes is blond en heeft blauwe ogen.
Maagden ook nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:14 schreef Monidique het volgende:
Marokkanen bestaan niet.
Weukveul, stuk of 20quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoeveel neefjes heb je?
(In Groningen meppen we neefjes dood, maar dat terzijde)
Je-zus. Dat is een stuk of tien maal zoveel als ik. Ik weet trouwens precies hoeveel ik er heb.quote:
Het aantal nichtjes ligt wat hoger dacht ik. Om de een of andere reden veel dames in mijn familie.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Je-zus. Dat is een stuk of tien maal zoveel als ik. Ik weet trouwens precies hoeveel ik er heb.
En dan heb je zeker ook zo'n schare nichtjes?
Ik heb geen neefjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb negen neefjes en tien nichtjes.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:29 schreef sigme het volgende:
Iets meer meisjes dan jongens is normaal. Het zwakke geslacht haalt net iets vaker de geboorte niet.
Die rollen overal naartoequote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Over negers hebben ze gelijk, die rollen overal naartoe.
Nou, je weet wel. Naar voren, naar achteren, naar links en naar rechts.quote:
Nee, de zinnen kloppenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
![]()
Is zin 2 niet in tegenstrijd met zin 1...of ik vat je pointe niet
Ik heb er alleen al van mijn moeders kant meer dan 30 ofzo, verhouding neefjes/nichtjes weet ik niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb negen neefjes en tien nichtjes.
Sjuustquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je hebt gelijk :105 jongens tegen 100 meisjes. http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)e-ontwikkelingen.htmquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:41 schreef Bluesdude het volgende:
Ah zo redeneer je...
Ik dacht dat er wel meer jongens worden geboren... iemand een linkje ?
Ik snapte je grapje niet, dus vervolgens maakte ik een onbegrijpbare grap over negers. Nu voel je ook hoe het is om doelwit te worden van onbegrijpbare grapjes.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]![]()
Mutant, ik snap je grapjes niet.
Vegetarisch eten schijnbaar ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:51 schreef Bluesdude het volgende:
Stress veroorzaakt meer meisjesgeboortes:
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/26346144/
quote:Arne Jansen - Meisjes met rooie haren
Meisjes met rooie haren
Die kunnen kussen, dat is niet mis
Meisjes met rooie haren
Kunnen je zeggen wat liefde is
Ja, ja, ja, meisjes met rooie haren
Kunnen je zeggen, als je ze kent
Of je de grote liefde
De grote liefde voor altijd bent
Toen ik daar lag op mijn balkon
Zag ik haar liggen in de zon
Ze was heel mooi, ja, dat is waar
Maar 't mooiste was haar rode haar
Meisjes met rooie haren
Meisjes met rooie haren
Of je de grote liefde
Die mooie tijd ging snel voorbij
Het lag aan haar en niet aan mij
Ze was heel mooi, ja, dat is waar
Maar 't mooiste was haar rode haar
Meisjes met rooie haren
Meisjes met rooie haren
Of je de grote liefde
Of je de grote liefde
Omdat Marokkanen hetzelfde zijn als turken, maar dan met een geringe mutatie. Dat je dat niet snaptquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik snapte je grapje niet, dus vervolgens maakte ik een onbegrijpbare grap over negers. Nu voel je ook hoe het is om doelwit te worden van onbegrijpbare grapjes.
Negers zijn dik en rolbaar, dus die rollen overal naartoe.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Omdat Marokkanen hetzelfde zijn als turken, maar dan met een geringe mutatie. Dat je dat niet snapt.
Zeker weten, tenslotte stammen we allemaal af van de negers, dus ze zijn duidelijk de hele wereld over gerollebold.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Negers zijn dik en rolbaar, dus die rollen overal naartoe.![]()
Die dikke negert van de teevee?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
Over dikke negers gesproken. Rara wie kwam ik tegen bij de VW dealer in Schiedam?
Per definitie.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:10 schreef en_door_slecht het volgende:
Als Wilders' vrouw Hongaar is, is Wilders zelf dan half gaar?
Die van de rijst?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar welke dikke negert van de teevee?
Zo kun je zuiniger met je energie omgaan als je van je slaapbank naar het UWV of de coffeeshop moetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Negers zijn dik en rolbaar, dus die rollen overal naartoe.![]()
Die ene van Rayman is laat..... die lolbroek.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan die kerel die een paar jaar geleden voor de RVU van die jongerenpraatprogramma's maakte. Ben z'n naam ff kwijt, is wel toffe gast.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Komt het allemaal toch nog goed met de CU in de regering.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:16 schreef Reddiablo het volgende:
heh, op de EO Jongerendag wordt ook gesnoven, gespoten, geblowd, gezopen en gegangbangt....
Doet me denken aan VPRO Boeken van drie weken geleden. De presentator bleef maar zeggen (refererende aan een of andere vage vrouw) "En die Hongaarse vrouw"...en de gast moest hem constant verbeteren: "Ze is gewoon een Nederlandse vrouw".quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:10 schreef en_door_slecht het volgende:
Als Wilders' vrouw Hongaar is, is Wilders zelf dan half gaar?
Ik kom ook wel een mooi eind in die richting. M'n beide ouders komen uit grote gezinnenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Je-zus. Dat is een stuk of tien maal zoveel als ik. Ik weet trouwens precies hoeveel ik er heb.
En dan heb je zeker ook zo'n schare nichtjes?
Allemaal knuffelbomen in het hiernamaals.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:06 schreef du_ke het volgende:
Brandhout hebben? Ameland ligt er vol mee.
[afbeelding]
Ben bang van welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:10 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Allemaal knuffelbomen in het hiernamaals.
Ik kom uit een katholieke familie, dus ik ben in de loop van de tijd de tel kwijt geraakt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kom ook wel een mooi eind in die richting. M'n beide ouders komen uit grote gezinnen.
M'n moeders kant is ook katholiek die van m'n pa hervormd meen ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kom uit een katholieke familie, dus ik ben in de loop van de tijd de tel kwijt geraakt.
Druk druk druk. Ik moest 'm maar eens mailen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:10 schreef Reya het volgende:
Ik zag vanmiddag multatuli nog in NWS posten; jammer dat hij zo sporadisch in POl verschijnt, ik mag zijn bijdragen erg![]()
hier is dat ook zo, alleen mijn vader komt uit een wat bescheiden familie, bij mijn moeder is dat niet zo, desondanks heb ik weinig nichten en neven nog minder, de ontkerkelijking heeft ook hier dus hard toegeslagenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
M'n moeders kant is ook katholiek die van m'n pa hervormd meen ik.
Het amusement is er nog, discussie is er nooit geweest.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:34 schreef sigme het volgende:
De discussie zijn herhalingen van zetten, de slowchat is herkauwen van nondiscussies. Zoiets?
Is het leuk om terug te zijn na bijna twee jaar afwezigheid?
quote:Rechter: Procter & Gamble heult niet met de duivel
ANP
WASHINGTON - Het Amerikaanse bedrijf Procter & Gamble, 's werelds grootste producent van consumentengoederen, heult niet met de duivel. Dat heeft een Amerikaanse rechtbank bepaald.
Procter & Gamble maakte dinsdag bekend dat het een rechtszaak heeft gewonnen die het had aangespannen tegen mensen die de leiding van het concern betichtten van duivelsaanbidding.
Procter & Gamble wordt al jaren achtervolgd door bizarre geruchten over verering van satan. Zo zou het getal van het beest ‘666’ voorkomen in het logo van het bedrijf. Ook zouden toplieden van het concern openlijk hun bewondering voor de duivel hebben uitgesproken op de televisie en een deel van de winst afstaan aan de kerk van satan.
Uiteindelijk besloot Procter & Gamble tot juridische stappen tegen vier voormalige distributeurs van het concurrerende bedrijf Amway. Zij zouden de indianenverhalen over het vermeende duivelse karakter van Procter & Gamble bewust nieuw leven hebben ingeblazen om het concern zwart te maken. Een jury in Salt Lake City stelde Procter & Gamble in het gelijk. Het bedrijf kreeg ruim 19 miljoen dollar schadevergoeding toegewezen.
quote:Regering Egypte perkt burgerrechten enorm in
ANP
CAIRO - De Egyptische regering drukt maandag al een omstreden grondwetswijziging door.
De wijzigingen beperken de rechten van burgers en beknotten de bevoegdheden van de rechterlijke macht. De president zal bovendien rechtstreeks kunnen ingrijpen in het werk van de rechterlijke macht.
De grondwetswijziging moet via een referendum worden goedgekeurd door de bevolking. Dat wordt 26 maart gehouden, zo liet de regering dinsdag weten.
Eerder verwachtten waarnemers het referendum een week later, maar snelheid is kennelijk geboden bij de omstreden wijziging van de grondrechten. Amnesty International noemt het de ernstigste aanslag op de mensenrechten in Egypte sinds de invoering van de noodtoestand in 1981. De bijzondere beperkingen van de grondrechten door de noodtoestand worden volgens critici verankerd in de gewone wetgeving.
Maandagavond ging het parlement snel akkoord. In het Egyptische parlement heeft de Nationaal Democratische Partij (NDP) van president Hosni Mubarak met 315 zetels een grote meerderheid. De oppositie in de 454 zetels tellende volksvertegenwoordiging boycotte verbouwereerd de stemming.
Veel tijd om tegen de grondwetswijziging actie te voeren, is er nu niet meer. Maar het staatsapparaat is in Egypte toch al lange tijd vrijwel exclusief in handen van de NDP die een referendum niet als een groot risico beschouwt.
Dat hele gedoe gaat een beetje aan mij voorbij; ik was ook juist in POL gaan posten om me daar niet meer verder mee te hoeven inlatenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Je naam wordt genoemd trouwens: Le roi est mort, vive le roi! Wie is geschikt als MODERATOR?
Niet zo bescheiden, ik vond je vorige sollicitatiebrief ook niet slecht.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat hele gedoe gaat een beetje aan mij voorbij; ik was ook juist in POL gaan posten om me daar niet meer verder mee te hoeven inlaten
Slechter dan de jouwe, blijkbaar, dus zullen mijn modprestaties ook wel niet beter zijn. Reden genoeg om me er verder niet mee te bemoeienquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden, ik vond je vorige sollicitatiebrief ook niet slecht.
Nu is je kans, talent komt vanzelf bovendrijvenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Slechter dan de jouwe, blijkbaar, dus zullen mijn modprestaties ook wel niet beter zijn. Reden genoeg om me er verder niet mee te bemoeien
Altijd opletten als er een dus staat, er wil na de dus wel eens iets totaal onverwachts volgen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Slechter dan de jouwe, blijkbaar, dus zullen mijn modprestaties ook wel niet beter zijn.
Er is ook geen vacaturequote:Reden genoeg om me er verder niet mee te bemoeien![]()
Ze ging toch emigreren? Heb je enig idee hoe het daarmee nu staatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef sigme het volgende:
Bij de weg; Floripas leeft & heeft het druk.
En Sinterklaas is in Portugal gezien!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef sigme het volgende:
Nee, geen idee. Ik doe een poging om nog eens met haar in levende lijve af te spreken, bij mijn lammetjes bij voorkeur, misschien dat het dan ter tafel komt (bij een sammig lamsboutje, bijvoorbeeld, met een flesje wijn, in de avondzon).quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze ging toch emigreren? Heb je enig idee hoe het daarmee nu staat
Dan maak je haar medeplichtig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:20 schreef sigme het volgende:
Nee, geen idee. Ik doe een poging om nog eens met haar in levende lijve af te spreken, bij mijn lammetjes bij voorkeur, misschien dat het dan ter tafel komt (bij een sammig lamsboutje, bijvoorbeeld, met een flesje wijn, in de avondzon).
quote:
Having an old friend for dinner...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:28 schreef sigme het volgende:En dan maken we samen een geheime club; de kliek van de zwijgende lammetjes, of zo
.
Nee, integendeel. M'n vriendin wel.quote:Ben jij vegetariër?
Maar wel een vleesetende kat hebben zeker?quote:
Nee. Wel muizen, die rooster ik graag.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar wel een vleesetende kat hebben zeker?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Having an old friend for dinner...
Echt? Dat lijkt me zo'n gemier; als de een vegetarier is en de ander niet. Eten jullie wel samen?quote:[..]
Nee, integendeel. M'n vriendin wel.![]()
Stemt ze GL of zo?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee. Wel muizen, die rooster ik graag.
Hoe is het met je goddelijk lichaam?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:31 schreef Napalm het volgende:
peop in je hoofd
Weet je zeker dat je Floripas niet met een bijl staat op te wachten?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:34 schreef sigme het volgende:
![]()
Jammer dat ik die film niet kan aanzien, er zitten zo te zien leuke grapjes in.
Nee, meestal niet. Ik trek die bonenschotels echt niet meer.quote:Echt? Dat lijkt me zo'n gemier; als de een vegetarier is en de ander niet. Eten jullie wel samen?
Vleesminnende poes, hoop ik voor 'm.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar wel een vleesetende kat hebben zeker?
Erger.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Stemt ze GL of zo?
Nou, ik hou natuurlijk wél erg van spekjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Floripas niet met een bijl staat op te wachten?
Wat naar. Samen genieten van eten is zo.. eh.. gnotteren.quote:[..]
Nee, meestal niet. Ik trek die bonenschotels echt niet meer.
Geile meid.quote:
Dat meen je niet!quote:
verstopt onder een groeiend laagje vet..quote:
Weet je meteen of het cliche waar is: smaken mensen naar kip?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:38 schreef sigme het volgende:
Nou, ik hou natuurlijk wél erg van spekjes [afbeelding]. En ik heb een grooooote diepvries..
Ja, volgende keer vraag ik er echt wel eerst naar.quote:Wat naar. Samen genieten van eten is zo.. eh.. gnotteren.
Helaas.quote:
Aanloopfase. En spieren zijn zwaarder dan vet he; laat je niet misleiden door de weegschaalquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:41 schreef Napalm het volgende:
[..]
verstopt onder een groeiend laagje vet..
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
+
= [afbeelding]
Je mag best mijn popjesverzameling gebruiken hoor.
Smaakt kip ergens naar dan? Mens is zoetig, dacht ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Weet je meteen of het cliche waar is: smaken mensen naar kip?
Jeeh, kan je haar niet opvoeden / goed leren koken (bonenschotelsquote:[..]
Ja, volgende keer vraag ik er echt wel eerst naar.
Ik compenseer het door regelmatig buiten de deur te gaan eten.
quote:
Hmm, middelmatig. Was wel de eerste whisky die ik beter vond.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
2e glas Lagavulin, en het komt hard aan vandaag.
Jij zegt het...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:46 schreef sigme het volgende:
Smaakt kip ergens naar dan? Mens is zoetig, dacht ik.
Opvoeden? Mislukt.quote:Jeeh, kan je haar niet opvoeden / goed leren koken (bonenschotels) / vlees afzweren?
Tsja, ook niet mijn favoriet, maar die fles moet leeg, uiteindelijk. Ik blijf voorlopig hangen bij de Islays, helaas heb ik nog geen opvolger gevonden voor mijn single malt single brew 1987 Strathisla.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hmm, middelmatig. Was wel de eerste whisky die ik beter vond.
Tsja - als je 't met haar blijft doen tot jullie oud & grijs zijn.. hoop ik dat veel uit eten gaan leuk blijftquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef PJORourke het volgende:
Opvoeden? Mislukt.
Goed leren koken? Mwah, er blijft iets aan ontbreken. Maar de ene schotel is beter dan de andere.
Vlees afzweren?![]()
Die is behoorlijk onder de gordel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:57 schreef sigme het volgende:
Tsja - als je 't met haar blijft doen tot jullie oud & grijs zijn.. hoop ik dat veel uit eten gaan leuk blijft.
Ken ik eerlijk gezegd niet. Maar ik las dat die ook voor blends wordt gebruikt. Of dat positief is weet ik zozeer niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, ook niet mijn favoriet, maar die fles moet leeg, uiteindelijk. Ik blijf voorlopig hangen bij de Islays, helaas heb ik nog geen opvolger gevonden voor mijn single malt single brew 1987 Strathisla.
Hierna ging ik geloof ik een fles Oban kopen. Wat vind je daarvan?
Ach, ik had ook kunnen zeggen dat ik voor je hoop dat het regelmatig buiten de deur aan je gerief komen hopelijk leuk blijft, maar dat leek me niet respectvol.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die is behoorlijk onder de gordel.
Strict genomen wel waar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:02 schreef sigme het volgende:
Ach, ik had ook kunnen zeggen dat ik voor je hoop dat het regelmatig buiten de deur aan je gerief komen hopelijk leuk blijft, maar dat leek me niet respectvol.
Blends kunnen zeer lekker zijn, maar uniek zijn ze niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:02 schreef PJORourke het volgende:
Ik ben geen expert, maar de Chivas gaat er altijd goed in.
Ah, nou, niet per se niet. Ik zoek een zéér uitsproken moerassige rotte houtsmaak - ik kan me zo voorstellen dat de meesten dat graag mengen met wat meer eh .. smakeloze whisky's.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ken ik eerlijk gezegd niet. Maar ik las dat die ook voor blends wordt gebruikt. Of dat positief is weet ik zozeer niet.![]()
Ik weet niet of ik moet lachen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah, nou, niet per se niet. Ik zoek een zéér uitsproken moerassige rotte houtsmaak - ik kan me zo voorstellen dat de meesten dat graag mengen met wat meer eh .. smakeloze whisky's.
Hangt ervan af, waarom je lacht. Mijn whiskysmaak wordt niet breed gedeeld helaas; apart bottelen van een jaargang die juist mij pleziert zal commercieel niet erg aantrekkelijk zijn. Misschien moet ik zelf maar eens die kant op, kijken of er nog ergens een vaatje ligt dat toevallig mijn favoriete smaakje heeft.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen.![]()
![]()
het is de broek die klaagt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Aanloopfase. En spieren zijn zwaarder dan vet he; laat je niet misleiden door de weegschaal.
Commercieel hoeft het ook niet aantrekkelijk te zijn, liever niet zelfs. Dat is het mooie van whisky, iedereen haalt er zijn/haar persoonlijke genot uit. Je beschrijving klonk alleen niet zo smakelijk, al zijn er ook mensen die verrotte meloen proeven en waarderen in whisky.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Hangt ervan af, waarom je lacht. Mijn whiskysmaak wordt niet breed gedeeld helaas; apart bottelen van een jaargang die juist mij pleziert zal commercieel niet erg aantrekkelijk zijn. Misschien moet ik zelf maar eens die kant op, kijken of er nog ergens een vaatje ligt dat toevallig mijn favoriete smaakje heeft.
Gewoon in Schotland aan een deurpost gaan lebberen, denk ik dan. Het hele land is een moeras.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:11 schreef sigme het volgende:
Hangt ervan af, waarom je lacht. Mijn whiskysmaak wordt niet breed gedeeld helaas; apart bottelen van een jaargang die juist mij pleziert zal commercieel niet erg aantrekkelijk zijn. Misschien moet ik zelf maar eens die kant op, kijken of er nog ergens een vaatje ligt dat toevallig mijn favoriete smaakje heeft.
'truste.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef Napalm het volgende:
[..]
het is de broek die klaagt.
Weltrusten.
Naja, zo te zien noemt men het in nette bewoordingen 'turf'. Dat klopt we redelijk, turf ruikt wel ongeveer zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Commercieel hoeft het ook niet aantrekkelijk te zijn, liever niet zelfs. Dat is het mooie van whisky, iedereen haalt er zijn/haar persoonlijke genot uit. Je beschrijving klonk alleen niet zo smakelijk, al zijn er ook mensen die verrotte meloen proeven en waarderen in whisky.
Beetje turf is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Naja, zo te zien noemt men het in nette bewoordingen 'turf'. Dat klopt we redelijk, turf ruikt wel ongeveer zo.
Nou ja, he, dat is toch ook leuk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:30 schreef Monidique het volgende:
Law & order: Special Victims Unit :
Ja maar ik wil véél turf. Wil! Veel! Turf! (jaja, inmiddels bij glas nr 3 beland, wees blij dat ik nog kan typenquote:
Tja jij bent oudquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik drink niet door de week. Ik ga maar eens pitten.![]()
![]()
Je hebt ook het andere uiterste: de hippies die opeens bloeddorstig worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:33 schreef sigme het volgende:
Ja maar ik wil véél turf. Wil! Veel! Turf! (jaja, inmiddels bij glas nr 3 beland, wees blij dat ik nog kan typen [afbeelding])
Ben inmiddels bijna in het PJO-FemkeHalsema stadium aanbeland.
Kinkt goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja jij bent oud. En ik ga zo toch nog even naar een borrel toe , heb donderdag een feestje, vrijdagmiddag een wijnproeverij en daarna is het weer weekend
.
Dat hoeven raamambtenaren niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
Doekje, wacht maar tot jij deadlines moet halen.![]()
Die kan ik momenteel inderdaad nog veel te goed uitstellenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
Doekje, wacht maar tot jij deadlines moet halen.![]()
Verdomme dan moet ik dat sollicitatiegesprek donderdag toch maar afzeggen die lui verdienen juist aan de taken die de raamambtenaren laten liggenquote:
Kinken. Zuiver kinken zie je niet meer zo vaak, maar leuk dat jij er over begint.quote:
Mijn ventje krijgt regelmatig vlees op z'n bordjequote:[b]Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef PJORourke het volgende:[/b
Opvoeden? Mislukt.
Goed leren koken? Mwah, er blijft iets aan ontbreken. Maar de ene schotel is beter dan de andere.
Vlees afzweren?![]()
Ben net terug van een trip naar Auswitsch. Schenk mij maar wat in.quote:
ja dat is heftig inderdaad...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ben net terug van een trip naar Auswitsch. Schenk mij maar wat in.
Dzenkujequote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja dat is heftig inderdaad...
Een dubbele van een willekeurige variant sterke drank komt eraan.
Oeps sorry, even gemist.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:32 schreef en_door_slecht het volgende:
He! Die heb ik vandaag eerder gezien!
Kan hij zelf niet koken?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:52 schreef Elseetje het volgende:
Mijn ventje krijgt regelmatig vlees op z'n bordje
Ik heb mijn korte broek en zwemvliezen alvast klaargelegd voor morgen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:58 schreef Aoristus het volgende:
zozo, ik hoor net op het journaal dat dit de laatste dag van de winter is. Het wachten is op morgen..
Nou, dat is nu dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb mijn korte broek en zwemvliezen alvast klaargelegd voor morgen.![]()
Ze liggen nog steeds klaar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
Nou, dat is nu dus
Heb je geen betere? Deze was makkelijk...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef zakjapannertje het volgende:
even de hersens laten kraken op de vroege morgen:
The Iraq War in History
By The Globalist | Wednesday, March 21, 2007
March 20, 2007 marked the beginning of the fifth year of the war in Iraq. To put the duration of the war in context, we present a sample edition of our Globalist Quiz, which is syndicated weekly in dozens of newspapers around the world — such as the Boston Globe, San Jose Mercury News, Die Presse and La Nacion. We ask: At this point, the United States’ engagement in Iraq has lasted longer than its involvement in which of the following wars?
Answers:
A. World War I
B. World War II
C. Vietnam War
D. Civil War
klik voor het antwoord
Kinken?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kinken. Zuiver kinken zie je niet meer zo vaak, maar leuk dat jij er over begint.
Kinken is wat echte mannen doen voordat ze syfilis oplopen.
A, B en D.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef zakjapannertje het volgende:
even de hersens laten kraken op de vroege morgen:
The Iraq War in History
By The Globalist | Wednesday, March 21, 2007
March 20, 2007 marked the beginning of the fifth year of the war in Iraq. To put the duration of the war in context, we present a sample edition of our Globalist Quiz, which is syndicated weekly in dozens of newspapers around the world — such as the Boston Globe, San Jose Mercury News, Die Presse and La Nacion. We ask: At this point, the United States’ engagement in Iraq has lasted longer than its involvement in which of the following wars?
Answers:
A. World War I
B. World War II
C. Vietnam War
D. Civil War
klik voor het antwoord
Jezus, een aanslag als die van 11 september vergelijken met de moord op een publiek figuur...quote:
Wat erger is dat op deze manier mooi het gras voor de voeten van Martijn_77 wordt weggemaaid hè.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:34 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jezus, een aanslag als die van 11 september vergelijken met de moord op een publiek figuur...![]()
Dat is wel sneu voor 'm ja...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat erger is dat op deze manier mooi het gras voor de voeten van Martijn_77 wordt weggemaaid hè.
Als Aaahtje mod wordt dan smeer ik 'mquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:37 schreef Ryan3 het volgende:
Als Aahtje mod wordt dan kun je mooi z'n sterke kink(=masturbatie)verhalen van vroeger aanhoren op POL.
Welnee, ik ben er ook nog en eh du_ke, Monidique etc.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als Aaahtje mod wordt dan smeer ik 'm![]()
Denk je?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welnee, ik ben er ook nog en eh du_ke, Monidique etc.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom zouden Aahtje, PJ en Lemmeb of iig de laatste twee mod willen worden , vraag je je af.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef Monidique het volgende:
Moderators hebben inderdaad niet zoveel invloed, ze kunnen alleen topics sluiten en reacties aanpassen, je moet een administrator zijn om meer te kunnen doen en weten.
Dat willen ze niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zouden Aahtje, PJ en Lemmeb of iig de laatste twee mod willen worden , vraag je je af.
Het gaat mij meer om het feit dat zo iemand dan tot mod zou worden gemaakt. Als dat kan, dan is dit niet de plek waar ik wil blijven. Maar ik ga ervan uit dat ze hier niet zo idioot zijn om dat te doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef Monidique het volgende:
Moderators hebben inderdaad niet zoveel invloed, ze kunnen alleen topics sluiten en reacties aanpassen, je moet een administrator zijn om meer te kunnen doen en weten.
Geen van hen wordt moderator, wees maar niet bang.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat zo iemand dan tot mod zou worden gemaakt. Als dat kan, dan is dit niet de plek waar ik wil blijven. Maar ik ga ervan uit dat ze hier niet zo idioot zijn om dat te doen(Hoewel, ze hebben Martijntje natuurlijk ook mod gemaakt...
)
Waarom niet?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geen van hen wordt moderator, wees maar niet bang.
Gelukkig dat ze leeft en jammer dat ze het te druk heeft om ook hier te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef sigme het volgende:
Nou, die wordt het niet hoor.......Heeft een (te) groot Fok!strafblad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je reageerde op mijn opmerking dat ze het toch niet worden. Sja, het is inderdaad een beetje z'n Second Life en een behoorlijke controlfreak, dus het zou kunnen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat PJ dat wel zou willen hoor. Fok! is toch ook gewoon z'n allesie.
Mm, kansen kunnen keren, hoe heet die knaap ook weer... Kastanova, die werd ook gewoon mod, niemand die kan tippen aan zijn strafblad op Fok!.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou, die wordt het niet hoor.......Heeft een (te) groot Fok!strafblad.
Ik zou er niet al te zeker van zijn dat-ie het niet wordt iig en zijn motivatie begrijp ik wel. En idd zijn woont hier practisch.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je reageerde op mijn opmerking dat ze het toch niet worden. Sja, het is inderdaad een beetje z'n Second Life en een behoorlijke controlfreak, dus het zou kunnen.
Dat is waar, maar er is een verschil tussen simpel gebagger, zoals bij Kastanova, als ik het goed heb, en aan ziekelijk grenzende obsessie en verneuking.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, kansen kunnen keren, hoe heet die knaap ook weer... Kastanova, die werd ook gewoon mod, niemand die kan tippen aan zijn strafblad op Fok!.
Kasta kon de mensen er ook goed van langs geven, heb ik altijd begrepen. Onvergelijkbaar met een knaap als PJ idd, bij hem zat er een bepaald gevoel voor humor bij, met PJ is altijd alles serieus, ook als hij zogenaamde goede grappen maakt, maar toch, wie kan in de schedel kijken van het triumviraat dat dit soort beslissingen neemt op Fok!... Ze zijn ook zomaar weer teruggekomen, terwijl niemand dat ooit had kunnen vermoeden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er is een verschil tussen simpel gebagger, zoals bij Kastanova, als ik het goed heb, en aan ziekelijk grenzende obsessie en verneuking.
Ben net terug.quote:
"jullie"???quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben net terug.
Zo snel komen jullie niet van me af, iemand moet toch schoppen tegen de gevestigde orde van blinden en dwazen, al is het alleen al om de knuppel in de hoenderhok te gooien. Het is een waar genot om daarna de spastische reacties van zogenaamde intellectuelen te lezen.![]()
Je vergeet het uitschakelen van politieke tegenstanders door verkettering en wegpesten...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Monidique het volgende:
als ik het goed heb, en aan ziekelijk grenzende obsessie en verneuking.
quote:
Zeker, zeker. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ze, in die goede, oude tijd, mensen van hun weblogs -ken je ze nog?- banden als er kritiek werd geleverd. Het is censuur onder het mom van vrijheid, vloeken en schelden als zou het een mening zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je vergeet het uitschakelen van politieke tegenstanders door verkettering en wegpesten...
Wat Rourke presteert doet me denken aan de stalinisten begin dertiger jaren...:
sociaal-democraten werden sociaal-fascisten genoemd, trotskisten werden gelynchd als sociaal-democraten en agenten van de reactie...
Vooral bij de oudere cpn-ers leefden het idee van 'agenten van de reactie' door tot in de tachtiger jaren.. en dan dacht men ook echt dat minderlinksen wel of niet betaalde agenten waren..
Ik ben meer een Wilders type hè. Agressief.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef Monidique het volgende:
Ryan3, ben jij een intellectueel?
Hm... Ik vraag me af wie DrNikita bedoelt, als ze het heeft over die "zogenaamde intellectuelen".quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben meer een Wilders type hè. Agressief.
hahaha..tvlxd werd na een paar posts geband en later SCH na 4 posts... Speedfreak was die ' vrijheidslievende' webmasterquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ze, in die goede, oude tijd, mensen van hun weblogs -ken je ze nog?- banden als er kritiek werd geleverd. Het is censuur onder het mom van vrijheid, vloeken en schelden als zou het een mening zijn.
Ja, dat weet ik allemaal niet hoor (ik woon hier niet), maar het zou iig erkentelijk zijn aan wat EWK heeft bijgedragen als mod natuurlijk. Daarnaast is dit een leuk gezelschapsspel. Kan me de vorige modwisseling nog heugen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef Autodidact het volgende:
[..].
Wie zegt dat er een nieuwe mod moet komen? Is er behoefte voor?
Jah jullie.quote:
Vraag me trouwens af waarom speedyboy niet unbanned is. Zou het een kloon geweest zijn of houdt hij de eer aan zichzelf, in de geest van wat-ie op dat forum volhield. dat laatste kan ik me nauwelijks voorstellen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
hahaha..tvlxd werd na een paar posts geband en later SCH na 4 posts... Speedfreak was die ' vrijheidslievende' webmaster
Wie de schoen past................quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hm... Ik vraag me af wie DrNikita bedoelt, als ze het heeft over die "zogenaamde intellectuelen".
O, je bedoelt met "jullie" eigenlijk "iedereen"?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jah jullie.![]()
Boeren, buitenlui, boomknuffelaars, reli-idioten, linksen, rechtsen en meer van dat gespuis.
Er was een heule poos leên toch een topic over waarom (extreem-)rechts over het algemeen zo humorloos was?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kasta kon de mensen er ook goed van langs geven, heb ik altijd begrepen. Onvergelijkbaar met een knaap als PJ idd, bij hem zat er een bepaald gevoel voor humor bij, met PJ is altijd alles serieus, ook als hij zogenaamde goede grappen maakt
...is aan het shoppen geweest.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wie de schoen past................![]()
Ja, heb ik ooit ook eens een topic over gehad, dat humor en rechts niet echt samengaat. En trouwens ik heb daarover ook weleens een Bansheeboy essay gemaakt. Onze rechtse rakkers meteen over de zeik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er was een heule poos leên toch een topic over waarom (extreem-)rechts over het algemeen zo humorloos was?
Dat had ik je zelf ook wel kunnen vertellen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
nah, jij valt nu al in de categorie "boeren".![]()
neen, dat heb ik vorig jaar al gedaan.Nu ga ik in de broek blijven passen. Hedenmorgen al 5 kwartier op den fietsch gezeten naar het werk.quote:
Met hoeveel geld rij jij nou doorgaans in je auto rond btw.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
shoppen![]()
nah, jij valt nu al in de categorie "boeren".![]()
''pas op, of ik zet je foto op het internet'' ''ja ik denk, ik zeg het maar van te voren''quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er was een heule poos leên toch een topic over waarom (extreem-)rechts over het algemeen zo humorloos was?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou, die wordt het niet hoor.......Heeft een (te) groot Fok!strafblad.
Daarom ook het woordje als, en niet wanneerquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geen van hen wordt moderator, wees maar niet bang.
Daar noem je ook eentje.........quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
Wat dat betreft mis je ze toch wel. Niet PJ hoor, of Aahtje.
Kijk met mensen die net zo redelijk en verstandig zijn als je zelf bent heb je natuurlijk nooit discussie hè.
Wat heb ik nou te discussiëren met ene du_ke bijv.?
helemaal niets.
Spitsvondig!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
[..]
Daarom ook het woordje als, en niet wanneer
Aardige jongen ja.quote:
Pardon???quote:Trouwens, ik las dat mijn dochter zich beschikbaar steldde......![]()
Pink Floyd, ja?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Vaak veuls teveulquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met hoeveel geld rij jij nou doorgaans in je auto rond btw..
(En in wat voor een auto?).
Wel te veel toch?quote:
Je gaat een plaatje pasten van je auto? Tof.quote:Behoefte aan beeldvorming?
Edequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel te veel toch?
(btw is dat Brabants dialect 'veuls te veul'???)
[..]
Echniequote:Je gaat een plaatje pasten van je auto? Tof..
Ja, waarom niet, maar je zei hierboven iets van dat je dochter zich beschikbaarstelde oid. Daar vroeg ik naar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat ik een dochter heb. Daar was je opmerking toch op?
Nope, je schreef alleen "pardon"quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, waarom niet, maar je zei hierboven iets van dat je dochter zich beschikbaarstelde oid. Daar vroeg ik naar.
http://www.cnn.com/POLITI(...)ove-miers-to-be.htmlquote:The White House will allow the president's top political adviser, Karl Rove, and former White House counsel Harriet Miers to be interviewed by congressional committees investigating how the firing of several U.S. attorneys was handled, but they will not testify under oath in the matter.
(...)
"We would be able to interview the four people we requested ... but only in private, not under oath and with no transcript," he said.
http://www.salon.com/opin(...)privilege/index.htmlquote:Taken to its logical extreme, that position would make it impossible for citizens to hold a chief executive accountable for anything. He would have a constitutional right to cover up.
(...)
Most of us want no part of a president who is cynical enough to use the majesty of his office to evade the one thing he is sworn to uphold -- the rule of law.
Moet dat dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar dat ligt niet in Hongarije.
[..]
Een gewoon bescheiden middenklassertje hoor. Net zo bescheiden als ikquote:Is-tie zo klein en oud?.
Geen auto van de zaak meer?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef Napalm het volgende:
[..]
neen, dat heb ik vorig jaar al gedaan.Nu ga ik in de broek blijven passen. Hedenmorgen al 5 kwartier op den fietsch gezeten naar het werk.
Passen zullen we.
quote:
ohhhquote:
O, en wie is zij dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
ohhh
Precies zoals ik schreef, beschikbaar.... met de toevoeging "voor modje" want daar ging het dacht ik over.
Klopt die willen enkel zeiken, zeuren en zuigen.quote:
Soort SP. Of, inderdaad, Wilders.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt die willen enkel zeiken, zeuren en zuigen.
Daar heb je gelijk in. Daarom is het ook gek om te denken dat Marokkanen niets overnemen van het land waarin ze wonen. Ooit weleens een Vlaamse Marokkaan gehoord? Awel zunne, kick ben nun Marokkaaan hee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moet dat dan?Ik schrijf toch ook geen Hongaars of wel?
[..]
Nee, dat laatste is zo idd. Maar hoeveel geld slingert er nu eigenlijk doorgaans rond in die auto van je joh. We willen bedragen horen.quote:Een gewoon bescheiden middenklassertje hoor. Net zo bescheiden als ik![]()
Welnee, ik voel het aan mijn klompen aan dat zij een coup voorbereiden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt die willen enkel zeiken, zeuren en zuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |