abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2007 @ 18:27:43 #152
160390 Patton
George S.
pi_47680847
quote:
Rob's call: The producers had better make the decision to end "Galactica" in these final 22 hours, because given the show's low ratings, Sci Fi Channel isn't going to give them more episodes. As it is, a fourth season of 22 hours is hugely generous. I hope Moore and company see that as the gift that it is and give the show and its fans the proper ending due them.
Goh, liep het seizoen zo slecht in de VS? Ik vond het juist over het algemeen een boeiend seizoen. En wat een afsluiter!

Maar hoe kan Roslin nu een connectie krijgen met Athena en Six? Zou het door dat bloed van Hera komen of zou ze ook.....
Old Blood and Guts
  maandag 26 maart 2007 @ 18:50:59 #153
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_47681646
BSG

opgezegd@fok.nl
  maandag 26 maart 2007 @ 19:10:13 #154
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_47682289
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:27 schreef Patton het volgende:

[..]

Goh, liep het seizoen zo slecht in de VS? Ik vond het juist over het algemeen een boeiend seizoen. En wat een afsluiter!
Dit had Ron Moore erover te zeggen:

Another thing: I don't know how reliable the ratings are anymore. I'm among those who cast a skeptical eye at the Nielsen Co. and the demographics and ratings they deliver. The fragmentation of the audience is so profound I don't know how the samples can even tell me how many people are watching my show anymore. It seems like such a crap shoot. It's like where the music industry used to be a few years ago, before they got -- what's that thing called? -- SoundScan. Before they got that it was like Nielsen; they called up store owners and asked them what was selling and what wasn't. When they shifted to a legitimate way of tracking each and every sale, it upended the charts. Suddenly, country music was huge, much bigger than anyone had thought. I think TV is in the same ballpark. We're relying on a really old system based on this sample of people, and it's not really accurate anymore. God knows how many Nielsen families are sci-fi fans.

Feit blijft wel dat Galactica gewoon een moeilijk jaar heeft gehad. Dat valt denk ik deels te verklaren door het concept van de serie (doorlopende verhaallijn) daardoor is het heel moeilijk om tussentijds kijkers te winnen en kijkers die een aantal afleveringen gemist hebben zijn eerder geneigd af te haken. (Lost heeft last van precies hetzelfde)
Daarnaast heeft SciFi begint dit seizoen het geniale idee gekregen om de avond line-up van BSG met enkele van die stargate series uit elkaar te halen, wat nadelige gevolgen heeft gehad voor alle 3 de series.

Daar tegenover staan de uitstekende DVD en I-tunes verkopen en goede kritieken in de pers. Ook niet geheel onbelangerijk natuurlijk voor een network.
Maar goed... iig nog een 4e seizoen + tv-film over de Pegasus.
  maandag 26 maart 2007 @ 19:32:43 #155
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_47683230
OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG !!!!
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
  maandag 26 maart 2007 @ 20:37:19 #156
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_47686180
Waar zal ik beginnen? Laat ik dat eens doen bij het begin. Ik moet deze aflevering sowieso nog twee keer kijken en laten bezinken, want ik twijfel enorm. Ik vind de twist van Tigh, Anders, Tori en the Chief geweldig, zoals ik eerder in spoilers gezet had in het vorige topic. Had ik dus toch gelijk over de season finale dat dit zou gebeuren en het brengt voor volgend seizoen dialogen en verhaal met zich mee wat smullen wordt, maar op de één of de andere manier vond ik Crossroads part Two gehaast.

De trail van Baltar was geweldig. Bamber zijn speech was geweldig en sloeg de spijker op zijn kop. Het hele gebeuren met Roslin, Athena, Hera, Baltar en Hera in het operahuis zet goede mogelijkheden uit. Adama die toegaf dat hij niet schuldig had gestemt was ook een goede statement, maar dan komen we in het volgende stelsel aan en gaat de afterburner aan kwa verhaal en voordat ik het wist einde aflevering. En door de afterburner ben ik niet weggeblazen. Ik miste iets, iets wat ik wel had bij de laatste 15 min van Lay down your burdens Part two. misschien ben ik een zeikerd maar er miste wat (spanning, drama ik weet het niet). Ze hadden beter kunnen stoppen bij the Chief toen die zei We're Cylons. Ik hoop alleen dat als seizoen vier begint Galactica eindelijk is een keer een nuke afschiet, hoe gaan ze anders ontsnappen? Ik hoop dat de film over Pegasus werkeljk dingen opzet waar we in seizoen vier van kunnen genieten en ik hoop dat de special effects terug gaan naar de oude firma, want de sfeer met die nieuwe special effects company vind ik er niet beter op geworden.

Terug kijkend naar seizoen drie in het algemeens hoop ik dat seizoen vier het laatste seizoen wordt met een goede afsluiter, want het lijkt wel of de koek begint op te raken. Na Exodus part Two is er best groot leeg gat geweest tot aan Mealstrom, dus laat Moore die 22 afleveringen goed gebruiken, geen fillers meer en brei er een super einde aan met de vernietiging van de Galactica.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  maandag 26 maart 2007 @ 21:03:13 #157
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47687407
Toch vat ik een paar dingen niet...

-Tigh en Adama vechten al 40 jaar naast elkaar, dus Adama moet hem oud hebben zien worden...toch???
-Als Chief een brooster is, dan is hij toch steriel? En dan is Hera ook niet zo uniek meer, wat het afgelopen seizoen juist zo werd gekoesterd...

Al met al toch weer een waanzinnige Cliffhanger, en ondanks veel minder actie toch een enorm goed seizoen, door de diepgang en karakterisering die steeds gezocht is.

en nu fijn wacht op 2008
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 26 maart 2007 @ 21:06:28 #158
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_47687565
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:03 schreef versabommie het volgende:
-Als Chief een brooster is, dan is hij toch steriel? En dan is Hera ook niet zo uniek meer, wat het afgelopen seizoen juist zo werd gekoesterd...
Hera is de dochter van Athena en Helo, Chief heeft een zoontje dus beide guppen zijn uniek . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_47688066
Damn, ik vond het best een vette aflevering Maar was verschijning van Starbuck nou een cameo of gaat ze volgend seizoen weer terugkomen ? Ze had het toch zo druk ?
En ik wil die remix hebben van dat cylon deuntje, zit nu nog steeds in me hoofd
Hm, interessant interview en hij geeft ook nog eens normaal antwoorden op de vragen ipv alles te ontwijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, dat worden een lange 9 maanden tot volgend seizoen, qua tijd echt een zware bevalling

[ Bericht 48% gewijzigd door dapluiz op 26-03-2007 21:25:01 ]
  maandag 26 maart 2007 @ 21:24:23 #160
13148 Shogo
Psycho...
pi_47688493
Fantastisch einde. Alleen klote dat het zo lang wachten wordt nu.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:28:28 #161
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47688691
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:16 schreef dapluiz het volgende:
Damn, ik vond het best een vette aflevering Maar was verschijning van Starbuck nou een cameo of gaat ze volgend seizoen weer terugkomen ? Ze had het toch zo druk ?
En ik wil die remix hebben van dat cylon deuntje, zit nu nog steeds in me hoofd
CYLON DEUNTJE?????

omfg

All allong the watchtower, dylan blijft dood als hij het hoort, Jimi draait zich om in zijn graf! schennis zeg ik je!

Maar Starbuck is een blijvertje voor komend seizoen alleen hoe is de vraag, als denkbeeldig voor Lee, of irp ?

Echt ben helemaal gaar , heb vanmorgen rond een uur of 10 de 1e keer gekeken, en de fora van tv.com en scifi.com doorgelezen....er zijn wel 100 keer meer vragen nu dan voor deze cliffhanger!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 26 maart 2007 @ 21:29:39 #162
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47688745
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:06 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Hera is de dochter van Athena en Helo, Chief heeft een zoontje dus beide guppen zijn uniek . . .
jamaar jamaar ....male cylons zijn toch steriel? zie seizoen 2 !
pi_47689001
Wacht was dit het laatste van dit seizoen?
Verdomme.
pi_47689040
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:29 schreef versabommie het volgende:

[..]

Cally, vuile slet!
  maandag 26 maart 2007 @ 21:35:42 #165
13148 Shogo
Psycho...
pi_47689041
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:29 schreef versabommie het volgende:

[..]

Misschien een unieke eigenschap van de final five.
pi_47689137
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:35 schreef Shogo het volgende:

[..]

Misschien een unieke eigenschap van de final five.
Of een unieke eigenschap van de melkboer.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:43:33 #167
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47689463
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:37 schreef sampoo het volgende:

[..]

Of een unieke eigenschap van de melkboer.
of de cylonleesmappenman!

beetje vreemd, de Final Five ( voorts te noemen als FF) daar krijg ik steeds meer de indruk van dat ze er eerder waren dan de overige 7 bastaarden. Daarnaast ( met dank aan scifi.com forum) bestaan de cylons pas 40 jaar en vecht tigh 40 jaar aan de zijde van adama of zie ik de tijdslijn nu ff niet goed? Afijn, als de 1e typen skinjobs de males wel konden voortplanten, waarom kan die geile leobenbanbon het niet? Die zou maar wat graag Starbuck met jong willen schoppen, hetgeen helemaal unike zou zijn want dan had je een fullblood cylon voortplanting iets wat volgens ome Moore niet kan ( zie interview). Ik denk dat ik seizoen 4 maar dronken en stoned moet gaan kijken want het is met de minuut meer mindfucking!
  maandag 26 maart 2007 @ 21:44:24 #168
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47689501
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:35 schreef sampoo het volgende:
Wacht was dit het laatste van dit seizoen?
Verdomme.
Yeps, maar wees gerust, je hoeft maar een maandje of 9 te wachten voor s4
  Moderator maandag 26 maart 2007 @ 21:46:47 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_47689610
Ik begrijp niet helemaal waarom die 4 dachten dat ze Cylons waren, alleen doordat ze allemaal die muziek hoorde? Zou ook iets anders kunnen betekenen (wat weet ik niet).

Hopelijk wordt in het volgende seizoen Earth dan eindelijk gevonden, gezien het einde met Lee en Starbuck zou je dat wel denken.

Ik wist trouwens ook niet dat dit alweer de laatste aflevering van het seizoen was,
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_47690917
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:44 schreef versabommie het volgende:

[..]

Yeps, maar wees gerust, je hoeft maar een maandje of 9 te wachten voor s4

Begin mij trouwens steeds meer aan die muts van een Mevrouw President te ergeren. Ik weet nog steeds niet hoe de serie haar neer wil zetten, het zit toch de ene keer als een vals sekreet en de andere keer als lieve juf die alles beter weet. Opgetieft! Balthar for President, again!
  maandag 26 maart 2007 @ 22:13:02 #171
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_47690941
Verdomme, Bob Dylan is nog hartstikke levend en heeft vorig jaar nog een plaet uitgebracht, over schennis gesproken!
Soundtrack komt in augustus gelijk met de DVD uit, dus nog even wachten op het nummertje, die er zeker op komt te staan.

Tyrol vertelt precies hoe ze erachter kwamen dat ze Cylons zijn, "after all this time, a switch goes off, just, like that".
jeweetz
  maandag 26 maart 2007 @ 22:36:08 #172
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47692162
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:13 schreef Rhinestone het volgende:
Verdomme, Bob Dylan is nog hartstikke levend en heeft vorig jaar nog een plaet uitgebracht, over schennis gesproken!
Soundtrack komt in augustus gelijk met de DVD uit, dus nog even wachten op het nummertje, die er zeker op komt te staan.

Tyrol vertelt precies hoe ze erachter kwamen dat ze Cylons zijn, "after all this time, a switch goes off, just, like that".
ff mezelf quoten: "dylan blijft dood als hij het hoort" (ja ik weet dat deze legende godzijdank nog leeft!)

Ik moet zeggen dat ik de cover zoals in deze aflevering wel ijzersterk vond bij de beelden!

voor wat betreft die roslinmuts: een stervende leider gaat de weg leiden en volgens de scrollen gaat ze zelf de aarde niet zien. dat betekend 2 dingen:

1) we zijn spoedig van haar verlost, al moet ik zeggen dat ergeren aan haar komt door haar goede acteerspel, ze is al vanaf de miniseries continu contra met haar meningen en acties!
2) Ze zijn fucking dicht bij de aarde want ze heeft al haar kabala blowtjes nodig om op de been te blijven en zal dus spoedig het loodje legggen
  maandag 26 maart 2007 @ 22:39:52 #173
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47692351
Overigens toch nog een post...

we hebben dus tigh, chief, hulpje van roslin en verzetsknul als cylon, er moet dus nog een vijfde bij...maar....( en dit idee heb ik niet alleen zag ik op scifi) :

Starbuck komt trug ...dus cylon?
President Roslin zie je bij die stroomuitvalheftig reageren ...dus cylon?
Baltar lijkt vlakvoor hij door die vrouwen in bescherming genomen wor ook muziek te horen?

dus niet first five, maar first 7 ???

Overigens met dat doek over zijn kop leek Baltar inene nog meer op de incarnatie van Jezus...en weer gewoon met de chicks mee he?
  maandag 26 maart 2007 @ 22:42:10 #174
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_47692484
wat zou een te verwachten termijn zijn voor de dvd box van seizoen 3??
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_47694217
Aaaaaaah frack! 2008

Ik begin nu al op Cartman die op z'n Nintendo Wii wacht te lijken... Come on, come ooon!
  maandag 26 maart 2007 @ 23:48:29 #176
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47695859
Wilde jullie deze niet onthouden:
quote:
All during this half of the 3rd season, they've been running teasers saying that they were going to reveal the final five Cylons. I am somewhat befuddled by the characters that apparently are supposed to be that final five.

First, For nearly 2 seasons, they've been building-up the secret of the final five Cylons, as though these five were some kind of secret society on par with the Cylon god, and secretly running everything in the background. In this case, they really only revealed four, not five, final Cylons. And the four that they revealed are all second-stringers who are hardly Cylon-god-material.

It's somewhat like the other teaser they ran for awhile that showed Baltar waking up in a Cylon regeneration chamber, implying in the teaser that Baltar really was a Cylon. But when the episode aired, the scene, that the teaser was based on, was just a dream Baltar was having. -Lame.

Second, the characters chosen were ones that, nearly all, have histories, relatives and, most importantly, a childhood that has people who actually witnessed them growing up. Unlike Boomer who had a memory-implanted childhood, where anyone who might have actually witnessed her as a child was convienently dead.

Third, all the evidence so far is that the Cylons don't age. When they wake up in the regeration chambers, they are all, always the same age. Dean Stockwell plays the older-looking Cylon: Cavil. If Cylons aged, then when Cavil wakes up in regeneration, he should be younger. But you can bet the Cavil always wakes up looking like the current Dean Stockwell. But Saul has a history of a young man. As young adults, he and Bill Adama were Viper pilots in the Colonial Service. And they fought the Cylons when the Cylons were the 1st generation models like the centurians in TOS. This was before the Cylons disappeared for 40 years. So, I find it a very long stretch that the Cylons had already "evolved" to human form back then. Also, in the miniseries, Baltar says to Six: "The last time anyone saw a Cylon, they looked like walking chrome toasters." To which Six replies: "Those models still exist..." Implying that the "Human" Cylons evolved after "real" humans last saw them.
Fourth, it was indicated in an earlier episode that the male Cylons are all sterile. If Tyrol is a Cylon, then Cally has been cheating on him.
Uiteindelijk komt ook de schrijver bovenstaands tot de goede conclusie: Cally is een hoer!
pi_47696232
Hey helemaal vergeten, ff downen en kijken dan maar
  dinsdag 27 maart 2007 @ 00:28:24 #178
116613 NX
mixin...
pi_47697419
Ohw ohw ohw... Wat een geweldige aflevering van Battlestar Galactica!

Ongelooflijke momenten,
- Baltar tijdens de rechtzaak, en dan wordt hij vrijgesproken, de tranen (wat een acteer werk!)
- Lee Adama, als getuige, de emoties die los komen, zijn stem, zijn "touch" (ongelooflijk!)
- De "Chief" die ineens ook het nummer begint te horen.. Mysterieus nummer...
- De dromen (als je ze dromen kunt noemen, meer visoenen/connecties met Hera en de moeder, Number Six) van de President
- Number Six (blijft een uber lekker wijf), haar visoenen, van de 5 Cylons!
- Ongelooflijk scene, waar die 4 (The Chief, Sam, Soltei en de hulp van de president) bij elkaar komen, en realiseren dat ze zelf Cylons zijn, OMG! De vlinders vlogen me buik uit!
- En als laatst, KERA, "It's really me..."

ARGHHHHH! Wat een vette aflevering, de hele aflevering door kippenvel! De tranen komen uit me ogen, wat een muziek, wat een seizoens afsluiting!

Godverdomme, 6 maanden tot het nieuwe seizoen, ...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 00:41:05 #179
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47697765
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:28 schreef NX het volgende:
Ohw ohw ohw... Wat een geweldige aflevering van Battlestar Galactica!

Ongelooflijke momenten,
- Baltar tijdens de rechtzaak, en dan wordt hij vrijgesproken, de tranen (wat een acteer werk!)
- Lee Adama, als getuige, de emoties die los komen, zijn stem, zijn "touch" (ongelooflijk!)
- De "Chief" die ineens ook het nummer begint te horen.. Mysterieus nummer...
- De dromen (als je ze dromen kunt noemen, meer visoenen/connecties met Hera en de moeder, Number Six) van de President
- Number Six (blijft een uber lekker wijf), haar visoenen, van de 5 Cylons!
- Ongelooflijk scene, waar die 4 (The Chief, Sam, Soltei en de hulp van de president) bij elkaar komen, en realiseren dat ze zelf Cylons zijn, OMG! De vlinders vlogen me buik uit!
- En als laatst, KERA, "It's really me..."

ARGHHHHH! Wat een vette aflevering, de hele aflevering door kippenvel! De tranen komen uit me ogen, wat een muziek, wat een seizoens afsluiting!

Godverdomme, 6 maanden tot het nieuwe seizoen, ...
euh..minimaal 9 maanden
pi_47698309
De Battlestar Wiki heeft het er weer moeilijk mee de hele avond. Erg traag nu, eerst geeneens te bereiken. Was ook zo na The eye of Jupiter.

Moet straks waarschijnlijk deze aflevering nog een keer zien. Nou ja, niet eens waarschijnlijk. Ga straks nog een keer kijken.

Was weer eens anders dan ik verwacht had. Had de Cylons eerder verwacht bijvoorbeeld. Zodat het eindigde met een gevecht.
Ondertussen wil ik echt weten wie de Final Five zijn. En nee: ik geloof niet dat het de vier op de Galactica zijn. Dat Starbuck er een is moet haast wel onderhand.

Ik had nog wat dingen maar ik moet er even over nadenken.

Begrijp ik trouwens goed dat Caprica niet meer zeker is?
Dat zou niet cool zijn. Hoe kom ik dan de zomer door? Behalve in de zon in een park of op een terrasje.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
  dinsdag 27 maart 2007 @ 01:09:13 #181
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_47698414
Wat?! 9 maanden, wtf..

En ik denk niet dat deze vier karakters, de 'overige' cylons zijn.
Ook door de redenen die de schrijver van dat stukje geeft (post versabommie), denk ik niet dat ze cylons zijn. Daarnaast waren ze alle vier leden van het verzet, dus ik denk eerder dat er iets met ze is gebeurd in detentie. Misschien een chip geïmplanteerd ofzo, waardoor ze die (radio)signalen opvangen. En het enigste waaruit we kunnen afleiden dat ze cylons zijn, is omdat Tyrol dat zei. En die dacht al vaker dat ie een cylon was (eind seizoen 2).

Ik vind het ook niet verrassend dat Kara terug is. De beste scènes zijn tussen Lee en Kara (vind ik persoonlijk dan - begin episode 1.12 dat Lee haar slaat en zij direct terug mept.. ). Daarnaast hebben alle hoofdrolspelers zeven-jarige contracten getekend. En in de scène dat ze die draaikolk in vliegt, zie je haar hand op de 'ejection'-handvat.

[ Bericht 8% gewijzigd door Daemon19 op 27-03-2007 01:15:07 ]
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
  dinsdag 27 maart 2007 @ 01:12:11 #182
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_47698482
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:04 schreef Salamander het volgende:
Was weer eens anders dan ik verwacht had. Had de Cylons eerder verwacht bijvoorbeeld. Zodat het eindigde met een gevecht.
Dat zal wel te maken hebben met het budget. Zulke scènes kosten altijd veel geld. Iets wat ze bij Battlestar Galactica niet hebben.
quote:
Ondertussen wil ik echt weten wie de Final Five zijn. En nee: ik geloof niet dat het de vier op de Galactica zijn. Dat Starbuck er een is moet haast wel onderhand.
Ik weet het niet. Zij speelt wel een sleutelrol in het hele verhaald, maar of zij een cylon is weet ik niet. Dan zou ze begin seizoen 2 ook niet in zo'n farm hebben gezeten. Dan zouden de cylons dat ook wel weten, aan de hand van bloedonderzoek e.d..
quote:
Wat bedoel je hiermee?
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
  dinsdag 27 maart 2007 @ 01:26:24 #183
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47698715
MEESTERLIJKE SEASON FINAL !
baltars trial !! al hoe wel ik al wel dacht dat hij vrij zou worden gesproken.

jammer dat cylons zo laat pas kwamen.

roselyn denk ik ook niet van dat die een cylon is het kan best zijn dat ze het signaal of wat het ook was die alles deed plat gooien voelde.

ik denk ook niet dat die 4 van de FF zijn. dat is te makkelijk ook zouden ze dan niet moeten verouderen. starbuck zou best kunnen, of lee ziet gewoon dingen

nee ik denk dat de FF totaal onbekenden zijn.

OMG 9 maanden ?????? tering maarjah het was weer een goed seizoen !
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 01:32:38 #184
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47698813
hmmm na dit gelezen te hebben denk ik er anders over::

http://www.eonline.com/go(...)7a-8d81-1d360d808ac3

die 4 waren wel van de FF
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 02:02:44 #185
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_47699287
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:32 schreef DarthNick het volgende:
OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG !!!!
Precies wat ik dacht!!! OMFG!!! Wat een Season Finale!!!

Wel jammer dat we heel lang nu moeten wachten
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
  dinsdag 27 maart 2007 @ 02:29:23 #186
116613 NX
mixin...
pi_47699647
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:41 schreef versabommie het volgende:
euh..minimaal 9 maanden

.
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:26 schreef Sc0tTy het volgende:
baltars trial !! al hoe wel ik al wel dacht dat hij vrij zou worden gesproken.

.
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 02:02 schreef SkaterSam het volgende:
Precies wat ik dacht!!! OMFG!!! Wat een Season Finale!!!

Wel jammer dat we heel lang nu moeten wachten
  dinsdag 27 maart 2007 @ 06:28:03 #187
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_47700257

Jimi Hendix is een Cylon!

Wat een geweldige aflevering, kreeg er gemengde gevoelens bij; m'n maag draaide van alles wat er op het einde afspeelde maar daarna werd ik euforisch bij het zien van de laatste shot: Aarde.

Moet gvd erg lang wachten tot de volgende seizoen begint!
The Internets, I needs it..
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 maart 2007 @ 06:33:51 #188
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_47700264
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:09 schreef Daemon19 het volgende:
Ook door de redenen die de schrijver van dat stukje geeft (post versabommie), denk ik niet dat ze cylons zijn. Daarnaast waren ze alle vier leden van het verzet, dus ik denk eerder dat er iets met ze is gebeurd in detentie. Misschien een chip geïmplanteerd ofzo, waardoor ze die (radio)signalen opvangen. En het enigste waaruit we kunnen afleiden dat ze cylons zijn, is omdat Tyrol dat zei. En die dacht al vaker dat ie een cylon was (eind seizoen 2).
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Want ik snapte even niet hoe ze tot de conclusie kwamen dat ze Cylons zouden zijn.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 27 maart 2007 @ 07:48:22 #189
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47700473
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:26 schreef Sc0tTy het volgende:
Helemaal mee eens!!!!

Jammer dat het seizoen voorbij is.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_47700556
Is dit een serie in de trant van 24 en Lost dat elke aflevering voortborduurt op een vorige als een langgerekt verhaal, of is het zoals CSI en Trekkie serie's meer zoiets alsof elke aflevering lostaand is, en apart gezien kan worden met een eigen thema, zonder dat verband houdt met vorige afleveringen.
pi_47700868
Fucking hell wat een goede episode

Ik keek eum op een beamer met wat vrienden en heel veel bier. En ik moet zeggen dat is een stuk leuker kijken dan alleen. Verder had ik gehoopt wat meer antwoorden te krijgen over Athena, maarja dat komt volgende season wel.

Btw wie weet hoe het nummer heet in de laaste 5 min met de beetje rock muziek erin en met zang, die was namelijk echt helemaal geweldig.

oja nog even OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG

[ Bericht 2% gewijzigd door Helo op 27-03-2007 08:55:35 ]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 maart 2007 @ 08:40:57 #192
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_47700912
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 08:01 schreef LuukBes het volgende:
Is dit een serie in de trant van 24 en Lost dat elke aflevering voortborduurt op een vorige als een langgerekt verhaal
ja, het is 1 groot verhaal. Dus bij het begin beginnen met kijken.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:00:58 #193
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_47701153
Het nummer heet All along the watchtower, alleen het krijgen van de specifieke versie uit BSG is ene probleem. Ik zoek nu al 24 uur .....so help !!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:42:30 #194
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_47702055
^De BSG versie is blijkbaar ingezongen door de broer van Bear McReary en zal op het BSG album staan.
quote:
De Battlestar Wiki heeft het er weer moeilijk mee de hele avond. Erg traag nu, eerst geeneens te bereiken. Was ook zo na The eye of Jupiter.
Battlestar Wiki ligt er tegenwoordig 24/7 uit volgens mij.
Had 'm voor de nieuwe OP ook een paar keer nodig afgelopen weken, was altijd rete-traag.
quote:
Wat?! 9 maanden, wtf..
Met in de herfst als warmhoudertje een tv-film over de Battlestar Pegasus.
Vergeet dat niet!
quote:
De Caprica serie is weer terug naar de tekentafel. En niets omtrent die spin-off serie is zeker...
Denk dat men zich nu eerst gaat concentreren op seizoen 4 + de tv-film over de Pegasus.

Admiral Cain
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:12 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Dat zal wel te maken hebben met het budget. Zulke scènes kosten altijd veel geld. Iets wat ze bij Battlestar Galactica niet hebben.
Wie zegt dat het tot een gevecht zal komen?
Ik denk dat zowel de Colonials als de Cylons daar voor een reden zijn. Bovendien is Galactica echt niet in staat om een vloot van Basestars lang tegen te houden.
quote:
Ik weet het niet. Zij speelt wel een sleutelrol in het hele verhaald, maar of zij een cylon is weet ik niet. Dan zou ze begin seizoen 2 ook niet in zo'n farm hebben gezeten. Dan zouden de cylons dat ook wel weten, aan de hand van bloedonderzoek e.d..
Ik denk niet dat je dit zomaar moet aannemen. We weten in feite (nog) helemaal niets over de Final Five. Je gaat er misschien wel vanuit dat ze vergelijkbaar zijn met de andere 7 modellen, maar dat hoeft niet zo te zijn.
Zover wij weten zijn zowel Kara, Tyrol, Tori, Tigh en Anders gewoon geboren, opgegroeid en hun lichaam zal uiteindelijk door ouderdom sterven. Daarin verschillen ze al fundamenteel met de skinjobs.

Maar dan ga ik er voor het gemak maar weer vanuit de zij inderdaad de Final Five zijn. Maar zoals ik ook al eerder zei, het zou me niets verbazen als zij niet de final five blijken te zijn.

Er zijn een aantal vragen beantwoord, maar ook weer een heleboel nieuwe voor in de plaats gekomen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:43:58 #195
35623 PPL
#control
pi_47702091
Pfff... Kick Ass!
Er zijn vragen beantwoord, maar ook nieuwe bijgekomen.

Eerste gedachte die ik kreeg bij het horen van "All along the wachttower" was dat de FF een soort van Watchers zijn, een soort van Guardians over de mensheid.
De vier die we nu kennen hebben ook allemaal ondersteunende functies om de 'rug te dekken' van een ander.
Saul dekt Thigh.
Anders dekte de opstandelingen op Caprica.
Tory dekt Roslin.
Galen dekt (eigenlijk) de viper en raptor piloten.
Het zijn allemaal 'second stringers' die andere mensen afschermen, afdekken, helpen.

Zomaar een gedachte...
Waarom zijn de Cylons in opstand gekomen?
Wat was de aanleiding tot de eerste Cylon-oorlog.
Zijn alle Cylons in opstand gekomen, vormen zij wel een gesloten front?

Even uitgaan de van de Drie wetten der Robotica zoals omschreven door Isaac Asimov; stel dat de FF zich houden aan die drie wetten en de zeven andere modellen niet?
Of zouden de zeven overige modellen de nulde wet hebben geaccepteerd en daardoor in storing zijn geraakt?
Is dat dan het schisma tussen de twee 'facties'?
Misschien is dat een mooi punt dat ze kunnen verhelderen tijdens de Pegasus film, wat meer achtergrond informatie over de Cylon rebellion.
Eigenlijk weten we daar niets van en het zou wel eens een hele belangrijke factor kunnen zijn bij het nader begrijpen van het verhaal.

En als de FF mensen beschermen of over ze waken, hebben zij dan ook de 13th Tribe weggeleid van Kobol?
Dat zou de Cylons een stuk ouder maken dan wat we nu denken(...)

Dit verklaart uiteraard nog niet waarom het Saul model al meer dan 40 jaar oud is.
Daarentegen heeft Ron D. Moore wel ooit gezegd dat de FF fundamenteel verschillen van de overige modellen.
Zijn de FF wel Cylons zoals wij ze kennen in de klassieke zin, of bijvoorbeeld een parasiet, nano-bot die het gedrag van hun gastheer beïnvloeden?

Ow enneh... hallo Kara!
Waar ben jij geweest?
Ik geloof er (voorlopig) geen snars van dat jij een Cylon bent, maar je hebt wel iets uit te leggen.
Ben jij soms de Chosen one? Maar wat is Baltar dan?

Dan nog Laura even... hoe komen Athena en Caprica-Six in jouw hoofd?
Burnt to the core but not broken
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:13:56 #196
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47702929
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:15 schreef Madine het volgende:
Aaaaaaah frack! 2008

Ik begin nu al op Cartman die op z'n Nintendo Wii wacht te lijken... Come on, come ooon!
I can't take it any more!

Nee vette aflevering. Negen maanden
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_47703597
Galen dekt ook (op een andere manier) Cally
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:47:41 #198
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47703955
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 06:33 schreef Tokus het volgende:

[..]

Ja daar zat ik ook al aan te denken. Want ik snapte even niet hoe ze tot de conclusie kwamen dat ze Cylons zouden zijn.
behalve de muziek en samenkomen op dezelfde plek, heeft chief het over een switch die overgehaald is, waardoor ze beseffen wat ze zijn.

Ik heb overigens dank de goden op een ander forum die shot van voor dat Lee starbuck ziet. Hij schrikt als hij iets anders ziet lijkt het, net voordat hij starbuck ziet:

(damn, link werkt niet)
Euh bovenste posting als ik 'm goed link:
http://forums.scifi.com/index.php?showtopic=2268548&st=1247

Zou dat de reden zijn dat starbuck zegt dat het allemaal goed komt? ik bedoel dat lijkt mij gewoon een schip vanuit Lee zijn cockpit gezien!

[ Bericht 12% gewijzigd door versabommie op 27-03-2007 10:54:47 ]
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:51:54 #199
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_47704087
Btw, de RTG had een fleet wide power outage. Het zou vet zjin als de Cylons hier ook last van hadden en de BSG door middel van Nukes eerst 2 Basestars uitschakeld zodat "the odds" wat beter liggen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:08:13 #200
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_47704590
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:00 schreef DarthNick het volgende:
Het nummer heet All along the watchtower, alleen het krijgen van de specifieke versie uit BSG is ene probleem. Ik zoek nu al 24 uur .....so help !!
Hou maar op met zoeken dan, want het duurt nog wel tot de zomer voordat je dat nummer zal vinden. Komt op de OST te staan, en die komt gelijk uit met de DVD, augustus dus.
Wat je wèl kunt doen, is de muziek uit de avi rippen, maar dan heb je ook dat geblaat erbij.

En verder moet iedereen ophouden met de meest onmogelijke complottheoriën te verzinnen, want 9 van de 10 worden al ontkracht door de serie zelf of door statements van Moore
jeweetz
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:16:49 #201
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_47704883
Hoe zit het eigenlijk met de spoiler van halverwege het seizoen, zo van "One will find earth, One will die, One will find out (s)he's a Cylon" (zoiets was het toch?) Kan dat dan niet allemaal Starbuck zijn ? Ze is er in ieder geval twee, en die derde zou mij niets verbazen na die plotselinge terugkeer...
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:29:03 #202
135197 Teije
hypebeast
pi_47705265
Komen er deze keer nog iets van webisodes? helemaal tot 2008 wachten... I NEED MY FIX!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:37:20 #203
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47705591
toch nog ff die pic...of beter een bewegende gif...

is toch gewoon een frakkin spaceship ???

pi_47705702
quote:
Wat?! 9 maanden, wtf..

Zoiets dergelijks had ik ook; het simpele feit dat ze denken Cylons te zijn zegt nog niks over of ze het echt zijn.

Maar goed, als ik het fout heb daarin, dan verandert het wel het hele verhaal. Niks van wat we veronderstelden klopt dan meer. Het verhaal heeft dan een nieuwe dimensie gekregen in de zin dat kennelijk alles ondergeschikt was aan de zoektocht naar Aarde. Maar dan ook alles, de Cylon-oorlogen, de ontwikkeling van de humanoids en de vernietiging van de Colonies (en trouwens hun hele geschiedenis), niet meer en niet minder dan een stapje op weg naar Aarde.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:45:06 #205
35623 PPL
#control
pi_47705905
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef versabommie het volgende:

[afbeelding]
Is het een schip, of is het een soortement van portaal (naar Aarde)?
Net als het portaal waar Starbuck in vloog in Maelstrom
Misschien een Black Hole?

Is het alleen een verplaatsing door de ruimte of ook een verplaatsing door de tijd?
Zijn de RTF en de 13th tribe dezelfde?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:55:15 #206
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47706299
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:45 schreef PPL het volgende:

[..]

Is het een schip, of is het een soortement van portaal (naar Aarde)?
Net als het portaal waar Starbuck in vloog in Maelstrom
Misschien een Black Hole?

Is het alleen een verplaatsing door de ruimte of ook een verplaatsing door de tijd?
Zijn de RTF en de 13th tribe dezelfde?
Tis in ieder geval iets groots! En waarschijnlijk de reden dat Starbuck zegt dat ze zich geen zorgen meer hoeven te maken!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:01:12 #207
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_47706528
Het ligt misschien aan mij maar in die bewegende gif zie ik echt geen schip? Help?
pi_47706666
Sorry hoor maar met die 4 als Cylons wordt het echt een beetje te triest . BSG maakt de fout om veel te ver af te wijken van de orginele setting van BSG: mens tegen machine. Zoals het er nou naar uitziet zie ik de cylons en mensen aan het eind van seizoen 4 gezellig samen een dansje doen op de aarde. Ik kan me ook niet voorstellen dat het vanaf het begin de bedoeling was dat die 4 cylons zouden zijn. Dit riekt naar een op soap-achtige manier herschrijven van de verhaallijn. Gooi er anders nog een "heel seizoen 3 was een droom van Adama"-sausje over heen, dan is het drama compleet.

Het verhaal gaat echt twijfelachtige diepten tegemoet ben ik bang. Seizoen 3 was imo sowieso kut met al die soap-taferelen. De enige reden dat ik het nog kijk is omdat ik wil weten hoe de verhaallijn afloopt.

Laten we hopen dat met de Pegasus film ze iets dichter bij de roots van de serie blijven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47707100
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:01 schreef DarthNick het volgende:
Het ligt misschien aan mij maar in die bewegende gif zie ik echt geen schip? Help?
Ik zie gewoon de cockpit van een viper, instrumentenpaneel een een weerspiegeling van de koepel.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:10:49 #210
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_47709040
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:16 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik zie gewoon de cockpit van een viper, instrumentenpaneel een een weerspiegeling van de koepel.
Juist ja, maar daarbuiten moet iets te zien zijn ofzo?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:20:45 #211
13148 Shogo
Psycho...
pi_47709462
Denk dat het gewoon weerspiegeling is.
pi_47709752
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef Shogo het volgende:
Denk dat het gewoon weerspiegeling is.
Weerspiegeling van wat? Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er wel deglijk iets hangt daar buiten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:31:00 #213
35623 PPL
#control
pi_47709889
Een 'Ship of Light'?
pi_47709960
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:31 schreef PPL het volgende:
Een 'Ship of Light'?
[afbeelding]
Aliens?
pi_47710267
quote:
Een 'Ship of Light'?
[afbeelding]
OMG... die was ik helemaal vergeten. Zaten die ook al in de 70s serie of kwamen die pas opduiken in de 80s?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:41:51 #216
13148 Shogo
Psycho...
pi_47710316
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Weerspiegeling van wat? Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er wel deglijk iets hangt daar buiten.
Van de cockpit? Ik geef je wel gelijk het lijkt inderdaad op iets, maar misschien is dit net zo een geval als de 'face on mars'.
pi_47710492
quote:
Een 'Ship of Light'?
[afbeelding]
mooie kikker
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:50:13 #218
35623 PPL
#control
pi_47710623
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:40 schreef HiZ het volgende:

[..]

OMG... die was ik helemaal vergeten. Zaten die ook al in de 70s serie of kwamen die pas opduiken in de 80s?
Uit de original series
pi_47712300
Ik zag tijdens Maelstrom duidelijk een schip vóór Starbuck en Apollo vliegen, ik dacht dat het een heavy raider was. Ik had toen al een sterk vermoeden dat we haar terug zouden zien.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:50:42 #220
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_47712604
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef versabommie het volgende:

[afbeelding]
Dude, die shit die jij rookt, wil ik ook, want ik zie echt helemaal niets bijzonders in die foto
jeweetz
  dinsdag 27 maart 2007 @ 15:01:19 #221
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47713023
ik zie wel wat , rechts in het raam
  dinsdag 27 maart 2007 @ 15:07:22 #222
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47713248
quote:
Een 'Ship of Light'?
[afbeelding]
denk dat er idd in die richting iets aan zit te komen, in grote lijnen houdt moore het origineel aan.

Voor de criticasters: de weerspiegelingen van het instrumentenpaneel zijn die zogenaamde sterren die je ziet, dat zijn de enige opjecten die consequent zijn.

Ik zie lineaire lijnen, ik zie vormen die echt niet in een zelfgemaakte fog opdoemen, anders is het wel een heel slecht bedrijf die de effects doet. Daarnaast zie je Lee ervan schrikken, maar voor hij iets uit kan brengen zit starbuck al naast hem en zegt dat alles goed zal komen...hoe? gaat starbuck in haar vipertje die 4 basestars neerhalen? neen, starbuck doelt ws op dat grote ding!

Enige verneukeratieve is dat je dat ding niet ziet bij de zoom out!
pi_47714285
http://www.youtube.com/watch?v=nx497-nCE4k

Achterste Viper is Apollo, voor hem vliegt een (Heavy) Raider(?) en Starbuck duikt onder in beeld op.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:24:11 #224
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47715959
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:37 schreef Madine het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=nx497-nCE4k

Achterste Viper is Apollo, voor hem vliegt een (Heavy) Raider(?) en Starbuck duikt onder in beeld op.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:55:31 #225
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_47717029
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:01 schreef Sc0tTy het volgende:
ik zie wel wat , rechts in het raam
Oooooh dàt... Dat is gewoon een weerspiegeling dude, zie je links toch ook. Niet elke scheet van Athena is ook meteen een chemische aanval op de Colonials hoor
jeweetz
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:00:38 #226
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47717210
Ik vind de serie eigenlijk steeds minder worden Eerste twee seizoenen waren wel ok, maar het der valt gigantisch tegen
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47718068
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:00 schreef lavAzza het volgende:
Ik vind de serie eigenlijk steeds minder worden Eerste twee seizoenen waren wel ok, maar het der valt gigantisch tegen
Yup...
pi_47718886
quote:
Ik vond de season finale best een goede ep (zoals ze altijd zouden moeten zijn)

Maar ik heb na seizoen drie niet meer de op naar seizoen 4. Blijf het wel volgen natuurlijk
pi_47720303
And so say we all....
A little bit hateful
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:36:11 #230
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_47720389
De muziek was weer erg goed.

Gaius Balthar.

De uithaal van Lee.

De stem en de verschijning van Roslin.

Manwijf Starbuck met die vierkante kaak van haar terug.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:48:17 #231
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47720849
quote:
Ik denk dat seizoen 4 een enorme klapper gaat worden, Moore gaat hoogstwaarschijnlijk de serie eindigen in seizoen 4 en wil koste wat het kost niet de kijkers achterlaten met een onbevredigd gevoel, zijn verhaal moet af zijn! ( zie interview).
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:57:07 #232
126836 Super7fighter
pi_47721159
Ik snap alleen niet waarom ze die koelie een (wannabe)cylon hebben gemaakt.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:27:12 #233
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47722373
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:57 schreef Super7fighter het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze die koelie een (wannabe)cylon hebben gemaakt.
Zou eigenlijk een belangrijkere rol zijn voor die Billy-gast, maar die kon in een andere serie beter aan de slag en vertrok uit de serie....noodgedwongen een prutcylon dus nu
pi_47723254
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:36 schreef Super7fighter het volgende:
De muziek was weer erg goed.

Gaius Balthar.

De uithaal van Lee.

De stem en de verschijning van Roslin.

Manwijf Starbuck met die vierkante kaak van haar terug.
Iets tegen vrouwen blijkbaar.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:04:45 #235
126836 Super7fighter
pi_47723833
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef Madine het volgende:

[..]

O nee hoor.

Racetrack.
Maar die is 3 sec per aflevering in beeld, dus daarover valt niks zinnigs te zeggen.
pi_47724038
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef Madine het volgende:

[..]

Iets tegen niet-Cylon vrouwen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:13:56 #237
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47724214
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef sampoo het volgende:

[..]

Iets tegen niet-Cylon vrouwen.
Tis een brooster-lover!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:43:18 #238
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47728113
Gaius Baltar is wel de shit... ben blij dat hij er nog is anders zou ik season 4 niet meer kijken denk ik
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47729323
http://www.mp3raid.com/search/download-mp3...tchtower/2.html

de bob dylan versie O_

wat een eind zeg Starbuck
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_47729533
Ik pis er trouwens wel van dat Veronica het seizoen in 2-en splitst. Ik heb het hele seizoen gedownload en daar zitten er nog veel meer in maar ik heb geen zin om op m'n PC te kijken.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:43:07 #241
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_47731018
Offtopic privé-intermezzo verwijderd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:56:28 #242
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47731659
Ultiem toffe aflevering!!!! !!!

Heb hem vandaag eindelijk kunnen kijken, damn wat gaaf! Zoveel dingen...

De trial van Balthar en dan vooral de speech van Apollo was een briljante manier om de verhaallijn van dit seizoen (de bezetting van New Caprica en hoe men daar naderhand mee omging) af te sluiten. Prachtig ook, hoe Balthar eindelijk vrij is en zich dan opeens realiseert dat hij echt screwed is En die advocaat, die zijn stok wegzet, zonnebril opdoet en vrolijk wegloopt, wat een koning!

Dan de visioenen van Roslin, Athena en Six, wtf was up with that?! Iets dat vast en zeker in het volgende seizoen verder zal spelen.

Dan de grote reveal: de "switch" gaat uit bij vier van de Final Five... Vreemd wel dat Tyrol opmerkt hoe dat zomaar ineens gebeurt, terwijl hij aan het eind van het vorig seizoen ook al dacht dat hij een Cylon was. Wat ik vooral erg tof vond, was hoe ze allemaal even erg verward waren, maar toch niet doordraaiden. Zodra het alarm afging, wisten ze allemaal waar hun plaats was en verklaarden zij als het ware hun trouw aan hun naasten. Met name de Chief leek erg vastberaden, in control. Wat ik vooral erg tof vind aan deze verhaallijn, is het feit dat er weer Cylons undercover zijn onder de mensen. Dat maakt dalles dat hen vanaf nu overkomt gelijk een stuk interessanter. Ik denk overigens dat deze Final Five het beste met de mensheid voor hebben.

En tenslotte was er natuurlijk de terugkeer van Starbuck. Alles lijkt erop te wijzen dat zij de laatste van de Final Five is, maar ik denk niet dat dit het geval is. Het hele "wie ben ik?" aspect is gedurende alle seizoenen van BSG erg belangrijk geweest en ik denk dan ook dat de serie zal eindigen met een laatste Grote Onthulling: één personage die uiteindelijk ook een Cylon blijkt te zijn, The First wellicht. Die laatste Cylon zal ongetwijfeld een heel erg belangrijke rol te spelen hebben in het geheel...

Balen dat het nog zo lang duurt, maar dit geef genoeg stof om te speculeren (al is 9 maanden wel érg lang! )

PS: wat betekent het dat er een Aards liedje door het hoofd spookte van de Final Five???
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_47732205
Anders en Tyrol hadden het er even over dat het liedje dat ze hoorden en niet konden plaatsen wel iets uit hun jeugd leek.
pi_47736003
Dat Starbuck speciaal is op de één of andere manier was naar mijn mening al een tijdje duidelijk. De interesse die Leoben voor haar heeft. De dingen die hij van haar wist. Laatst dat orakel dat zijn woorden herhaalde uit Flesh and bone. Dat was echt fantastisch trouwens als je het mij vraagt.
Haar moeder die zo zeker wist dat ze een bijzonder doel in haar leven had. Dacht zelfs nog dat d`r moeder een Cylon was.
Ze moet haast wel minstens een Cylon zijn. Zoniet meer.

Dan de vier nieuwe Cylons. Ik kan nog steeds niet geloven dat ze de Final Five zijn. Maar ze zijn wel op New Caprica geweest. Wie weet zijn ze gehersenspoeld of hebben de Cylons nieuwe Cylons van ze gemaakt. Ik ga voor de eerste optie.
Vooral gezien het feit dat we niet te zien krijgen wie Caprica Six ziet als de Finals.

De connectie tussen Caprica Six, Athena en Roslin is ook om gek van te worden.
Wat is dat nou weer?

Negen maanden wachten! Zelfs als ik een zwangere vrouw was zou ik niet zo gek kunnen worden van het wachten lijkt me.
- Steven Wright
  woensdag 28 maart 2007 @ 02:54:08 #245
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47736860
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:08 schreef Madine het volgende:
Anders en Tyrol hadden het er even over dat het liedje dat ze hoorden en niet konden plaatsen wel iets uit hun jeugd leek.
Dat was meer een soort van algeneem idee dan iets dat er echt mee te maken heeft. Like something from childhood wil niet zeggen dat ze dat specifieke melodietje echt herinneren uit hun jeugd.

Denk ik tenminste. Verder wel een erg tof nummer. Loop ook al de hele dag met All along the watchtower in mijn hoofd
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:15:23 #246
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47738443
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 02:54 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Dat was meer een soort van algeneem idee dan iets dat er echt mee te maken heeft. Like something from childhood wil niet zeggen dat ze dat specifieke melodietje echt herinneren uit hun jeugd.

Denk ik tenminste. Verder wel een erg tof nummer. Loop ook al de hele dag met All along the watchtower in mijn hoofd
Wat ik me afvraag, is of dit nummer een opzettelijke link is tussen onze "echte" wereld en die van de Colonials... Of dat ze gewoon een willekeurig (symbolisch) liedje wilden gebruiken en dat het meer voor de grap een "aards" liedje was...

[ Bericht 1% gewijzigd door Zhenar op 28-03-2007 09:26:13 ]
pi_47739141
Btw deze dude zong de versie van All along the watchtower die in de laatse ep was :
http://www.myspace.com/bt4

komt pas in de zomer uit... erg vette versie
http://www.bearmccreary.com/html/blog/blogmain.htm

[ Bericht 30% gewijzigd door IrfieJ op 28-03-2007 09:48:16 ]
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:44:54 #248
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_47739242
Zow, Saga Of A Star World is al binnen, eens kijken of het nog net zo leuk is als 10 jaar terug Torrent is simpel op mininova te vinden, voor wie ook al last begint te krijgen van afkickverschijnselen...
jeweetz
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:02:00 #249
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_47739696
9 Maanden wachten op het vervolg.

Laten we hopen dat S4 alles echt keurig afsluit met een mooie klapper.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:43:26 #250
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_47741011
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef Rhinestone het volgende:
Zow, Saga Of A Star World is al binnen, eens kijken of het nog net zo leuk is als 10 jaar terug Torrent is simpel op mininova te vinden, voor wie ook al last begint te krijgen van afkickverschijnselen...
maak daar maar jaarte of 30 van eerder
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:50:49 #251
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_47741238
Ja joh, is alweer bijna 30 jaar oud... Maar ik bedoelde dat ik het 10 jaar geleden nog prachtig vond toen ik de serie zag (ik was pas 9, wist ik toen veel ).
Hoe kansloos was ook de aflevering Greetings From Earth
jeweetz
pi_47747935
Het zal ook iets van tien jaar, misschien iets langer geleden zijn dat ik de originele BSG zag, ik denk als eerste de film, later de afzonderlijke afleveringen. Vond dat prachtig toen, juist omdat het zo retro was en toen ik hoorde van de nieuwe serie was ik daar niet blij mee. Hoe anders is het inmiddels... ik mis alleen de Dirk Benedict versie van Starbuck nog.
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:04:19 #253
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47748203
je bedoelt starbuck als man ?
pi_47748383
De mannelijke Starbuck was in ieder geval niet zo'n zeur als de vrouwelijke.
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:11:04 #255
135197 Teije
hypebeast
pi_47748427
Wanneer komt die film eigenlijk uit?
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:19:47 #256
35623 PPL
#control
pi_47748768
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:11 schreef Teije het volgende:
Wanneer komt die film eigenlijk uit?
Zal wel laatste kwartaal van dit jaar worden.
(op z'n vroegst)
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:36:08 #257
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_47754539
Aah de oude serie. Om de collectie compleet te houden heb ik die ook maar aangeschaft. Er zaten inderdaad tenenkrommende afleveringen in (the young lords). Maar goed het hoort er nu eenmaal bij.

Moet me nu het 90 cm lange model van de nieuwe galactica maar eens kopen gaan. Leip ding !
pi_47755423
quote:
[b]Op woensdag 28 maart 2007 16:36 Moet me nu het 90 cm lange model van de nieuwe galactica maar eens kopen gaan. Leip ding !
Is dat een Battlestar in je broekzak of (/en) ben je blij me te zien?

*flauw*
pi_47758328
"My name is saul tigh"
En dan die muziek na zijn speech
  woensdag 28 maart 2007 @ 23:22:41 #260
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_47772717
Ik ga em gewoon nog een keer kijken, goede aflevering .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_47773066
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef jogy het volgende:
Ik ga em gewoon nog een keer kijken, goede aflevering .
ik zet nog even het einde aan
pi_47773859
Vanaf 35:36 vind ik het pas echt een bsg aflevering worden
pi_47774186
Ik heb nu een beetje een sci-fi verslaving. Heeft iemand nog tips voor een serie? Firefly ken ik al, Babylon 5 heb ik nog onbekeken liggen maar ik weet niet of ik daar zoveel zin in heb. 4400 ken ik ook en daar kan ik seizoen 2 van gaan bekijken maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Liever wel wat anders dan het standaard Aliens begroeten door mannetjes en vrouwtjes in uniform.
  donderdag 29 maart 2007 @ 01:24:24 #264
126836 Super7fighter
pi_47776842
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef sampoo het volgende:
Ik heb nu een beetje een sci-fi verslaving. Heeft iemand nog tips voor een serie? Firefly ken ik al, Babylon 5 heb ik nog onbekeken liggen maar ik weet niet of ik daar zoveel zin in heb. 4400 ken ik ook en daar kan ik seizoen 2 van gaan bekijken maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Liever wel wat anders dan het standaard Aliens begroeten door mannetjes en vrouwtjes in uniform.
Stargate SG-1, ben je 10 seizoenen zoet mee. Als je de spin-off meeneemt (Stargate Atlantis) nog eens drie extra seizoenen.
pi_47777878
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef sampoo het volgende:

Ga voor babylon 5. Even de eerste afleveringen door de slechte schmink, special effects etc heen bijten. Daarna is het een scifi avontuur dat je niet loslaat, van begin tot eind klopt ie helemaal.

The Shadows
A little bit hateful
  donderdag 29 maart 2007 @ 07:48:47 #266
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_47779111
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 02:26 schreef Liquidootje het volgende:

The Shadows
quote:
There are beings in the universe billions of years older than either of our races. Once, long ago, they walked among the stars like giants. Vast, timeless... they taught the younger races, explored beyond the Rim, created great empires. But to all things, there is an end. Slowly, over a million years, the First Ones went away. Some passed beyond the stars, never to return. Some simply disappeared.
B5!

First Ones!
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_47779790
Zit op dit moment weer Sliders te kijken, hopelijk houdt dat me minstens 2 weken bezig waarna ik ongeveer ben vergeten dat bsg zo gaaf is waardoor ik de resterende 8 maanden in ontwetendheid kan doorlopen
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:55:03 #268
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_47781095
Space: Above and Beyond
SG-1
SG:A
B5
DS9
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:02:17 #269
35623 PPL
#control
pi_47781290
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef DarthNick het volgende:
Toch wel jammer dat die serie veels te vroeg aan zijn einde is gekomen.
Vond ik altijd erg leuk met een goede verhaallijn.

donderdag 29 maart 2007 @ 10:11:20 #270
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_47781533
Zeker weten jammer. De plot ontwikkelingen in de laatste afleveringen waren super... cancellen ze dan de show.....
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:12:59 #271
35623 PPL
#control
pi_47783402
En de USS Saratoga maakt gemakkelijk gehakt van de Galactica.
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:14:34 #272
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47783463
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef DarthNick het volgende:
SG-1
SG:A
B5
DS9
DS9

B5 leek me altijd wel interessant, maar ik ben er nooit in gekomen. Misschien toch eens doen...
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:16:31 #273
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_47783529
Whaat??? Saratoga die van de BSG wint.... Never. Alhoewel ik het wel super graag zou willen zien

Ook Viper tegen Hammerhead ..... aaaaaaaaaaaaaaa the thought alone............
pi_47787059
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:14 schreef Zhenar het volgende:

[..]

DS9

B5 leek me altijd wel interessant, maar ik ben er nooit in gekomen. Misschien toch eens doen...
Babylon 5 is echt goed, alleen de special effects zijn op zijn zachtst gezegd een beetje gedateerd.
pi_47787238
Nou ik ga dan maar Stargate SG-1 en Babylon 5 bekijken in de tussentijd. Volgens mij was Odyssey 5 ook best in orde maar dat is weer een tijd terug.
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:54:44 #276
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47787253
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:16 schreef DarthNick het volgende:
Whaat??? Saratoga die van de BSG wint.... Never. Alhoewel ik het wel super graag zou willen zien

Zou vet zijn als de Earth tribe helemaal niet meer aan het concept Battlestar doet, of ze er in elk geval gruwelijk anders uit zien.

Hiigari Heavy Cruisers of zo

Space: Above & Beyond is on the dl. En binnenkort ook Firefly maar eens checken. Moet toch wat de komende negen maanden
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:04:07 #277
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_47787602
Hiigari Heavy Cruisers ??? wasda (useless without pictures)
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:20:20 #278
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47788135
Ooit Homeworld 2 gespeeld?
Hier vind je meer dan genoeg info:

http://hwshipyards.relicnews.com/hw2/

Inclusief vette screenshots.
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:24:24 #279
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47788301
voor mij is BSG de enigste leuke sci-fi , kdenk dat dat voorlopig ook nog zo zal blijven
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:33:03 #280
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_47791370
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:50 schreef HiZ het volgende:

[..]

Babylon 5 is echt goed, alleen de special effects zijn op zijn zachtst gezegd een beetje gedateerd.
Ergens deze zomer komen er twee nieuwe tv-films uit van Babylon 5, de GFX helemaal weer bij de tijd.
Door de GFX makers van Battlestar Galactica, gewoonweg kontshoppend dus en in HD.
(de set waar de B5 films worden opgenomen is naast de set/studio van BSG heb ik ergens gelezen).

Je kan zeggen wat je wilt over de CGI in de serie B5, maar ze zijn wel de pioniers (grondleggers?) in het gebruik van full CGI scenes in 1993/94. Een tijd dat de rest gewoon nog met modelletjes aan het spelen was.

Battlestar Galactica (deze serie dus) is de eerste serie die ik waardig vond om te verzamelen. Een goed verhaal met kontschoppende (imo) special effects. Stargate SG1 en Atlantis zijn ook wel leuk maar BSG en B5 zijn veruit superieur imo, verhaal technisch zeker.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:18:22 #281
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_47795951
Daar heb je helemaal gelijk in, ook Crusader (opvolger van B5) was interessant maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet aansloeg bij het "grote" publiek vanwege de CGI. In het begin vond ik de CGI van B5 echt tenenkrommend maar heb hem toch helemaal afgekeken en je zag de vooruitgang.

In S:AAB is de CGI al stukken beter maar het is duidelijk te zien dat de serie ook uit de jaren 90 komt.

Wil je echt lachen wat betreft gare CGI moet je eens de film "The Last Starfighter" kijken... mensen die hem gezien hebben weten wat ik bedoel.
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:22:43 #282
35623 PPL
#control
pi_47796099
pi_47798150
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:16 schreef DarthNick het volgende:

Dat zullen we maar niet doen he?

Dan zie ik ze serieus nog liever met Aliens of Predators op de proppen komen, en dat is al een oneindig slecht plan....
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:28:39 #284
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_47798827
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Hiigari Heavy Cruisers of zo
Homeworld

Laatst nog lekker zitten spelen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:36:11 #285
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47799086
Ja ik ga vanavond ook weer even een vloot in elkaar sleutelen en een CPU uitmoorden denk ik
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:48:51 #286
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_47799513
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:18 schreef DarthNick het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, ook Crusader (opvolger van B5) was interessant maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet aansloeg bij het "grote" publiek vanwege de CGI.
Je hebt het op dit punt mis.
Crusade was van de buis gehaald omdat er conflicten waren tussen de bedenker van B5, Joe Michael Straczynski en de zender TNT/ de studio. De studio wilde teveel rotzooi in de serie steken en wat andere zaken, wat totaal niet lekker zat bij JMS. Om maar even een qoute neer te zetten:
quote:
JMS went as far as he could, then told them to stuff it.
En dat was het einde voor Crusade.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_47799679
Nog steeds geen ntijd gehad voor de season finale
Vanavond maar eens proberen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 18:41:18 #288
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_47801139
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 02:26 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ga voor babylon 5. Even de eerste afleveringen door de slechte schmink, special effects etc heen bijten. Daarna is het een scifi avontuur dat je niet loslaat, van begin tot eind klopt ie helemaal.

The Shadows
En altijd de mooie maar toch sterke white stars

Live for the moment. Because it may never come again.
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:31:55 #289
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47810174
Ook wel grappig....

het boomer/number eight model cylon is nu genoemd "athena"

Komt die naam niemand bekend voor buiten de mythologie? De dochter van adama in de originele series!!!!
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:38:43 #290
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_47810453
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:31 schreef versabommie het volgende:
Ook wel grappig....

het boomer/number eight model cylon is nu genoemd "athena"

Komt die naam niemand bekend voor buiten de mythologie? De dochter van adama in de originele series!!!!
Was ik al achter, maar dacht dat de rest dat ook wel zover was.
The Internets, I needs it..
pi_47810470
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:40 schreef Madine het volgende:
Athena of Athena
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:41:01 #292
19529 Fendy
True Spirit
pi_47810532
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_47811866
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:38 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Was ik al achter, maar dacht dat de rest dat ook wel zover was.
Hihi ja, zelfs als al niemand het tijdens het kijken door had, zei ik het destijds ook nog even in dit topic *trots is*
Op zich wel grappig, "één" karakter die twee personages uit de oude serie speelt, want dat deze Athena dezelfde is als de oude, blijkt wel uit hoe Adama Sharon ziet, als zijn dochter. Of hij haar ook daadwerkelijk zo genoemd heeft, kan ik me niet meer zo herinneren, maar zo behandelt hij haar iig wel.
jeweetz
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:35:52 #294
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47812610
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:15 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

Hihi ja, zelfs als al niemand het tijdens het kijken door had, zei ik het destijds ook nog even in dit topic *trots is*
Op zich wel grappig, "één" karakter die twee personages uit de oude serie speelt, want dat deze Athena dezelfde is als de oude, blijkt wel uit hoe Adama Sharon ziet, als zijn dochter. Of hij haar ook daadwerkelijk zo genoemd heeft, kan ik me niet meer zo herinneren, maar zo behandelt hij haar iig wel.
Misschien is het weer 1 van die zieke twisten van moore....hier komt weer een complottheorie:

De 5e van de FF is nog niet benoemd...athena is de dochter van adama in tos, athena is hier als een dochter voor adama? Adama is een cylon?
pi_47813062
Nah, lijkt mij niet, Adama heeft ook nog een vader. En dan zou de spinoff Caprica wel erg ingewikkeld worden al voordat de serie ook maar begonnen is.
Moore heeft gezegd dat hij al wel hints naar de laatste Cylon heeft verwerkt in vorige afleveringen. Zal Starbuck wel zijn: Five Priests / Final Five -> Temple -> Eye Of Jupiter / Maelstrom -> Starbuck.
Godver wat gaat dat nog lang duren tot S04...
jeweetz
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:54:23 #296
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47813503
Grappig, ik bedenk me opeens dat nu duidelijk is waarom The Chief opeens "the urge to walk" kreeg op de algea planet en daardoor de Tempel ontdekte. Ik had toen al een vaag vermoeden dat de Chief een Cylon was, maar heb dat idee later weer verworpen toen er verder geen aandacht meer aan werd besteed omdat de serie zich tien afleveringen lang ging focussen op de logistieke en sociaal-culturele perikelen van de vloot.
pi_47813543
Één van de hoofdpersonages (Adama, Adama Jr, Roslin, Baltar of Starbuck) zal een Cylon blijken te zijn, da's iets waarvan ik al vanaf seizoen 1 overtuigd van ben.

Adama Jr sluit ik uit, da's hooguit een halfbloedje als zijn pa Cylon blijkt te zijn. Roslin lijkt me ook vreemd aangezien ze dan bestand zou zijn tegen kanker.

Meest logische optie is inderdaad Starbuck. Al zal Moore wel weer niet voor de meest logische optie gaan.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:01:26 #298
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47813924
Starbuck is te makkelijk idd...daarnaast heeft ze het daar zelf over in de battlestar gag reel ( zoek eens op youtube naar battlestar gag reel, daarin zegt ze dat ze een cylon is en dood gaat ...

Daarnaast heeft starbuck mi een andere rol in het geheel, als degene met een missie/lot

als Tigh een cylon kan zijn, waarom adama niet?

Keek net nog ff naar de laatste scenes maar ik moet zeggen dat ik die versie van all allong the watchtower eerst blasfemie vond maar 'm nu steeds waanzinniger begin te vinden!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:02:52 #299
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47814009
Ik denk dat Roslin de laatste Cylon is Zou wel mooi zijn: dan is ze niet alleen de leider van de mensen, maar ook van de Cylons en dan is de prophecy dus op beide "volken" toepasbaar

Wat is er trouwens gebeurd met dat vage Kamalla likkende wijf die op New Caprica D'Anna de weg naar Hera wees?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:05:29 #300
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47814151
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:02 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat Roslin de laatste Cylon is Zou wel mooi zijn: dan is ze niet alleen de leider van de mensen, maar ook van de Cylons en dan is de prophecy dus op beide "volken" toepasbaar

Wat is er trouwens gebeurd met dat vage Kamalla likkende wijf die op New Caprica D'Anna de weg naar Hera wees?
Roslin heeft kanker en is degene die ze gaat leiden naar aarde en voor ze op aarde komen doodgaat

geen cylon dus
pi_47816410
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:15 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

Hij heeft haar niet letterlijk zo genoemd. Maar wel gezegd dat zij de enige was die hij echt kon vertrouwen. Een tijdje voor dat ze naar New Caprica werd gestuurd, misschien nog wel een stuk eerder . Wanneer was dat nou ook alweer? Naast Starbuck vind ik haar denk ik wel de meest boeiende persoon. Juist omdat ze niet echt 1 persoon is.
- Steven Wright
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')