Yup...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:00 schreef lavAzza het volgende:
Ik vind de serie eigenlijk steeds minder wordenEerste twee seizoenen waren wel ok, maar het der valt gigantisch tegen
Ik vond de season finale best een goede ep (zoals ze altijd zouden moeten zijn)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:00 schreef lavAzza het volgende:
Ik vind de serie eigenlijk steeds minder wordenEerste twee seizoenen waren wel ok, maar het der valt gigantisch tegen
Ik denk dat seizoen 4 een enorme klapper gaat worden, Moore gaat hoogstwaarschijnlijk de serie eindigen in seizoen 4 en wil koste wat het kost niet de kijkers achterlaten met een onbevredigd gevoel, zijn verhaal moet af zijn! ( zie interview).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:00 schreef lavAzza het volgende:
Zou eigenlijk een belangrijkere rol zijn voor die Billy-gast, maar die kon in een andere serie beter aan de slag en vertrok uit de serie....noodgedwongen een prutcylon dus nuquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:57 schreef Super7fighter het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze die koelie een (wannabe)cylon hebben gemaakt.
Iets tegen vrouwen blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:36 schreef Super7fighter het volgende:
De muziek was weer erg goed.
Gaius Balthar.![]()
De uithaal van Lee.![]()
De stem en de verschijning van Roslin.![]()
![]()
Manwijf Starbuck met die vierkante kaak van haar terug.![]()
![]()
![]()
O nee hoor.quote:
Tis een brooster-lover!quote:
Dat was meer een soort van algeneem idee dan iets dat er echt mee te maken heeft. Like something from childhood wil niet zeggen dat ze dat specifieke melodietje echt herinneren uit hun jeugd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:08 schreef Madine het volgende:
Anders en Tyrol hadden het er even over dat het liedje dat ze hoorden en niet konden plaatsen wel iets uit hun jeugd leek.
Wat ik me afvraag, is of dit nummer een opzettelijke link is tussen onze "echte" wereld en die van de Colonials... Of dat ze gewoon een willekeurig (symbolisch) liedje wilden gebruiken en dat het meer voor de grap een "aards" liedje was...quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:54 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dat was meer een soort van algeneem idee dan iets dat er echt mee te maken heeft. Like something from childhood wil niet zeggen dat ze dat specifieke melodietje echt herinneren uit hun jeugd.
Denk ik tenminste. Verder wel een erg tof nummer. Loop ook al de hele dag met All along the watchtower in mijn hoofd
maak daar maar jaarte of 30 van eerderquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef Rhinestone het volgende:
Zow, Saga Of A Star World is al binnen, eens kijken of het nog net zo leuk is als 10 jaar terugTorrent is simpel op mininova te vinden, voor wie ook al last begint te krijgen van afkickverschijnselen...
Zal wel laatste kwartaal van dit jaar worden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:11 schreef Teije het volgende:
Wanneer komt die film eigenlijk uit?
Is dat een Battlestar in je broekzak of (/en) ben je blij me te zien?quote:[b]Op woensdag 28 maart 2007 16:36 Moet me nu het 90 cm lange model van de nieuwe galactica maar eens kopen gaan. Leip ding !
ik zet nog even het einde aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef jogy het volgende:
Ik ga em gewoon nog een keer kijken, goede aflevering.
Stargate SG-1, ben je 10 seizoenen zoet mee. Als je de spin-off meeneemt (Stargate Atlantis) nog eens drie extra seizoenen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef sampoo het volgende:
Ik heb nu een beetje een sci-fi verslaving. Heeft iemand nog tips voor een serie? Firefly ken ik al, Babylon 5 heb ik nog onbekeken liggen maar ik weet niet of ik daar zoveel zin in heb. 4400 ken ik ook en daar kan ik seizoen 2 van gaan bekijken maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Liever wel wat anders dan het standaard Aliens begroeten door mannetjes en vrouwtjes in uniform.
Ga voor babylon 5. Even de eerste afleveringen door de slechte schmink, special effects etc heen bijten. Daarna is het een scifi avontuur dat je niet loslaat, van begin tot eind klopt ie helemaal.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef sampoo het volgende:
Ik heb nu een beetje een sci-fi verslaving. Heeft iemand nog tips voor een serie? Firefly ken ik al, Babylon 5 heb ik nog onbekeken liggen maar ik weet niet of ik daar zoveel zin in heb. 4400 ken ik ook en daar kan ik seizoen 2 van gaan bekijken maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Liever wel wat anders dan het standaard Aliens begroeten door mannetjes en vrouwtjes in uniform.
quote:
B5!quote:There are beings in the universe billions of years older than either of our races. Once, long ago, they walked among the stars like giants. Vast, timeless... they taught the younger races, explored beyond the Rim, created great empires. But to all things, there is an end. Slowly, over a million years, the First Ones went away. Some passed beyond the stars, never to return. Some simply disappeared.
Toch wel jammer dat die serie veels te vroeg aan zijn einde is gekomen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef DarthNick het volgende:
Space: Above and Beyond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |