Ik nietquote:Op woensdag 11 april 2007 09:22 schreef Ticker het volgende:
* Ticker stelt een Fok! knokploeg voor.
We doen ons dan voor als dronken hooligans, en mollesteren zijn pa zodat hij minimaal 4 weken niet thuis kan komen.
Wie is voor?
Volgens mij bestaat de FOK knokploeg enkel in de hoofden van slappe nerderige FOK-kertjes...quote:Op woensdag 11 april 2007 09:22 schreef Ticker het volgende:
* Ticker stelt een Fok! knokploeg voor.
We doen ons dan voor als dronken hooligans, en mollesteren zijn pa zodat hij minimaal 4 weken niet thuis kan komen.
Wie is voor?
Dat is 'wil niet', geen 'kan niet'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:56 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Hoe ga ik een huis huren/kopen EN eten kopen als ik een full-time student ben? Van 200-300 euro per maand?
Hoeveel mensen ken jij die én studeren én op hun 22ste al alleen wonen als ze 0.0 € studiebeurs krijgen, groot licht?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:39 schreef BazzieK het volgende:
Zeikerd. Wel zeuren maar ook op je 22e nog lekker van em af teren.
Ehm nee. Dit even ter info. Als je zelf later pa wordt: je pa is GEEN voorbeeld van hoe JIJ je als pa moet gedragen. Ik zou maar goed rondvragen op de universiteit hoe andermans vader zich gedroeg tijdens de opvoeding.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:52 schreef Calyptus het volgende:
Als hij niet dronken is is de situatie zo slecht nog niet, ik denk dat veel jongens een soortgelijke behandeling kregen van hun pa. Het is de drank die hem een pak aggresiever en slechtgezinder maakt. En ik weet ook niet altijd of hij dronken is of niet als ik of hij thuiskom.
Als je ergens anders gaat wonen krijg je een autowonende beurs en sommige mensen zijn bovendien niet te beroerd om te gaan werken lui varken.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:46 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij die én studeren én op hun 22ste al alleen wonen als ze 0.0 € studiebeurs krijgen, groot licht?
Ik heb trouwens wat nagegaan, uitwonende beurs bestaat niet in België, een lening voor huur te betalen is gewoon een gat graven dat ik later moet opdichten.
Nog eens, niet in België...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je ergens anders gaat wonen krijg je een autowonende beurs en sommige mensen zijn bovendien niet te beroerd om te gaan werken lui varken.
Godssamme, werken voor 300,- in de maand?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:58 schreef zure_apple het volgende:
[..]
230,- krijg je als stufi. Is precies genoeg voor je kamer.
Daarnaast ga je werken, dat is zo'n 300 per maand.
Moet het mee lukken, anders leen je toch bij het IB
64 uur per maand bedoel je hoop ik? (of je moet ervan houden om onder het minimumloon te jakkerenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
Godssamme, werken voor 300,- in de maand?Daar kwam ik me bed nog niet eens vooruit. Verdiende minimaal 600,- in de maand en dat voor maar 64 uur werken in de week (16 uur in de weekend). Een beetje minder feesten in een weekend doet wonderen.
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:53 schreef Henno het volgende:
[..]
64 uur per maand bedoel je hoop ik? (of je moet ervan houden om onder het minimumloon te jakkeren). Dan is > 600 wel ok voor een bijbaantje.
Zo vader zo zoonquote:Op donderdag 12 april 2007 17:41 schreef Calyptus het volgende:
En als we wat gaan schelden, ik ga waarschijnlijk naar je stadje op uitwisseling, je bent vrij om het dan altijd eens ipv achter je pctje in mn gezicht te zeggen, met je grote bek![]()
Niet echt, ik laat me gewoon niet beledigen door een foknerdquote:
Iemand die anoniem een lullige tekst over iemand anders schrijft en daarom op zijn bek geslagen moet worden.... Toch zo vader zo zoonquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:02 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Niet echt, ik laat me gewoon niet beledigen door een foknerd
ik heb toch niet gezegd dat ik op zn bek ga slagen? Ik zei gewoon dat hij dat maar face2face moet zeggen als hij problemen heeftquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:00 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Iemand die anoniem een lullige tekst over iemand anders schrijft en daarom op zijn bek geslagen moet worden.... Toch zo vader zo zoon![]()
Het zou mij echt geen fuck boeien. Ik ken die gast niet , hij kent mij niet, who cares.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |