abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:00:38 #226
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47717210
Ik vind de serie eigenlijk steeds minder worden Eerste twee seizoenen waren wel ok, maar het der valt gigantisch tegen
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47718068
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:00 schreef lavAzza het volgende:
Ik vind de serie eigenlijk steeds minder worden Eerste twee seizoenen waren wel ok, maar het der valt gigantisch tegen
Yup...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47718886
quote:
Ik vond de season finale best een goede ep (zoals ze altijd zouden moeten zijn)

Maar ik heb na seizoen drie niet meer de op naar seizoen 4. Blijf het wel volgen natuurlijk
pi_47720303
And so say we all....
A little bit hateful
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:36:11 #230
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_47720389
De muziek was weer erg goed.

Gaius Balthar.

De uithaal van Lee.

De stem en de verschijning van Roslin.

Manwijf Starbuck met die vierkante kaak van haar terug.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:48:17 #231
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47720849
quote:
Ik denk dat seizoen 4 een enorme klapper gaat worden, Moore gaat hoogstwaarschijnlijk de serie eindigen in seizoen 4 en wil koste wat het kost niet de kijkers achterlaten met een onbevredigd gevoel, zijn verhaal moet af zijn! ( zie interview).
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:57:07 #232
126836 Super7fighter
pi_47721159
Ik snap alleen niet waarom ze die koelie een (wannabe)cylon hebben gemaakt.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:27:12 #233
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47722373
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:57 schreef Super7fighter het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze die koelie een (wannabe)cylon hebben gemaakt.
Zou eigenlijk een belangrijkere rol zijn voor die Billy-gast, maar die kon in een andere serie beter aan de slag en vertrok uit de serie....noodgedwongen een prutcylon dus nu
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_47723254
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:36 schreef Super7fighter het volgende:
De muziek was weer erg goed.

Gaius Balthar.

De uithaal van Lee.

De stem en de verschijning van Roslin.

Manwijf Starbuck met die vierkante kaak van haar terug.
Iets tegen vrouwen blijkbaar.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:04:45 #235
126836 Super7fighter
pi_47723833
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef Madine het volgende:

[..]

O nee hoor.

Racetrack.
Maar die is 3 sec per aflevering in beeld, dus daarover valt niks zinnigs te zeggen.
pi_47724038
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef Madine het volgende:

[..]

Iets tegen niet-Cylon vrouwen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:13:56 #237
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_47724214
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef sampoo het volgende:

[..]

Iets tegen niet-Cylon vrouwen.
Tis een brooster-lover!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:43:18 #238
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47728113
Gaius Baltar is wel de shit... ben blij dat hij er nog is anders zou ik season 4 niet meer kijken denk ik
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47729323
http://www.mp3raid.com/search/download-mp3...tchtower/2.html

de bob dylan versie O_

wat een eind zeg Starbuck
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_47729533
Ik pis er trouwens wel van dat Veronica het seizoen in 2-en splitst. Ik heb het hele seizoen gedownload en daar zitten er nog veel meer in maar ik heb geen zin om op m'n PC te kijken.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:43:07 #241
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_47731018
Offtopic privé-intermezzo verwijderd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:56:28 #242
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47731659
Ultiem toffe aflevering!!!! !!!

Heb hem vandaag eindelijk kunnen kijken, damn wat gaaf! Zoveel dingen...

De trial van Balthar en dan vooral de speech van Apollo was een briljante manier om de verhaallijn van dit seizoen (de bezetting van New Caprica en hoe men daar naderhand mee omging) af te sluiten. Prachtig ook, hoe Balthar eindelijk vrij is en zich dan opeens realiseert dat hij echt screwed is En die advocaat, die zijn stok wegzet, zonnebril opdoet en vrolijk wegloopt, wat een koning!

Dan de visioenen van Roslin, Athena en Six, wtf was up with that?! Iets dat vast en zeker in het volgende seizoen verder zal spelen.

Dan de grote reveal: de "switch" gaat uit bij vier van de Final Five... Vreemd wel dat Tyrol opmerkt hoe dat zomaar ineens gebeurt, terwijl hij aan het eind van het vorig seizoen ook al dacht dat hij een Cylon was. Wat ik vooral erg tof vond, was hoe ze allemaal even erg verward waren, maar toch niet doordraaiden. Zodra het alarm afging, wisten ze allemaal waar hun plaats was en verklaarden zij als het ware hun trouw aan hun naasten. Met name de Chief leek erg vastberaden, in control. Wat ik vooral erg tof vind aan deze verhaallijn, is het feit dat er weer Cylons undercover zijn onder de mensen. Dat maakt dalles dat hen vanaf nu overkomt gelijk een stuk interessanter. Ik denk overigens dat deze Final Five het beste met de mensheid voor hebben.

En tenslotte was er natuurlijk de terugkeer van Starbuck. Alles lijkt erop te wijzen dat zij de laatste van de Final Five is, maar ik denk niet dat dit het geval is. Het hele "wie ben ik?" aspect is gedurende alle seizoenen van BSG erg belangrijk geweest en ik denk dan ook dat de serie zal eindigen met een laatste Grote Onthulling: één personage die uiteindelijk ook een Cylon blijkt te zijn, The First wellicht. Die laatste Cylon zal ongetwijfeld een heel erg belangrijke rol te spelen hebben in het geheel...

Balen dat het nog zo lang duurt, maar dit geef genoeg stof om te speculeren (al is 9 maanden wel érg lang! )

PS: wat betekent het dat er een Aards liedje door het hoofd spookte van de Final Five???
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_47732205
Anders en Tyrol hadden het er even over dat het liedje dat ze hoorden en niet konden plaatsen wel iets uit hun jeugd leek.
pi_47736003
Dat Starbuck speciaal is op de één of andere manier was naar mijn mening al een tijdje duidelijk. De interesse die Leoben voor haar heeft. De dingen die hij van haar wist. Laatst dat orakel dat zijn woorden herhaalde uit Flesh and bone. Dat was echt fantastisch trouwens als je het mij vraagt.
Haar moeder die zo zeker wist dat ze een bijzonder doel in haar leven had. Dacht zelfs nog dat d`r moeder een Cylon was.
Ze moet haast wel minstens een Cylon zijn. Zoniet meer.

Dan de vier nieuwe Cylons. Ik kan nog steeds niet geloven dat ze de Final Five zijn. Maar ze zijn wel op New Caprica geweest. Wie weet zijn ze gehersenspoeld of hebben de Cylons nieuwe Cylons van ze gemaakt. Ik ga voor de eerste optie.
Vooral gezien het feit dat we niet te zien krijgen wie Caprica Six ziet als de Finals.

De connectie tussen Caprica Six, Athena en Roslin is ook om gek van te worden.
Wat is dat nou weer?

Negen maanden wachten! Zelfs als ik een zwangere vrouw was zou ik niet zo gek kunnen worden van het wachten lijkt me.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
  woensdag 28 maart 2007 @ 02:54:08 #245
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47736860
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:08 schreef Madine het volgende:
Anders en Tyrol hadden het er even over dat het liedje dat ze hoorden en niet konden plaatsen wel iets uit hun jeugd leek.
Dat was meer een soort van algeneem idee dan iets dat er echt mee te maken heeft. Like something from childhood wil niet zeggen dat ze dat specifieke melodietje echt herinneren uit hun jeugd.

Denk ik tenminste. Verder wel een erg tof nummer. Loop ook al de hele dag met All along the watchtower in mijn hoofd
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:15:23 #246
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47738443
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 02:54 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Dat was meer een soort van algeneem idee dan iets dat er echt mee te maken heeft. Like something from childhood wil niet zeggen dat ze dat specifieke melodietje echt herinneren uit hun jeugd.

Denk ik tenminste. Verder wel een erg tof nummer. Loop ook al de hele dag met All along the watchtower in mijn hoofd
Wat ik me afvraag, is of dit nummer een opzettelijke link is tussen onze "echte" wereld en die van de Colonials... Of dat ze gewoon een willekeurig (symbolisch) liedje wilden gebruiken en dat het meer voor de grap een "aards" liedje was...

[ Bericht 1% gewijzigd door Zhenar op 28-03-2007 09:26:13 ]
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_47739141
Btw deze dude zong de versie van All along the watchtower die in de laatse ep was :
http://www.myspace.com/bt4

komt pas in de zomer uit... erg vette versie
http://www.bearmccreary.com/html/blog/blogmain.htm

[ Bericht 30% gewijzigd door IrfieJ op 28-03-2007 09:48:16 ]
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:44:54 #248
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_47739242
Zow, Saga Of A Star World is al binnen, eens kijken of het nog net zo leuk is als 10 jaar terug Torrent is simpel op mininova te vinden, voor wie ook al last begint te krijgen van afkickverschijnselen...
jeweetz
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:02:00 #249
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_47739696
9 Maanden wachten op het vervolg.

Laten we hopen dat S4 alles echt keurig afsluit met een mooie klapper.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:43:26 #250
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_47741011
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef Rhinestone het volgende:
Zow, Saga Of A Star World is al binnen, eens kijken of het nog net zo leuk is als 10 jaar terug Torrent is simpel op mininova te vinden, voor wie ook al last begint te krijgen van afkickverschijnselen...
maak daar maar jaarte of 30 van eerder
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')