lees bovenquote:Op maandag 9 april 2007 22:01 schreef ganzenherder het volgende:
waarom staat dit niet in ONZ?
het is toch onzin?
quote:Op maandag 9 april 2007 22:04 schreef Shirley het volgende:
Waarom heb jij twee bobbels daar, ben jij ook een kameel?
quote:Op maandag 9 april 2007 22:18 schreef bugeye1 het volgende:
Mijn broer is 2 jaar ouder. Ik wil ouder zijn!
Dan ga ik toch gewoon mijn verjaardag 3x vieren? Dan heb ik ook 3 x taart
Waarom noem je een plakje brood een sneetje?quote:Op maandag 9 april 2007 21:59 schreef bugeye1 het volgende:
Stel hier typische kindervragen:
Waarom heet een sneetje brood nou boterham?
het is toch geen ham met boter?![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 22:53 schreef Houzer het volgende:
Papa zegt altijd dat als ik hard genoeg aan zijn ijsje lik, ik een verassing krijg
goeiequote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waarom noem je een plakje brood een sneetje?
Een sneetje is niet tastbaar, net als een gat. Je kunt het gat in de donut ook niet eten.
Waarom is de sneeuw soms geel?quote:Waarom is de lucht blauw?
Waarom is het gras groen?
Waarom is sneeuw wit?
Dat is nou juist het probleem, hij is niet rond! Maar er zijn mensen die beweren van wel, en daarom vechten ze tegen elkaar.quote:Op maandag 9 april 2007 23:04 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom heet een boksring een boksring? hij is niet rond!
Dan hebben diegene die beweren dat een boksring rond is nog nie zo heel vaak gewonnen ofwel ?quote:Op maandag 9 april 2007 23:11 schreef zainabber het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, hij is niet rond! Maar er zijn mensen die beweren van wel, en daarom vechten ze tegen elkaar.
hehehquote:Op maandag 9 april 2007 23:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dan hebben diegene die beweren dat een boksring rond is nog nie zo heel vaak gewonnen ofwel ?
jaquote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
Dus de mensen die zeggen dat hij vierkant is vechten tegen de mensen die zeggen dat de boksring rond is?
ik denk eerder dat het rechthoekers zijn, (hoekersquote:Op maandag 9 april 2007 23:20 schreef zainabber het volgende:
[..]
jaen ze verliezen steeds maar, de vierkanters
hihi, je zei hoekers.quote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het rechthoekers zijn, (hoekers)
quote:Op maandag 9 april 2007 23:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
zo, jij fleurt dit topic ook echt op met je garpen! ( garpen)
![]()
Waarooooom?quote:Op maandag 9 april 2007 23:38 schreef zainabber het volgende:
Waarom?
of: Wat ga je doehoen?quote:Op maandag 9 april 2007 23:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarooooom?
Waaaaroooooom?
Zeg dat dan.
Chromosoom? Wat is dat?quote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
maar waarom doe je het dan verkeerd?
je hebt toch geen chromosoom teveel?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:05 schreef Steve_I. het volgende:
waarom zijn de bananen krom?
verkapt pedo-topic
Ah ga weg !quote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waarom noem je een plakje brood een sneetje?
Een sneetje is niet tastbaar, net als een gat. Je kunt het gat in de donut ook niet eten.
Je hebt een puntquote:Op maandag 9 april 2007 23:11 schreef zainabber het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, hij is niet rond! Maar er zijn mensen die beweren van wel, en daarom vechten ze tegen elkaar.
"Auw papa, dat past toch nooit"quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Buurman wat doet u nu ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |