'k Heb niks over jou gezegd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja. Ik doe niet aan guilty by association. Anders kan ik ook wel ophouden met posten in POL, dat is ook één grote schandpaal.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Neefjes van Marokkanen zijn Turken.
En nichtjes?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Die hebben vaak zwart krullerig haar met groene ogen. Heb er 1 tussen zitten met lang stijl blond haar en blauwe ogen.quote:
Hoeveel neefjes heb je?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
uhm. 90% van mijn neefjes is blond en heeft blauwe ogen.
Maagden ook nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:14 schreef Monidique het volgende:
Marokkanen bestaan niet.
Weukveul, stuk of 20quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoeveel neefjes heb je?
(In Groningen meppen we neefjes dood, maar dat terzijde)
Je-zus. Dat is een stuk of tien maal zoveel als ik. Ik weet trouwens precies hoeveel ik er heb.quote:
Het aantal nichtjes ligt wat hoger dacht ik. Om de een of andere reden veel dames in mijn familie.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Je-zus. Dat is een stuk of tien maal zoveel als ik. Ik weet trouwens precies hoeveel ik er heb.
En dan heb je zeker ook zo'n schare nichtjes?
Ik heb geen neefjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb negen neefjes en tien nichtjes.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:29 schreef sigme het volgende:
Iets meer meisjes dan jongens is normaal. Het zwakke geslacht haalt net iets vaker de geboorte niet.
Die rollen overal naartoequote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Over negers hebben ze gelijk, die rollen overal naartoe.
Nou, je weet wel. Naar voren, naar achteren, naar links en naar rechts.quote:
Nee, de zinnen kloppenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
![]()
Is zin 2 niet in tegenstrijd met zin 1...of ik vat je pointe niet
Ik heb er alleen al van mijn moeders kant meer dan 30 ofzo, verhouding neefjes/nichtjes weet ik niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb negen neefjes en tien nichtjes.
Sjuustquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je hebt gelijk :105 jongens tegen 100 meisjes. http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)e-ontwikkelingen.htmquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:41 schreef Bluesdude het volgende:
Ah zo redeneer je...
Ik dacht dat er wel meer jongens worden geboren... iemand een linkje ?
Ik snapte je grapje niet, dus vervolgens maakte ik een onbegrijpbare grap over negers. Nu voel je ook hoe het is om doelwit te worden van onbegrijpbare grapjes.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]![]()
Mutant, ik snap je grapjes niet.
Vegetarisch eten schijnbaar ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:51 schreef Bluesdude het volgende:
Stress veroorzaakt meer meisjesgeboortes:
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/26346144/
quote:Arne Jansen - Meisjes met rooie haren
Meisjes met rooie haren
Die kunnen kussen, dat is niet mis
Meisjes met rooie haren
Kunnen je zeggen wat liefde is
Ja, ja, ja, meisjes met rooie haren
Kunnen je zeggen, als je ze kent
Of je de grote liefde
De grote liefde voor altijd bent
Toen ik daar lag op mijn balkon
Zag ik haar liggen in de zon
Ze was heel mooi, ja, dat is waar
Maar 't mooiste was haar rode haar
Meisjes met rooie haren
Meisjes met rooie haren
Of je de grote liefde
Die mooie tijd ging snel voorbij
Het lag aan haar en niet aan mij
Ze was heel mooi, ja, dat is waar
Maar 't mooiste was haar rode haar
Meisjes met rooie haren
Meisjes met rooie haren
Of je de grote liefde
Of je de grote liefde
Omdat Marokkanen hetzelfde zijn als turken, maar dan met een geringe mutatie. Dat je dat niet snaptquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik snapte je grapje niet, dus vervolgens maakte ik een onbegrijpbare grap over negers. Nu voel je ook hoe het is om doelwit te worden van onbegrijpbare grapjes.
Negers zijn dik en rolbaar, dus die rollen overal naartoe.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Omdat Marokkanen hetzelfde zijn als turken, maar dan met een geringe mutatie. Dat je dat niet snapt.
Zeker weten, tenslotte stammen we allemaal af van de negers, dus ze zijn duidelijk de hele wereld over gerollebold.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Negers zijn dik en rolbaar, dus die rollen overal naartoe.![]()
Die dikke negert van de teevee?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
Over dikke negers gesproken. Rara wie kwam ik tegen bij de VW dealer in Schiedam?
Per definitie.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:10 schreef en_door_slecht het volgende:
Als Wilders' vrouw Hongaar is, is Wilders zelf dan half gaar?
Die van de rijst?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar welke dikke negert van de teevee?
Zo kun je zuiniger met je energie omgaan als je van je slaapbank naar het UWV of de coffeeshop moetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Negers zijn dik en rolbaar, dus die rollen overal naartoe.![]()
Die ene van Rayman is laat..... die lolbroek.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan die kerel die een paar jaar geleden voor de RVU van die jongerenpraatprogramma's maakte. Ben z'n naam ff kwijt, is wel toffe gast.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Komt het allemaal toch nog goed met de CU in de regering.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:16 schreef Reddiablo het volgende:
heh, op de EO Jongerendag wordt ook gesnoven, gespoten, geblowd, gezopen en gegangbangt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |