Zijn we klaar hierquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die is ook al dicht omdat de boel opgelost is
Vind jij dit landelijk nieuwsquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:19 schreef santax het volgende:
Hehehe, zonder kwaad bloed te willen zetten... ik vreet een bezem als er dadelijk niets van op de FP staat over deze jongeman![]()
Omdat de moderators zich er aan houden en het proberen te voorkomen hoeft het niet in de policy te staan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:20 schreef Re het volgende:
[..]
je hebt toch ee policy waarin staat dat je geen prive gegevens mag plaatsen?... flikker dat er dan ook maar uit
ja die ken ik heel goed. maar ze zagen ook dat de profielgegevens niet klopten op de site van hyves. dus dat de genoemde persoon ook de vermoedelijke dader zou zijn was al een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:21 schreef santax het volgende:
[..]
Geenstijl die iets schrijft om de orde te bewaren? Ken jij geenstijl wel?
Brouw dan een topic waar we verder kunnen hierover, klacht is het niet, ONZ is het niet, iets euhm maatschappelijks?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan kan je heel FOK wel sluiten. Eigenlijk zijn we hier overal alles wel uitgeluld namelijk.
Nou ik word zelf om een miniscuul klein zaakje al gevraagd door een nieuwsposter om wat uitspraken te doen. Persoonlijk zeg ik: als ie gepakt is... prima, slotje, opgelost. Er gebeuren wel vaker vechtpartijen.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Brouw dan een topic waar we verder kunnen hierover, klacht is het niet, ONZ is het niet, iets euhm maatschappelijks?
GC?
Wel een goeie OP maken
Een filmpje dat binnen een tijdsbestek van een luttele aantal uurtjes meer dan 42 duizend keer bekeken is geen lokaal nieuws...quote:
mag ik klagen over de manier waarop de losgeslagen jeugd van tegenwoordig het stoer vind om meisjes op hun bek te rammen en daar filmpjes van te maken en dat op het internet te verspreiden, ik vind dat klagens waardig hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Brouw dan een topic waar we verder kunnen hierover, klacht is het niet, ONZ is het niet, iets euhm maatschappelijks?
GC?
Wel een goeie OP maken
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
In laffe rat #1683 loopt het nog niet echt storm. Wie helpt mee zoeken?![]()
Joehoe, dit was dus niet de bedoelingquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee dus
Ja, we maken een algemener topic, oké? In GC, is best wel een maatschappelijk iets lijkt me.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:25 schreef Re het volgende:
[..]
mag ik klagen over de manier waarop de losgeslagen jeugd van tegenwoordig het stoer vind om meisjes op hun bek te rammen en daar filmpjes van te maken en dat op het internet te verspreiden, ik vind dat klagens waardig hoor
nee gebruik de policyquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat de moderators zich er aan houden en het proberen te voorkomen hoeft het niet in de policy te staan?
Wat is dat dan weer voor een dom gelul?
dat zekerquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, we maken een algemener topic, oké? In GC, is best wel een maatschappelijk iets lijkt me.
Topic in GC dus zometeenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Joehoe, dit was dus niet de bedoeling![]()
Zegguh SHE, krijg anders even jeuk aan je doos voor een hele poos.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:27 schreef SHE het volgende:
Zo, en dan mogen jullie allemaal je excuses aan Janetje doen !
Want?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:27 schreef SHE het volgende:
en waarom? het feit dat er toch een topic over geopend kan worden laat wel zien dat die janetje bepaalde dingen heeft verzaakt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:27 schreef SHE het volgende:
Omdat ze een topic dat al 300 posts had heeft gesloten? Puik werk hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:27 schreef SHE het volgende:
Nou nee, het is de toon etc:quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:29 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Want?
Omdat zij al onze topics sloot terwijl het nu wel toegestaan wordt...
Moet je volgende keer even melden bij ome Arma dan zal ik niet zulke topics starten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef Biogarde het volgende:
Ik lees één fucking middag niet mee..
Dat zou nog kunnen.quote:
Omdat het al veel eerder dicht gemogen hadquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:40 schreef koemleit het volgende:
Waarom is dat stoere stylow topic dicht?
Ik had het probleem achter de schermen neergezet en moest als de sodemieter de deur uit omdat ik anders een afspraak niet zou halen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
heel fijn dat je de moeite nog even neemt.
maaris het niet de taak van de mod die het dicht heeft gegooid het ook weer open te gooien? nu komt ze met een grote waffel langs en gooit de boel dicht, en vervolgens kunnen we het daar dan mee doen.
het lijkt me niet meer dan normaal dat ze zelf even langskomt, excuses maakt en een en ander even rechtzet.
Neuh, gewoon een kwestie van de trein halen en erop vertrouwen dat mijn mede-mods/FA's er even naar zouden kijken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idd, dit is gewoon een teken van onmacht gecombineerd met linkse denkbeelden en luiheid.
De dag dat ik een topic sluit om persoonlijke redenen zal ik er direct mee stoppen, don't worry.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat is toch niet meer dan normaal als je zomaar iets op slot doet om persoonlijke redenen.![]()
waar is het fatsoen gebleven.![]()
Ach, als ik hem sluit en vraag andere mods er een oogje op te houden is toch geen probleem?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ze andere bezigheden heeft moet ze geen slotjes gaan zetten. Zoals ik al zei, laat d'r de afwas gaan doen ofzo.
Hoiquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en waarom? het feit dat er toch een topic over geopend kan worden laat wel zien dat die janetje bepaalde dingen heeft verzaakt.
janetje.
Nee, kuttopic, je hebt je eigen topic verneukt met termen als: Vuile nsb jehova,quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:02 schreef skippy22 het volgende:
Godvrerdomme kanker jehova,s Kan deze weer open
Zei begonnenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, kuttopic, je hebt je eigen topic verneukt met termen als: Vuile nsb jehova,![]()
Kuttopicquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:12 schreef Pony-Lover het volgende:
Kan dit topic dicht?
Mensen die niet normaal kunnen discussieren...
Die Turken gaan maar lekker ergens anders twisten over het Turks-genoeg dan wel een hoerenzoon zijn.Zinloos topic iig.
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef bugeye1 het volgende:
typische kindervragen :')
verplaats deze naar ONZ aub
Goh, jij hierquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef Maisnon het volgende:
Dingen die altijd in de weg liggen, maar
Hoezo in R&Pwat is dat voor een stierenuitwerpsel, ik mag toch wel klagen, en ik herken dit wel bij meer mensen, t is gewoon zo, altijd als je iets niet kan gebruiken ligt het in de weg en heb je het nodig, dan is het kwijt
Opgelost, slotjequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:34 schreef Maisnon het volgende:
ja en als ik die foto er niet bij had gezet had iemand anders het gedaan, vandaar.
Ik heb het hoereding al gevonden, mn zusje had het in dr makeuptas zitten omdat ze waarschijnlijk met dr achterlijke lege breezerkop dacht dat et de mascara was.
Remlof zit weer te zuipen denk ikquote:
Alleen zuipers en snuivers snappen zequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Maisnon het volgende:het is al goed
Ik zat vandaag een beetje kansloze topics te openen denk ik
, maar ze hebben altijd wel iets van inhoud gelukkig
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ouders die zichzelf helemaal geweldig vinden...
meer iets voor R&P?
geprobeerd , gelukkig draag ik een bril.quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
geprobeerd , gelukkig draag ik een bril.
Du bis gewpnd bis unne noob![]()
Probeer het eens met een aansteker erbij dan.quote:
Omdatquote:
Hij is het land al uit gezetquote:
Ik vind hem hier wel goed staan eigenlijk, tenzei je wilt praten over wat er nou in het hoofd van die "zonnebank mokkels" om moet gaan ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:09 schreef pberends het volgende:
Blonde zonnebank-"mokkels"
Kut, hij moet eigenlijk naar R&P.
Neuh. Discussie loopt nog steeds. Blijft gewoon openquote:Op woensdag 18 april 2007 00:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Froukje de Both doet neerbuigend naar bejaarden
Schließen bitte, deze bron is uitgeput.
Nee, je hebt een tag P-Lquote:Op woensdag 18 april 2007 01:16 schreef Pony-Lover het volgende:
IK HEB EEN KLACHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das waar, stom van mequote:Op woensdag 18 april 2007 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je hebt een tag P-L [afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 01:16 schreef Pony-Lover het volgende:
IK HEB EEN TAGST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat bagger. En iq onder de 40.quote:
ik heb heul geen iq van 40, ik denk nog lagerquote:
je kunt beter aan tantraseks doen , dat duurt lekker langquote:Op woensdag 18 april 2007 18:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik vind dat KLB opgeheffen moet worden.
Sinds ik me in de Kamasutra heb verdiept vind ik dat klachten niet rein zijn en niet in 1 cirkel staan met het heden.
www.LOI.nl/nederlands_cursusquote:Op woensdag 18 april 2007 18:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Sinds ik me in de Kamasutra heb verdiept vind ik dat klachten niet rein zijn en niet in 1 cirkel staan met het heden.
10 seconden is lang genoegquote:Op woensdag 18 april 2007 18:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
je kunt beter aan tantraseks doen , dat duurt lekker lang![]()
Ik vin dat jijst Nderlnads praten moeten doettten.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Heet jij koemleit ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:42 schreef JoeDank het volgende:
Ik weet hem ! oldokastje: Oma's lompe dildo's-opbergkastje.![]()
![]()
En nee, ik heb geen oma's meer!Graag gedaan!
![]()
Dacht ik nog net voor twaalven mijn goede daad te doenquote:
Hoe weet ik zeker of jij het wel goed geraden hebtquote:Op donderdag 19 april 2007 00:16 schreef JoeDank het volgende:
Mag hij weer open ? Ik heb het toch goed geraden
Of misschien naar onzin
Hoewel ik daar bijna nooit kom
Maar voor de jongens.
Hoewel het nu dus eigenlijk te laat is(begrijp je wel)
Je hebt toch licht op je fiets!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe weet ik zeker of jij het wel goed geraden hebt
Hee doen we dat tochquote:Op donderdag 19 april 2007 00:40 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Je hebt toch licht op je fiets!![]()
Nee, wat mij betreft laat je hem dicht. Ik weet niet waar TS nu is en zit zelf bijna nooit in ONZ.![]()
Een echte kennerquote:Op donderdag 19 april 2007 00:04 schreef Pony-Lover het volgende:
wat een goed topicst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11D:d:
Oke danku voor het meldenquote:Op donderdag 19 april 2007 12:05 schreef koemleit het volgende:
Yo fiets. Een oldokastje is niks, maar hij is wel kapot.
Open maar een topik.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
Er was toch altijd een taalzeiktopic? Ik heb wat te zeiken over het leestekengebruik van sommige FOK!kers, vandaar.
Oh. Laat dan maar.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zolang het maar geen op de man gericht gebash is.
Dit magquote:Op donderdag 19 april 2007 19:27 schreef Aurelianus het volgende:
Neemt uiteraard niet weg dat joden de kanker van de aarde zijn. Met hun slinkse streken.
Er worden vergelijkbare zaken over moslims geroepen hoor, in een beetje NWS of POL topicje. Dus waarom zou het niet mogen?quote:
Dat zou net zo goed niet moeten kunnen. Maar goed het zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er worden vergelijkbare zaken over moslims geroepen hoor, in een beetje NWS of POL topicje. Dus waarom zou het niet mogen?
waar inderdaad meestal een ban voor valt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er worden vergelijkbare zaken over moslims geroepen hoor, in een beetje NWS of POL topicje. Dus waarom zou het niet mogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |