Beetje turf is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Naja, zo te zien noemt men het in nette bewoordingen 'turf'. Dat klopt we redelijk, turf ruikt wel ongeveer zo.
Nou ja, he, dat is toch ook leuk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:30 schreef Monidique het volgende:
Law & order: Special Victims Unit :
Ja maar ik wil véél turf. Wil! Veel! Turf! (jaja, inmiddels bij glas nr 3 beland, wees blij dat ik nog kan typenquote:
Tja jij bent oudquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik drink niet door de week. Ik ga maar eens pitten.![]()
![]()
Je hebt ook het andere uiterste: de hippies die opeens bloeddorstig worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:33 schreef sigme het volgende:
Ja maar ik wil véél turf. Wil! Veel! Turf! (jaja, inmiddels bij glas nr 3 beland, wees blij dat ik nog kan typen [afbeelding])
Ben inmiddels bijna in het PJO-FemkeHalsema stadium aanbeland.
Kinkt goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja jij bent oud. En ik ga zo toch nog even naar een borrel toe , heb donderdag een feestje, vrijdagmiddag een wijnproeverij en daarna is het weer weekend
.
Dat hoeven raamambtenaren niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
Doekje, wacht maar tot jij deadlines moet halen.![]()
Die kan ik momenteel inderdaad nog veel te goed uitstellenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
Doekje, wacht maar tot jij deadlines moet halen.![]()
Verdomme dan moet ik dat sollicitatiegesprek donderdag toch maar afzeggen die lui verdienen juist aan de taken die de raamambtenaren laten liggenquote:
Kinken. Zuiver kinken zie je niet meer zo vaak, maar leuk dat jij er over begint.quote:
Mijn ventje krijgt regelmatig vlees op z'n bordjequote:[b]Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef PJORourke het volgende:[/b
Opvoeden? Mislukt.
Goed leren koken? Mwah, er blijft iets aan ontbreken. Maar de ene schotel is beter dan de andere.
Vlees afzweren?![]()
Ben net terug van een trip naar Auswitsch. Schenk mij maar wat in.quote:
ja dat is heftig inderdaad...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ben net terug van een trip naar Auswitsch. Schenk mij maar wat in.
Dzenkujequote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja dat is heftig inderdaad...
Een dubbele van een willekeurige variant sterke drank komt eraan.
Oeps sorry, even gemist.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:32 schreef en_door_slecht het volgende:
He! Die heb ik vandaag eerder gezien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |