Ze ging toch emigreren? Heb je enig idee hoe het daarmee nu staatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef sigme het volgende:
Bij de weg; Floripas leeft & heeft het druk.
En Sinterklaas is in Portugal gezien!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef sigme het volgende:
Bij de weg; Floripas leeft & heeft het druk.
Nee, geen idee. Ik doe een poging om nog eens met haar in levende lijve af te spreken, bij mijn lammetjes bij voorkeur, misschien dat het dan ter tafel komt (bij een sammig lamsboutje, bijvoorbeeld, met een flesje wijn, in de avondzon).quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze ging toch emigreren? Heb je enig idee hoe het daarmee nu staat
Dan maak je haar medeplichtig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:20 schreef sigme het volgende:
Nee, geen idee. Ik doe een poging om nog eens met haar in levende lijve af te spreken, bij mijn lammetjes bij voorkeur, misschien dat het dan ter tafel komt (bij een sammig lamsboutje, bijvoorbeeld, met een flesje wijn, in de avondzon).
quote:
Having an old friend for dinner...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:28 schreef sigme het volgende:En dan maken we samen een geheime club; de kliek van de zwijgende lammetjes, of zo
.
Nee, integendeel. M'n vriendin wel.quote:Ben jij vegetariër?
Maar wel een vleesetende kat hebben zeker?quote:
Nee. Wel muizen, die rooster ik graag.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar wel een vleesetende kat hebben zeker?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Having an old friend for dinner...
Echt? Dat lijkt me zo'n gemier; als de een vegetarier is en de ander niet. Eten jullie wel samen?quote:[..]
Nee, integendeel. M'n vriendin wel.![]()
Stemt ze GL of zo?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee. Wel muizen, die rooster ik graag.
Hoe is het met je goddelijk lichaam?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:31 schreef Napalm het volgende:
peop in je hoofd
Weet je zeker dat je Floripas niet met een bijl staat op te wachten?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:34 schreef sigme het volgende:
![]()
Jammer dat ik die film niet kan aanzien, er zitten zo te zien leuke grapjes in.
Nee, meestal niet. Ik trek die bonenschotels echt niet meer.quote:Echt? Dat lijkt me zo'n gemier; als de een vegetarier is en de ander niet. Eten jullie wel samen?
Vleesminnende poes, hoop ik voor 'm.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar wel een vleesetende kat hebben zeker?
Erger.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Stemt ze GL of zo?
Nou, ik hou natuurlijk wél erg van spekjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Floripas niet met een bijl staat op te wachten?
Wat naar. Samen genieten van eten is zo.. eh.. gnotteren.quote:[..]
Nee, meestal niet. Ik trek die bonenschotels echt niet meer.
Geile meid.quote:
Dat meen je niet!quote:
verstopt onder een groeiend laagje vet..quote:
Weet je meteen of het cliche waar is: smaken mensen naar kip?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:38 schreef sigme het volgende:
Nou, ik hou natuurlijk wél erg van spekjes [afbeelding]. En ik heb een grooooote diepvries..
Ja, volgende keer vraag ik er echt wel eerst naar.quote:Wat naar. Samen genieten van eten is zo.. eh.. gnotteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |