Zoiets dergelijks had ik ook; het simpele feit dat ze denken Cylons te zijn zegt nog niks over of ze het echt zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:09 schreef Daemon19 het volgende:
Wat?! 9 maanden, wtf..
En ik denk niet dat deze vier karakters, de 'overige' cylons zijn.
Ook door de redenen die de schrijver van dat stukje geeft (post versabommie), denk ik niet dat ze cylons zijn. Daarnaast waren ze alle vier leden van het verzet, dus ik denk eerder dat er iets met ze is gebeurd in detentie. Misschien een chip geïmplanteerd ofzo, waardoor ze die (radio)signalen opvangen. En het enigste waaruit we kunnen afleiden dat ze cylons zijn, is omdat Tyrol dat zei. En die dacht al vaker dat ie een cylon was (eind seizoen 2).
Is het een schip, of is het een soortement van portaal (naar Aarde)?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef versabommie het volgende:
toch nog ff die pic...of beter een bewegende gif...
is toch gewoon een frakkin spaceship ???
[afbeelding]
Tis in ieder geval iets groots! En waarschijnlijk de reden dat Starbuck zegt dat ze zich geen zorgen meer hoeven te maken!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:45 schreef PPL het volgende:
[..]
Is het een schip, of is het een soortement van portaal (naar Aarde)?
Net als het portaal waar Starbuck in vloog in Maelstrom
Misschien een Black Hole?
Is het alleen een verplaatsing door de ruimte of ook een verplaatsing door de tijd?
Zijn de RTF en de 13th tribe dezelfde?
Ik zie gewoon de cockpit van een viper, instrumentenpaneel een een weerspiegeling van de koepel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:01 schreef DarthNick het volgende:
Het ligt misschien aan mij maar in die bewegende gif zie ik echt geen schip? Help?
Juist ja, maar daarbuiten moet iets te zien zijn ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zie gewoon de cockpit van een viper, instrumentenpaneel een een weerspiegeling van de koepel.
Weerspiegeling van wat? Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er wel deglijk iets hangt daar buiten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef Shogo het volgende:
Denk dat het gewoon weerspiegeling is.
OMG... die was ik helemaal vergeten. Zaten die ook al in de 70s serie of kwamen die pas opduiken in de 80s?quote:
Van de cockpit? Ik geef je wel gelijk het lijkt inderdaad op iets, maar misschien is dit net zo een geval als de 'face on mars'.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weerspiegeling van wat? Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er wel deglijk iets hangt daar buiten.
Uit de original seriesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
OMG... die was ik helemaal vergeten. Zaten die ook al in de 70s serie of kwamen die pas opduiken in de 80s?
Dude, die shit die jij rookt, wil ik ook, want ik zie echt helemaal niets bijzonders in die fotoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef versabommie het volgende:
toch nog ff die pic...of beter een bewegende gif...
is toch gewoon een frakkin spaceship ???
[afbeelding]
denk dat er idd in die richting iets aan zit te komen, in grote lijnen houdt moore het origineel aan.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:37 schreef Madine het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=nx497-nCE4k
Achterste Viper is Apollo, voor hem vliegt een (Heavy) Raider(?) en Starbuck duikt onder in beeld op.
Oooooh dàt... Dat is gewoon een weerspiegeling dude, zie je links toch ook. Niet elke scheet van Athena is ook meteen een chemische aanval op de Colonials hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:01 schreef Sc0tTy het volgende:
ik zie wel wat , rechts in het raam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |