Kan hij zelf niet koken?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:52 schreef Elseetje het volgende:
Mijn ventje krijgt regelmatig vlees op z'n bordje
Ik heb mijn korte broek en zwemvliezen alvast klaargelegd voor morgen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:58 schreef Aoristus het volgende:
zozo, ik hoor net op het journaal dat dit de laatste dag van de winter is. Het wachten is op morgen..
Nou, dat is nu dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb mijn korte broek en zwemvliezen alvast klaargelegd voor morgen.![]()
Ze liggen nog steeds klaar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
Nou, dat is nu dus
Heb je geen betere? Deze was makkelijk...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef zakjapannertje het volgende:
even de hersens laten kraken op de vroege morgen:
The Iraq War in History
By The Globalist | Wednesday, March 21, 2007
March 20, 2007 marked the beginning of the fifth year of the war in Iraq. To put the duration of the war in context, we present a sample edition of our Globalist Quiz, which is syndicated weekly in dozens of newspapers around the world — such as the Boston Globe, San Jose Mercury News, Die Presse and La Nacion. We ask: At this point, the United States’ engagement in Iraq has lasted longer than its involvement in which of the following wars?
Answers:
A. World War I
B. World War II
C. Vietnam War
D. Civil War
klik voor het antwoord
Kinken?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kinken. Zuiver kinken zie je niet meer zo vaak, maar leuk dat jij er over begint.
Kinken is wat echte mannen doen voordat ze syfilis oplopen.
A, B en D.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef zakjapannertje het volgende:
even de hersens laten kraken op de vroege morgen:
The Iraq War in History
By The Globalist | Wednesday, March 21, 2007
March 20, 2007 marked the beginning of the fifth year of the war in Iraq. To put the duration of the war in context, we present a sample edition of our Globalist Quiz, which is syndicated weekly in dozens of newspapers around the world — such as the Boston Globe, San Jose Mercury News, Die Presse and La Nacion. We ask: At this point, the United States’ engagement in Iraq has lasted longer than its involvement in which of the following wars?
Answers:
A. World War I
B. World War II
C. Vietnam War
D. Civil War
klik voor het antwoord
Jezus, een aanslag als die van 11 september vergelijken met de moord op een publiek figuur...quote:
Wat erger is dat op deze manier mooi het gras voor de voeten van Martijn_77 wordt weggemaaid hè.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:34 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jezus, een aanslag als die van 11 september vergelijken met de moord op een publiek figuur...![]()
Dat is wel sneu voor 'm ja...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat erger is dat op deze manier mooi het gras voor de voeten van Martijn_77 wordt weggemaaid hè.
Als Aaahtje mod wordt dan smeer ik 'mquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:37 schreef Ryan3 het volgende:
Als Aahtje mod wordt dan kun je mooi z'n sterke kink(=masturbatie)verhalen van vroeger aanhoren op POL.
Welnee, ik ben er ook nog en eh du_ke, Monidique etc.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als Aaahtje mod wordt dan smeer ik 'm![]()
Denk je?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welnee, ik ben er ook nog en eh du_ke, Monidique etc.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom zouden Aahtje, PJ en Lemmeb of iig de laatste twee mod willen worden , vraag je je af.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef Monidique het volgende:
Moderators hebben inderdaad niet zoveel invloed, ze kunnen alleen topics sluiten en reacties aanpassen, je moet een administrator zijn om meer te kunnen doen en weten.
Dat willen ze niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zouden Aahtje, PJ en Lemmeb of iig de laatste twee mod willen worden , vraag je je af.
Het gaat mij meer om het feit dat zo iemand dan tot mod zou worden gemaakt. Als dat kan, dan is dit niet de plek waar ik wil blijven. Maar ik ga ervan uit dat ze hier niet zo idioot zijn om dat te doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef Monidique het volgende:
Moderators hebben inderdaad niet zoveel invloed, ze kunnen alleen topics sluiten en reacties aanpassen, je moet een administrator zijn om meer te kunnen doen en weten.
Geen van hen wordt moderator, wees maar niet bang.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat zo iemand dan tot mod zou worden gemaakt. Als dat kan, dan is dit niet de plek waar ik wil blijven. Maar ik ga ervan uit dat ze hier niet zo idioot zijn om dat te doen(Hoewel, ze hebben Martijntje natuurlijk ook mod gemaakt...
)
Waarom niet?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geen van hen wordt moderator, wees maar niet bang.
Gelukkig dat ze leeft en jammer dat ze het te druk heeft om ook hier te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef sigme het volgende:
Bij de weg; Floripas leeft & heeft het druk.
Nou, die wordt het niet hoor.......Heeft een (te) groot Fok!strafblad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je reageerde op mijn opmerking dat ze het toch niet worden. Sja, het is inderdaad een beetje z'n Second Life en een behoorlijke controlfreak, dus het zou kunnen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat PJ dat wel zou willen hoor. Fok! is toch ook gewoon z'n allesie.
Mm, kansen kunnen keren, hoe heet die knaap ook weer... Kastanova, die werd ook gewoon mod, niemand die kan tippen aan zijn strafblad op Fok!.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou, die wordt het niet hoor.......Heeft een (te) groot Fok!strafblad.
Ik zou er niet al te zeker van zijn dat-ie het niet wordt iig en zijn motivatie begrijp ik wel. En idd zijn woont hier practisch.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je reageerde op mijn opmerking dat ze het toch niet worden. Sja, het is inderdaad een beetje z'n Second Life en een behoorlijke controlfreak, dus het zou kunnen.
Dat is waar, maar er is een verschil tussen simpel gebagger, zoals bij Kastanova, als ik het goed heb, en aan ziekelijk grenzende obsessie en verneuking.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, kansen kunnen keren, hoe heet die knaap ook weer... Kastanova, die werd ook gewoon mod, niemand die kan tippen aan zijn strafblad op Fok!.
Kasta kon de mensen er ook goed van langs geven, heb ik altijd begrepen. Onvergelijkbaar met een knaap als PJ idd, bij hem zat er een bepaald gevoel voor humor bij, met PJ is altijd alles serieus, ook als hij zogenaamde goede grappen maakt, maar toch, wie kan in de schedel kijken van het triumviraat dat dit soort beslissingen neemt op Fok!... Ze zijn ook zomaar weer teruggekomen, terwijl niemand dat ooit had kunnen vermoeden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er is een verschil tussen simpel gebagger, zoals bij Kastanova, als ik het goed heb, en aan ziekelijk grenzende obsessie en verneuking.
Ben net terug.quote:
"jullie"???quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben net terug.
Zo snel komen jullie niet van me af, iemand moet toch schoppen tegen de gevestigde orde van blinden en dwazen, al is het alleen al om de knuppel in de hoenderhok te gooien. Het is een waar genot om daarna de spastische reacties van zogenaamde intellectuelen te lezen.![]()
Je vergeet het uitschakelen van politieke tegenstanders door verkettering en wegpesten...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Monidique het volgende:
als ik het goed heb, en aan ziekelijk grenzende obsessie en verneuking.
quote:
Zeker, zeker. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ze, in die goede, oude tijd, mensen van hun weblogs -ken je ze nog?- banden als er kritiek werd geleverd. Het is censuur onder het mom van vrijheid, vloeken en schelden als zou het een mening zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je vergeet het uitschakelen van politieke tegenstanders door verkettering en wegpesten...
Wat Rourke presteert doet me denken aan de stalinisten begin dertiger jaren...:
sociaal-democraten werden sociaal-fascisten genoemd, trotskisten werden gelynchd als sociaal-democraten en agenten van de reactie...
Vooral bij de oudere cpn-ers leefden het idee van 'agenten van de reactie' door tot in de tachtiger jaren.. en dan dacht men ook echt dat minderlinksen wel of niet betaalde agenten waren..
Ik ben meer een Wilders type hè. Agressief.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef Monidique het volgende:
Ryan3, ben jij een intellectueel?
Hm... Ik vraag me af wie DrNikita bedoelt, als ze het heeft over die "zogenaamde intellectuelen".quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben meer een Wilders type hè. Agressief.
hahaha..tvlxd werd na een paar posts geband en later SCH na 4 posts... Speedfreak was die ' vrijheidslievende' webmasterquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ze, in die goede, oude tijd, mensen van hun weblogs -ken je ze nog?- banden als er kritiek werd geleverd. Het is censuur onder het mom van vrijheid, vloeken en schelden als zou het een mening zijn.
Ja, dat weet ik allemaal niet hoor (ik woon hier niet), maar het zou iig erkentelijk zijn aan wat EWK heeft bijgedragen als mod natuurlijk. Daarnaast is dit een leuk gezelschapsspel. Kan me de vorige modwisseling nog heugen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef Autodidact het volgende:
[..].
Wie zegt dat er een nieuwe mod moet komen? Is er behoefte voor?
Jah jullie.quote:
Vraag me trouwens af waarom speedyboy niet unbanned is. Zou het een kloon geweest zijn of houdt hij de eer aan zichzelf, in de geest van wat-ie op dat forum volhield. dat laatste kan ik me nauwelijks voorstellen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
hahaha..tvlxd werd na een paar posts geband en later SCH na 4 posts... Speedfreak was die ' vrijheidslievende' webmaster
Wie de schoen past................quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hm... Ik vraag me af wie DrNikita bedoelt, als ze het heeft over die "zogenaamde intellectuelen".
O, je bedoelt met "jullie" eigenlijk "iedereen"?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jah jullie.![]()
Boeren, buitenlui, boomknuffelaars, reli-idioten, linksen, rechtsen en meer van dat gespuis.
Er was een heule poos leên toch een topic over waarom (extreem-)rechts over het algemeen zo humorloos was?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kasta kon de mensen er ook goed van langs geven, heb ik altijd begrepen. Onvergelijkbaar met een knaap als PJ idd, bij hem zat er een bepaald gevoel voor humor bij, met PJ is altijd alles serieus, ook als hij zogenaamde goede grappen maakt
...is aan het shoppen geweest.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wie de schoen past................![]()
Ja, heb ik ooit ook eens een topic over gehad, dat humor en rechts niet echt samengaat. En trouwens ik heb daarover ook weleens een Bansheeboy essay gemaakt. Onze rechtse rakkers meteen over de zeik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er was een heule poos leên toch een topic over waarom (extreem-)rechts over het algemeen zo humorloos was?
Dat had ik je zelf ook wel kunnen vertellen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
nah, jij valt nu al in de categorie "boeren".![]()
neen, dat heb ik vorig jaar al gedaan.Nu ga ik in de broek blijven passen. Hedenmorgen al 5 kwartier op den fietsch gezeten naar het werk.quote:
Met hoeveel geld rij jij nou doorgaans in je auto rond btw.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
shoppen![]()
nah, jij valt nu al in de categorie "boeren".![]()
''pas op, of ik zet je foto op het internet'' ''ja ik denk, ik zeg het maar van te voren''quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er was een heule poos leên toch een topic over waarom (extreem-)rechts over het algemeen zo humorloos was?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou, die wordt het niet hoor.......Heeft een (te) groot Fok!strafblad.
Daarom ook het woordje als, en niet wanneerquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geen van hen wordt moderator, wees maar niet bang.
Daar noem je ook eentje.........quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
Wat dat betreft mis je ze toch wel. Niet PJ hoor, of Aahtje.
Kijk met mensen die net zo redelijk en verstandig zijn als je zelf bent heb je natuurlijk nooit discussie hè.
Wat heb ik nou te discussiëren met ene du_ke bijv.?
helemaal niets.
Spitsvondig!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
[..]
Daarom ook het woordje als, en niet wanneer
Aardige jongen ja.quote:
Pardon???quote:Trouwens, ik las dat mijn dochter zich beschikbaar steldde......![]()
Pink Floyd, ja?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Vaak veuls teveulquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met hoeveel geld rij jij nou doorgaans in je auto rond btw..
(En in wat voor een auto?).
Wel te veel toch?quote:
Je gaat een plaatje pasten van je auto? Tof.quote:Behoefte aan beeldvorming?
Edequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel te veel toch?
(btw is dat Brabants dialect 'veuls te veul'???)
[..]
Echniequote:Je gaat een plaatje pasten van je auto? Tof..
Ja, waarom niet, maar je zei hierboven iets van dat je dochter zich beschikbaarstelde oid. Daar vroeg ik naar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat ik een dochter heb. Daar was je opmerking toch op?
Nope, je schreef alleen "pardon"quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, waarom niet, maar je zei hierboven iets van dat je dochter zich beschikbaarstelde oid. Daar vroeg ik naar.
http://www.cnn.com/POLITI(...)ove-miers-to-be.htmlquote:The White House will allow the president's top political adviser, Karl Rove, and former White House counsel Harriet Miers to be interviewed by congressional committees investigating how the firing of several U.S. attorneys was handled, but they will not testify under oath in the matter.
(...)
"We would be able to interview the four people we requested ... but only in private, not under oath and with no transcript," he said.
http://www.salon.com/opin(...)privilege/index.htmlquote:Taken to its logical extreme, that position would make it impossible for citizens to hold a chief executive accountable for anything. He would have a constitutional right to cover up.
(...)
Most of us want no part of a president who is cynical enough to use the majesty of his office to evade the one thing he is sworn to uphold -- the rule of law.
Moet dat dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar dat ligt niet in Hongarije.
[..]
Een gewoon bescheiden middenklassertje hoor. Net zo bescheiden als ikquote:Is-tie zo klein en oud?.
Geen auto van de zaak meer?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef Napalm het volgende:
[..]
neen, dat heb ik vorig jaar al gedaan.Nu ga ik in de broek blijven passen. Hedenmorgen al 5 kwartier op den fietsch gezeten naar het werk.
Passen zullen we.
quote:
ohhhquote:
O, en wie is zij dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
ohhh
Precies zoals ik schreef, beschikbaar.... met de toevoeging "voor modje" want daar ging het dacht ik over.
Klopt die willen enkel zeiken, zeuren en zuigen.quote:
Soort SP. Of, inderdaad, Wilders.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt die willen enkel zeiken, zeuren en zuigen.
Daar heb je gelijk in. Daarom is het ook gek om te denken dat Marokkanen niets overnemen van het land waarin ze wonen. Ooit weleens een Vlaamse Marokkaan gehoord? Awel zunne, kick ben nun Marokkaaan hee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moet dat dan?Ik schrijf toch ook geen Hongaars of wel?
[..]
Nee, dat laatste is zo idd. Maar hoeveel geld slingert er nu eigenlijk doorgaans rond in die auto van je joh. We willen bedragen horen.quote:Een gewoon bescheiden middenklassertje hoor. Net zo bescheiden als ik![]()
Welnee, ik voel het aan mijn klompen aan dat zij een coup voorbereiden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt die willen enkel zeiken, zeuren en zuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |