Zoiets dergelijks had ik ook; het simpele feit dat ze denken Cylons te zijn zegt nog niks over of ze het echt zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:09 schreef Daemon19 het volgende:
Wat?! 9 maanden, wtf..
En ik denk niet dat deze vier karakters, de 'overige' cylons zijn.
Ook door de redenen die de schrijver van dat stukje geeft (post versabommie), denk ik niet dat ze cylons zijn. Daarnaast waren ze alle vier leden van het verzet, dus ik denk eerder dat er iets met ze is gebeurd in detentie. Misschien een chip geïmplanteerd ofzo, waardoor ze die (radio)signalen opvangen. En het enigste waaruit we kunnen afleiden dat ze cylons zijn, is omdat Tyrol dat zei. En die dacht al vaker dat ie een cylon was (eind seizoen 2).
Is het een schip, of is het een soortement van portaal (naar Aarde)?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef versabommie het volgende:
toch nog ff die pic...of beter een bewegende gif...
is toch gewoon een frakkin spaceship ???
[afbeelding]
Tis in ieder geval iets groots! En waarschijnlijk de reden dat Starbuck zegt dat ze zich geen zorgen meer hoeven te maken!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:45 schreef PPL het volgende:
[..]
Is het een schip, of is het een soortement van portaal (naar Aarde)?
Net als het portaal waar Starbuck in vloog in Maelstrom
Misschien een Black Hole?
Is het alleen een verplaatsing door de ruimte of ook een verplaatsing door de tijd?
Zijn de RTF en de 13th tribe dezelfde?
Ik zie gewoon de cockpit van een viper, instrumentenpaneel een een weerspiegeling van de koepel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:01 schreef DarthNick het volgende:
Het ligt misschien aan mij maar in die bewegende gif zie ik echt geen schip? Help?
Juist ja, maar daarbuiten moet iets te zien zijn ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zie gewoon de cockpit van een viper, instrumentenpaneel een een weerspiegeling van de koepel.
Weerspiegeling van wat? Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er wel deglijk iets hangt daar buiten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef Shogo het volgende:
Denk dat het gewoon weerspiegeling is.
OMG... die was ik helemaal vergeten. Zaten die ook al in de 70s serie of kwamen die pas opduiken in de 80s?quote:
Van de cockpit? Ik geef je wel gelijk het lijkt inderdaad op iets, maar misschien is dit net zo een geval als de 'face on mars'.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weerspiegeling van wat? Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er wel deglijk iets hangt daar buiten.
Uit de original seriesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
OMG... die was ik helemaal vergeten. Zaten die ook al in de 70s serie of kwamen die pas opduiken in de 80s?
Dude, die shit die jij rookt, wil ik ook, want ik zie echt helemaal niets bijzonders in die fotoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef versabommie het volgende:
toch nog ff die pic...of beter een bewegende gif...
is toch gewoon een frakkin spaceship ???
[afbeelding]
denk dat er idd in die richting iets aan zit te komen, in grote lijnen houdt moore het origineel aan.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:37 schreef Madine het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=nx497-nCE4k
Achterste Viper is Apollo, voor hem vliegt een (Heavy) Raider(?) en Starbuck duikt onder in beeld op.
Oooooh dàt... Dat is gewoon een weerspiegeling dude, zie je links toch ook. Niet elke scheet van Athena is ook meteen een chemische aanval op de Colonials hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:01 schreef Sc0tTy het volgende:
ik zie wel wat , rechts in het raam
Yup...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:00 schreef lavAzza het volgende:
Ik vind de serie eigenlijk steeds minder wordenEerste twee seizoenen waren wel ok, maar het der valt gigantisch tegen
Ik vond de season finale best een goede ep (zoals ze altijd zouden moeten zijn)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:00 schreef lavAzza het volgende:
Ik vind de serie eigenlijk steeds minder wordenEerste twee seizoenen waren wel ok, maar het der valt gigantisch tegen
Ik denk dat seizoen 4 een enorme klapper gaat worden, Moore gaat hoogstwaarschijnlijk de serie eindigen in seizoen 4 en wil koste wat het kost niet de kijkers achterlaten met een onbevredigd gevoel, zijn verhaal moet af zijn! ( zie interview).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:00 schreef lavAzza het volgende:
Zou eigenlijk een belangrijkere rol zijn voor die Billy-gast, maar die kon in een andere serie beter aan de slag en vertrok uit de serie....noodgedwongen een prutcylon dus nuquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:57 schreef Super7fighter het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze die koelie een (wannabe)cylon hebben gemaakt.
Iets tegen vrouwen blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:36 schreef Super7fighter het volgende:
De muziek was weer erg goed.
Gaius Balthar.![]()
De uithaal van Lee.![]()
De stem en de verschijning van Roslin.![]()
![]()
Manwijf Starbuck met die vierkante kaak van haar terug.![]()
![]()
![]()
O nee hoor.quote:
Tis een brooster-lover!quote:
Dat was meer een soort van algeneem idee dan iets dat er echt mee te maken heeft. Like something from childhood wil niet zeggen dat ze dat specifieke melodietje echt herinneren uit hun jeugd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:08 schreef Madine het volgende:
Anders en Tyrol hadden het er even over dat het liedje dat ze hoorden en niet konden plaatsen wel iets uit hun jeugd leek.
Wat ik me afvraag, is of dit nummer een opzettelijke link is tussen onze "echte" wereld en die van de Colonials... Of dat ze gewoon een willekeurig (symbolisch) liedje wilden gebruiken en dat het meer voor de grap een "aards" liedje was...quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:54 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dat was meer een soort van algeneem idee dan iets dat er echt mee te maken heeft. Like something from childhood wil niet zeggen dat ze dat specifieke melodietje echt herinneren uit hun jeugd.
Denk ik tenminste. Verder wel een erg tof nummer. Loop ook al de hele dag met All along the watchtower in mijn hoofd
maak daar maar jaarte of 30 van eerderquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef Rhinestone het volgende:
Zow, Saga Of A Star World is al binnen, eens kijken of het nog net zo leuk is als 10 jaar terugTorrent is simpel op mininova te vinden, voor wie ook al last begint te krijgen van afkickverschijnselen...
Zal wel laatste kwartaal van dit jaar worden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:11 schreef Teije het volgende:
Wanneer komt die film eigenlijk uit?
Is dat een Battlestar in je broekzak of (/en) ben je blij me te zien?quote:[b]Op woensdag 28 maart 2007 16:36 Moet me nu het 90 cm lange model van de nieuwe galactica maar eens kopen gaan. Leip ding !
ik zet nog even het einde aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef jogy het volgende:
Ik ga em gewoon nog een keer kijken, goede aflevering.
Stargate SG-1, ben je 10 seizoenen zoet mee. Als je de spin-off meeneemt (Stargate Atlantis) nog eens drie extra seizoenen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef sampoo het volgende:
Ik heb nu een beetje een sci-fi verslaving. Heeft iemand nog tips voor een serie? Firefly ken ik al, Babylon 5 heb ik nog onbekeken liggen maar ik weet niet of ik daar zoveel zin in heb. 4400 ken ik ook en daar kan ik seizoen 2 van gaan bekijken maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Liever wel wat anders dan het standaard Aliens begroeten door mannetjes en vrouwtjes in uniform.
Ga voor babylon 5. Even de eerste afleveringen door de slechte schmink, special effects etc heen bijten. Daarna is het een scifi avontuur dat je niet loslaat, van begin tot eind klopt ie helemaal.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef sampoo het volgende:
Ik heb nu een beetje een sci-fi verslaving. Heeft iemand nog tips voor een serie? Firefly ken ik al, Babylon 5 heb ik nog onbekeken liggen maar ik weet niet of ik daar zoveel zin in heb. 4400 ken ik ook en daar kan ik seizoen 2 van gaan bekijken maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Liever wel wat anders dan het standaard Aliens begroeten door mannetjes en vrouwtjes in uniform.
quote:
B5!quote:There are beings in the universe billions of years older than either of our races. Once, long ago, they walked among the stars like giants. Vast, timeless... they taught the younger races, explored beyond the Rim, created great empires. But to all things, there is an end. Slowly, over a million years, the First Ones went away. Some passed beyond the stars, never to return. Some simply disappeared.
Toch wel jammer dat die serie veels te vroeg aan zijn einde is gekomen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef DarthNick het volgende:
Space: Above and Beyond
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef DarthNick het volgende:
Space: Above and Beyond
SG-1
SG:A
B5
DS9
Babylon 5 is echt goed, alleen de special effects zijn op zijn zachtst gezegd een beetje gedateerd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]DS9
![]()
B5 leek me altijd wel interessant, maar ik ben er nooit in gekomen. Misschien toch eens doen...![]()
Zou vet zijn als de Earth tribe helemaal niet meer aan het concept Battlestar doet, of ze er in elk geval gruwelijk anders uit zien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:16 schreef DarthNick het volgende:
Whaat??? Saratoga die van de BSG wint.... Never. Alhoewel ik het wel super graag zou willen zien
Ook Viper tegen Hammerhead..... aaaaaaaaaaaaaaa the thought alone............
Ergens deze zomer komen er twee nieuwe tv-films uit van Babylon 5, de GFX helemaal weer bij de tijd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Babylon 5 is echt goed, alleen de special effects zijn op zijn zachtst gezegd een beetje gedateerd.
Dat zullen we maar niet doen he?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:16 schreef DarthNick het volgende:
Whaat??? Saratoga die van de BSG wint.... Never. Alhoewel ik het wel super graag zou willen zien
Ook Viper tegen Hammerhead..... aaaaaaaaaaaaaaa the thought alone............
Homeworldquote:
Je hebt het op dit punt mis.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:18 schreef DarthNick het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, ook Crusader (opvolger van B5) was interessant maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet aansloeg bij het "grote" publiek vanwege de CGI.
En dat was het einde voor Crusade.quote:JMS went as far as he could, then told them to stuff it.
En altijd de mooie maar toch sterke white starsquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ga voor babylon 5. Even de eerste afleveringen door de slechte schmink, special effects etc heen bijten. Daarna is het een scifi avontuur dat je niet loslaat, van begin tot eind klopt ie helemaal.
The Shadows![]()
Was ik al achter, maar dacht dat de rest dat ook wel zover was.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:31 schreef versabommie het volgende:
Ook wel grappig....
het boomer/number eight model cylon is nu genoemd "athena"
Komt die naam niemand bekend voor buiten de mythologie? De dochter van adama in de originele series!!!!
Hihi ja, zelfs als al niemand het tijdens het kijken door had, zei ik het destijds ook nog even in dit topic *trots is*quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:38 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Was ik al achter, maar dacht dat de rest dat ook wel zover was.
Misschien is het weer 1 van die zieke twisten van moore....hier komt weer een complottheorie:quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:15 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Hihi ja, zelfs als al niemand het tijdens het kijken door had, zei ik het destijds ook nog even in dit topic *trots is*![]()
Op zich wel grappig, "één" karakter die twee personages uit de oude serie speelt, want dat deze Athena dezelfde is als de oude, blijkt wel uit hoe Adama Sharon ziet, als zijn dochter. Of hij haar ook daadwerkelijk zo genoemd heeft, kan ik me niet meer zo herinneren, maar zo behandelt hij haar iig wel.
Roslin heeft kanker en is degene die ze gaat leiden naar aarde en voor ze op aarde komen doodgaatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:02 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat Roslin de laatste Cylon isZou wel mooi zijn: dan is ze niet alleen de leider van de mensen, maar ook van de Cylons en dan is de prophecy dus op beide "volken" toepasbaar
![]()
Wat is er trouwens gebeurd met dat vage Kamalla likkende wijf die op New Caprica D'Anna de weg naar Hera wees?
Hij heeft haar niet letterlijk zo genoemd. Maar wel gezegd dat zij de enige was die hij echt kon vertrouwen. Een tijdje voor dat ze naar New Caprica werd gestuurd, misschien nog wel een stuk eerder . Wanneer was dat nou ook alweer? Naast Starbuck vind ik haar denk ik wel de meest boeiende persoon. Juist omdat ze niet echt 1 persoon is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:15 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Hihi ja, zelfs als al niemand het tijdens het kijken door had, zei ik het destijds ook nog even in dit topic *trots is*![]()
Op zich wel grappig, "één" karakter die twee personages uit de oude serie speelt, want dat deze Athena dezelfde is als de oude, blijkt wel uit hoe Adama Sharon ziet, als zijn dochter. Of hij haar ook daadwerkelijk zo genoemd heeft, kan ik me niet meer zo herinneren, maar zo behandelt hij haar iig wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |