quote:Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef bugeye1 het volgende:
typische kindervragen :')
verplaats deze naar ONZ aub
Goh, jij hierquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef Maisnon het volgende:
Dingen die altijd in de weg liggen, maar
Hoezo in R&Pwat is dat voor een stierenuitwerpsel, ik mag toch wel klagen, en ik herken dit wel bij meer mensen, t is gewoon zo, altijd als je iets niet kan gebruiken ligt het in de weg en heb je het nodig, dan is het kwijt
Opgelost, slotjequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:34 schreef Maisnon het volgende:
ja en als ik die foto er niet bij had gezet had iemand anders het gedaan, vandaar.
Ik heb het hoereding al gevonden, mn zusje had het in dr makeuptas zitten omdat ze waarschijnlijk met dr achterlijke lege breezerkop dacht dat et de mascara was.
Remlof zit weer te zuipen denk ikquote:
Alleen zuipers en snuivers snappen zequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Maisnon het volgende:het is al goed
Ik zat vandaag een beetje kansloze topics te openen denk ik
, maar ze hebben altijd wel iets van inhoud gelukkig
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ouders die zichzelf helemaal geweldig vinden...
meer iets voor R&P?
geprobeerd , gelukkig draag ik een bril.quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
geprobeerd , gelukkig draag ik een bril.
Du bis gewpnd bis unne noob![]()
Probeer het eens met een aansteker erbij dan.quote:
Omdatquote:
Hij is het land al uit gezetquote:
Ik vind hem hier wel goed staan eigenlijk, tenzei je wilt praten over wat er nou in het hoofd van die "zonnebank mokkels" om moet gaan ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:09 schreef pberends het volgende:
Blonde zonnebank-"mokkels"
Kut, hij moet eigenlijk naar R&P.
Neuh. Discussie loopt nog steeds. Blijft gewoon openquote:Op woensdag 18 april 2007 00:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Froukje de Both doet neerbuigend naar bejaarden
Schließen bitte, deze bron is uitgeput.
Nee, je hebt een tag P-Lquote:Op woensdag 18 april 2007 01:16 schreef Pony-Lover het volgende:
IK HEB EEN KLACHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das waar, stom van mequote:Op woensdag 18 april 2007 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je hebt een tag P-L [afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 01:16 schreef Pony-Lover het volgende:
IK HEB EEN TAGST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat bagger. En iq onder de 40.quote:
ik heb heul geen iq van 40, ik denk nog lagerquote:
je kunt beter aan tantraseks doen , dat duurt lekker langquote:Op woensdag 18 april 2007 18:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik vind dat KLB opgeheffen moet worden.
Sinds ik me in de Kamasutra heb verdiept vind ik dat klachten niet rein zijn en niet in 1 cirkel staan met het heden.
www.LOI.nl/nederlands_cursusquote:Op woensdag 18 april 2007 18:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Sinds ik me in de Kamasutra heb verdiept vind ik dat klachten niet rein zijn en niet in 1 cirkel staan met het heden.
10 seconden is lang genoegquote:Op woensdag 18 april 2007 18:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
je kunt beter aan tantraseks doen , dat duurt lekker lang![]()
Ik vin dat jijst Nderlnads praten moeten doettten.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Heet jij koemleit ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:42 schreef JoeDank het volgende:
Ik weet hem ! oldokastje: Oma's lompe dildo's-opbergkastje.![]()
![]()
En nee, ik heb geen oma's meer!Graag gedaan!
![]()
Dacht ik nog net voor twaalven mijn goede daad te doenquote:
Hoe weet ik zeker of jij het wel goed geraden hebtquote:Op donderdag 19 april 2007 00:16 schreef JoeDank het volgende:
Mag hij weer open ? Ik heb het toch goed geraden
Of misschien naar onzin
Hoewel ik daar bijna nooit kom
Maar voor de jongens.
Hoewel het nu dus eigenlijk te laat is(begrijp je wel)
Je hebt toch licht op je fiets!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe weet ik zeker of jij het wel goed geraden hebt
Hee doen we dat tochquote:Op donderdag 19 april 2007 00:40 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Je hebt toch licht op je fiets!![]()
Nee, wat mij betreft laat je hem dicht. Ik weet niet waar TS nu is en zit zelf bijna nooit in ONZ.![]()
Een echte kennerquote:Op donderdag 19 april 2007 00:04 schreef Pony-Lover het volgende:
wat een goed topicst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11D:d:
Oke danku voor het meldenquote:Op donderdag 19 april 2007 12:05 schreef koemleit het volgende:
Yo fiets. Een oldokastje is niks, maar hij is wel kapot.
Open maar een topik.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
Er was toch altijd een taalzeiktopic? Ik heb wat te zeiken over het leestekengebruik van sommige FOK!kers, vandaar.
Oh. Laat dan maar.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zolang het maar geen op de man gericht gebash is.
Dit magquote:Op donderdag 19 april 2007 19:27 schreef Aurelianus het volgende:
Neemt uiteraard niet weg dat joden de kanker van de aarde zijn. Met hun slinkse streken.
Er worden vergelijkbare zaken over moslims geroepen hoor, in een beetje NWS of POL topicje. Dus waarom zou het niet mogen?quote:
Dat zou net zo goed niet moeten kunnen. Maar goed het zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er worden vergelijkbare zaken over moslims geroepen hoor, in een beetje NWS of POL topicje. Dus waarom zou het niet mogen?
waar inderdaad meestal een ban voor valt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er worden vergelijkbare zaken over moslims geroepen hoor, in een beetje NWS of POL topicje. Dus waarom zou het niet mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |