Zal wel laatste kwartaal van dit jaar worden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:11 schreef Teije het volgende:
Wanneer komt die film eigenlijk uit?
Is dat een Battlestar in je broekzak of (/en) ben je blij me te zien?quote:[b]Op woensdag 28 maart 2007 16:36 Moet me nu het 90 cm lange model van de nieuwe galactica maar eens kopen gaan. Leip ding !
ik zet nog even het einde aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef jogy het volgende:
Ik ga em gewoon nog een keer kijken, goede aflevering.
Stargate SG-1, ben je 10 seizoenen zoet mee. Als je de spin-off meeneemt (Stargate Atlantis) nog eens drie extra seizoenen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef sampoo het volgende:
Ik heb nu een beetje een sci-fi verslaving. Heeft iemand nog tips voor een serie? Firefly ken ik al, Babylon 5 heb ik nog onbekeken liggen maar ik weet niet of ik daar zoveel zin in heb. 4400 ken ik ook en daar kan ik seizoen 2 van gaan bekijken maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Liever wel wat anders dan het standaard Aliens begroeten door mannetjes en vrouwtjes in uniform.
Ga voor babylon 5. Even de eerste afleveringen door de slechte schmink, special effects etc heen bijten. Daarna is het een scifi avontuur dat je niet loslaat, van begin tot eind klopt ie helemaal.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef sampoo het volgende:
Ik heb nu een beetje een sci-fi verslaving. Heeft iemand nog tips voor een serie? Firefly ken ik al, Babylon 5 heb ik nog onbekeken liggen maar ik weet niet of ik daar zoveel zin in heb. 4400 ken ik ook en daar kan ik seizoen 2 van gaan bekijken maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Liever wel wat anders dan het standaard Aliens begroeten door mannetjes en vrouwtjes in uniform.
quote:
B5!quote:There are beings in the universe billions of years older than either of our races. Once, long ago, they walked among the stars like giants. Vast, timeless... they taught the younger races, explored beyond the Rim, created great empires. But to all things, there is an end. Slowly, over a million years, the First Ones went away. Some passed beyond the stars, never to return. Some simply disappeared.
Toch wel jammer dat die serie veels te vroeg aan zijn einde is gekomen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef DarthNick het volgende:
Space: Above and Beyond
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef DarthNick het volgende:
Space: Above and Beyond
SG-1
SG:A
B5
DS9
Babylon 5 is echt goed, alleen de special effects zijn op zijn zachtst gezegd een beetje gedateerd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]DS9
![]()
B5 leek me altijd wel interessant, maar ik ben er nooit in gekomen. Misschien toch eens doen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |