Helaas.quote:
Aanloopfase. En spieren zijn zwaarder dan vet he; laat je niet misleiden door de weegschaalquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:41 schreef Napalm het volgende:
[..]
verstopt onder een groeiend laagje vet..
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
+
= [afbeelding]
Je mag best mijn popjesverzameling gebruiken hoor.
Smaakt kip ergens naar dan? Mens is zoetig, dacht ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Weet je meteen of het cliche waar is: smaken mensen naar kip?
Jeeh, kan je haar niet opvoeden / goed leren koken (bonenschotelsquote:[..]
Ja, volgende keer vraag ik er echt wel eerst naar.
Ik compenseer het door regelmatig buiten de deur te gaan eten.
quote:
Hmm, middelmatig. Was wel de eerste whisky die ik beter vond.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
2e glas Lagavulin, en het komt hard aan vandaag.
Jij zegt het...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:46 schreef sigme het volgende:
Smaakt kip ergens naar dan? Mens is zoetig, dacht ik.
Opvoeden? Mislukt.quote:Jeeh, kan je haar niet opvoeden / goed leren koken (bonenschotels) / vlees afzweren?
Tsja, ook niet mijn favoriet, maar die fles moet leeg, uiteindelijk. Ik blijf voorlopig hangen bij de Islays, helaas heb ik nog geen opvolger gevonden voor mijn single malt single brew 1987 Strathisla.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hmm, middelmatig. Was wel de eerste whisky die ik beter vond.
Tsja - als je 't met haar blijft doen tot jullie oud & grijs zijn.. hoop ik dat veel uit eten gaan leuk blijftquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef PJORourke het volgende:
Opvoeden? Mislukt.
Goed leren koken? Mwah, er blijft iets aan ontbreken. Maar de ene schotel is beter dan de andere.
Vlees afzweren?![]()
Die is behoorlijk onder de gordel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:57 schreef sigme het volgende:
Tsja - als je 't met haar blijft doen tot jullie oud & grijs zijn.. hoop ik dat veel uit eten gaan leuk blijft.
Ken ik eerlijk gezegd niet. Maar ik las dat die ook voor blends wordt gebruikt. Of dat positief is weet ik zozeer niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, ook niet mijn favoriet, maar die fles moet leeg, uiteindelijk. Ik blijf voorlopig hangen bij de Islays, helaas heb ik nog geen opvolger gevonden voor mijn single malt single brew 1987 Strathisla.
Hierna ging ik geloof ik een fles Oban kopen. Wat vind je daarvan?
Ach, ik had ook kunnen zeggen dat ik voor je hoop dat het regelmatig buiten de deur aan je gerief komen hopelijk leuk blijft, maar dat leek me niet respectvol.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die is behoorlijk onder de gordel.
Strict genomen wel waar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:02 schreef sigme het volgende:
Ach, ik had ook kunnen zeggen dat ik voor je hoop dat het regelmatig buiten de deur aan je gerief komen hopelijk leuk blijft, maar dat leek me niet respectvol.
Blends kunnen zeer lekker zijn, maar uniek zijn ze niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:02 schreef PJORourke het volgende:
Ik ben geen expert, maar de Chivas gaat er altijd goed in.
Ah, nou, niet per se niet. Ik zoek een zéér uitsproken moerassige rotte houtsmaak - ik kan me zo voorstellen dat de meesten dat graag mengen met wat meer eh .. smakeloze whisky's.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ken ik eerlijk gezegd niet. Maar ik las dat die ook voor blends wordt gebruikt. Of dat positief is weet ik zozeer niet.![]()
Ik weet niet of ik moet lachen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah, nou, niet per se niet. Ik zoek een zéér uitsproken moerassige rotte houtsmaak - ik kan me zo voorstellen dat de meesten dat graag mengen met wat meer eh .. smakeloze whisky's.
Hangt ervan af, waarom je lacht. Mijn whiskysmaak wordt niet breed gedeeld helaas; apart bottelen van een jaargang die juist mij pleziert zal commercieel niet erg aantrekkelijk zijn. Misschien moet ik zelf maar eens die kant op, kijken of er nog ergens een vaatje ligt dat toevallig mijn favoriete smaakje heeft.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen.![]()
![]()
het is de broek die klaagt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Aanloopfase. En spieren zijn zwaarder dan vet he; laat je niet misleiden door de weegschaal.
Commercieel hoeft het ook niet aantrekkelijk te zijn, liever niet zelfs. Dat is het mooie van whisky, iedereen haalt er zijn/haar persoonlijke genot uit. Je beschrijving klonk alleen niet zo smakelijk, al zijn er ook mensen die verrotte meloen proeven en waarderen in whisky.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Hangt ervan af, waarom je lacht. Mijn whiskysmaak wordt niet breed gedeeld helaas; apart bottelen van een jaargang die juist mij pleziert zal commercieel niet erg aantrekkelijk zijn. Misschien moet ik zelf maar eens die kant op, kijken of er nog ergens een vaatje ligt dat toevallig mijn favoriete smaakje heeft.
Gewoon in Schotland aan een deurpost gaan lebberen, denk ik dan. Het hele land is een moeras.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:11 schreef sigme het volgende:
Hangt ervan af, waarom je lacht. Mijn whiskysmaak wordt niet breed gedeeld helaas; apart bottelen van een jaargang die juist mij pleziert zal commercieel niet erg aantrekkelijk zijn. Misschien moet ik zelf maar eens die kant op, kijken of er nog ergens een vaatje ligt dat toevallig mijn favoriete smaakje heeft.
'truste.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef Napalm het volgende:
[..]
het is de broek die klaagt.
Weltrusten.
Naja, zo te zien noemt men het in nette bewoordingen 'turf'. Dat klopt we redelijk, turf ruikt wel ongeveer zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Commercieel hoeft het ook niet aantrekkelijk te zijn, liever niet zelfs. Dat is het mooie van whisky, iedereen haalt er zijn/haar persoonlijke genot uit. Je beschrijving klonk alleen niet zo smakelijk, al zijn er ook mensen die verrotte meloen proeven en waarderen in whisky.
Beetje turf is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Naja, zo te zien noemt men het in nette bewoordingen 'turf'. Dat klopt we redelijk, turf ruikt wel ongeveer zo.
Nou ja, he, dat is toch ook leuk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:30 schreef Monidique het volgende:
Law & order: Special Victims Unit :
Ja maar ik wil véél turf. Wil! Veel! Turf! (jaja, inmiddels bij glas nr 3 beland, wees blij dat ik nog kan typenquote:
Tja jij bent oudquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik drink niet door de week. Ik ga maar eens pitten.![]()
![]()
Je hebt ook het andere uiterste: de hippies die opeens bloeddorstig worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:33 schreef sigme het volgende:
Ja maar ik wil véél turf. Wil! Veel! Turf! (jaja, inmiddels bij glas nr 3 beland, wees blij dat ik nog kan typen [afbeelding])
Ben inmiddels bijna in het PJO-FemkeHalsema stadium aanbeland.
Kinkt goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja jij bent oud. En ik ga zo toch nog even naar een borrel toe , heb donderdag een feestje, vrijdagmiddag een wijnproeverij en daarna is het weer weekend
.
Dat hoeven raamambtenaren niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
Doekje, wacht maar tot jij deadlines moet halen.![]()
Die kan ik momenteel inderdaad nog veel te goed uitstellenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
Doekje, wacht maar tot jij deadlines moet halen.![]()
Verdomme dan moet ik dat sollicitatiegesprek donderdag toch maar afzeggen die lui verdienen juist aan de taken die de raamambtenaren laten liggenquote:
Kinken. Zuiver kinken zie je niet meer zo vaak, maar leuk dat jij er over begint.quote:
Mijn ventje krijgt regelmatig vlees op z'n bordjequote:[b]Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef PJORourke het volgende:[/b
Opvoeden? Mislukt.
Goed leren koken? Mwah, er blijft iets aan ontbreken. Maar de ene schotel is beter dan de andere.
Vlees afzweren?![]()
Ben net terug van een trip naar Auswitsch. Schenk mij maar wat in.quote:
ja dat is heftig inderdaad...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ben net terug van een trip naar Auswitsch. Schenk mij maar wat in.
Dzenkujequote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja dat is heftig inderdaad...
Een dubbele van een willekeurige variant sterke drank komt eraan.
Oeps sorry, even gemist.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:32 schreef en_door_slecht het volgende:
He! Die heb ik vandaag eerder gezien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |